BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Harde kern bewaakte de Kuip'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 15 november 2012 - 21:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Harde kern bewaakte de Kuip' (FR-Fanatic)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 november 2012 - 07:59   quote  deeplink  
Hooligans van Feyenoord hebben een seizoen lang de orde bewaakt in en rond de Kuip. Dat zegt Yoeri Kievits, een lid van de harde kern. Vrijdag verschijnt een boek van zijn hand Rotterdam Hooligan geheten.

In het boek beschrijft hij dat Feyenoord de hooligans zelf had ingehuurd. Zelfs jongens met een stadionverbod mochten naar binnen. Er was een enorme, fanatieke meute en wij hebben ervoor gezorgd dat die lange tijd rustig is gebleven.

Het speelde in het seizoen 2010-2011, toen het sportief en financieel erg slecht ging met de club. Er was onrust onder de supporters en op een gegeven moment is er ook een wagen gesloopt van een investeerder die veel geld stak in Feyenoord. Die zei: ik heb hier eigenlijk geen zin meer in. Wij hadden toen ook het besef als harde kern: het is nu zaak dat onze club er weer bovenop komt.

Tatoes tussen de bobos
Yoeri Kievits voerde persoonlijk gesprekken met de leiding van de club. Ik zat bijvoorbeeld aan tafel met Gudde, Been, Blokland en Koevermans. Daar zat ik dan met mijn tatoes tussen. Dat vonden zij enigszins indrukwekkend, want wij zijn natuurlijk niet op ons bekkie gevallen.

Volgens Kievits kwam het tot afspraken. Als de supporters een miljoen euro bij elkaar zouden collecteren, dan zouden wij bepaalde inspraak krijgen. Ook in de Raad van Commissarissen. Die afspraak is Feyenoord niet nagekomen en toen hebben bij besloten om onze ordediensten terug te trekken.

Rellen Maasgebouw
In Rotterdam Hooligan wordt beschreven wat de gevolgen waren: in september 2011, bij de wedstrijd Feyenoord-De Graafschap, liep een protestmars van supporters uit de hand. Een deel van de fans bestormde het Maasgebouw.

Die meute, die wij maandenlang hebben tegengehouden, is daar toen losgegaan. Dat komt niet voor 100 maar voor 200 procent omdat wij de bewaking hadden opgeheven. Wij als harde kern kregen later de schuld van de rellen, maar dit is het ware verhaal.

Woorvoerder Raymond Salomon wil niet ingaan op de afspraken die zouden zijn gemaakt tussen Feyenoord en de hooligans. Wij zijn als Feyenoord bezig met de toekomst. De rellen bij het Maasgebouw waren een zwarte bladzijde. Er is een rapport over verschenen en wij hebben er een streep onder gezet.
Leonidas
 Leonidas - zondag 18 november 2012 - 08:16   quote  deeplink  
Om het verhaal niet al te eenzijdig te laten zijn hier de reactie van Feyenoord.

Feyenoord heeft vanmiddag bevestigd dat het in het seizoen 2010-2011 met de harde kern om de tafel heeft gezeten. De Rotterdammers maakten met de hooligans afspraken om het fanatiekste deel van de aanhang in toom te houden. De voetbalclub ontkent dat daarvoor geld is betaald.

