|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 12:45 schreef soccer het volgende:[..] Gisteren stond er op dit forum dat fischer pas in 2013 gaat praten over contract verlenging. Als je in jezelf investeren wilt waarom nu dan al niet? Ik denk dat een zaakwaarnemer zeker wel naar het salaris(al is dat niet bijzonder;-))zal kijken. Je weet namelijk nooit of een speler niet vroeg tijdig afhaakt. En als een speler zelf wil zal een zaakwaarnemer hem zeker niet tegen houden om naar engeland te gaan. Kijk eens hoeveel jeugdspelers de laatste jaren al niet naar het buitenland vertrokken op jeudige leeftijd. Die had ik nog niet gelezen, dank!
Dat voelt inderdaad wel als een zaakwaarnemer, eerst Fischer laten spelen, prijs op laten lopen, en dan pas praten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Advocaat: 'Bazoer kiest voor geld'
BOOS - Dick Advocaat heeft zich vrijdag kritisch uitgelaten over de transfer van Riechedly Bazoer. De 16-jarige verdediger vertrok onlangs van PSV naar Ajax. De speler meldde zelf dat hij voor Ajax koos vanwege een beter perspectief op sportief gebied.
Volgens Advocaat zijn het echter geen sportieve redenen voor de transfer. 'Het gaat om geld', sprak de hoofdtrainer van PSV tegen Omroep Brabant. 'Ajax betaalt gewoon meer dan PSV.'
'Bazoer is naar Ajax gegaan omdat hij daar meer kon verdienen. Daar ben ik van overtuigd. Het is onzin dat er bij PSV minder jeugdspelers doorbreken dan bij Ajax', aldus een geïrriteerde Advocaat. 'Donderdag liet ik nog twee jeugdspelers spelen in de Europa League.'
Jaja, 2 spelers die in een kansloze situatie wat minuutjes mochten maken voor de vorm. Wie denkt Advocaat nu dat hij voor de gek houdt? Hij laat 2 jeugdspelers een paar minuten maken. FdB heeft al 7 jeugspelers laten debuteren dit seizoen. En dat is dus het verschil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Ach maak je niet druk man.. Hij gaat nr jullie , discussie gesloten ... hoe en wat is verleden tijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Advocaat. Je bedoelt dezelfde man die aangeeft dat er wel gekkere dingen in het voetbal gebeuren dan dat hij eventueel deze winter al naar Engeland zou vertrekken. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Ondanks dat Ajax dit jaar niet lekker draait, snapt Bazoer wel dat er meer toekomst bij Ajax is en zeker met de weg die Ajax nu is opgeslagen. PSV blijft maar dure spelers aantrekken waar tot dusver nog geen echt rendement uit is voortgekomen (Narsingh, etc) al staan ze nu wel op de 1e plek (laten we hopen dat ze dit weekend weer hun kampioenswedstrijd winnen, zodat wij na de winterstop gewoon weer op de 1e plek komen).
Verder las ik in het artikel van Dick Advocaat dat hij de jeugdspelers een kans geeft, ja in een nietszeggend EL duel. Wat zou betekenen dat de jeugdspelers bij PSV alleen een kans maken wanneer er Europees voetbal word gespeeld. Maar dat geloof ik ook niet, wanneer PSV verder komt in EL of CL gaat Dick Advocaat echt geen jeugdspelers laten debuteren.
