|
|
Ajacied 410
|
|
|
Jullie verwachting van deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
2-1 voor ONS AJAX!!!
AJAX FOREVER ***+1 Dat gaat niet meer lukken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wordt een hele lastige pot. Dortmund is goed op dreef en heeft natuurlijk nu aan 3 punten genoeg om overwintering in de CL af te dwingen. Misschien hebben ze zelfs aan 1 punt al voldoende. Los daarvan zal Dortmund het gevoel hebben dit makkelijker tegen Ajax te kunnen vaststellen dan tegen City, al is het maar omdat een eventueel puntverlies tegen Ajax mogelijk een alles-of-niets wedstrijd betekent tegen City. Dortmund zal dus op een overwinning gebrand zijn.
Het gaat dus een lastige avond worden maar thuis is Ajax meestal toch beter dan uit. Bovendien is Dortmund wel een ploeg waar Ajax tegen kan voetballen. Wel hoop ik dat Toby weer fit is in het centrum, dat zou enorm schelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik denk ook verlies...0-3 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kom op jongens een beetje positief uit tegen Dortmund speelde Ajax ook geweldig,jammer dat Babel er niet bij is het zal heel moeilijk worden maar ik gok op een 0-0 . |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2012 - 23:41 schreef nora het volgende:Kom op jongens een beetje positief uit tegen Dortmund speelde Ajax ook geweldig,jammer dat Babel er niet bij is het zal heel moeilijk worden maar ik gok op een 0-0 . Fischer had die bal af moeten geven...dan had deze pot niet zo belangrijk geweest...grrr...;)))) Nee kan niet positief zijn...maar ze hebben me vaker verrast dit jaar |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hopen dat Madrid snel voorkomt en/of de wedstrijd beslist tegen City en dan kunnen Ajax en Dortmund freeweelend naar een gelijksplletje voetballen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
1 punt en we blijven in Europa. Wij willen dat wel, die Stomme DICK Advocaat kan het geet reet schelen, hij gaat er liever uit dan erin blijven. Dat Nederland geen Europese punten haalt interesseerd hem geen hol. Straks moet ook de kampioen voorrondes spelen om in de CL te komen, dit is echt een vreselijke instelling... Sorry laatset was een beetje off topic.
1-1 |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is die Poulsen toch een geweldige speler he...
Je kan gewoon beter niet met je man meelopen, die scoort namelijk toch wel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je ziet het al weer aankomen vanaf seconde 1 bij de aftrap, direct 4/5 halfzachte balletjes... Wat heeft deze ploeg toch ook een waardeloze wedstrijdinstelling.. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
vermeer heeft weer een fijne start met spelhervatingen en blind is weer af tot waar hij begon, kut dus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet Blind fout dan?? Hij kan niet harder lopen dan de bal... Moisander en Poulsen zitten beiden compleet fout bij die goal. Ik wordt bij Ajax een beetje moe van dat passief verdedigen, niemand die de bal eens gewoon probeert af te pakken.. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
wat doet ie fout, verkeerd pasen en dan te laat zijn, tja dan zijn poulsen en moisander altijd te laat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Poulsen en Moisander staan beiden nog achter de bal en mogen gewoon niet te laat zijn.. Was die foute pass trouwens wel van Blind?? Moet ik even terug zien, maar die andere twee staan gewoon nog achter de bal dus mag daar niets aan de hand zijn.. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
nee remco, blind paaste verkeerd en duurt gewoonweg te lang, als spelers zoals moisander anders verwachten dat de bal zou gaan, lopen ze niet naar een situatie toe, als blind dan domweg een bal verpest heb je een probleem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als op het moment van balverlies je nog achter de bal staat en de lopende mensen van Dortmund nog niet voorbij Moisander en Poulsen staan, dan mag deze goal nooit vallen, dat Blind daar dom valverlies lijdt mag uiteraard ook niet, maar dat hoeft niet direct een tegengoal op te leveren.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gewoon weten waar je directe tegenstander loopt en dan in ieder geval meelopen zal al enorm schelen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gotze is wereldtopper in wording |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom is Enoh de enige die een overtreding durft te maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:13 schreef Boudewijn het volgende:Gewoon weten waar je directe tegenstander loopt en dan in ieder geval meelopen zal al enorm schelen... Ben ik het zowaar eens met je eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat in wording mag je best weg laten, als je tegen Madrid samen met Reus 2 keer de beste man van het veld bent en iedere wedstrijd in het Duitse elftal tot de besten behoort, dan ben je in mijn ogen echt al wereldtop.