BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (Champions League - woensdag 21 november 2012 , 20:45): 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:26 schreef uitnoord het volgende:
mooi gekopieerd stukje waarheid remco
?????????????
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Lukoki voor mij trouwens de beste man bij Ajax.. Siem de Jong voor mij echt veruit de zwakste, heeft geen enkel duel gewonnen terwijl hij juist de man is die dat zou moeten kunnen ..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:30   quote  deeplink  
wedstrijdritme doe je niet op met een enkele wedstrijd, maar remco je hebt gelijk man, moisander is minder dan wij allen verwachtte, helaas vind ik vermeer ook echt niet veel soeps en dat heeft ie ook laten blijken dit seizoen, veel blunders, dat van gaal hem dan een goeie lijnkeeper vind, tja dat kan maar een keeper moet meer hebben dan dat, neem zijn spelhervattingen, nagenoeg alle ballen verdwijnen over de zijlijn waar dan weer gevaarlijke situaties ontstaan met vaak het gevolg een doelpunt tegen
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:31   quote  deeplink  
Ook vind ik trouwens Hoessen een goede indruk maken..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:30 schreef uitnoord het volgende:
wedstrijdritme doe je niet op met een enkele wedstrijd, maar remco je hebt gelijk man, moisander is minder dan wij allen verwachtte, helaas vind ik vermeer ook echt niet veel soeps en dat heeft ie ook laten blijken dit seizoen, veel blunders, dat van gaal hem dan een goeie lijnkeeper vind, tja dat kan maar een keeper moet meer hebben dan dat, neem zijn spelhervattingen, nagenoeg alle ballen verdwijnen over de zijlijn waar dan weer gevaarlijke situaties ontstaan met vaak het gevolg een doelpunt tegen
Je zegt het zelf al, een bal die over de zijlijn verdwijnt en daarna gevaarlijk wordt??? Hoe in the hell kan dat?? Dat het gevaarlijk wordt ligt toch echt aan de matige verdediging in combinatie met Poulsen, zolang hij in het elftal staat, speelt Ajax met 10 man..
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:35   quote  deeplink  
remco ik geef t op, jij wil niet inzien dat er meer foute mensen staan, we hebben eenmaal geen alternatieven, we moeten het doen met wat we hebben, en we hebben een andere keeper
dege
 dege - woensdag 21 november 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, een bal die over de zijlijn verdwijnt en daarna gevaarlijk wordt??? Hoe in the hell kan dat?? Dat het gevaarlijk wordt ligt toch echt aan de matige verdediging in combinatie met Poulsen, zolang hij in het elftal staat, speelt Ajax met 10 man..
poulsen was wel duidelijk verantwoordelijk voor de 0-1 en zo vroeg in zo'n wedstrijd is vaak dodelijk, dat blijkt wel.
vind wel dat die hoesson meer speeltijd moet krijgen, nu hebben we geen echte spits erin staan, dus waarom niet.
pth
 pth - woensdag 21 november 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

jij lult mr wat want bij ander resultaat vanavond had je geen commetaar op FDB gehad
Spijt me voor je ouwe, maar dat is mijn persoonlijke mening en die is niet gebaseerd op vanavond. Ik zie weinig progressie zowel in teamverband als bij individuele spelers, sterker Ajax zakt zowel internationaal als nationaal te vaak door een zekere ondergrens (enige zeer positieve uitschieters daargelaten). Dat zal voor een deel zeker te maken hebben met de kwaliteit van de selectie, maar toch zeker ook met de eindverantwoordelijke die keuzes voor spelers al dan niet maakt. Het maar blijven opstellen van Poulsen die er echt helemaal niets van kan (daar heb je geen voetbalverstand voor nodig), nu weer het opstellen van Enoh zonder enig wedstrijdritme tegen een niet kinderachtige tegenstander, na VVV passie en inzet gezien te hebben (terwijl heel Nederland naar een ongeïnspireerde zaadloze prestatie heeft zitten kijken) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