'In die periode zijn we zeker in gesprek geweest met de harde kern van fanatieke Feyenoord-supporters. Daarin is hen ook gevraagd om te zorgen dat het rustig blijft', aldus Raymond Salomon, woordvoerder van Feyenoord aan het AD/Rotterdams Dagblad.
Volgens Salomon dreigden investeerders zich terug te trekken in die periode door al het geweld. 'We moesten het met zijn allen rustig houden in het belang van de club.'
Ook meldt Salomon dat er nooit afspraken zijn gemaakt met de harde kern in ruil voor geld. 'Dat is onjuist. Er is ook nooit een plek beloofd in de Raad van Commissarissen.'
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 november 2012 - 08:19   quote  deeplink  
Wilde dat net plaatsen maar m'n ipad was leeg :(
Leonidas
 Leonidas - zondag 18 november 2012 - 08:30   quote  deeplink  
Zo op het eerste gezicht lijkt het mij volkomen logisch dat Feyenoord onder de die omstandigheden gaat praten met de supporters. Je gaat dan natuurlijk niet praten met de brave vakzitters zoals ik maar met de jongens die wat fanatieker zijn. Mochten ze voor bewezen diensten een vergoeding hebben gekregen dan lig ik daar niet wakker van.
Het lijkt mij eerlijk gezegd een opgeklopt marketing verhaaltje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:30 schreef Leonidas het volgende:
Zo op het eerste gezicht lijkt het mij volkomen logisch dat Feyenoord onder de die omstandigheden gaat praten met de supporters. Je gaat dan natuurlijk niet praten met de brave vakzitters zoals ik maar met de jongens die wat fanatieker zijn. Mochten ze voor bewezen diensten een vergoeding hebben gekregen dan lig ik daar niet wakker van.
Het lijkt mij eerlijk gezegd een opgeklopt marketing verhaaltje.
Die 'gekken' geld geven voor bewezen diensten? Ben je soms vergeten wat deze 'gekken' Feyenoord allemaal heeft gekost? Die 'gekken' zouden Feyenoord moeten betalen voor al het leed wat zij hebben veroorzaakt! Ik heb al eerder gepleit voor keiharde maatregels tegen tegen idioten ...........
Leonidas
 Leonidas - zondag 18 november 2012 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die 'gekken' geld geven voor bewezen diensten? Ben je soms vergeten wat deze 'gekken' Feyenoord allemaal heeft gekost? Die 'gekken' zouden Feyenoord moeten betalen voor al het leed wat zij hebben veroorzaakt! Ik heb al eerder gepleit voor keiharde maatregels tegen tegen idioten ...........
Gaat het een beetje?
De Spot
 De Spot - zondag 18 november 2012 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die 'gekken' geld geven voor bewezen diensten? Ben je soms vergeten wat deze 'gekken' Feyenoord allemaal heeft gekost? Die 'gekken' zouden Feyenoord moeten betalen voor al het leed wat zij hebben veroorzaakt! Ik heb al eerder gepleit voor keiharde maatregels tegen tegen idioten ...........
Die ''gekken' hebben er wel voor gezorgd dat de pleuris niet is uitgebroken..
Leonidas
 Leonidas - zondag 18 november 2012 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:57 schreef De Spot het volgende:

[..]

Die ''gekken' hebben er wel voor gezorgd dat de pleuris niet is uitgebroken..
Oei, jij probeert in discussie te gaan met Lijdensweg?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:57 schreef De Spot het volgende:

[..]

Die ''gekken' hebben er wel voor gezorgd dat de pleuris niet is uitgebroken..
Was de pleuris maar uitgebroken dan hadden we die 'gekken' voor levenslang kunnen opsluiten!
Dan hadden we met een 'schone lei' kunnen beginnen .... Zulke gekken zijn geen voetbal liefhebbers!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:49 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Gaat het een beetje?
Kunnen we beter aan jou vragen als jij het goed vind om deze 'gekken' te betalen ....
Els
 Els - zondag 18 november 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:57 schreef De Spot het volgende:

[..]

