BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (Champions League - woensdag 21 november 2012 , 20:45): 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 18 november 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Jullie verwachting van deze wedstrijd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 18 november 2012 - 13:05   quote  deeplink  
2-1 voor ONS AJAX!!!

AJAX FOREVER ***+1
Dat gaat niet meer lukken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Ronald 1960 --
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 november 2012 - 14:32   quote  deeplink  
1-2 Dortmund
E-J
 E-J - zondag 18 november 2012 - 15:16   quote  deeplink  
1-0
jodocus
 jodocus - zondag 18 november 2012 - 18:22   quote  deeplink  
1-1
Eide
 Eide - zondag 18 november 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Wordt een hele lastige pot. Dortmund is goed op dreef en heeft natuurlijk nu aan 3 punten genoeg om overwintering in de CL af te dwingen. Misschien hebben ze zelfs aan 1 punt al voldoende. Los daarvan zal Dortmund het gevoel hebben dit makkelijker tegen Ajax te kunnen vaststellen dan tegen City, al is het maar omdat een eventueel puntverlies tegen Ajax mogelijk een alles-of-niets wedstrijd betekent tegen City. Dortmund zal dus op een overwinning gebrand zijn.

Het gaat dus een lastige avond worden maar thuis is Ajax meestal toch beter dan uit. Bovendien is Dortmund wel een ploeg waar Ajax tegen kan voetballen. Wel hoop ik dat Toby weer fit is in het centrum, dat zou enorm schelen.
remco k
 remco k - zondag 18 november 2012 - 21:18   quote  deeplink  
1-5 Dortmund
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 november 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:18 schreef remco k het volgende:
1-5 Dortmund
1-3
hippy
 hippy - zondag 18 november 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Ik denk ook verlies...0-3
nora
 nora - zondag 18 november 2012 - 23:41   quote  deeplink  
Kom op jongens een beetje positief uit tegen Dortmund speelde Ajax ook geweldig,jammer dat Babel er niet bij is het zal heel moeilijk worden maar ik gok op een 0-0 .
hippy
 hippy - dinsdag 20 november 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 23:41 schreef nora het volgende:
Kom op jongens een beetje positief uit tegen Dortmund speelde Ajax ook geweldig,jammer dat Babel er niet bij is het zal heel moeilijk worden maar ik gok op een 0-0 .
Fischer had die bal af moeten geven...dan had deze pot niet zo belangrijk geweest...grrr...;))))
Nee kan niet positief zijn...maar ze hebben me vaker verrast dit jaar
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 november 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Hopen dat Madrid snel voorkomt en/of de wedstrijd beslist tegen City en dan kunnen Ajax en Dortmund freeweelend naar een gelijksplletje voetballen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
1 punt en we blijven in Europa. Wij willen dat wel, die Stomme DICK Advocaat kan het geet reet schelen, hij gaat er liever uit dan erin blijven. Dat Nederland geen Europese punten haalt interesseerd hem geen hol. Straks moet ook de kampioen voorrondes spelen om in de CL te komen, dit is echt een vreselijke instelling... Sorry laatset was een beetje off topic.

1-1
Ajacied 410
 Ajacied 410 - dinsdag 20 november 2012 - 19:32   quote  deeplink  
2-0
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Wat is die Poulsen toch een geweldige speler he...

Je kan gewoon beter niet met je man meelopen, die scoort namelijk toch wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Je ziet het al weer aankomen vanaf seconde 1 bij de aftrap, direct 4/5 halfzachte balletjes... Wat heeft deze ploeg toch ook een waardeloze wedstrijdinstelling..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 20:58   quote  deeplink  
vermeer heeft weer een fijne start met spelhervatingen en blind is weer af tot waar hij begon, kut dus
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Wat doet Blind fout dan?? Hij kan niet harder lopen dan de bal... Moisander en Poulsen zitten beiden compleet fout bij die goal. Ik wordt bij Ajax een beetje moe van dat passief verdedigen, niemand die de bal eens gewoon probeert af te pakken..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:06   quote  deeplink  
wat doet ie fout, verkeerd pasen en dan te laat zijn, tja dan zijn poulsen en moisander altijd te laat
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Poulsen en Moisander staan beiden nog achter de bal en mogen gewoon niet te laat zijn.. Was die foute pass trouwens wel van Blind?? Moet ik even terug zien, maar die andere twee staan gewoon nog achter de bal dus mag daar niets aan de hand zijn..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:10   quote  deeplink  
nee remco, blind paaste verkeerd en duurt gewoonweg te lang, als spelers zoals moisander anders verwachten dat de bal zou gaan, lopen ze niet naar een situatie toe, als blind dan domweg een bal verpest heb je een probleem
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Als op het moment van balverlies je nog achter de bal staat en de lopende mensen van Dortmund nog niet voorbij Moisander en Poulsen staan, dan mag deze goal nooit vallen, dat Blind daar dom valverlies lijdt mag uiteraard ook niet, maar dat hoeft niet direct een tegengoal op te leveren..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Gewoon weten waar je directe tegenstander loopt en dan in ieder geval meelopen zal al enorm schelen...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Gotze is wereldtopper in wording
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Waarom is Enoh de enige die een overtreding durft te maken..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:13 schreef Boudewijn het volgende:
Gewoon weten waar je directe tegenstander loopt en dan in ieder geval meelopen zal al enorm schelen...
Ben ik het zowaar eens met je eens.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:14 schreef infamous psv het volgende:
Gotze is wereldtopper in wording
Dat in wording mag je best weg laten, als je tegen Madrid samen met Reus 2 keer de beste man van het veld bent en iedere wedstrijd in het Duitse elftal tot de besten behoort, dan ben je in mijn ogen echt al wereldtop..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat in wording mag je best weg laten, als je tegen Madrid samen met Reus 2 keer de beste man van het veld bent en iedere wedstrijd in het Duitse elftal tot de besten behoort, dan ben je in mijn ogen echt al wereldtop..
daar he je trouwens gelijk in
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

