BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Toptalent Bazoer(PSV) vertrekt naar Ajax"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zaterdag 17 november 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Riechedly Bazoer lijkt zijn loopbaan te vervolgen bij Ajax. De 16-jarige verdediger uit de jeugdopleiding van PSV kon een professioneel contract tekenen in Eindhoven.

Bazoer heeft volgens Hardgras zaterdag aan PSV verteld dat hij vertrekt. De jongeling denkt bij Ajax een betere toekomst tegemoet te gaan. De verdediger weigerde een profcontract te tekenen bij de Eindhovense club. PSV was erg positief over de ontwikkeling van Bazoer, die werd gevolgd door clubs uit de Engelse Premier League.

Behalve Ajax toonde ook Manchester City belangstelling voor het talent. De Amsterdammers lijken nu de grote winnaar te zijn in de strijd om de diensten van Bazoer. Overigens hebben Ajax en PSV een principeafspraak dat ze geen jeugdspelers van elkaar benaderen. De overeenkomst tussen de clubs lijkt niet langer stand te houden.

Eerder dit jaar vertrok ook C-junior Mink Peeters van Eindhoven naar Amsterdam. Bazoer is dus waarschijnlijk de volgende speler die PSV verlaat voor Ajax. Beide clubs hebben nog geen officiële mededelingen uitgegeven.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2012/11/17/3534878/psv-talent-kiest-voor-overstap-naar-ajax
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 17 november 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik dit de eerste vruchten van het nieuwe beleid. De jeugd ziet weer kansen bij Ajax!
Brandje
 Brandje - zaterdag 17 november 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 16:37 schreef Mokum1 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de eerste vruchten van het nieuwe beleid. De jeugd ziet weer kansen bij Ajax!
Ik vind vooral de scheve gezichten vanuit Lampegat zeer de moeite waard hahaha.
Maar het schijnt echt een toptalent te zijn!
dege
 dege - zaterdag 17 november 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
is psv zelf schuld, enorme bedragen uitgegeven de laatste 2 jaar aan nieuwe spelers, geloof wel meer als 30 miljoen, bij ajax is men de weg ingeslagen dat men eerst in eigen huis kijkt naar spelers en dan pas verder kijkt, iets wat hoop ik de toekomst is in het voetbal. Dan is het eigenlijk logisch dat een speler kiest voor ajax. kijk maar naar de gemiddelde leeftijd, zegt genoeg.
remco k
 remco k - zaterdag 17 november 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Mooi, bij PSV weet de jeugd dat het over het algemeen geen toekomst heeft aangezien er maar weinig jongens een kans krijgen ( Advocaat lijkt trouwens een uitzondering hierop) PSv blijft kopen en dus is de keuze voor de jeugd vrij makkelijk..
Eide
 Eide - zaterdag 17 november 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Ik vind het enerzijds niet ok, die jongen heeft best veel te danken aan PSV maar anderzijds weet je als jonge jongen ook dat je bij Ajax meer kans krijgt op het 1e dan bij PSV.

De verontwaardiging bij PSV is wel grappig omdat ze zelf ook kapen uit de opleiding van andere clubs.
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 17 november 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 17:48 schreef Eide het volgende:
Ik vind het enerzijds niet ok, die jongen heeft best veel te danken aan PSV maar anderzijds weet je als jonge jongen ook dat je bij Ajax meer kans krijgt op het 1e dan bij PSV.

De verontwaardiging bij PSV is wel grappig omdat ze zelf ook kapen uit de opleiding van andere clubs.
Wat moet die jongen op zijn 16e nou te danken hebben. Al je ziet wat ik uitgespookt heb op mijn 16e was ik ook niet heel dankbaar. ;)

Denk dat een speler pas dankbaar voor een club hoeft te zijn als ze kansen in het 1e krijgen. Daarvoor is het keihard werken en wordt je op zeer jonge leeftijd als volwassenen behandeld.

