BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Harde kern bewaakte de Kuip'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 15 november 2012 - 21:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Harde kern bewaakte de Kuip' (FR-Fanatic)

RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 01:43   quote  deeplink  
10028-400-251.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 01:44   quote  deeplink  
Gezellige boel hiero..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 20 november 2012 - 03:44   quote  deeplink  
Super je heb een boel gemist
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 november 2012 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 01:43 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Palestina!!!
De Spot
 De Spot - dinsdag 20 november 2012 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 14:04 schreef RdamStyle het volgende:
Wat mij stoort is dat die hoolies nu net doen alsof we hun dankbaar moeten zijn. Krijg lekker de tering!!! Kijk hoeveel problemen we door dat soort gasten hebben gehad, maar wat nog het allerergste is. Ze mogen dit allemaal best beweren en ze zullen misschien op het moment dat ze om de tafel zaten met de wind van Feyenoord mee gaan varen. Maar wanneer puntje bij paaltje kwam. Waren ze gewoon weer teringzooi op het veld aan het gooien enzo.

Tegen Dinamo Kiev zat ik jammer genoeg in mijn eigen vak. Ik ga met Europese wedstrijden soms nog weleens in X zitten. Een vriend van mij zit altijd in X en die dag dus ook. Kwamen er een paar malloten die met die aanstekers wilden gaan gooien en hij zegt kom op nou jongens. Doe nou niet. En hij krijgt allerlei ziektes en bedreigingen naar zijn hoofd. Dus hij zegt dat ze daar de club mee hebben en er komen gelijk 20 van die hoolie vriendjes omheen staan. Lekker bezig. Er zijn genoeg gasten die kunnen knokken in het stadion die het wel goed met de club voor hebben. De echte supporters moeten gewoon de handen ineen slaan. Kijk je hoeft niet iedereen waarvan je denkt dat het een hoolie is aan te spreken ofzo, maar iemand die over de schreef gaat zoals met dingen gooien. Kun je best wat tegen zeggen. Iedere echte supporter is het daarmee eens. Wanneer er dan een aantal gasten die hoolie bijspringen, terwijl er gewoon normaal gedaan werd en ze beginnen dreigend tegenover de weldenkende supporter te staan en hem te bedreigen. Mag het vak best inspringen.
Tuurlijk hoeven vrouwen en kinderen dat niet te doen. Al kan een meisje best wat zeggen. Want achter haar staat toch een vak hand in hand als kameraden om samen de strijd aan te gaan. Ja toch???
Want iedereen kan nog zo zijn mening daarover hebben en klagen wat je wilt. Steun elkaar dan ook wanneer het er op aan komt!!!! Daar gaat het om, want daarom denken ze en kunnen ze alles maar maken. Waardoor we bijvoorbeeld bijna failliet zijn geraakt ook. Heeft ook daarmee te maken. Niet alleen met die investeringen toen. Kijk hoeveel geld er aan beveiliging en boetes word uitgegeven door Feyenoord. Door die gasten zitten we eigenlijk voor een groot gedeelte al die jaren al in deze kut situatie waar we eindelijk na jaren beginnen uit te klimmen. En wie zijn zij om de echte supporters dan gaan te bedreigen in HUN eigen stadion!!!

Feyenoord is van ons!!!! Van het volk, de supporters. Ze hebben niet alleen de directie hiermee. De voetbalclub of de spelers. Nee, ze hebben de supporters hiermee. Alles wat die gasten steeds weer flikken. Daar hebben ze de echte supporters mee. Die heel veel geld uitgeven aan deze club en door weer en wind die club steunen. Hun geld gaat op aan boetes voor mensen die zich niet weten te gedragen. Die zijn medeverantwoordelijk voor de slechte sportieve resultaten en frustraties van de echte supporters. Dat besef moet maar eens komen. En tuurlijk is het creepy als je tegenover een groep mensen staat. Zij hebben die ervaring en bluffen de rest gewoon af. Door gelijk als groep daar te staan en geen angst uit te stralen. En ik verwacht ook niet dat iedereen in het stadion het lef heeft om zijn mannetje te staan, maar in elk vak moeten er toch minstens wel 50 zitten.