FdB hoeft voor mij ook helemaal niet weg, zou niet weten wie het beter zou doen, maar mag van mij wel eens goed in de spiegel kijken en nadenken hoe deze negatieve spiraal te doorbreken. Ik ben en blijf Ajax fan tot aan mijn dood, maar het regelmatige geklungel van de laatste tijd doet mij als voetballiefhebber wel zeer.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:35 schreef uitnoord het volgende:
remco ik geef t op, jij wil niet inzien dat er meer foute mensen staan, we hebben eenmaal geen alternatieven, we moeten het doen met wat we hebben, en we hebben een andere keeper
Vorig jaar precies hetzelfde, toen was het Janssen die op deze plek stond, en deze positie is in het spel van Ajax de belangrijkste van de ploeg, speelt daar iemand die goed voetbalt gaat het lopen bij dit Ajax. Vorig jaar is dat wel bewezen toen Anita daar ging spelen...
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:40 schreef pth het volgende:

[..]

Spijt me voor je ouwe, maar dat is mijn persoonlijke mening en die is niet gebaseerd op vanavond. Ik zie weinig progressie zowel in teamverband als bij individuele spelers, sterker Ajax zakt zowel internationaal als nationaal te vaak door een zekere ondergrens (enige zeer positieve uitschieters daargelaten). Dat zal voor een deel zeker te maken hebben met de kwaliteit van de selectie, maar toch zeker ook met de eindverantwoordelijke die keuzes voor spelers al dan niet maakt. Het maar blijven opstellen van Poulsen die er echt helemaal niets van kan (daar heb je geen voetbalverstand voor nodig), nu weer het opstellen van Enoh zonder enig wedstrijdritme tegen een niet kinderachtige tegenstander, na VVV passie en inzet gezien te hebben (terwijl heel Nederland naar een ongeïnspireerde zaadloze prestatie heeft zitten kijken) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

FdB hoeft voor mij ook helemaal niet weg, zou niet weten wie het beter zou doen, maar mag van mij wel eens goed in de spiegel kijken en nadenken hoe deze negatieve spiraal te doorbreken. Ik ben en blijf Ajax fan tot aan mijn dood, maar het regelmatige geklungel van de laatste tijd doet mij als voetballiefhebber wel zeer.
Wie had daar dan moeten spelen??
uitnoord
 uitnoord - woensdag 21 november 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:40 schreef pth het volgende:

[..]

gedeeltelijk eens, fdb maakt mijnsinziens ook vreemde keuzes,in het verleden met blind die gelukkig iets beter is geworden maar ook nog steeds rare fouten maakt spelen, enoh vind ik zowiezo al niet goed, poulsen dito maar je hebt niets anders, wat ik fdb wel kwalijk neem is dat ie ericsen zijn gang laat gaan met de meest vreemde hakballetjes zonder ook maar enig doel, ik vind nu werkelijk dat ajax hem maar snel moet laten gaan voor een heel leuk bedrag, dan krijgt de club die hem koopt, poulsen en shone er gratis bij

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig denken onze Frank en van Gaal daar anders over.. Of hebben die geen verstand van voetbal???
Van Gaal//Held
Ik vind alleen dat Vermeer door zijn lengte nooit de echte top zal kunnen bereiken.
pth
 pth - woensdag 21 november 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kan het dan zijn dat we tegen City gewoon twee keer de betere ploeg zijn en eigenlijk twee keer moeten winnen??
De juiste vraag is hoe kan het dan dat Ajax in de Champions League slechts 1x gewonnen heeft en in de eredivisie ook pas 6 van de 13 keer? Dat is een combinatie van factoren, waaronder de kwaliteit van de selectie, maar ook een trainer die er op dit moment helaas niet in slaagt om het elftal beter te maken. Daarmee hoeft FdB zeker niet weg, alleen wel een keer goed in de spiegel kijken en zich afvragen hoe het tij te keren.
pth
 pth - woensdag 21 november 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je na twee pagina's kritiek nu ineens weer fan van Poulsen? Ga toch met je punniksetje spelen kleuter.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kan het dan zijn dat we tegen City gewoon twee keer de betere ploeg zijn en eigenlijk twee keer moeten winnen??
City speelt niet als team, Dortmund wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 november 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Balen van het kwaliteitsverschil! Dan maar winnen van Real in Madrid!! :-)
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:51 schreef pth het volgende:

[..]