Het enige waar die jongen dankbaar om moet zijn is zijn talent. Oja en dat Ajax het in hem ziet zitten ;)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 18:50 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Wat moet die jongen op zijn 16e nou te danken hebben. Al je ziet wat ik uitgespookt heb op mijn 16e was ik ook niet heel dankbaar. ;)

Denk dat een speler pas dankbaar voor een club hoeft te zijn als ze kansen in het 1e krijgen. Daarvoor is het keihard werken en wordt je op zeer jonge leeftijd als volwassenen behandeld.

Het enige waar die jongen dankbaar om moet zijn is zijn talent. Oja en dat Ajax het in hem ziet zitten ;)
Ghehe vooral dat laatste dat Ajax het in hem ziet zitten! Ben benieuwd of ie echt zo goed is!
Sander111
 Sander111 - zaterdag 17 november 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Hoezeee!
Eide
 Eide - zaterdag 17 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Uiteindelijk hebben zij hem gescout en tot nu toe opgeleidt, dus hij heeft PSV dus echt wel iets te danken. Dat hij voor Ajax kiest mogen ze zich in lampegat best wel aantrekken natuurlijk.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 november 2012 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Frank de Boer is blij met de naderende komst Riechedly Bazoer. Het zestienjarige toptalent werd begeerd in binnen- en buitenland, maar gaat PSV verlaten voor de jeugdopleiding van de Amsterdammers. De jonge verdediger verwacht dat hij bij de landskampioen het beste sportieve perspectief heeft.

Ajax rekende zaterdag af met VVV-Venlo (2-0) en na afloop stond De Boer de pers te woord over de spraakmakende transfer. "Wanneer hij precies komt, weet ik nog niet", vertelde de coach. "Ik weet wel dat het rond is. We gaan een goed plan met hem opzetten om te kijken wat het beste is voor zijn ontwikkeling. Mogelijk gaat hij af en toe meetrainen en -spelen met Jong Ajax en de A1. Hij is nog steeds een B-junior."

De transfer van de talentvolle verdediger maakt veel los, daar Ajax en PSV een overeenkomst hebben om geen jeugdspelers van elkaar over te nemen. Eerder schond de recordkampioen die afspraak al door C-junior Mink Peeters in te lijven. "Wij halen Bazoer niet weg bij PSV", stelde De Boer tegenover Eredivisie Live. "Als hij graag naar een andere club wil, zijn wij geïnteresseerd in zo'n goede speler. Hij was zeer geïnteresseerd in Ajax."
soccer
 soccer - zondag 18 november 2012 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij was het nieuwe beleid dat jezelf de jeugdspelers op zou leiden. Nu worden ze alleen bij andere clubs weggehaald.
biba1970
 biba1970 - zondag 18 november 2012 - 11:54   quote  deeplink  
hahahahahahaha soccer wat maakt het uit wat voor beleid,gewoon weer een top talentje binnen gehaald,en dat die uit eindhoven komt maakt het alleen maar mooier,tuurlijk wil geen jeugdspeler meer bij eindhoven blijven kopen kopen kopen.
sebas1
 sebas1 - zondag 18 november 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Eindelijk een keer een verdediger die gehaald wordt, zijn meestal aanvallers die jong gescout worden
chukkie76
 chukkie76 - zondag 18 november 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 11:42 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens mij was het nieuwe beleid dat jezelf de jeugdspelers op zou leiden. Nu worden ze alleen bij andere clubs weggehaald.
Het nieuwe beleid is zelf opleiden idd en darnaast in de opleiding ook de best verkrijgbare talenten van elders proberen te stallen. Dit alles met het doel dat je jeugdspelers zelf kan vormen naar het niveau wat uiteindelijk wordt verwacht in het eerste elftal.