Dus als je iets ziet in de trant van dat ze weer lopen te kloten en dat iemand die voor de club op komt gelijk tegenover 20 hoolies staat. Doe je bek dan eens open. Je hoeft niet te knokken. Laat je gewoon horen en dan zullen er steeds meer mensen naar voren komen die het met je eens zijn. Ik met vele anderen heb het nu helemaal gehad met het tobclub-syndroom. Waar ik aan toe ben is gewoon weer de grootste club van Nederland zijn. Eigen jeugd de voorkeur blijven geven en meer investeren in de slarishouding in plaats van telkens een nieuwe speler te halen. Zodat we uiteindelijk gewoon aansluiten weer bij de europese top. Op die manier kan dat, maar niet met die zogenaamde harde kern die veel meer kapot maakt dan in ons voordeel werkt.

Nog 1 ding. Mensen die geknokt hebben in het buitenland enzo zijn niet gelijk hooligans. Vanwege de naam van het Legioen word je veel uitgedaagd en regelmatig in het nauw gedreven. Rotterdammers zijn behoorlijk trots en laten zich niet bedreigen. Dus alle begrip dat je jezelf beschermd, maar die malloten die in het stadion de hele tijd elke kans aangrijpen iets op het veld te gooien. Of wanneer ze het niet naar hun zin hebben andermans stadion lopen te slopen. Daar hebben we niks aan. Ga lekker naar 020 land om het daar te verstieren!!!
Goed stukkie,maar ook niet alleen hooligans gooien spullen op het veld.
De Spot
 De Spot - dinsdag 20 november 2012 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een triest zooitje en klaploperij ..... Die 'kleine groep neukers die zich de harde kern' noemt denkt dat Feyenoord zonder hen dood is!! Wat een belachelijke constatering!!
Ik denk eerder dat Feyenoord dood is zonder de achterban van zo'n 3 miljoen leden in heel het land. En naar mijn mening had Feyenoord zonder de harde kern veel meer inkomsten kunnen genereren. Mijn mening is dat veel inverteerders vanwege 'de harde kern' eerder naar de andere clubs zoals in 020 en 040 zijn gegaan vanwege deze debielen.Dus laten deze debielen eens lekker bij zichzelf ten rade gaan en zich gaan afvragen hoe Feyenoord het beste geholpen word!!
Waar waren die dan eind jaren 80 begin 90.... die zogenaamde echte Feyenoorders...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2012 door De Spot --
Joost Hengelo
 Joost Hengelo - dinsdag 20 november 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Ik ken zat jongens van de harde kern,gelukkig zijn er ook een paar die wel op een positieve manier zijn veder gegaan,met hun gezin,geen drugs,en vooral geen rellen en stoerdoenerij.met de regen met een zonnebril op een beetje breed staan.veders de meeste van deze boys zijn een op een geen partij,maar met z,n alle de xmen.

Grow up
craven
 craven - dinsdag 20 november 2012 - 10:24   quote  deeplink  
VALT ER NOG WAT TE RELLUHHHH!!!!!!???????@@@@$$$$$$...(subtiele hehehe)
MMM
 MMM - dinsdag 20 november 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Anchorman-well-that-escalated-quickly.jpg
De Spot
 De Spot - dinsdag 20 november 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 09:30 schreef Joost Hengelo het volgende:
Ik ken zat jongens van de harde kern,gelukkig zijn er ook een paar die wel op een positieve manier zijn veder gegaan,met hun gezin,geen drugs,en vooral geen rellen en stoerdoenerij.met de regen met een zonnebril op een beetje breed staan.veders de meeste van deze boys zijn een op een geen partij,maar met z,n alle de xmen.