Die ''gekken' hebben er wel voor gezorgd dat de pleuris niet is uitgebroken..
Hoe kwalificeer jij de rellen bij het Maasgebouw dan?
ferfan
 ferfan - zondag 18 november 2012 - 10:37   quote  deeplink  
de "harde kern". Wat is dat? de "harde kern". net alsof zonder die harde kern er geen feyenoord meer is.. zonder de harde kern Hooligans was feyenoord nooit zo ver afgezonken als ze hebben gedaan. En als de harde kern echt zoveel over heeft voor hun club dan hadden ze ook de rellen bij het maasgebouw in toom gehouden..
FIIIR
 FIIIR - zondag 18 november 2012 - 10:37   quote  deeplink  
lijdensweg wees blij dat wij de club willen helpen ,als je goed had gelezen had je gezien dat zonder ons de pleuris veel eerder en vaker was uitgebroken. Wij hebben het beste voor met de club maar denk niet dat ik dat aan je verstand krijg ps wat zou ik jou graag willen ontmoeten
FIIIR
 FIIIR - zondag 18 november 2012 - 10:39   quote  deeplink  
bij de rellen bij het maasgebouw was niemand van de harde kern betrokken els
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 november 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 10:37 schreef FIIIR het volgende:
lijdensweg wees blij dat wij de club willen helpen ,als je goed had gelezen had je gezien dat zonder ons de pleuris veel eerder en vaker was uitgebroken. Wij hebben het beste voor met de club maar denk niet dat ik dat aan je verstand krijg ps wat zou ik jou graag willen ontmoeten
Harde kern is altijd al een regulerende organisatie geweest, gestuurd door de club of niet.
De oudjes corrigeren de jonkies.
Maar het lijkt wel of de jonkies de overhand krijgen en de ouderen ze niet meer kunnen reguleren.
Maasgebouw bijvoorbeeld was een goed voorbeeld van gelegenheid hooliganisme, er was eigenlijk niemand van de vaste harde kern bij betrokken, deze mensen kwamen voor het rellen en toen het gebeurde stonden ze vooraan.
craven
 craven - zondag 18 november 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Harde kern is altijd al een regulerende organisatie geweest, gestuurd door de club of niet.
De oudjes corrigeren de jonkies.
Maar het lijkt wel of de jonkies de overhand krijgen en de ouderen ze niet meer kunnen reguleren.
Maasgebouw bijvoorbeeld was een goed voorbeeld van gelegenheid hooliganisme, er was eigenlijk niemand van de vaste harde kern bij betrokken, deze mensen kwamen voor het rellen en toen het gebeurde stonden ze vooraan.
Was een kwestie van tijd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 november 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Er is maar 1 harde kern voor jong en oud..
er zijn alleen bosjes splinter groeperingen.
De Spot
 De Spot - zondag 18 november 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 09:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Was de pleuris maar uitgebroken dan hadden we die 'gekken' voor levenslang kunnen opsluiten!
Dan hadden we met een 'schone lei' kunnen beginnen .... Zulke gekken zijn geen voetbal liefhebbers!
Waar waren alle petten sjaals eind jaren 80 begin jaren 90 dan toen het zo slecht ging met Feyenoord en er bijna alleen maar harde kern zat die zorgde met bestorming van het veld tegen Fortuna dat we weer mee gingen doen.Ik ben echt geen voorstander van geweld maar soms moet iets dan maar op zo'n manier..maasgebouw rellen was niemand van de harde kern bij.
De Spot
 De Spot - zondag 18 november 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 10:32 schreef Els het volgende:

[..]

Hoe kwalificeer jij de rellen bij het Maasgebouw dan?
Heeft de harde kern niks mee te maken,waren allemaal meelopers die los gingen...
Alexi
 Alexi - zondag 18 november 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 11:46 schreef De Spot het volgende:

[..]

Waar waren alle petten sjaals eind jaren 80 begin jaren 90 dan toen het zo slecht ging met Feyenoord en er bijna alleen maar harde kern zat die zorgde met bestorming van het veld tegen Fortuna dat we weer mee gingen doen.Ik ben echt geen voorstander van geweld maar soms moet iets dan maar op zo'n manier..maasgebouw rellen was niemand van de harde kern bij.
He-le-maal mee eens!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 18 november 2012 - 12:01   quote  deeplink  
Lijk mij normaal dat er mensen van Feyenoord met supporters hebben gesproken om t rustig proberen te houden
Lijk mij van de zotte als een stel supporters daar geld of zeggenschap voor zou krijgen