Uiteindelijk hoeft er op een uitzondering daargelaten dan minder gekocht te worden voor het eerste elftal! Dat is het beleid.
soccer
 soccer - zondag 18 november 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 11:54 schreef biba1970 het volgende:
hahahahahahaha soccer wat maakt het uit wat voor beleid,gewoon weer een top talentje binnen gehaald,en dat die uit eindhoven komt maakt het alleen maar mooier,tuurlijk wil geen jeugdspeler meer bij eindhoven blijven kopen kopen kopen.
Waarom zou een jeugdtalent dan kiezen om naar Ajax te komen ,terwijl hij bijvoorbeeld ook naar feyenoord kan? Bij Ajax halen ze gewoon andere jeugdspelers weg bij andere bvo's . In principe hetzelfde als psv alleen al op jeudige leeftijd. Een beetje vergelijkbaar met de engelse clubs.
Joe
 Joe - zondag 18 november 2012 - 21:10   quote  deeplink  
Dit doen alle clubs, zelfs Volendam, MVV en ga zo maar door. Gewoon een goede regeling contractueel vast leggen dat zelfs de amateur clubs mee profiteren, net zoals Dirk Kuyt, bij elke transfair krijgt zijn amateur club Katwijk geld. zo hoort het.
soccer
 soccer - zondag 18 november 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:10 schreef Joe het volgende:
Dit doen alle clubs, zelfs Volendam, MVV en ga zo maar door. Gewoon een goede regeling contractueel vast leggen dat zelfs de amateur clubs mee profiteren, net zoals Dirk Kuyt, bij elke transfair krijgt zijn amateur club Katwijk geld. zo hoort het.
Dit is gewoon een vaste regeling. Iedere club waar een speler gespeeld heeft van/tot een bepaalde leeftijd krijgt een bepaaldpercentage van het transferbedrag. Mits de transfer niet binnelands is. Zo kregen Nooit gedacht ,margriet ,den bosch en ik dacht heerenveen geld toen van Nistelrooy van man united naar real ging en excelsior en Feyenoord niets toen van Persie van Arsenal naar Man.united ging.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 07:09   quote  deeplink  
Zeg wel wat over PSV jeugd opleiding
Maar toch vind ik t onjuist
PSV Ajax en Feyenoord hebben een gentlemen agree om geen spelers uit elkaar jeugd weg te kapen en daar heeft Ajax vorig jaar maling aan gehad en nu weer
Snap de woede uit Eindhoven wel
StevieV
 StevieV - maandag 19 november 2012 - 07:57   quote  deeplink  
Snap de woede niet, de beste jongen wil zelf weg en heeft in samenspraak met zijn zaakwaarnemer bepaalt dat hij bij Ajax beter af is. Meer kans op slagen, en beter voor zijn ontwikkeling. Verstandige jongen als je het mij vraagt.
remco k
 remco k - maandag 19 november 2012 - 08:53   quote  deeplink  
PSV mag niet klagen. Ze hebben net ook zelf geprobeerd dat talent van Groningen weg te kapen op dezelfde manier.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 08:53 schreef remco k het volgende:
PSV mag niet klagen. Ze hebben net ook zelf geprobeerd dat talent van Groningen weg te kapen op dezelfde manier.
Met Groningen is geen akkoord gelegd om elkaars talenten met rust te laten
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 november 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 09:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja, maar wat als die jongen zelf aanklopt bij Ajax? Moet je hem dan weigeren en laten wegrotten in Engeland? Bij city heeft hij wel veel kans om tot spelen te komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Ajax we love you --
Mokum1
 Mokum1 - maandag 19 november 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Tis voor mij logisch, Ajax heeft meer te bieden, dus komt ie bij ons.
Een akkoord is er om verbroken te worden. Een akkoord van niets trouwens...nergens op gebaseerd
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Ik snap jullie standpunten wel
Maar al had t andersom geweest waren jullie ook even gaan mokken van wat een arrogant ventje en dat de andere partij een akkoord zal hebben geschonden
Met elk talent dat kom ben je blij mee en met elk talent wat gaat is t jammer
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 15:30 schreef RedDevil1990 het volgende:
Maar al had t andersom geweest waren jullie ook even gaan mokken van wat een arrogant ventje en dat de andere partij een akkoord zal hebben geschonden
In deze schijnt het contact overigens echt door Bazoer zelf te zijn gestart. Ajax heeft hem niet benaderd. Het gaat hem ook echt (naar het schijnt) over de manier waarop PSV met z'n talenten omspringt.

