BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (Champions League - woensdag 21 november 2012 , 20:45): 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
morkanne
 morkanne - woensdag 21 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat doet Vermeer fout dan??
Een bal die er in gaat in de korte hoek is in principe altijd een fout van de keeper
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:36 schreef uitnoord het volgende:
hehe rust, boos worden op een ander is onmogelijk remco, ze spelen nagenoeg allemaal kut, neem de hakballetjes van ericsen, allemaal verkeerd en hij blijft maar doorgaan, de jong, niet echt een waardige speler vandaag, blind en eno naast elkaar, tis net een wals die ze doen met al hun draaiwerk, kortweg heel veel onnodig balverlies en teveel tijd die de bal doorbrengt op het middenveld waar het al zo druk is, boerrichter vervangen voor iemand die veel loopt en beweegt, fisher erin, eno eruit voor iemand die meer overzicht houd en minder op vermeer terugvalt en dan de verdediging al meer op de middenlijn laten verdedigen
Wie zegt dat ik 1 iemand de schuld geeft. Ik zeg alleen wel al weken dat Poulsen Ajax slechter maakt en geen rust brengt..
hippy
 hippy - woensdag 21 november 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Drie keer zwak verdedigen kost je je kop op dit niveau...
Verder vind ik ze aardig voetballen....
Het mag wat agressiever...
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:40 schreef morkanne het volgende:

[..]

Een bal die er in gaat in de korte hoek is in principe altijd een fout van de keeper
Want?? Volgens mij staat van Rhijn als een klein kind te huilen om die vrije trap en vergeet even om zijn man te dekken, Gotze schiet die bal binnen een meter of 3 links van de 11 meter dus kun je nauwelijks spreken van een korte hoek, hij schiet die bal gewoon goed binnen..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:41 schreef hippy het volgende:
Drie keer zwak verdedigen kost je je kop op dit niveau...
Verder vind ik ze aardig voetballen....
Het mag wat agressiever...
Wanneer voetbalt Ajax aardig dan?? Als je zo tegen een subtopper uit de ED speelt verlies je ook..
hippy
 hippy - woensdag 21 november 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Want?? Volgens mij staat van Rhijn als een klein kind te huilen om die vrije trap en vergeet even om zijn man te dekken, Gotze schiet die bal binnen een meter of 3 links van de 11 meter dus kun je nauwelijks spreken van een korte hoek, hij schiet die bal gewoon goed binnen..
Nee...lange hoek verdediger, korte hoek keeper...ouwe voetbalwet...
Je ziet ook toby de lange hoek afdekken...
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:44 schreef hippy het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat is in deze helemaal niet van toepassing, hij staat bijna recht voor de goal man..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:45   quote  deeplink  
heb je een alternatief, ik niet en kijk, daar hebben we het al, voor vermeer hebben we die wel
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:44 schreef hippy het volgende:

[..]