Ik neem aan dat iedereen of ze nu aan de coke zitten of niet maar dat iedereen beseft dat het maasgebouw aanvallen slecht voor de club is dus daarom geloof ik niet dat de mensen die dat hebben gedaan echt om Feyenoord geven
Dus ervan uit gaan dat de harde kern om Feyenoord geeft vind ik t ongeloofwaardig dat hun daarbij waren
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 november 2012 - 12:08   quote  deeplink  
Ik heb al eerder gezegd het gaat te goed met Feyenoord en het lijkt net of we wat gaan zoeken.Eerst Leerdam,dan een raar stukje over Been (lidmaatschap) dan Beenhakker die bij Excelsior niet gewenst is na problemen met Feyenoord.Meneer vd Gijp die geen kaartje kon krijgen, wel nieuwe kuip niet meer luisteren naar red de kuip ,kortom de 020 media blijft zoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2012 door piet de paler --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 11:46 schreef De Spot het volgende:

[..]

Waar waren alle petten sjaals eind jaren 80 begin jaren 90 dan toen het zo slecht ging met Feyenoord en er bijna alleen maar harde kern zat die zorgde met bestorming van het veld tegen Fortuna dat we weer mee gingen doen.Ik ben echt geen voorstander van geweld maar soms moet iets dan maar op zo'n manier..maasgebouw rellen was niemand van de harde kern bij.
Ja ga de harde kern maar weer 'vrij' pleiten! Ben je er zelf lid van of zo?
Homo's zijn het die harde kern .....
FIIIR
 FIIIR - zondag 18 november 2012 - 12:42   quote  deeplink  
zal ik jou is neuken dan kk sukkel
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 10:37 schreef FIIIR het volgende:
lijdensweg wees blij dat wij de club willen helpen ,als je goed had gelezen had je gezien dat zonder ons de pleuris veel eerder en vaker was uitgebroken. Wij hebben het beste voor met de club maar denk niet dat ik dat aan je verstand krijg ps wat zou ik jou graag willen ontmoeten
Ten eerste wil ik je dan herinneren aan de 'rellen' in Frankrijk, Duitsland en zo noem het maar op! Als jij daar zo trots op ben dan ben je blijkbaar een echt lid van de harde kern.
Jij zou je pas een echte Feyenoord supporter tonen als je alles wat je op je conto heb staan toe te geven aan de autoriteiten en daar je boete voor te doen ..... alsmede je maatjes van de harde kern. Eerst eens schoon schip maken en dan verder gaan!
FIIIR
 FIIIR - zondag 18 november 2012 - 12:52   quote  deeplink  
ik ben al gestraft voor alles wat ik heb gedaan
FIIIR
 FIIIR - zondag 18 november 2012 - 12:53   quote  deeplink  
ik ga er nu vandoor, ga mijn club steunen
craven
 craven - zondag 18 november 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 12:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja ga de harde kern maar weer 'vrij' pleiten! Ben je er zelf lid van of zo?
Homo's zijn het die harde kern .....
je mening hebben is prima, maar schelden vanachter je pctje vindt ik een beetje min..
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 november 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 13:48 schreef craven het volgende:

[..]

je mening hebben is prima, maar schelden vanachter je pctje vindt ik een beetje min..
Grote bek achter t hek.
JanM
 JanM - zondag 18 november 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 13:48 schreef craven het volgende:

[..]

je mening hebben is prima, maar schelden vanachter je pctje vindt ik een beetje min..
lijdensweg zou eens een keer serieus genĂ²men moeten worden door de hele harde kern!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 14:17 schreef JanM het volgende:

[..]