En als zo'n jongen dan in Amsterdam aanklopt is Ajax natuurlijk niet te lullig om met zo'n jongen om tafel te gaan zitten.

Overigens heeft PSV niet zo heel lang geleden Steven Bergwijn weggeplukt uit de Ajax jeugd, dus het spreekwoordelijke "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" is weer van kracht. Edit: Wil Dani van der Moot ook nog wel noemen in deze, ook weggeplukt door PSV bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Eide --
nora
 nora - maandag 19 november 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 19:52 schreef soccer het volgende:

[..]

Waarom zou een jeugdtalent dan kiezen om naar Ajax te komen ,terwijl hij bijvoorbeeld ook naar feyenoord kan? Bij Ajax halen ze gewoon andere jeugdspelers weg bij andere bvo's . In principe hetzelfde als psv alleen al op jeudige leeftijd. Een beetje vergelijkbaar met de engelse clubs.
jij moet even de telegraaf lezen dan weet je wat PSV al jaren doet en ook waarom die jongen naar Ajax wil dan is het geheel begrijpelijk.
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:10 schreef Joe het volgende:
Denk dat heel Katwijk je dit niet in dank afneemt aangezien Dirk Kuijt bij Quick Boys vandaan komt en niet bij aarstrivaal Katwijk ;)

Los daarvan: ja, de opleidingsvergoeding, Europees vastgesteld. Goed ding.
nora
 nora - maandag 19 november 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 07:09 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zeg wel wat over PSV jeugd opleiding
Maar toch vind ik t onjuist
PSV Ajax en Feyenoord hebben een gentlemen agree om geen spelers uit elkaar jeugd weg te kapen en daar heeft Ajax vorig jaar maling aan gehad en nu weer
Snap de woede uit Eindhoven wel
He Devil lees de telegraaf van vandaag dan kan je lezen hoeveel jeugdspelers PSV al heeft weg gehaald de laatste jaren ook bij Ajax vandaan en Brands heeft zelf al aangegeven dat het gentlemen agree al niet van bestaat niemand houd zich er aan,en die jongen krijgt bij Ajax meer kans en wil daarom weg.
dege
 dege - maandag 19 november 2012 - 18:37   quote  deeplink  
PSV zou woedend zijn om de transfer van Riechedly Bazoer van PSV naar Ajax. De 16-jarige verdediger tekent een contract dat per 1 juli 2013 voor drie jaar in zal gaan.

'Het gaat nog net niet zover dat Bazoer van het veld wordt gehaald, maar evenals de kwade Brands is het trainersduo Phillip Cocu-Chris van der Weerden ziek van de transfer', schrijft Valentijn Driessen in De Telegraaf. 'Inmiddels dreigt PSV Bazoer niet meer op te stellen en zelfs te weigeren bij trainingen. De druiven zijn zuur als je 5,5 jaar hebt geïnvesteerd in een jeugdspeler, die vervolgens zijn eerste contract tekent bij de concurrent.'

Het zouden echter wel krokodillentranen zijn. 'Je hoorde niemand toen Steven Bergwijn Ajax verruilde voor PSV. Of toen PSV de talentvolle B-junior Tristan Berghuis bij Vitesse wegplukte met een driejarig contract. Of toen een aantal Spartanen naar Eindhoven trok. Blijkbaar hanteren ze bij PSV het standpunt dat je nationaal wel bij arme clubs mag shoppen, maar niet bij de groten.'
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/66402/-psv-wil-bazoer-weigeren-bij-de-club-.html
remco k
 remco k - maandag 19 november 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 09:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Vorig jaar ging het verhaal dat dit een Gentlemens agreement was over het hele profvoetbal in Nederland.
soccer
 soccer - maandag 19 november 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:37 schreef dege het volgende:
PSV zou woedend zijn om de transfer van Riechedly Bazoer van PSV naar Ajax. De 16-jarige verdediger tekent een contract dat per 1 juli 2013 voor drie jaar in zal gaan.