Grow up
Gefeliciteerd Joost uit Hengelo dat jij er een paar van kent...lekker belangrijk...ken mij dat nou verotten..
melrdam010
 melrdam010 - dinsdag 20 november 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 14:04 schreef RdamStyle het volgende:
Wat mij stoort is dat die hoolies nu net doen alsof we hun dankbaar moeten zijn. Krijg lekker de tering!!! Kijk hoeveel problemen we door dat soort gasten hebben gehad, maar wat nog het allerergste is. Ze mogen dit allemaal best beweren en ze zullen misschien op het moment dat ze om de tafel zaten met de wind van Feyenoord mee gaan varen. Maar wanneer puntje bij paaltje kwam. Waren ze gewoon weer teringzooi op het veld aan het gooien enzo.

Tegen Dinamo Kiev zat ik jammer genoeg in mijn eigen vak. Ik ga met Europese wedstrijden soms nog weleens in X zitten. Een vriend van mij zit altijd in X en die dag dus ook. Kwamen er een paar malloten die met die aanstekers wilden gaan gooien en hij zegt kom op nou jongens. Doe nou niet. En hij krijgt allerlei ziektes en bedreigingen naar zijn hoofd. Dus hij zegt dat ze daar de club mee hebben en er komen gelijk 20 van die hoolie vriendjes omheen staan. Lekker bezig. Er zijn genoeg gasten die kunnen knokken in het stadion die het wel goed met de club voor hebben. De echte supporters moeten gewoon de handen ineen slaan. Kijk je hoeft niet iedereen waarvan je denkt dat het een hoolie is aan te spreken ofzo, maar iemand die over de schreef gaat zoals met dingen gooien. Kun je best wat tegen zeggen. Iedere echte supporter is het daarmee eens. Wanneer er dan een aantal gasten die hoolie bijspringen, terwijl er gewoon normaal gedaan werd en ze beginnen dreigend tegenover de weldenkende supporter te staan en hem te bedreigen. Mag het vak best inspringen.
Tuurlijk hoeven vrouwen en kinderen dat niet te doen. Al kan een meisje best wat zeggen. Want achter haar staat toch een vak hand in hand als kameraden om samen de strijd aan te gaan. Ja toch???
Want iedereen kan nog zo zijn mening daarover hebben en klagen wat je wilt. Steun elkaar dan ook wanneer het er op aan komt!!!! Daar gaat het om, want daarom denken ze en kunnen ze alles maar maken. Waardoor we bijvoorbeeld bijna failliet zijn geraakt ook. Heeft ook daarmee te maken. Niet alleen met die investeringen toen. Kijk hoeveel geld er aan beveiliging en boetes word uitgegeven door Feyenoord. Door die gasten zitten we eigenlijk voor een groot gedeelte al die jaren al in deze kut situatie waar we eindelijk na jaren beginnen uit te klimmen. En wie zijn zij om de echte supporters dan gaan te bedreigen in HUN eigen stadion!!!

Feyenoord is van ons!!!! Van het volk, de supporters. Ze hebben niet alleen de directie hiermee. De voetbalclub of de spelers. Nee, ze hebben de supporters hiermee. Alles wat die gasten steeds weer flikken. Daar hebben ze de echte supporters mee. Die heel veel geld uitgeven aan deze club en door weer en wind die club steunen. Hun geld gaat op aan boetes voor mensen die zich niet weten te gedragen. Die zijn medeverantwoordelijk voor de slechte sportieve resultaten en frustraties van de echte supporters. Dat besef moet maar eens komen. En tuurlijk is het creepy als je tegenover een groep mensen staat. Zij hebben die ervaring en bluffen de rest gewoon af. Door gelijk als groep daar te staan en geen angst uit te stralen. En ik verwacht ook niet dat iedereen in het stadion het lef heeft om zijn mannetje te staan, maar in elk vak moeten er toch minstens wel 50 zitten.

