BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Harde kern bewaakte de Kuip'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 15 november 2012 - 21:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Harde kern bewaakte de Kuip' (FR-Fanatic)

Stylzz
 Stylzz - maandag 19 november 2012 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 08:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als hij de Palestijnen maar helpt vind ik het prima...
Laat ze die hele regio platbombarderen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Maar dan wel wederopbouw door de Palestijnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 08:59 schreef FR-Henk het volgende:
Maar dan wel wederopbouw door de Palestijnen.
Wat die Joden is aangedaan doen ze nu zelf dunnetjes over...
Ik ben het met jou eens,Palestina heet dat land..
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 november 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Israel contra Palestina hoort toch niet in deze topic,we maken elkaar af bij een voetbalwedstrijd
laten we daar eerts een oplossing voor maken (lukt ook alleen met contra geweld)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 13:20   quote  deeplink  
Palestina!!!
RdamStyle
 RdamStyle - maandag 19 november 2012 - 14:04   quote  deeplink  
Wat mij stoort is dat die hoolies nu net doen alsof we hun dankbaar moeten zijn. Krijg lekker de tering!!! Kijk hoeveel problemen we door dat soort gasten hebben gehad, maar wat nog het allerergste is. Ze mogen dit allemaal best beweren en ze zullen misschien op het moment dat ze om de tafel zaten met de wind van Feyenoord mee gaan varen. Maar wanneer puntje bij paaltje kwam. Waren ze gewoon weer teringzooi op het veld aan het gooien enzo.

Tegen Dinamo Kiev zat ik jammer genoeg in mijn eigen vak. Ik ga met Europese wedstrijden soms nog weleens in X zitten. Een vriend van mij zit altijd in X en die dag dus ook. Kwamen er een paar malloten die met die aanstekers wilden gaan gooien en hij zegt kom op nou jongens. Doe nou niet. En hij krijgt allerlei ziektes en bedreigingen naar zijn hoofd. Dus hij zegt dat ze daar de club mee hebben en er komen gelijk 20 van die hoolie vriendjes omheen staan. Lekker bezig. Er zijn genoeg gasten die kunnen knokken in het stadion die het wel goed met de club voor hebben. De echte supporters moeten gewoon de handen ineen slaan. Kijk je hoeft niet iedereen waarvan je denkt dat het een hoolie is aan te spreken ofzo, maar iemand die over de schreef gaat zoals met dingen gooien. Kun je best wat tegen zeggen. Iedere echte supporter is het daarmee eens. Wanneer er dan een aantal gasten die hoolie bijspringen, terwijl er gewoon normaal gedaan werd en ze beginnen dreigend tegenover de weldenkende supporter te staan en hem te bedreigen. Mag het vak best inspringen.
Tuurlijk hoeven vrouwen en kinderen dat niet te doen. Al kan een meisje best wat zeggen. Want achter haar staat toch een vak hand in hand als kameraden om samen de strijd aan te gaan. Ja toch???
Want iedereen kan nog zo zijn mening daarover hebben en klagen wat je wilt. Steun elkaar dan ook wanneer het er op aan komt!!!! Daar gaat het om, want daarom denken ze en kunnen ze alles maar maken. Waardoor we bijvoorbeeld bijna failliet zijn geraakt ook. Heeft ook daarmee te maken. Niet alleen met die investeringen toen. Kijk hoeveel geld er aan beveiliging en boetes word uitgegeven door Feyenoord. Door die gasten zitten we eigenlijk voor een groot gedeelte al die jaren al in deze kut situatie waar we eindelijk na jaren beginnen uit te klimmen. En wie zijn zij om de echte supporters dan gaan te bedreigen in HUN eigen stadion!!!

Feyenoord is van ons!!!! Van het volk, de supporters. Ze hebben niet alleen de directie hiermee. De voetbalclub of de spelers. Nee, ze hebben de supporters hiermee. Alles wat die gasten steeds weer flikken. Daar hebben ze de echte supporters mee. Die heel veel geld uitgeven aan deze club en door weer en wind die club steunen. Hun geld gaat op aan boetes voor mensen die zich niet weten te gedragen. Die zijn medeverantwoordelijk voor de slechte sportieve resultaten en frustraties van de echte supporters. Dat besef moet maar eens komen. En tuurlijk is het creepy als je tegenover een groep mensen staat. Zij hebben die ervaring en bluffen de rest gewoon af. Door gelijk als groep daar te staan en geen angst uit te stralen. En ik verwacht ook niet dat iedereen in het stadion het lef heeft om zijn mannetje te staan, maar in elk vak moeten er toch minstens wel 50 zitten.