lijdensweg zou eens een keer serieus genĂ²men moeten worden door de hele harde kern!
Hahaha en dan ? Moet ik bang worden? Laat me niet lachen .... Samen durven ze alles maar in hun eentje durven ze nog geen vrouw lastig te vallen!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 november 2012 - 17:18   quote  deeplink  
Hahaha
FIIIR
 FIIIR - zondag 18 november 2012 - 18:30   quote  deeplink  
jou durf ik zelfs met 1 hand op mijn rug lastig te vallen ,grote praatjes achter de pc
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 november 2012 - 18:34   quote  deeplink  
Plus vrouwen val je niet lastig, nooit.
De Spot
 De Spot - zondag 18 november 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 12:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja ga de harde kern maar weer 'vrij' pleiten! Ben je er zelf lid van of zo?
Homo's zijn het die harde kern .....
Gaat je geen reet aan,maar heb liever dat jij het zegt als iemand met ze volle verstand....ongelofelijke clown...
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 november 2012 - 20:48   quote  deeplink  
Trouw zij aan een land stad of club is in principe niets mis mee.
Echter het zijn geen helden die zogenaamde harde kern,en hebben Feyenoord veel problemen opgeleverd.En als zij de orde hadden bewaard,wat niet gebeurd is
stonden we niet in de picture bij de EUFA en niet t evergeten die mooie foto die de wereld overgegaan is bij de bestorming van het maasgebouw.Had er niets gebeurd in Frankrijk,zou er geen bier gegooid zijn enzv.
Mijn vraag wat hebben ze dan wel gedaan om de orde te handhaven ???
ik ben niet onder de indruk van de meneer die dat boek geschreven heeft,lijkt mij ook niet iemand waar iemand bang van is (als hij alleen is )
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 20:48 schreef piet de paler het volgende:
Trouw zij aan een land stad of club is in principe niets mis mee.
Echter het zijn geen helden die zogenaamde harde kern,en hebben Feyenoord veel problemen opgeleverd.En als zij de orde hadden bewaard,wat niet gebeurd is
stonden we niet in de picture bij de EUFA en niet t evergeten die mooie foto die de wereld overgegaan is bij de bestorming van het maasgebouw.Had er niets gebeurd in Frankrijk,zou er geen bier gegooid zijn enzv.
Mijn vraag wat hebben ze dan wel gedaan om de orde te handhaven ???
ik ben niet onder de indruk van de meneer die dat boek geschreven heeft,lijkt mij ook niet iemand waar iemand bang van is (als hij alleen is )
Er zitten er ook zat tussen die alleen een hele kroeg leegstompen ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
tja maar wat heeft dat te maken met harde kern bewaakte de kuip ?
En iemand alleen die een kroeg leeg stompt,op Badr Hari na ken ik er maar heel weinig.
Zelfs in mijn wilde tijd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:30 schreef piet de paler het volgende:
tja maar wat heeft dat te maken met harde kern bewaakte de kuip ?
En iemand alleen die een kroeg leeg stompt,op Badr Hari na ken ik er maar heel weinig.
Zelfs in mijn wilde tijd
Ik kan er zat..
Ps jij gaat toch verkondigen dat ze alleen met z,n alle durven...
Er zijn zat type badr haries
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Ik verkondig niets,alleen ik hou niet zo van het verheffen van sommige subculturen tot helden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:40 schreef piet de paler het volgende:
Ik verkondig niets,alleen ik hou niet zo van het verheffen van sommige subculturen tot helden.
Ze willen zich belangrijker maken dan ze in werkelijkheid zijn!
Ze hebben meer ellende dan vreugde gebracht voor Feyenoord , deze 'harde kern'.......
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 18 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 22:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ze willen zich belangrijker maken dan ze in werkelijkheid zijn!
Ze hebben meer ellende dan vreugde gebracht voor Feyenoord , deze 'harde kern'.......
Jij ook kluns ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 november 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 22:18 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jij ook kluns ;-)
Ja natuurlijk , lompe hooligan!
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 18 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 22:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk , lompe hooligan!
Ik krijg net een telefoontje dat je zaken moet doen in de Gaza-strook...
melrdam010
 melrdam010 - zondag 18 november 2012 - 23:48   quote  deeplink  
ben wel benieuwd naar het boek van yoeri kievits, maar ik vind het wel een mannetje die een beetje mediageil is... hij is al 2x bij spuiten en slikken geweest, nu weer een boek over het verhaal vd harde kern. Hij vind zichzelf zo tof. Ik denk dat de ouwe garde er niet zo blij mee is.
Els
 Els - maandag 19 november 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 10:39 schreef FIIIR het volgende:
bij de rellen bij het maasgebouw was niemand van de harde kern betrokken els
Dat geloof ik zonder meer van je. Ik heb ze er ook niet tussen gezien. Maar meneer Kievit suggereert nu dat de harde kern bewust de handen van de situatie heeft afgehaald en daarmee dus bewust het risico heeft genomen dat er rotzooi kwam. En er is rotzooi gekomen. Dat is indirect aan hun toe te wijzen. Het is een moreel dilemma, maar door nu zelf hun passiviteit in deze te etaleren, nemen ze ook wel weer het risico dat ze hierop beoordeeld worden. En ik vind het niet sterk.
Op Radio Rijnmond hoorde ik die Kievit zeggen dat de harde kern met medeweten van de directie in de kleedkamer geweest is om de spelers 'eens even flink de waarheid te zeggen'. Hij geeft nogal trots aan dat ze dus zoveel macht hadden, en dat de spelers bovendien ook behoorlijk geintimideerd waren.
Stel nou eens dat die bewering waar is, dan moet nu ieder directielid dat toen verantwoording droeg alsnog op staande voet ontslagen worden. Een werknemer van Feyenoord mag verwachten dat Feyenoord een veilige werkomgeving voor hen heeft. Een beetje vakbond duikt hier bovenop en dan zijn, als het allemaal waar is, de rapen echt gaar...
Els
 Els - maandag 19 november 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 11:46 schreef De Spot het volgende:

[..]

Waar waren alle petten sjaals eind jaren 80 begin jaren 90 dan toen het zo slecht ging met Feyenoord en er bijna alleen maar harde kern zat die zorgde met bestorming van het veld tegen Fortuna dat we weer mee gingen doen.Ik ben echt geen voorstander van geweld maar soms moet iets dan maar op zo'n manier..maasgebouw rellen was niemand van de harde kern bij.
Ik weet niet of ik een 'pet en sjaal' ben, maar ik was in De Kuip, of in een ander stadion waar Feyenoord speelde.
En ook al brengt de wedstrijd tegen Fortuna nostalgische gevoelens boven, het is natuurlijk nooit goed te praten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 november 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 22:28 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik krijg net een telefoontje dat je zaken moet doen in de Gaza-strook...
Tuurlijk .... je weet niks beters te verzinnen!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 22:28 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik krijg net een telefoontje dat je zaken moet doen in de Gaza-strook...
Dit zijn echt pure kansloze opmerkingen waarmee je totaal geen reactie geef op wat die zeg
Je noem m net kluns in je reactie omdat hij zeg dat de harde kern meer ellende dan positivisme heeft gebracht
Nou daar zit een grote kern van waarheid in
Als je niet snap wat die zeg vraag dan om uitleg of reageer niet ipv m maar kluns noemen want de enige kluns ben jezelf want je weet totaal niet inhoudelijk op m te reageren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 07:19 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dit zijn echt pure kansloze opmerkingen waarmee je totaal geen reactie geef op wat die zeg
Je noem m net kluns in je reactie omdat hij zeg dat de harde kern meer ellende dan positivisme heeft gebracht
Nou daar zit een grote kern van waarheid in
Als je niet snap wat die zeg vraag dan om uitleg of reageer niet ipv m maar kluns noemen want de enige kluns ben jezelf want je weet totaal niet inhoudelijk op m te reageren
Als hij de Palestijnen maar helpt vind ik het prima...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Harde kern bewaakte de Kuip'









0.0090379