Dus als je iets ziet in de trant van dat ze weer lopen te kloten en dat iemand die voor de club op komt gelijk tegenover 20 hoolies staat. Doe je bek dan eens open. Je hoeft niet te knokken. Laat je gewoon horen en dan zullen er steeds meer mensen naar voren komen die het met je eens zijn. Ik met vele anderen heb het nu helemaal gehad met het tobclub-syndroom. Waar ik aan toe ben is gewoon weer de grootste club van Nederland zijn. Eigen jeugd de voorkeur blijven geven en meer investeren in de slarishouding in plaats van telkens een nieuwe speler te halen. Zodat we uiteindelijk gewoon aansluiten weer bij de europese top. Op die manier kan dat, maar niet met die zogenaamde harde kern die veel meer kapot maakt dan in ons voordeel werkt.

Nog 1 ding. Mensen die geknokt hebben in het buitenland enzo zijn niet gelijk hooligans. Vanwege de naam van het Legioen word je veel uitgedaagd en regelmatig in het nauw gedreven. Rotterdammers zijn behoorlijk trots en laten zich niet bedreigen. Dus alle begrip dat je jezelf beschermd, maar die malloten die in het stadion de hele tijd elke kans aangrijpen iets op het veld te gooien. Of wanneer ze het niet naar hun zin hebben andermans stadion lopen te slopen. Daar hebben we niks aan. Ga lekker naar 020 land om het daar te verstieren!!!
Dit verhaal van tegen Kiev wat er in X gebeurde klopt idd, ik stond er midden in.
Maar ik heb me wel kapot gelachen om die vrienden van je, die stonden vooraan bij t doel. Die gozer die stond letterlijk huilend te schreeuwen op zn stoeltje of ze aub wilde stoppen met aanstekers gooien. Maar ze waren met een groepje of 6 en die andere gasten ook, dus er werd een beetje over en weer gescholden meer niet.
melrdam010
 melrdam010 - dinsdag 20 november 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Oja... en de echte praten niet. En al helemaal niet met scf of f3r, flllR of ken mij t schelen in je naam. Wou ik ff zeggen
ferfan
 ferfan - dinsdag 20 november 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 12:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja ga de harde kern maar weer 'vrij' pleiten! Ben je er zelf lid van of zo?
Homo's zijn het die harde kern .....
Nou, het zijn geen mietjes dat kan ik je wel vertellen, maar dat ze in de jaren 80 en 90 zogezegd de club hebben gered is grote onzin.. de enige die onze club heeft gered is jorien van den herik!! zonder hem was het gedaan met feyenoord toentertijd..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die 'gekken' geld geven voor bewezen diensten? Ben je soms vergeten wat deze 'gekken' Feyenoord allemaal heeft gekost? Die 'gekken' zouden Feyenoord moeten betalen voor al het leed wat zij hebben veroorzaakt! Ik heb al eerder gepleit voor keiharde maatregels tegen tegen idioten ...........
tumblr_lgwyoz0aIQ1qgphxzo1_500_thumb.png
ferfan
 ferfan - dinsdag 20 november 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 06:57 schreef De Spot het volgende:

[..]

Goed stukkie,maar ook niet alleen hooligans gooien spullen op het veld.
ik heb er gezeten in de HCS tijd.. er zaten toen 3000 tot 5000 toeschouwers in de kuip!! en ik kan je vertellen dat dat niet de zogenaamde hooligans waren. dat waren de oude mannetjes die feyenoord daadwerkelijk in hun hart hebben.... dat er protesten komen voor beleid is helemaal prima! maar dit kan echt zonder geweld!!
De Spot
 De Spot - dinsdag 20 november 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 12:47 schreef ferfan het volgende:

[..]