Dus als je iets ziet in de trant van dat ze weer lopen te kloten en dat iemand die voor de club op komt gelijk tegenover 20 hoolies staat. Doe je bek dan eens open. Je hoeft niet te knokken. Laat je gewoon horen en dan zullen er steeds meer mensen naar voren komen die het met je eens zijn. Ik met vele anderen heb het nu helemaal gehad met het tobclub-syndroom. Waar ik aan toe ben is gewoon weer de grootste club van Nederland zijn. Eigen jeugd de voorkeur blijven geven en meer investeren in de slarishouding in plaats van telkens een nieuwe speler te halen. Zodat we uiteindelijk gewoon aansluiten weer bij de europese top. Op die manier kan dat, maar niet met die zogenaamde harde kern die veel meer kapot maakt dan in ons voordeel werkt.

Nog 1 ding. Mensen die geknokt hebben in het buitenland enzo zijn niet gelijk hooligans. Vanwege de naam van het Legioen word je veel uitgedaagd en regelmatig in het nauw gedreven. Rotterdammers zijn behoorlijk trots en laten zich niet bedreigen. Dus alle begrip dat je jezelf beschermd, maar die malloten die in het stadion de hele tijd elke kans aangrijpen iets op het veld te gooien. Of wanneer ze het niet naar hun zin hebben andermans stadion lopen te slopen. Daar hebben we niks aan. Ga lekker naar 020 land om het daar te verstieren!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door RdamStyle --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Goed statement!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 18:57   quote  deeplink  
Zondag wou ik mijn vak op en dan heb je detrapstaanders van Z..
Ik vraag 3X of ik er langs mag en dan duwde ik mij er maar tussen...Kijkt
ie me aan van wat moet je nou die misselijke panlat...Als hij ook niet met 40 maatjes daar
had gestaan had ik m over die stoeltjes heengetrokken...Maar dat zijn gewoon de wannabees..
Die zijn nog het ergste...
F3R
 F3R - maandag 19 november 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Ach ach ach! wat een naïviteit zeg!.. allereerst als je hier allemaal niet tegen ken, ga dan lekker naar az ofzo kan je lekker met je klappertje zitten. Want Feyenoord is gewoon zo! Was in de jaren 70 zo en is nu nog steeds zo! Zijn jullie vergeten wat er in Praag gebeurde? toen die "leipo's" die een gold of diamantkaart hebben notabene, in de rust het uitvak wilden uitbreken en een Praag vak wilden aanvallen? Wie waren diegene die ervoor zorgde dat 't niet gebeurde? Juist ja wederom de HARDE KERN! S.C.F en F3R jongens! Waarom? nou omdat wij het hard van het Feyenoord Legioen zijn! Al jaren! Je hebt relschoppers en je hebt echte knokkers! De harde kern vecht met andere Harde Kern leden van verschillende clubs die OOK willen knokken. De Harde KErn gaat niet lukraak ramen in lopen gooien en al helemaal geen voorwerpen op veld staan gooien. Jullie snappen gewoon niets van het supporters cultuur! Zonder de HArde Kern! is Feyenoord Dood!
Rotterdam Hooligans For Life!
S.C.F & F3R
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Voor een echte Feyenoorder, met het echte Feyenoord gevoel, valt het tegen dat je iedereen over één kam scheert.

Snap je punt, maar om maar meteen te zeggen dat iedereen die het niet met je eens is naar AZ te sturen, en te pretenderen dat zonder jou, of je maatjes, Feyenoord dood was geweest is enigszins overdreven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 november 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Blablabla blablabla.
F3R
 F3R - maandag 19 november 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Overdreven?? Eind jaren 80 begin 90 was Onze liefde zo goed als dood, De harde kern was er toen uit en thuis! En heeft de boel op een gegeven moment wakker geschud! Op de manier waarop jullie tegen zijn! Veld bestorming! Dat was de druppel waarop de ommekeer begon! Ik zat er toen met me ouwe heer ik was 8, en ik weet dat de meesten onder jullie er toen NIET waren voor de club!