De vrije trap was bijna op de middenlijn, daarna werd het gewoon een aanval waar geen voetbalwet aan voldoet.
hippy
 hippy - woensdag 21 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat is in deze helemaal niet van toepassing, hij staat bijna recht voor de goal man..
Heb jij een ronde tv..???..;)))
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:45 schreef uitnoord het volgende:
heb je een alternatief, ik niet en kijk, daar hebben we het al, voor vermeer hebben we die wel
Vermeer is gewoon een goede keeper, niet voor niets gedebuteerd in het NL elftal.. En niet voor niets dat Arsenal interesse toont..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Alleen Lukoki speelt wel redelijk vind ik.. Al is ook dat meer uit armoede..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Hey de eerste doelpoging van Ajax??
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:50 schreef remco k het volgende:
Hey de eerste doelpoging van Ajax??
Tweede, Eriksen had in het begin van de eerste helft ook een doelpoging uit stand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Boudewijn --
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:53   quote  deeplink  
lukoki ja die speelt leuk
hjf
 hjf - woensdag 21 november 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Jullie praten alleen maar over het slechte spel van Ajax (wat ook wel waar is). Maar wat Dortmund laat zien is van grote klasse. Met een aantal spelers van wereldklasse waar wij van kunnen dromen, dat deze bij ons in de Arena voetballen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Godsamme die enoh speelt alleen maar achteruit
Boudewijn
En dan nog penalty ook nog!!
Boudewijn
Oh, schwalbe... Ja duidelijk te zien in de herhaling!
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:53 schreef hjf het volgende:
Jullie praten alleen maar over het slechte spel van Ajax (wat ook wel waar is). Maar wat Dortmund laat zien is van grote klasse. Met een aantal spelers van wereldklasse waar wij van kunnen dromen, dat deze bij ons in de Arena voetballen.
Gaf ik ook al aan, alleen speelt Ajax wel gewoon heel erg slecht..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 21:58   quote  deeplink  
geef eno een paar achteruitkijkspiegeltjes, misschien draait ie dan wat minder, zo`n zeeuws kapje maar dan wel een witte
hjf
 hjf - woensdag 21 november 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Reus en Gotze zijn al veel verder in hun ontwikkeling dan Eriksen. Dat komt doordat die duitsers in een veel betere competitie spelen dan Eriksen. We moeten dus vrezen dat eriksen in de winterstop weggaat. Hij ziet dit ook wel in na deze wedstrijd, dat hij zich verder kan ontwikkelen in een betere competitie.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Ik mis gewoon passie in dit elftal, het hele seizoen al.. Waar is het druk zetten op de helft van de tegenstander gebleven??
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:00 schreef hjf het volgende:
Reus en Gotze zijn al veel verder in hun ontwikkeling dan Eriksen. Dat komt doordat die duitsers in een veel betere competitie spelen dan Eriksen. We moeten dus vrezen dat eriksen in de winterstop weggaat. Hij ziet dit ook wel in na deze wedstrijd, dat hij zich verder kan ontwikkelen in een betere competitie.
Ze spelen voornamelijk in een veel beter gebalanceerd elftal, die jongens mogen fouten maken de rest van het elftal speelt echt in dienst van de aanvallende 4 geweldenaren..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
weer geen fout van vermeer?
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
War is die Moisander toch ook een matige verdediger..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:08 schreef uitnoord het volgende:
weer geen fout van vermeer?
Hoe kom je daar toch bij man, sinds wanneer is het een keepersfout als die 1 op 1 met een spits staat??
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Ajax. Middenmoter in de ED>.
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
wanneer een speler vanaf de zijkant komt en jij je laat vallen is het doel groter dan als je in zo`n situatie blijft staan
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:10 schreef uitnoord het volgende:
wanneer een speler vanaf de zijkant komt en jij je laat vallen is het doel groter dan als je in zo`n situatie blijft staan
Ga lekker de tegengoals op de keeper afschuiven, Moisander en Poulsen zijn gewoon complete miskopen, die laten constant hun man lopen en worden volledig omver geblazen als de tegenstander een beetje druk op ze zet of aanvallend gas geeft..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij man, sinds wanneer is het een keepersfout als die 1 op 1 met een spits staat??
In dit geval kwam hij wel erg laat het doel uit en dan ook nog eens in een boogje lopend.
Maar tegen zo'n klasse afmaker is geen enkele keeper opgewassen of je moet van der Sar heten...
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:14   quote  deeplink  
hehe frank heeft geluisterd
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