ik heb er gezeten in de HCS tijd.. er zaten toen 3000 tot 5000 toeschouwers in de kuip!! en ik kan je vertellen dat dat niet de zogenaamde hooligans waren. dat waren de oude mannetjes die feyenoord daadwerkelijk in hun hart hebben.... dat er protesten komen voor beleid is helemaal prima! maar dit kan echt zonder geweld!!
Ook maar wie heeft het over hooligans ik heb het over echte Feyenoorders...en soms moeten dingen wel kwaadschiks...als het niet goedschiks kan...ik heb moeite met mensen die zomaar hun muil een slinger geven hier zoals 'Lijdensweg'..die jongen loopt hier maar te beledigen maar heeft geen enkel idee waar het overgaat..geweld keur ik ook af maar als je word aangevallen wat moet je dan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 november 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 10:45 schreef De Spot het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Joost uit Hengelo dat jij er een paar van kent...lekker belangrijk...ken mij dat nou verotten..
hahahahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 november 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Ik krijg toch een beetje een vreemd gevoel over wat hier nu allemaal geschreven wordt.In de jaren 80 heb ik hele rare dingen gedaan (met veel geweld) maar ik ben er niet trots op,en hier lees ik toch een bepaalde stoerheid.
Mijn ontembare agressieve gedrag is mij afgeleerd,en heb alleen nog geweld gebruikt in opleiding en uitzendingen.Ik vraag me alleen af of dit nu allemaal zo stoer is in een stadion waar meestal de zwakkeren worden aangepakt.
het enige wat ik er in herken is de verbondenheid van sommige groepen hooligans.
maar ik ben een groot Feyenoord fan,maar het blijft voetbal.
Ik wil niet overkomen als betweter maar de tijd dat je je leven gaat beschouwen komt voor een ieder.
maar dit gaat wel heel ver op een voetbal forum dus Hup Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2012 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 november 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Boek biedt inkijk in bestaan Rotterdamse hooligans

lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 november 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 13:15 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ook maar wie heeft het over hooligans ik heb het over echte Feyenoorders...en soms moeten dingen wel kwaadschiks...als het niet goedschiks kan...ik heb moeite met mensen die zomaar hun muil een slinger geven hier zoals 'Lijdensweg'..die jongen loopt hier maar te beledigen maar heeft geen enkel idee waar het overgaat..geweld keur ik ook af maar als je word aangevallen wat moet je dan..
Vaak zijn de Feyenoord 'hooligans' die begonnen ...... Ik heb zelfs gezien dat deze 'hooligans' mede supporters van Feyenoord in elkaar gingen rammen!! En dat noem jij je dan verdedigen??
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 november 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 12:43 schreef ferfan het volgende:

[..]

Nou, het zijn geen mietjes dat kan ik je wel vertellen, maar dat ze in de jaren 80 en 90 zogezegd de club hebben gered is grote onzin.. de enige die onze club heeft gered is jorien van den herik!! zonder hem was het gedaan met feyenoord toentertijd..
Gered en weer bijna naar de filistijnen geholpen ... deze Jorien vd Herik!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 november 2012 - 18:46   quote  deeplink  
Lijdensweg en beledigen?
Valt wel mee.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 november 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 11:17 schreef melrdam010 het volgende:

[..]

Dit verhaal van tegen Kiev wat er in X gebeurde klopt idd, ik stond er midden in.
Maar ik heb me wel kapot gelachen om die vrienden van je, die stonden vooraan bij t doel. Die gozer die stond letterlijk huilend te schreeuwen op zn stoeltje of ze aub wilde stoppen met aanstekers gooien. Maar ze waren met een groepje of 6 en die andere gasten ook, dus er werd een beetje over en weer gescholden meer niet.
Als je mans genoeg was geweest dan had je er wat van gezegd ipv staan lachen ... dan ben je goed voor Feyenoord bezig. Zolang alles maar wordt getolereerd zal het blijven.
Alexi
 Alexi - woensdag 21 november 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zondag wou ik mijn vak op en dan heb je detrapstaanders van Z..
Ik vraag 3X of ik er langs mag en dan duwde ik mij er maar tussen...Kijkt
ie me aan van wat moet je nou die misselijke panlat...Als hij ook niet met 40 maatjes daar
had gestaan had ik m over die stoeltjes heengetrokken...Maar dat zijn gewoon de wannabees..
Die zijn nog het ergste...
Pannekoeke?
Alexi
 Alexi - woensdag 21 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Nou dan maar een biertje?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 november 2012 - 09:36   quote  deeplink  
moet ik meer zeggen over de hooligans
quote
Het bestuur van de FSV is door de directie van Feyenoord op de hoogte gesteld van de boetes die Feyenoord wederom door de UEFA opgelegd heeft gekregen, naar aanleiding van Europese wedstrijden van Feyenoord tegen Kiev en Praag.