Waarom ik zeg dat je maar beter naar een pauper club als AZ kan gaan is omdat bij Feyenoord nou eenmaal gekte is en gekte hoort! Deal with it!
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 19 november 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 20:16 schreef F3R het volgende:
Overdreven?? Eind jaren 80 begin 90 was Onze liefde zo goed als dood, De harde kern was er toen uit en thuis! En heeft de boel op een gegeven moment wakker geschud! Op de manier waarop jullie tegen zijn! Veld bestorming! Dat was de druppel waarop de ommekeer begon! Ik zat er toen met me ouwe heer ik was 8, en ik weet dat de meesten onder jullie er toen NIET waren voor de club!

Waarom ik zeg dat je maar beter naar een pauper club als AZ kan gaan is omdat bij Feyenoord nou eenmaal gekte is en gekte hoort! Deal with it!
Die ommekeer kwam pas 2 jaar later na Feyenoord Fortuna. Eerst werd Feyenoord vernederd door PSV met 6-0 en een paar weken later won Feyenoord in Eindhoven met 0-1 (Fraser). Pim Verbeek en die Bengtson maakte er een puinhoop van en Wim Jansen bouwde het weer op. Daar had een veldbestorming 2 jaar eerder weinig invloed op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Vincent1970 --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 20:16 schreef F3R het volgende:
Overdreven?? Eind jaren 80 begin 90 was Onze liefde zo goed als dood, De harde kern was er toen uit en thuis! En heeft de boel op een gegeven moment wakker geschud! Op de manier waarop jullieegen zijn! Veld bestorming! Dat was de druppel waarop de ommekeer begon! Ik zat er toen met me ouwe heer ik was 8, en ik weet dat de meesten onder jullie er toen NIET waren voor de club!