Ben je na twee pagina's kritiek nu ineens weer fan van Poulsen? Ga toch met je punniksetje spelen kleuter.
Kun je niet normaal reageren. Ik zeg nergens dat poulsn daar moet spelen mafkees. Ik vraag je gewoon wat.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

City speelt niet als team, Dortmund wel.
City speelt in de top van de Zwaarste competitie ter wereld. Ajax moet over heel veel kwaliteiten beschikken als het van ze heeft gewonnen. Die ploeg verliest zelden. Ook real kon er vandaag niet winnen.
nora
 nora - woensdag 21 november 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Lukoki voor mij trouwens de beste man bij Ajax.. Siem de Jong voor mij echt veruit de zwakste, heeft geen enkel duel gewonnen terwijl hij juist de man is die dat zou moeten kunnen ..
Dit vertel ik al een jaar deze man komt kwaliteit te kort.!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 november 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Ook vind ik trouwens Hoessen een goede indruk maken..
Ik vind dat Hoessen een kans (1 of meedere wedstrijden) verdient als spits! Nu twee keer ingevallen en 2x gescoord....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - woensdag 21 november 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Dortmund is gewoon een hele goede ploeg waar Gotze en Reus echt de absolute toppers zijn. Niet vreemd ook dat juist zij doorslaggevend waren.

Ajax was niet eens slecht, maar je ziet gewoon hoe een ploeg als Dortmund heel rustig achterover leunt en het wel ziet gebueren en dan heel eenvoudig naar een goal toe countert. En als Poulsen binnen 10 minuten Reus dan zo kinderlijk eenvoudig weg laat lopen ben je verder gewoon gezien.

Blind vond ik solide. Speelde een zeer behoorlijke pot en is voetballend ook goed. Hoesen viel weer leuk in, net als Fischer. Eriksen was zwak maar is met zijn voetballend vermogen onmisbaar. Helaas moet ik ook concluderen dat Siem vanavond VEEL te weinig bracht.
nora
 nora - woensdag 21 november 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Shone is in elk geval beter als Poulsen en Enoh!!Slechte keus van Frank,maar goed hoe je het went of keert wij komen buiten Eriksen en Babel teveel klasse te kort.
Hij mag wat mij betreft nog verder verjongen laat Fischer maar spelen en ook mag die Boessen wel een hele wedstrijd spelen.
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Van Gaal//Held
Ik vind alleen dat Vermeer door zijn lengte nooit de echte top zal kunnen bereiken.
Elke keeper leert om de bal naar buiten te slaan dit is al de derde keer dat hij een bal terug in het veld slaat pang weer een doelpunt.(Lang leve Vermeer wat doet die bal toch zeer)
Eide
 Eide - donderdag 22 november 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:48 schreef pth het volgende:

[..]