Nee, ik denk dat Bazoer vooral de keus heeft gemaakt voor de kansen die Ajax geeft aan jeugdspelers. En dat zal waarschijnlijk ook meer opleveren qua geld, omdat Ajax meer geld in de jeugdopleiding stopt tegenwoordig en geen geld meer steekt in hele dure aankopen. WELKOM BAZOER! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2012 - 20:22 schreef soccer het volgende:[..] Verklaar je nader? Ik denk inderdaad dat hij kijkt hoe hij het meeste geld aan hem kan verdienen. Maar hoe jij aan de conclusie komt dat hij geen korte termijn strategie hanteert ontgaat me. Sorry voor de late reactie, heb niet altijd even veel tijd. Als hij snel geld wil verdienen, dan liet hij hem wel naar het buitenland gaan. Zaakwaarnemers krijgen ook een speciaal bedrag dat alleen voor hun is, als ze een speler ergens laten tekenen. In Engeland is het bekend dat zaakwaarnemers hele grote bedragen krijgen voor jeugdspelers die ze aanbieden aan clubs. In nederland was dat ook het geval bij PSV, zo konden ze vele goede spelers krijgen, tot het moment er een stop op kwam. Ajax staat er inmiddels ook om bekend, dat ze dat niet meer met louge zaakwaarnemers in de slag gaan en zeker niet veel betalen. Ze geven wel wat geld, maar niet de volle pond. Ofwel deze zaakwaarnemer had meer kunnen verdiene, maar wilde de speler meer kans geven zich in een eerste elftal laten spelen. Veel jeugdspelers weten nu dat Ajax dit doet, vandaar dat veel spelers daar naartoe willen. Voor de zaakwaarnemers is dit goud, want waar gaan al die spelers naartoe als ze groot zijn en meer ervaren? Naar het grote geld en dan is het cashen voor deze man. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 10:22 schreef soccer het volgende:[..] Oke,maar waarschijnlijk een hoger contract (dus hogere vergoeding zaakwaarnemer) bij ajax dan bij psv en over drie jaar een contract ergens anders? Toch kort termijn. Helaas maar het is niet anders kijk wat er nu speelt bij Eriksen en Fischer. En ik denk dat de zaakwaarnemer de jongen niet tegen gehouden zou hebben als hij perse naar city wilde. Nee korte termijn, is dat de jongen snel kan voetballen in het eerste en daardoor de zaakwaarnemer sneller en meer geld gaat verdienen. Lange termijn dat hij straks naar een topclub gaat. Als deze zaakwaarnemer dit op zijn cv kan zetten, dan heeft hij ook op lange termijn vele nieuwe talenten waaraan hij zijn geld gaat verdienen, omdat iedereen hem wil hebben. Ik denk dat dit een hele goede zakenman is, die heel bewust zijn keuzes maakt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 12:45 schreef soccer het volgende:[..] Gisteren stond er op dit forum dat fischer pas in 2013 gaat praten over contract verlenging. Als je in jezelf investeren wilt waarom nu dan al niet? Ik denk dat een zaakwaarnemer zeker wel naar het salaris(al is dat niet bijzonder;-))zal kijken. Je weet namelijk nooit of een speler niet vroeg tijdig afhaakt. En als een speler zelf wil zal een zaakwaarnemer hem zeker niet tegen houden om naar engeland te gaan. Kijk eens hoeveel jeugdspelers de laatste jaren al niet naar het buitenland vertrokken op jeudige leeftijd. Helaas heb ik voordat Fischer in het eerste kwam, ook te horen gekregen van iemand dat hij nog niet wilde bijtekenen. Dit was iemand met heel veel voetbal connecties, maar niet gelinkt aan Ajax, maar van een clubje uit de jupiler league, dacht dat het bulsshit was, maar hij had toch gelijk. Hij bleek boos en teleurgesteld te zijn in het begin van het seizoen. Ik hoop dat hij nu zal inzien dat dit het beste is voor zijn ontwikkeling en dat hij hier na de winterstop wel gaat bijtekenen. Hij speelt pas net in het eerste, ik denk ook dat dit een van de redenen was om Fischer te laten spelen en het werpt zijn vruchten af. Nu hopen dat hij snel zal tekenen en ook een flink verbeterd contract krijgt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Riechedly Bazoer heeft vrijdagmiddag meegetraind met het eerste elftal van Ajax. De 16-jarige verdediger behoort eigenlijk tot de A1, maar wordt als een groot talent gezien en mocht daardoor al meetrainen met de groep van hoofdtrainer Frank de Boer.