Waarom ik zeg dat je maar beter naar een pauper club als AZ kan gaan is omdat bij Feyenoord nou eenmaal gekte is en gekte hoort! Deal with it!
Gestopt met lezen op het moment dat ik 'jullie' las. Ik twijfel niet aan je Feyenoorder zijn, maar op deze manier ben je niet serieus te nemen, en sta je wss ook niet representatief voor de rest van F3R. Of ga je me vertellen dat die zoals jij ook geen begrip kunnen opbrengen voor een twijfelachtige manier van handelen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 november 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Toon bevalt me niet.
Echte harde kern blaast niet zo hoog van de toren.
Eist geen respect, maar dwingt t af.
Dit werkt averechts.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:02 schreef F3R het volgende:
Ach ach ach! wat een naïviteit zeg!.. allereerst als je hier allemaal niet tegen ken, ga dan lekker naar az ofzo kan je lekker met je klappertje zitten. Want Feyenoord is gewoon zo! Was in de jaren 70 zo en is nu nog steeds zo! Zijn jullie vergeten wat er in Praag gebeurde? toen die "leipo's" die een gold of diamantkaart hebben notabene, in de rust het uitvak wilden uitbreken en een Praag vak wilden aanvallen? Wie waren diegene die ervoor zorgde dat 't niet gebeurde? Juist ja wederom de HARDE KERN! S.C.F en F3R jongens! Waarom? nou omdat wij het hard van het Feyenoord Legioen zijn! Al jaren! Je hebt relschoppers en je hebt echte knokkers! De harde kern vecht met andere Harde Kern leden van verschillende clubs die OOK willen knokken. De Harde KErn gaat niet lukraak ramen in lopen gooien en al helemaal geen voorwerpen op veld staan gooien. Jullie snappen gewoon niets van het supporters cultuur! Zonder de HArde Kern! is Feyenoord Dood!
Rotterdam Hooligans For Life!
S.C.F & F3R
Ik ben het in iedergeval wel met jou eens...
Ik kan zat SCF,waaronder een aantal onder ons in de groep
en die vechten indd alleen maar buiten...Bremen uit bv
Maar die graf nep klootzakken die er tegen hangen van een jaar of 20
zien alleen het verschil niet tussen een FRs of een jood en daar
word wel ziek van..
F3R
 F3R - maandag 19 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 20:31 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Die ommekeer kwam pas 2 jaar later na Feyenoord Fortuna. Eerst werd Feyenoord vernederd door PSV met 6-0 en een paar weken later won Feyenoord in Eindhoven met 0-1 (Fraser). Pim Verbeek en die Bengtson maakte er een puinhoop van en Wim Jansen bouwde het weer op. Daar had een veldbestorming 2 jaar eerder weinig invloed op.
Weinig invloed op? Die veldbestorming is door merg en been gegaan bij alles en iedereen die Feyenoord toen lief had! Gaf aan dat Feyenoord ondanks haar slechte tijd nog steeds groots was! En diegene die er toen voor hadden gezorgd dat Jansen kwam, waren de oldschool Feyenoord mannen waaronder mijn Opa! Die hebben na de veldbestorming met een club Vrienden (klaverjasgroep cafe 't Haantje met oa v Hanegem & Jansen) de handen ineen gestoken en bij de toenmalige Feyenoord leiding druk gezet voor een nieuw beleid! Waar uiteindelijk jansen als trainer uit kwam! Dus Fortuna thuis was het begin van de ommekeer! En die kwam uiteindelijk bij psv uit in de bekert!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:15 schreef Stylzz het volgende:
Toon bevalt me niet.
Echte harde kern blaast niet zo hoog van de toren.
Eist geen respect, maar dwingt t af.
Dit werkt averechts.
Dit dus.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:02 schreef F3R het volgende:
Ach ach ach! wat een naïviteit zeg!.. allereerst als je hier allemaal niet tegen ken, ga dan lekker naar az ofzo kan je lekker met je klappertje zitten. Want Feyenoord is gewoon zo! Was in de jaren 70 zo en is nu nog steeds zo! Zijn jullie vergeten wat er in Praag gebeurde? toen die "leipo's" die een gold of diamantkaart hebben notabene, in de rust het uitvak wilden uitbreken en een Praag vak wilden aanvallen? Wie waren diegene die ervoor zorgde dat 't niet gebeurde? Juist ja wederom de HARDE KERN! S.C.F en F3R jongens! Waarom? nou omdat wij het hard van het Feyenoord Legioen zijn! Al jaren! Je hebt relschoppers en je hebt echte knokkers! De harde kern vecht met andere Harde Kern leden van verschillende clubs die OOK willen knokken. De Harde KErn gaat niet lukraak ramen in lopen gooien en al helemaal geen voorwerpen op veld staan gooien. Jullie snappen gewoon niets van het supporters cultuur! Zonder de HArde Kern! is Feyenoord Dood!
Rotterdam Hooligans For Life!
S.C.F & F3R
Je heb je zelf wel hoog zitten he
F3R
 F3R - maandag 19 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Pfff Jankmuilen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:30 schreef F3R het volgende:
Pfff Jankmuilen!
Nice .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:30 schreef F3R het volgende:
Pfff Jankmuilen!
Ik zat er in iedergeval al toen jij nog in je luiert scheet gozer...
En na 85 was het soms ook bijna leeg in de kuip..Kan me nog wel een avondwedstrijdje herinneren met nog geen 2000 man
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:02 schreef F3R het volgende:
Ach ach ach! wat een naïviteit zeg!.. allereerst als je hier allemaal niet tegen ken, ga dan lekker naar az ofzo kan je lekker met je klappertje zitten. Want Feyenoord is gewoon zo! Was in de jaren 70 zo en is nu nog steeds zo! Zijn jullie vergeten wat er in Praag gebeurde? toen die "leipo's" die een gold of diamantkaart hebben notabene, in de rust het uitvak wilden uitbreken en een Praag vak wilden aanvallen? Wie waren diegene die ervoor zorgde dat 't niet gebeurde? Juist ja wederom de HARDE KERN! S.C.F en F3R jongens! Waarom? nou omdat wij het hard van het Feyenoord Legioen zijn! Al jaren! Je hebt relschoppers en je hebt echte knokkers! De harde kern vecht met andere Harde Kern leden van verschillende clubs die OOK willen knokken. De Harde KErn gaat niet lukraak ramen in lopen gooien en al helemaal geen voorwerpen op veld staan gooien. Jullie snappen gewoon niets van het supporters cultuur! Zonder de HArde Kern! is Feyenoord Dood!
Rotterdam Hooligans For Life!
S.C.F & F3R
Je onderscheidt je nogal graag he.
Ik ben op mijn manier Feyenoord-supporter!Deal with it.
Zonder 2 miljoen Feyenoord-supporters is Feyenoord echt dood.
F3R
 F3R - maandag 19 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:30 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Je heb je zelf wel hoog zitten he
Is niet meer dan de waarheid!
Zou makkelijker zijn als we gewoon gezellig aan een tafel kunnen discussieren, want krijg het gevoel dat men achter hun pc meer lef heeft dan normaal.
En zie het nou niet gelijk als een bedreiging, ben 't gewoon zat! Nogmaals DEAL WITH IT! Zo is het en zal het altyd blijven!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dit dus.
Ik zou me niet aangesproken voelen man..Je weet toch zelf waar je voor staat..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:38 schreef F3R het volgende:

[..]