'Het gaat nog net niet zover dat Bazoer van het veld wordt gehaald, maar evenals de kwade Brands is het trainersduo Phillip Cocu-Chris van der Weerden ziek van de transfer', schrijft Valentijn Driessen in De Telegraaf. 'Inmiddels dreigt PSV Bazoer niet meer op te stellen en zelfs te weigeren bij trainingen. De druiven zijn zuur als je 5,5 jaar hebt geïnvesteerd in een jeugdspeler, die vervolgens zijn eerste contract tekent bij de concurrent.'

Het zouden echter wel krokodillentranen zijn. 'Je hoorde niemand toen Steven Bergwijn Ajax verruilde voor PSV. Of toen PSV de talentvolle B-junior Tristan Berghuis bij Vitesse wegplukte met een driejarig contract. Of toen een aantal Spartanen naar Eindhoven trok. Blijkbaar hanteren ze bij PSV het standpunt dat je nationaal wel bij arme clubs mag shoppen, maar niet bij de groten.'
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/66402/-psv-wil-bazoer-weigeren-bij-de-club-.html
Waarom zou je er nog in investeren. Hij gaat toch weg. Ben het zonder meer met de club eens. Als je weg gaat mooi niet meer voetballen. Ajax doet toch hetzelfde met sulejmani niet tekenen niet spelen.Eriksen precies eender. Na de winterstop vertel ik mijn plannen. Weer enkele miljoenen minder voor de club en meer voor voetballer en zaakwaarnemer. Ik denk namelijk dat Eriksen mooi zijn contract uitdient en dan de biezen trekt.
soccer
 soccer - maandag 19 november 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig jaar ging het verhaal dat dit een Gentlemens agreement was over het hele profvoetbal in Nederland.
In de voetballerij bestaat geen gentlemens agreement. Alleen eigenbelang. Alleen hebben ze niet in de gaten dat ze elkaar nodig hebben.
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:32 schreef soccer het volgende:

[..]

In de voetballerij bestaat geen gentlemens agreement. Alleen eigenbelang. Alleen hebben ze niet in de gaten dat ze elkaar nodig hebben.
Los daarvan heeft PSV die overeenkomst afgelopen jaar zelf ook 2 maal geschonden. Krokodillentranen dus.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 15:45 schreef Eide het volgende:

[..]

In deze schijnt het contact overigens echt door Bazoer zelf te zijn gestart. Ajax heeft hem niet benaderd. Het gaat hem ook echt (naar het schijnt) over de manier waarop PSV met z'n talenten omspringt.

En als zo'n jongen dan in Amsterdam aanklopt is Ajax natuurlijk niet te lullig om met zo'n jongen om tafel te gaan zitten.

Dat wist ik dan niet dat hij zelf contact zocht
Journalistiek is ook niet mijn werk dus kan ook niet alles volgen haha
Maar idd zal dan belachelijk zijn om als club zijnde gelijk nee te zeggen tegen zoon jongen
En brands is zoieso 1 van de grootste ratten die er rond loop
Maar dat vind ik van Martin v Geel ook een beetje neem niet weg dat ze goed kunnen functioneren maar ik krijg altijd beetje eng gevoel van die 2 en hun praatjes
soccer
 soccer - maandag 19 november 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:46 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dat wist ik dan niet dat hij zelf contact zocht
Journalistiek is ook niet mijn werk dus kan ook niet alles volgen haha
Maar idd zal dan belachelijk zijn om als club zijnde gelijk nee te zeggen tegen zoon jongen
En brands is zoieso 1 van de grootste ratten die er rond loop
Maar dat vind ik van Martin v Geel ook een beetje neem niet weg dat ze goed kunnen functioneren maar ik krijg altijd beetje eng gevoel van die 2 en hun praatjes
Hij schrijft het schijnt. Hoe het werkelijk is gegaan weet niemand. Wie heeft wie wat ingefluisterd? En waarom mensen ratten noemen? Omdat ze het beste voor hun club (bedrijf)willen bereiken. Kom onder je steen vandaan,zoiets gebeurt in de grote mensen wereld.
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 20 november 2012 - 10:46   quote  deeplink  
het is zo simpel een agree op te stellen als je in je achterhoofd iets hebt van bij ajax en feyenoord is niets weg te halen, met een beetje verstand weet je als je naar psv in de jeugd gaat dan kom je niet verder, bij ajax en feyenoord ligt dat anders, daar word je talent gebruikt en kun je groeien naar de hoofdmacht, bij psv kom je terecht als je of weggekocht word omdat je opvalt of oud ajaxciet bent en in het einde van je loopbaan bent ( kieft, vananburg, lerby, kluivert enz enz)
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 20 november 2012 - 10:51   quote  deeplink  
sorry, geen agreement
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/66423/geen-sprake-van-gentleman-s-agreement-.html
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 november 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 15:30 schreef RedDevil1990 het volgende:
Daar heb je wel een punt, het is nooit leuk als een talent weggaat uit zichzelf, terwijl men hem wil houden. De reden dat de persoon vertrekt is wel heel belangrijk om een afweging te maken of ik het wel of niet jammer vind. Gaat het om kansen om in het 1ste te komen, gaat het om persoonlijke ontwikkeling, of gaat het om geld?