Ondanks dat de FSV vindt dat sommige boetes te gemakkelijk zijn opgelegd, zijn we toch wel geschrokken van het door de club tot nu toe te betalen bedrag van € 85.000,00. Doodzonde!Met dit bericht hopen wij een ieder er nogmaals van bewust te maken dat kwetsende spreekkoren en het gooien van voorwerpen op het veld de club schade toebrengt.We staan bekend als trouwe supportersschare die de club door dik en dun steunen, maar laten we dit doen op een wijze waar de club geen hinder of zelfs schade van ondervindt.Dit is in zowel het sportieve als financiële belang van ons aller Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 november 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 november 2012 - 09:36 schreef piet de paler het volgende:
moet ik meer zeggen over de hooligans
quote
Het bestuur van de FSV is door de directie van Feyenoord op de hoogte gesteld van de boetes die Feyenoord wederom door de UEFA opgelegd heeft gekregen, naar aanleiding van Europese wedstrijden van Feyenoord tegen Kiev en Praag.

Ondanks dat de FSV vindt dat sommige boetes te gemakkelijk zijn opgelegd, zijn we toch wel geschrokken van het door de club tot nu toe te betalen bedrag van € 85.000,00. Doodzonde!Met dit bericht hopen wij een ieder er nogmaals van bewust te maken dat kwetsende spreekkoren en het gooien van voorwerpen op het veld de club schade toebrengt.We staan bekend als trouwe supportersschare die de club door dik en dun steunen, maar laten we dit doen op een wijze waar de club geen hinder of zelfs schade van ondervindt.Dit is in zowel het sportieve als financiële belang van ons aller Feyenoord.
Die randdebielen blijven we helaas houden. Zolang Feyenoord geen zero tolerance beleid voer zal dit een terugkerend probleem blijven. De straf maten in NL zijn gewoon veel te magertjes. Diegene die die aansteker op het hoofd van Darryl Janmaat gooide moet gewoon minimaal voor 3 maanden de bak in en een levenslange stadion verbod! Rellen met materiële schade tot gevolg: Minimaal 3 jaar de bak en alle schade terug betalen. Rellen met fysiek letsel tot gevolg: Minimaal 7 jaar de bak in en alle schade terug betalen. Gecombineerd dan minimaal 10 de bak in en alle schade terug betalen. En voor al deze vergrijpen een levenslange stadion verbod. Kwetsende spreekkoren blijf ik een lastiger verhaal vinden, dat is iets wat we met elkaar zouden moeten doen en elkaar erop aan spreken. Maar dat blijft lastig omdat zoals eerder al is vermeld er dan altijd een 'groep' tegenover je staat. Maar ik vind altijd dat je je mede supporter erop moet aan spreken voor welk 'delict' dan ook!
Ik blijf gewoon strijden voor een 'zero tolerance' beleid met zware straffen.
Het gaat de laatste jaren wel steeds iets beter maar zodra er weer wat meer succes op de loer ligt dan komen die randdebielen weer boven drijven ......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 november 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 13:15 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ook maar wie heeft het over hooligans ik heb het over echte Feyenoorders...en soms moeten dingen wel kwaadschiks...als het niet goedschiks kan...ik heb moeite met mensen die zomaar hun muil een slinger geven hier zoals 'Lijdensweg'..die jongen loopt hier maar te beledigen maar heeft geen enkel idee waar het overgaat..geweld keur ik ook af maar als je word aangevallen wat moet je dan..
punt
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 november 2012 - 19:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