Bazoer kwam in de winterstop over van PSV, waar hij vond dat er een minder goed plan voor hem klaar lag dan bij Ajax. De overgang heeft er wel voor gezorgd dat de speler tot aan het einde van het seizoen geen officiële wedstrijden mag spelen. (Foto: Black Bath Towel Photographers) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
lijkt mij een goed teken dat hij NU al mee traint, hij is pas 16! opvolger voor Veltman al binnen dus:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:46 schreef NatjosFC het volgende:Riechedly Bazoer heeft vrijdagmiddag meegetraind met het eerste elftal van Ajax. De 16-jarige verdediger behoort eigenlijk tot de A1, maar wordt als een groot talent gezien en mocht daardoor al meetrainen met de groep van hoofdtrainer Frank de Boer. Bazoer kwam in de winterstop over van PSV, waar hij vond dat er een minder goed plan voor hem klaar lag dan bij Ajax. De overgang heeft er wel voor gezorgd dat de speler tot aan het einde van het seizoen geen officiële wedstrijden mag spelen. (Foto: Black Bath Towel Photographers) Ajax ziet hem binnen 2 jaar aansluiten bij de A selectie. Dit is voor hem een kans om te laten zien dat hij echt al heel snel erbij kan horen. Mooi gebaar, ben benieuwd of hij door kan zetten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 22:56 schreef Eide het volgende:[..] Ajax ziet hem binnen 2 jaar aansluiten bij de A selectie. Dit is voor hem een kans om te laten zien dat hij echt al heel snel erbij kan horen. Mooi gebaar, ben benieuwd of hij door kan zetten. is hij links- of rechtsbenig? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij mag niet voor Ajax uitkomen in de jeugd.. Maar mag hij wel voor Ajax 1 spelen?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, hij mag met de A selectie trainen.
Pas vanaf aankomend seizoen is hij speelgerechtigd voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 12:51 schreef Eide het volgende:[..] Nee, hij mag met de A selectie trainen. Pas vanaf aankomend seizoen is hij speelgerechtigd voor Ajax. Oke, ik wist het alleen van de jeugd, maar blijkbaar dus ook het eerste... Jammer.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hij mag sowieso op geen enkel niveau wedstrijden spelen. behalve oefenwedstrijdjes als ik het goed begreep.
maar dat zou betekenen dat hij dus wel op de Aegon future cup mag spelen, aangezien dat toch door Ajax zelf is geregeld? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:00 schreef NatjosFC het volgende:hij mag sowieso op geen enkel niveau wedstrijden spelen. behalve oefenwedstrijdjes als ik het goed begreep. maar dat zou betekenen dat hij dus wel op de Aegon future cup mag spelen, aangezien dat toch door Ajax zelf is geregeld? Hij mag geen officiele KNVB/UEFA/FIFA wedstrijden spelen voor Ajax. Hij mag dus wel vriendschappelijke wedstrijden, niet KNVB/UEFA/FIFA toernooien, trainingen enzovoorts spelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 06:20 schreef Eide het volgende:[..] Hij mag geen officiele KNVB/UEFA/FIFA wedstrijden spelen voor Ajax. Hij mag dus wel vriendschappelijke wedstrijden, niet KNVB/UEFA/FIFA toernooien, trainingen enzovoorts spelen. dat zeg ik, alleen oefenwedstrijdjes dus.
daarbij is het geen antwoord op mijn vraag, hij kan dus wel op de Aegon Future cup spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 12:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] dat zeg ik, alleen oefenwedstrijdjes dus. daarbij is het geen antwoord op mijn vraag, hij kan dus wel op de Aegon Future cup spelen. Ja, dat is een huistoernooi van Ajax. |
|
|
|