Hoe dan ook ben ik blij dat hij hiernaartoe komt en niet naar City gaat, ik kan begrijpen dat PSV dit heel vervelend vind.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 november 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:46 schreef soccer het volgende:

[..]

Hij schrijft het schijnt. Hoe het werkelijk is gegaan weet niemand. Wie heeft wie wat ingefluisterd? En waarom mensen ratten noemen? Omdat ze het beste voor hun club (bedrijf)willen bereiken. Kom onder je steen vandaan,zoiets gebeurt in de grote mensen wereld.
De zaakwaarnemer is hierin heel erg belangrijk en ik weet niet wie dat is als ik eerlijk ben, maar zoals het overkomt lijkt hij echt te weten hoe hij op langer termijn het meest geld aan hem kan verdienen. Dit is niet iemand die een korte termijn strategie hanteerd.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 20 november 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Zo gaat het nu eenmaal...
Als PSV de kans krijgt dan doen ze het ook , simpel...
soccer
 soccer - dinsdag 20 november 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 16:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

De zaakwaarnemer is hierin heel erg belangrijk en ik weet niet wie dat is als ik eerlijk ben, maar zoals het overkomt lijkt hij echt te weten hoe hij op langer termijn het meest geld aan hem kan verdienen. Dit is niet iemand die een korte termijn strategie hanteerd.
Verklaar je nader? Ik denk inderdaad dat hij kijkt hoe hij het meeste geld aan hem kan verdienen. Maar hoe jij aan de conclusie komt dat hij geen korte termijn strategie hanteert ontgaat me.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 november 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 20:07 schreef infamous psv het volgende:
Zo gaat het nu eenmaal...
Als PSV de kans krijgt dan doen ze het ook , simpel...
Huh???......hey gap alles goed man:)))
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 november 2012 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 20:22 schreef soccer het volgende:

[..]

Verklaar je nader? Ik denk inderdaad dat hij kijkt hoe hij het meeste geld aan hem kan verdienen. Maar hoe jij aan de conclusie komt dat hij geen korte termijn strategie hanteert ontgaat me.
korte termijn city lange termijn ajax!;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 21 november 2012 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 16:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, het is nooit leuk als een talent weggaat uit zichzelf, terwijl men hem wil houden. De reden dat de persoon vertrekt is wel heel belangrijk om een afweging te maken of ik het wel of niet jammer vind. Gaat het om kansen om in het 1ste te komen, gaat het om persoonlijke ontwikkeling, of gaat het om geld?