punt
Die randdebielen gebruiken altijd dezelfde reden en het is vaak anders!!
Ik heb het zelf gezien en mee gemaakt ..... dus zeg niet dat ik niet weet waar ik over praat!
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die randdebielen gebruiken altijd dezelfde reden en het is vaak anders!!
Ik heb het zelf gezien en mee gemaakt ..... dus zeg niet dat ik niet weet waar ik over praat!
Er stond toch duidelijk een punt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er stond toch duidelijk een punt.
.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 november 2012 - 17:02   quote  deeplink  
over een punt wie gaat er vanavond een zetten na de 3 van feyenoord hebben wij mannen toch recht op een punt te zetten
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 17:02 schreef piet de paler het volgende:
over een punt wie gaat er vanavond een zetten na de 3 van feyenoord hebben wij mannen toch recht op een punt te zetten
Hahahahahahahahaha , ik heb het al gedaan
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 november 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 17:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahahahahahahahaha , ik heb het al gedaan
helaas zit alleen in mijn huisje moet dadelijk maar even naar rue de st moret.Mooie clubs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:

[..]

helaas zit alleen in mijn huisje moet dadelijk maar even naar rue de st moret.Mooie clubs
zit je nu in Frankrijk Piet?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Er zijn er weer een man of 17 opgepakt omdat die van plan waren om te gaan rellen!!

Nou lekker vast zetten en minstens 10 jaar de bak in ... Die klootzakken verzieken het alleen maar voor de welwillende supporters.

Ze moeten gewoon keihard woorden aangepakt deze randdebielen !!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 december 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Bron?
tomson
 tomson - zondag 23 december 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Ik heb tienduizenden mensen probleemloos naar huis zien gaan vanmiddag. Zijn er een paar rotte appels. Lijkt de echte wereld wel...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 23 december 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 21:59 schreef lijdensweg het volgende:
Er zijn er weer een man of 17 opgepakt omdat die van plan waren om te gaan rellen!!

Nou lekker vast zetten en minstens 10 jaar de bak in ... Die klootzakken verzieken het alleen maar voor de welwillende supporters.

Ze moeten gewoon keihard woorden aangepakt deze randdebielen !!
17 mensen op een toeschouwers aantal van 45000 man...
dit is een percentage van 0,037777777778...
Ben benieuwd waar je bij grote evenementen een kleiner percentage vindt... behalve bij de EO jongerendagen...

Ik dacht dat juist jij vindt dat we de aandacht op de goedwillende meerderheid moeten leggen ipv de kleine groep rotte appels... Mooi voorbeeld geef je nu? gevalletje opruiing? Maakt je net zo schuldig... ouwe relnicht.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 22:22 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

17 mensen op een toeschouwers aantal van 45000 man...
dit is een percentage van 0,037777777778...
Ben benieuwd waar je bij grote evenementen een kleiner percentage vindt... behalve bij de EO jongerendagen...

Ik dacht dat juist jij vindt dat we de aandacht op de goedwillende meerderheid moeten leggen ipv de kleine groep rotte appels... Mooi voorbeeld geef je nu? gevalletje opruiing? Maakt je net zo schuldig... ouwe relnicht.
Het gaat er mij alleen maar om dat die randdebielen keihard gestraft worden! Dat jij er weer iets anders van wil maken ....
ferfan
 ferfan - zondag 23 december 2012 - 23:19   quote  deeplink  
het blijven er 17 teveel!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 23 december 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het gaat er mij alleen maar om dat die randdebielen keihard gestraft worden! Dat jij er weer iets anders van wil maken ....
ik heb de indruk dat je gewoon de boel aan het opruien bent... Ik maak er niets anders van. Iedereen die de wet overtreed moet de consequenties dragen, ook die 17. Maar leg er vooral de nadruk op....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:22   quote  deeplink  
Twintig Feyenoord-supporters opgepakt

34946.jpg

De politie heeft zondag twintig supporters van Feyenoord opgepakt. Er waren signalen binnengekomen dat ze van plan zouden zijn om zich te misdragen rond het thuisduel met FC Groningen, meldt RTV Rijnmond.

In Rotterdam en Capelle aan den IJssel werden in de ochtenduren zeventien fans in de boeien geslagen. Ze worden allemaal verdacht van het plegen van 'voorbereidingshandelingen ten behoeve van openlijke geweldpleging'. Later op de dag werden in een supporterscafé nog drie mensen aangehouden. Zij werden gezocht of hadden geen identiteitsbewijs bij zich. De drie laatstgenoemden zijn inmiddels weer op vrije voeten, de rest zit nog vast.