groot gelijk trouwens
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
vermeer je bent echt in supertopvorm, zeker geleerd bij van gaal
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Zoals ik al zei, wederom waardeloos verdedigd.. Ajax speelt passief met een hoereninstelling..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Alsof Vermeer ook maar iets aan beide goals kan doen, echt triest om de verdedigende blunders bij hem neer te leggen..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Misschien dat ze dat de verdediging ook eens moeten vertellen en niet moeten laten schieten!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:21 schreef uitnoord het volgende:
onzin
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Dortmund speelt echt geweldig, Ajax mag enigzins het spel maken, maar komt niet eens in de buurt van de 16 meter en wordt zonder bal echt volledig overlopen, ik heb het ook maar zelden zo gezien.. Maar ja, als je zonder instelling het veld betreed heb je dat al snel..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:21 schreef uitnoord het volgende:
Hij is helaas geen 2 meter lang dus ja, dan kun je er moeilijker bij.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Misschien dat ze dat de verdediging ook eens moeten vertellen en niet moeten laten schieten!
Dat zei ik net al, Ajax verdedigd passief..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Maak er dan ook maar 10, misschien dat de instelling dan eens wat anders wordt..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Man man man, ze staan gewoon te kijken hoe die bal weer terugkomt.
sebas1
 sebas1 - woensdag 21 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Wat een schande weer, Vermeer en blind lekker hoor. Wordt weer tijd voor Cillissen, De Boer ook lekker bang en aanpassen met Enoh en Poulsen
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Als je met 100% instelling en 100% scherpte op het veld staat kom je niet bij elke bal te laat, Ajax komt echt bij elke bal te laat, instelling is wederom gewoon kut.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zei ik net al, Ajax verdedigd passief..
Ze mogen best wat passief verdedigen want ik heb het idee dat als ze instappen ze worden overklast en uitgespeeld maar ga er gewoon voor liggen als ze aanhalen om te schieten.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:28 schreef sebas1 het volgende:
Wat een schande weer, Vermeer en blind lekker hoor. Wordt weer tijd voor Cillissen, De Boer ook lekker bang en aanpassen met Enoh en Poulsen
Wat doet Vermeer fout dan??
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ze mogen best wat passief verdedigen want ik heb het idee dat als ze instappen ze worden overklast en uitgespeeld maar ga er gewoon voor liggen als ze aanhalen om te schieten.
Juist door het passieve sta je hier met 3-0 achter.
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
remco!!!, hij staat in het veld
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Ook niemand die eens boos op een ander wordt, iedereen reageert zo van "ach jammer" echt om heel erg moe van te worden..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:29 schreef uitnoord het volgende:
remco!!!, hij staat in het veld
Wat een domme opmerking..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Vermeer is heel zeker een betere lijn keeper dan Cilissen, die had ze alle drie heel erg zeker niet gehad..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:36   quote  deeplink  
hehe rust, boos worden op een ander is onmogelijk remco, ze spelen nagenoeg allemaal kut, neem de hakballetjes van ericsen, allemaal verkeerd en hij blijft maar doorgaan, de jong, niet echt een waardige speler vandaag, blind en eno naast elkaar, tis net een wals die ze doen met al hun draaiwerk, kortweg heel veel onnodig balverlies en teveel tijd die de bal doorbrengt op het middenveld waar het al zo druk is, boerrichter vervangen voor iemand die veel loopt en beweegt, fisher erin, eno eruit voor iemand die meer overzicht houd en minder op vermeer terugvalt en dan de verdediging al meer op de middenlijn laten verdedigen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door uitnoord --
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
remco ben je het helemaal nergens mee eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (Champions League - woensdag 21 november 2012 , 20:45): 1 - 4

0.0066270