Is niet meer dan de waarheid!
Zou makkelijker zijn als we gewoon gezellig aan een tafel kunnen discussieren, want krijg het gevoel dat men achter hun pc meer lef heeft dan normaal.
En zie het nou niet gelijk als een bedreiging, ben 't gewoon zat! Nogmaals DEAL WITH IT! Zo is het en zal het altyd blijven!
Keertje Varkenoord dan maar?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zou me niet aangesproken voelen man..Je weet toch zelf waar je voor staat..
Voel me persoonlijk ook niet aangesproken, en kan me op een bepaalde manier wel vinden in zijn verhaal. Maar in mijn ogen wordt het te veel opgehemeld, en is er geen begrip voor andere supporters die het anders zien. Kan er ook wel mee dealen, maar erover discussiëren is interessanter.
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 21:42   quote  deeplink  
wat een gezeik gaaap
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Ah! Potje nivo erbij!
F3R
 F3R - maandag 19 november 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zat er in iedergeval al toen jij nog in je luiert scheet gozer...
En na 85 was het soms ook bijna leeg in de kuip..Kan me nog wel een avondwedstrijdje herinneren met nog geen 2000 man
Ja de generaties voor mij zaten er toen ook! En ze hebben het keurig doorgegeven van benfica tot milaan en istanbul to praag! Dus wat wil je nou zeggen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Zonder de harde kern was Feyenoord dood en dat is gewoon waar..Daar ben ik het mee eens ..
Maar er is nu nog een wederopstanding geweest en dat was ook met gewone fanatieke supporters
die Feyenoord ook de rug niet toekeerde na bv de nederlaag tegen psv
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 21:45   quote  deeplink  
valt hier nog wat te beleven of is het allemaal eenheidsworst
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:43 schreef F3R het volgende:

[..]

Ja de generaties voor mij zaten er toen ook! En ze hebben het keurig doorgegeven van benfica tot milaan en istanbul to praag! Dus wat wil je nou zeggen?
Welk punt wil je eigenlijk maken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:43 schreef F3R het volgende:

[..]

Ja de generaties voor mij zaten er toen ook! En ze hebben het keurig doorgegeven van benfica tot milaan en istanbul to praag! Dus wat wil je nou zeggen?
Dat het niet alleen tijdens de HCS affaire rustig was maar ook ne Gullit en die andere uit betondorp
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 21:47   quote  deeplink  
slotje, wist ik al
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:45 schreef klaasfaak het volgende:
valt hier nog wat te beleven of is het allemaal eenheidsworst
Gaap.
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaap.
zal me een worst wezen gaap wie de kuip bewaakte, geef mij maar voetbal
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 19 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:38 schreef F3R het volgende:

[..]

Is niet meer dan de waarheid!
Zou makkelijker zijn als we gewoon gezellig aan een tafel kunnen discussieren, want krijg het gevoel dat men achter hun pc meer lef heeft dan normaal.
En zie het nou niet gelijk als een bedreiging, ben 't gewoon zat! Nogmaals DEAL WITH IT! Zo is het en zal het altyd blijven!
Oh geloof me als we aan een tafel zitten ben ik nog heel netjes en zeg ik gewoon eerlijk wat ik denk

Ik krijg bij jou verhaal alleen t gevoel dat jij jezelf een betere Feyenoorder zal vinden als iemand die gewoon elke week thuis de wedstrijdjes op tv kijkt en in mij geval pas naar t stadion gaat als ik me goed genoeg voel om al die drukte om me heen te kunnen hendelen
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 07:59 schreef Boudewijn het volgende:
Hooligans van Feyenoord hebben een seizoen lang de orde bewaakt in en rond de Kuip. Dat zegt Yoeri Kievits, een lid van de harde kern. Vrijdag verschijnt een boek van zijn hand Rotterdam Hooligan geheten.

In het boek beschrijft hij dat Feyenoord de hooligans zelf had ingehuurd. Zelfs jongens met een stadionverbod mochten naar binnen. Er was een enorme, fanatieke meute en wij hebben ervoor gezorgd dat die lange tijd rustig is gebleven.