Overigens zijn bij de aanhoudingen ook drie auto's in beslag genomen. Daarbij werden kleine hoeveelheden hard- en softdrugs, gezichtsbedekking, messen, een wapenstok en een vuurwerkbom gevonden.
bron:FCUpdate
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 24 december 2012 - 06:41   quote  deeplink  
Chapeau voor de politie
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 december 2012 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 23:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik heb de indruk dat je gewoon de boel aan het opruien bent... Ik maak er niets anders van. Iedereen die de wet overtreed moet de consequenties dragen, ook die 17. Maar leg er vooral de nadruk op....
Ja dat klopt vooral met de nadruk op 'hooligans' !!
Die randdebielen hebben al veel te veel leed veroorzaakt bij Feyenoord . . .
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 24 december 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 07:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja dat klopt vooral met de nadruk op 'hooligans' !!
Die randdebielen hebben al veel te veel leed veroorzaakt bij Feyenoord . . .
doe je het weer... gelukkig weet ik dat je van nature een zeer tolerant persoon bent die elke dag weer in de spiegel kijkt wat je eigen bijdrage in positieve zin kan zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 december 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:32 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

doe je het weer... gelukkig weet ik dat je van nature een zeer tolerant persoon bent die elke dag weer in de spiegel kijkt wat je eigen bijdrage in positieve zin kan zijn.
Het positieve zou zijn dat deze randdebielen keihard en zeer zwaar gestraft zouden worden
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 24 december 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 11:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het positieve zou zijn dat deze randdebielen keihard en zeer zwaar gestraft zouden worden
ik gun jou blijde verlichte dagen, vol van warmte en vreugde en vergevingsgezindheid. Ook een leven waarin de kleur grijs voorkomt in plaats van alleen zwart en wit, waarin niet alleen wordt gekeken naar straffen, keihard straffen. Hopen dat de warmte die anderen hebben op jou kunnen overslaan, wie weet kan de kerstgeest van het verleden, de kerstgeest van het heden en de kerstgeest van de toekomst komende nacht iets bij je bereiken.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 december 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 12:00 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik gun jou blijde verlichte dagen, vol van warmte en vreugde en vergevingsgezindheid. Ook een leven waarin de kleur grijs voorkomt in plaats van alleen zwart en wit, waarin niet alleen wordt gekeken naar straffen, keihard straffen. Hopen dat de warmte die anderen hebben op jou kunnen overslaan, wie weet kan de kerstgeest van het verleden, de kerstgeest van het heden en de kerstgeest van de toekomst komende nacht iets bij je bereiken.
Hahahahaha wat een LUL verhaal ...... WARMTE krijg ik genoeg van mijn dames !!
En dan de stief kinderen die helaas deze kerstdagen voor het eerst zonder hun ´eigen´ ouders moet vieren. Daar hecht ik veel meer waarde aan dan dat LUL verhaal van jou!

Dat ik hoop dat die randdebielen keihard worden aan gepakt en dan kom jij met zo´n LUL verhaal. Ik heb het idee dat JIJ alles probeer goed te praten wat deze randdebielen allemaal doen. Kijk dat is misschien jou ´kerstgedachte` .......
Leonidas
 Leonidas - maandag 24 december 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 12:00 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik gun jou blijde verlichte dagen, vol van warmte en vreugde en vergevingsgezindheid. Ook een leven waarin de kleur grijs voorkomt in plaats van alleen zwart en wit, waarin niet alleen wordt gekeken naar straffen, keihard straffen. Hopen dat de warmte die anderen hebben op jou kunnen overslaan, wie weet kan de kerstgeest van het verleden, de kerstgeest van het heden en de kerstgeest van de toekomst komende nacht iets bij je bereiken.
Leuk positief verhaal. Heb alleen niet de illusie dat de heer Lijdensweg hier iets van begrijpt. Fijne feestdagen toegewenst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Harde kern bewaakte de Kuip'









0.0089910