Hoe dan ook ben ik blij dat hij hiernaartoe komt en niet naar City gaat, ik kan begrijpen dat PSV dit heel vervelend vind.
Klopt nu blijft die iig in NL
En verdwijnt die niet gelijk in de vergetelheid
Afwachten of t ook echt een verijking word voor de Nederlandse velden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 21 november 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 06:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Precies nu naar city is ff opleidingsvergoeding op strijken
Naar Ajax is hopen op een doorbraak en een transfer van paar miljoen
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 06:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Oke,maar waarschijnlijk een hoger contract (dus hogere vergoeding zaakwaarnemer) bij ajax dan bij psv en over drie jaar een contract ergens anders? Toch kort termijn. Helaas maar het is niet anders kijk wat er nu speelt bij Eriksen en Fischer. En ik denk dat de zaakwaarnemer de jongen niet tegen gehouden zou hebben als hij perse naar city wilde.
Eide
 Eide - woensdag 21 november 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 10:22 schreef soccer het volgende:

[..]

Oke,maar waarschijnlijk een hoger contract (dus hogere vergoeding zaakwaarnemer) bij ajax dan bij psv en over drie jaar een contract ergens anders? Toch kort termijn. Helaas maar het is niet anders kijk wat er nu speelt bij Eriksen en Fischer. En ik denk dat de zaakwaarnemer de jongen niet tegen gehouden zou hebben als hij perse naar city wilde.
Speelt er iets met Fischer dan? Dan weet jij iets wat de rest niet weet. Ook bij Eriksen speelt er niet zo heel veel, hij geeft alleen aan pas na de stop over een contractverlenging te willen praten. Dan hebben Ajax en Chris dus nog 6 maanden om eruit te komen. Niets bijzonders nog.

Dan over deze jongen:
Dat hij meer zou verdienen bij Ajax dan bij PSV is een aanname waar voor zover ik weet geen basis voor is. Jou conclusie is dan ook behoorlijk voorbarig. Een slimme zaakwaarnemer kijk juist over dit jeugdcontract heen (wat qua salaris echt niet zo bijzonder zal zijn) en kijkt naar het 2e of 3e contract van deze jongen wat moet volgen op een eventuele doorbraak. En die doorbraak is bij Ajax groter dan bij PSV. Dus dat is wel degelijk een vorm van (middel)lange termijn denken.

Op korte termijn inschieten op jong talent lijkt me, gezien de vergoedingen voor zaakwaarnemers (tussen de 3 en 5% van het salaris), een kansloze bezigheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Eide --
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 10:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Speelt er iets met Fischer dan? Dan weet jij iets wat de rest niet weet. Ook bij Eriksen speelt er niet zo heel veel, hij geeft alleen aan pas na de stop over een contractverlenging te willen praten. Dan hebben Ajax en Chris dus nog 6 maanden om eruit te komen. Niets bijzonders nog.

Dan over deze jongen:
Dat hij meer zou verdienen bij Ajax dan bij PSV is een aanname waar voor zover ik weet geen basis voor is. Jou conclusie is dan ook behoorlijk voorbarig. Een slimme zaakwaarnemer kijk juist over dit jeugdcontract heen (wat qua salaris echt niet zo bijzonder zal zijn) en kijkt naar het 2e of 3e contract van deze jongen wat moet volgen op een eventuele doorbraak. En die doorbraak is bij Ajax groter dan bij PSV. Dus dat is wel degelijk een vorm van (middel)lange termijn denken.

Op korte termijn inschieten op jong talent lijkt me, gezien de vergoedingen voor zaakwaarnemers (tussen de 3 en 5% van het salaris), een kansloze bezigheid.
Gisteren stond er op dit forum dat fischer pas in 2013 gaat praten over contract verlenging. Als je in jezelf investeren wilt waarom nu dan al niet? Ik denk dat een zaakwaarnemer zeker wel naar het salaris(al is dat niet bijzonder;-))zal kijken. Je weet namelijk nooit of een speler niet vroeg tijdig afhaakt. En als een speler zelf wil zal een zaakwaarnemer hem zeker niet tegen houden om naar engeland te gaan. Kijk eens hoeveel jeugdspelers de laatste jaren al niet naar het buitenland vertrokken op jeudige leeftijd.
hippy
 hippy - woensdag 21 november 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Het is over anderhalve maand al 2013....:)))
Die tekent echt wel bij...zo niet dan niet...graag of niet...:)))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Toptalent Bazoer(PSV) vertrekt naar Ajax"

0.0074200