Het speelde in het seizoen 2010-2011, toen het sportief en financieel erg slecht ging met de club. Er was onrust onder de supporters en op een gegeven moment is er ook een wagen gesloopt van een investeerder die veel geld stak in Feyenoord. Die zei: ik heb hier eigenlijk geen zin meer in. Wij hadden toen ook het besef als harde kern: het is nu zaak dat onze club er weer bovenop komt.

Tatoes tussen de bobos
Yoeri Kievits voerde persoonlijk gesprekken met de leiding van de club. Ik zat bijvoorbeeld aan tafel met Gudde, Been, Blokland en Koevermans. Daar zat ik dan met mijn tatoes tussen. Dat vonden zij enigszins indrukwekkend, want wij zijn natuurlijk niet op ons bekkie gevallen.

Volgens Kievits kwam het tot afspraken. Als de supporters een miljoen euro bij elkaar zouden collecteren, dan zouden wij bepaalde inspraak krijgen. Ook in de Raad van Commissarissen. Die afspraak is Feyenoord niet nagekomen en toen hebben bij besloten om onze ordediensten terug te trekken.

Rellen Maasgebouw
In Rotterdam Hooligan wordt beschreven wat de gevolgen waren: in september 2011, bij de wedstrijd Feyenoord-De Graafschap, liep een protestmars van supporters uit de hand. Een deel van de fans bestormde het Maasgebouw.

Die meute, die wij maandenlang hebben tegengehouden, is daar toen losgegaan. Dat komt niet voor 100 maar voor 200 procent omdat wij de bewaking hadden opgeheven. Wij als harde kern kregen later de schuld van de rellen, maar dit is het ware verhaal.

Woorvoerder Raymond Salomon wil niet ingaan op de afspraken die zouden zijn gemaakt tussen Feyenoord en de hooligans. Wij zijn als Feyenoord bezig met de toekomst. De rellen bij het Maasgebouw waren een zwarte bladzijde. Er is een rapport over verschenen en wij hebben er een streep onder gezet.
wie begint hier nu weer over is lekker rustig laten zo
Wettendas
 Wettendas - maandag 19 november 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Als je een echt Feyenoord-hart hebt dan vecht je helemaal niet. Niet met de politie en niet met andere 'harde kernen' van andere clubs. Vechten is slecht voor het imago van je club. Geweld schrikt investeerders af. Geweld schrikt vaders en moeders af die met hun kind een voetbalwedstrijd willen kijken in het stadion. Geweld schrikt gewoon mensen en geld af. Het is zo simpel. Wie weet hoeveel miljoenen er wel niet waren binnengestroomd als Feyenoord nooit met geweld zou worden geassocieerd. Sponsors willen niet met een gewelddadige club worden verbonden. De beveiliging kost klauwen met geld. Het zou mij niks verbazen als al het geweld ervoor gezorgd heeft dat Feyenoord honderden miljoenen heeft misgelopen. Lekkere supporters man die 'vechten' voor hun club. Je slaat letterlijk het geld uit je handen.

Er wordt hier een onderscheid gemaakt tussen harde kern en meelopers die schijnbaar onder de term relschoppers vallen. Wie denk je nu dat het grote voorbeeld is van die relschoppers?

Als je van Feyenoord houdt dan hoef je niet onder de naam van Feyenoord te vechten. Dan ga je maar lekker een vechtsport doen. Dat is mijn mening.
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 22:15   quote  deeplink  
boeitniet
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
wat zijn jullie stil lijkt wel een begrafenis
tomson
 tomson - maandag 19 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
trololo...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:14 schreef Wettendas het volgende:
Als je een echt Feyenoord-hart hebt dan vecht je helemaal niet. Niet met de politie en niet met andere 'harde kernen' van andere clubs. Vechten is slecht voor het imago van je club. Geweld schrikt investeerders af. Geweld schrikt vaders en moeders af die met hun kind een voetbalwedstrijd willen kijken in het stadion. Geweld schrikt gewoon mensen en geld af. Het is zo simpel. Wie weet hoeveel miljoenen er wel niet waren binnengestroomd als Feyenoord nooit met geweld zou worden geassocieerd. Sponsors willen niet met een gewelddadige club worden verbonden. De beveiliging kost klauwen met geld. Het zou mij niks verbazen als al het geweld ervoor gezorgd heeft dat Feyenoord honderden miljoenen heeft misgelopen. Lekkere supporters man die 'vechten' voor hun club. Je slaat letterlijk het geld uit je handen.