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat in wording mag je best weg laten, als je tegen Madrid samen met Reus 2 keer de beste man van het veld bent en iedere wedstrijd in het Duitse elftal tot de besten behoort, dan ben je in mijn ogen echt al wereldtop.. daar he je trouwens gelijk in |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat in wording mag je best weg laten, als je tegen Madrid samen met Reus 2 keer de beste man van het veld bent en iedere wedstrijd in het Duitse elftal tot de besten behoort, dan ben je in mijn ogen echt al wereldtop.. groot gelijk trouwens |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
vermeer je bent echt in supertopvorm, zeker geleerd bij van gaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei, wederom waardeloos verdedigd.. Ajax speelt passief met een hoereninstelling.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alsof Vermeer ook maar iets aan beide goals kan doen, echt triest om de verdedigende blunders bij hem neer te leggen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat in wording mag je best weg laten, als je tegen Madrid samen met Reus 2 keer de beste man van het veld bent en iedere wedstrijd in het Duitse elftal tot de besten behoort, dan ben je in mijn ogen echt al wereldtop.. Misschien dat ze dat de verdediging ook eens moeten vertellen en niet moeten laten schieten! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dortmund speelt echt geweldig, Ajax mag enigzins het spel maken, maar komt niet eens in de buurt van de 16 meter en wordt zonder bal echt volledig overlopen, ik heb het ook maar zelden zo gezien.. Maar ja, als je zonder instelling het veld betreed heb je dat al snel.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Hij is helaas geen 2 meter lang dus ja, dan kun je er moeilijker bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zei ik net al, Ajax verdedigd passief.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maak er dan ook maar 10, misschien dat de instelling dan eens wat anders wordt.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Man man man, ze staan gewoon te kijken hoe die bal weer terugkomt. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Wat een schande weer, Vermeer en blind lekker hoor. Wordt weer tijd voor Cillissen, De Boer ook lekker bang en aanpassen met Enoh en Poulsen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je met 100% instelling en 100% scherpte op het veld staat kom je niet bij elke bal te laat, Ajax komt echt bij elke bal te laat, instelling is wederom gewoon kut. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ze mogen best wat passief verdedigen want ik heb het idee dat als ze instappen ze worden overklast en uitgespeeld maar ga er gewoon voor liggen als ze aanhalen om te schieten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:28 schreef sebas1 het volgende:Wat een schande weer, Vermeer en blind lekker hoor. Wordt weer tijd voor Cillissen, De Boer ook lekker bang en aanpassen met Enoh en Poulsen Wat doet Vermeer fout dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:28 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ze mogen best wat passief verdedigen want ik heb het idee dat als ze instappen ze worden overklast en uitgespeeld maar ga er gewoon voor liggen als ze aanhalen om te schieten. Juist door het passieve sta je hier met 3-0 achter. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
remco!!!, hij staat in het veld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook niemand die eens boos op een ander wordt, iedereen reageert zo van "ach jammer" echt om heel erg moe van te worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat een domme opmerking.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer is heel zeker een betere lijn keeper dan Cilissen, die had ze alle drie heel erg zeker niet gehad.. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
hehe rust, boos worden op een ander is onmogelijk remco, ze spelen nagenoeg allemaal kut, neem de hakballetjes van ericsen, allemaal verkeerd en hij blijft maar doorgaan, de jong, niet echt een waardige speler vandaag, blind en eno naast elkaar, tis net een wals die ze doen met al hun draaiwerk, kortweg heel veel onnodig balverlies en teveel tijd die de bal doorbrengt op het middenveld waar het al zo druk is, boerrichter vervangen voor iemand die veel loopt en beweegt, fisher erin, eno eruit voor iemand die meer overzicht houd en minder op vermeer terugvalt en dan de verdediging al meer op de middenlijn laten verdedigen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door uitnoord -- |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
remco ben je het helemaal nergens mee eens |
|
|
|