In dit geval kwam hij wel erg laat het doel uit en dan ook nog eens in een boogje lopend.
Maar tegen zo'n klasse afmaker is geen enkele keeper opgewassen of je moet van der Sar heten...
Moisander moet godverdomme gewoon eens zijn man gaan dekken, die gozer is nog te slecht in verdedigen om bij VVV te voetballen man. Iedere wedstrijd maakt hij 1 of meerdere van dit soort achtelijke inschattingsfouten.. Wat een verschrikkelijk slechte verdediger is dat dan..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:14 schreef uitnoord het volgende:
hehe frank heeft geluisterd
Die wissel is echt alleen maar om Boerrigter te onlasten hoor..
hjf
 hjf - woensdag 21 november 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Het is vanavond wel weer duidelijk geworden. Geen klasse en niet de juiste wedstrijdinstelling om er voor 200% voor te gaan.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Moisander moet godverdomme gewoon eens zijn man gaan dekken, die gozer is nog te slecht in verdedigen om bij VVV te voetballen man. Iedere wedstrijd maakt hij 1 of meerdere van dit soort achtelijke inschattingsfouten.. Wat een verschrikkelijk slechte verdediger is dat dan..
Moisander had best in de PSV achterhoede uit de voeten gekund
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
en zo denk ik dan over vermeer, prutst iedere week en jij houd hem de hand boven het hoofd
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Moisander had best in de PSV achterhoede uit de voeten gekund
Had ik ook graag gezien, hadden jullie namelijk wat meer tegengoals gehad. Let er maar eens op, iedere wedstrijd is hij bij dit soort domme dingen betrokken..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:18 schreef uitnoord het volgende:
en zo denk ik dan over vermeer, prutst iedere week en jij houd hem de hand boven het hoofd
Gelukkig denken onze Frank en van Gaal daar anders over.. Of hebben die geen verstand van voetbal???
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:22   quote  deeplink  
vermeer ook!!!!!
pth
 pth - woensdag 21 november 2012 - 22:22   quote  deeplink  
pijnlijk om te constateren, maar meer is ook niet te verwachten met de kruideniersmentaliteit die op dit moment bij Ajax heerst (nu de beoogde spits geblesseerd is, is er eigenlijk geen enkel echt alternatief voorhanden). Simpelweg onvoldoende kwaliteit om op dit niveau mee te kunnen en ook voor de eredivisie begin ik er steeds meer een hard hoofd in te krijgen. Tegen een dergelijk sterke tegenstander beginnen met spelers als Poulsen (wat een aanfluiting, wordt er door een bejaarde met rollator nog uitgelopen) en in mindere mate Enoh (geen enkel wedstrijdritme) is vragen om problemen. Begin steeds meer te twijfelen aan de inbreng van FdB (en dat is mijn persoonlijke mening), daar ik nou niet echt kan zeggen dat er progressie in het team of individuele spelers zit.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Had ik ook graag gezien, hadden jullie namelijk wat meer tegengoals gehad. Let er maar eens op, iedere wedstrijd is hij bij dit soort domme dingen betrokken..
heb je ook gelijk in..
heb ook t gevoel dat hij vaak twijfelt op n beslissend moment wat betreft instappen/ingrijpen
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:24   quote  deeplink  
zeg ik niet, maar je bent dan met z`n drieen, uiteindelijk lopen er duizenden die vermeer geen moer waard vinden, zou je dan zeggen dat die duizenden geen verstand hebben van voetbal
pth
 pth - woensdag 21 november 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig denken onze Frank en van Gaal daar anders over.. Of hebben die geen verstand van voetbal???
Gezien het onzinnige gelul van van Gaal kun je inderdaad twijfelen aan zijn voetbalverstand en de keuzes van FvB zijn de laatste tijd om het maar zachtjes uit te drukken ook niet de meest gelukkige.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:22 schreef pth het volgende:
pijnlijk om te constateren, maar meer is ook niet te verwachten met de kruideniersmentaliteit die op dit moment bij Ajax heerst (nu de beoogde spits geblesseerd is, is er eigenlijk geen enkel echt alternatief voorhanden). Simpelweg onvoldoende kwaliteit om op dit niveau mee te kunnen en ook voor de eredivisie begin ik er steeds meer een hard hoofd in te krijgen. Tegen een dergelijk sterke tegenstander beginnen met spelers als Poulsen (wat een aanfluiting, wordt er door een bejaarde met rollator nog uitgelopen) en in mindere mate Enoh (geen enkel wedstrijdritme) is vragen om problemen. Begin steeds meer te twijfelen aan de inbreng van FdB (en dat is mijn persoonlijke mening), daar ik nou niet echt kan zeggen dat er progressie in het team of individuele spelers zit.
Hoe kan het dan zijn dat we tegen City gewoon twee keer de betere ploeg zijn en eigenlijk twee keer moeten winnen??
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:24 schreef pth het volgende:

[..]

Gezien het onzinnige gelul van van Gaal kun je inderdaad twijfelen aan zijn voetbalverstand en de keuzes van FvB zijn de laatste tijd om het maar zachtjes uit te drukken ook niet de meest gelukkige.
Daarom zullen ze ook Bondscoach zijn en trainer van Ajax..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:24 schreef pth het volgende:

[..]

jij lult mr wat want bij ander resultaat vanavond had je geen commetaar op FDB gehad
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:24 schreef uitnoord het volgende:
zeg ik niet, maar je bent dan met z`n drieen, uiteindelijk lopen er duizenden die vermeer geen moer waard vinden, zou je dan zeggen dat die duizenden geen verstand hebben van voetbal
Er zijn er yoch echt meer die hem goed vinden dan andersom hoor... Cilissen speelde afgelopen week en was wederom niet bijster goed..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
mooi gekopieerd stukje waarheid remco
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Ach ja. het is wel heel makkelijk een trainer de schuld te geven over het gebrek aan instelling, in mijn ogen moet een speler altijd tot op het bot gemotiveerd zijn, al is het maar omdat het gewoon een eer is om voor Ajax te voetballen en omdat ze tonnen aan geld verdienen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (Champions League - woensdag 21 november 2012 , 20:45): 1 - 4

0.0074410