Er wordt hier een onderscheid gemaakt tussen harde kern en meelopers die schijnbaar onder de term relschoppers vallen. Wie denk je nu dat het grote voorbeeld is van die relschoppers?

Als je van Feyenoord houdt dan hoef je niet onder de naam van Feyenoord te vechten. Dan ga je maar lekker een vechtsport doen. Dat is mijn mening.
Is nu nog het probleem om een shirt sponser te vinden,alhoewel het al jaren relatief rustig is...Op het maasgebouw na dan..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 november 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 19:02 schreef F3R het volgende:
Ach ach ach! wat een naïviteit zeg!.. allereerst als je hier allemaal niet tegen ken, ga dan lekker naar az ofzo kan je lekker met je klappertje zitten. Want Feyenoord is gewoon zo! Was in de jaren 70 zo en is nu nog steeds zo! Zijn jullie vergeten wat er in Praag gebeurde? toen die "leipo's" die een gold of diamantkaart hebben notabene, in de rust het uitvak wilden uitbreken en een Praag vak wilden aanvallen? Wie waren diegene die ervoor zorgde dat 't niet gebeurde? Juist ja wederom de HARDE KERN! S.C.F en F3R jongens! Waarom? nou omdat wij het hard van het Feyenoord Legioen zijn! Al jaren! Je hebt relschoppers en je hebt echte knokkers! De harde kern vecht met andere Harde Kern leden van verschillende clubs die OOK willen knokken. De Harde KErn gaat niet lukraak ramen in lopen gooien en al helemaal geen voorwerpen op veld staan gooien. Jullie snappen gewoon niets van het supporters cultuur! Zonder de HArde Kern! is Feyenoord Dood!
Rotterdam Hooligans For Life!
S.C.F & F3R
Wat een triest zooitje en klaploperij ..... Die 'kleine groep neukers die zich de harde kern' noemt denkt dat Feyenoord zonder hen dood is!! Wat een belachelijke constatering!!
Ik denk eerder dat Feyenoord dood is zonder de achterban van zo'n 3 miljoen leden in heel het land. En naar mijn mening had Feyenoord zonder de harde kern veel meer inkomsten kunnen genereren. Mijn mening is dat veel inverteerders vanwege 'de harde kern' eerder naar de andere clubs zoals in 020 en 040 zijn gegaan vanwege deze debielen.Dus laten deze debielen eens lekker bij zichzelf ten rade gaan en zich gaan afvragen hoe Feyenoord het beste geholpen word!!
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een triest zooitje en klaploperij ..... Die 'kleine groep neukers die zich de harde kern' noemt denkt dat Feyenoord zonder hen dood is!! Wat een belachelijke constatering!!
Ik denk eerder dat Feyenoord dood is zonder de achterban van zo'n 3 miljoen leden in heel het land. En naar mijn mening had Feyenoord zonder de harde kern veel meer inkomsten kunnen genereren. Mijn mening is dat veel inverteerders vanwege 'de harde kern' eerder naar de andere clubs zoals in 020 en 040 zijn gegaan vanwege deze debielen.Dus laten deze debielen eens lekker bij zichzelf ten rade gaan en zich gaan afvragen hoe Feyenoord het beste geholpen word!!
maak je niet druk, negeer ze en ga slapen, boeit niet gaaaaap
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 november 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:47 schreef klaasfaak het volgende:

[..]

maak je niet druk, negeer ze en ga slapen, boeit niet gaaaaap
Moet ik eigenlijk wel doen ja. Maar Feyenoord ligt me aan mijn hart en het doet verrekte pijn als die klootzakken het weer eens verzieken ................
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk wel doen ja. Maar Feyenoord ligt me aan mijn hart en het doet verrekte pijn als die klootzakken het weer eens verzieken ................
relax anders wordt het leven een lijdensweg
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 november 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:52 schreef klaasfaak het volgende:

[..]

relax anders wordt het leven een lijdensweg
Hahahaha dat is het al .............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 november 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:47 schreef klaasfaak het volgende:

[..]

maak je niet druk, negeer ze en ga slapen, boeit niet gaaaaap
Je heb gelijk,sluit je ogen en morgen bij het openen is er niks veranderd...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Harde kern bewaakte de Kuip'









0.0060420