De juiste vraag is hoe kan het dan dat Ajax in de Champions League slechts 1x gewonnen
Je diskwalificeert deze vraag natuurlijk wel enigszins zo. Ajax speelt in de CL tegen de kampioenen van Duitsland, Spanje en Engeland, de 3 sterkste competities in de wereld. Dat Ajax 4 punten heeft mag een prestatie op zich genoemd worden, en dat we nog in de race zijn om Europees te overwinteren helemaal.

quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:48 schreef pth het volgende:heeft en in de eredivisie ook pas 6 van de 13 keer? Dat is een combinatie van factoren, waaronder de kwaliteit van de selectie, maar ook een trainer die er op dit moment helaas niet in slaagt om het elftal beter te maken. Daarmee hoeft FdB zeker niet weg, alleen wel een keer goed in de spiegel kijken en zich afvragen hoe het tij te keren.
Ik denk dat Frank elke dag worstelt met de vraag hoe het beter kan. Europa zal hij niet wakker van liggen hoor, dat de Europese top (waar we nu tegen spelen) op dit moment buiten bereik is wisten we al even. Waar het mank gaat is het presteren tegen ploeg die gewoon zwakker zijn, die de eredivisie. Vorm, onderschatting, vermoeidheid? Zeg het maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 22 november 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 00:00 schreef nora het volgende:

[..]

Elke keeper leert om de bal naar buiten te slaan dit is al de derde keer dat hij een bal terug in het veld slaat pang weer een doelpunt.(Lang leve Vermeer wat doet die bal toch zeer)
Ach ga toch weg joh, in een reflex kan hij nog naar de bal, dat hij em nog raakt is al bijzonder met de aanraking van Toby, dat die bal dan het veld in gaat is pech en had iedereen kunnen gebeuren.

Dit is zoeken naar een stok om mee te slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 november 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Hier komt bij dat als je elke speler individueel gaat nabespreken, je altijd wel een stok vindt om hem mee te slaan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 november 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 23:57 schreef nora het volgende:

[..]

Shone is in elk geval beter als Poulsen en Enoh!!Slechte keus van Frank,maar goed hoe je het went of keert wij komen buiten Eriksen en Babel teveel klasse te kort.
Hij mag wat mij betreft nog verder verjongen laat Fischer maar spelen en ook mag die Boessen wel een hele wedstrijd spelen.
Het is niet Boessen, maar Hoessen. Danny Hoessen ;-)
sim
 sim - donderdag 22 november 2012 - 00:39   quote  deeplink  
Had wel 3-1 winst verwacht maar ja,weer niet gelukt
sim
 sim - donderdag 22 november 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Morgen boterham met pindakaas smeren voor de kleine,heeft ie weer wat te vertellen tegen z,n vriendjes over het grote a***s
Denk dat ie volgende week nog meer nieuws heeft in de klas.
Ach ja.Denk dat de spelers van psv samen met ons met de 3 punten naar huis gaan.
Sorry boys en de rest.
Het zakt gewoon als een pudding in elkaar.
remco k
 remco k - donderdag 22 november 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 23:57 schreef nora het volgende:

[..]

Schone is geen controleur en die heb je toch echt nodig.
Eide
 Eide - donderdag 22 november 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 00:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Schone als controleur de eerste paar wedstrijden dit seizoen anders niet tegenvallen. Ik denk alleen dat de werkdruk van de andere middenvelders wel ophoog gaat met Schone omdat Schone, meer dan Poulsen of Enoh wel af en toe op komt.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 november 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Poulsen en Enoh waren nog veel slechter. Enoh blijkt nog steeds niet te kunnen voetballen en wat liet Poulsen Reus als een pupil uit zijn rug lopen bij de 0-1.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 november 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik wil daar graag iemand zien die gewoon kan voetballen. Die een pass over tien meter kan wegen. Die niet elke wedstrijd spelers uit zijn rug lopen. Enoh en Poulsen zijn toch verschrikkelijke spelers die niks maar dan ook helemaal niks toevoegen.
Een controleur hoeft niet perse verdedigend geweldig zijn. Zie strootman en Bommel bij psv. Clasie bij f''noord. Busquets bij barca. Fer bij Twente. Stuk voor goede voetballers. poulsen is gehaald als slot op de deur maar kan echt niet voetballen en komt op elk front tekort
Verder bewijs FdB wederom dat hij taktisch zeer zwak is of dat hij het niet over kan brengen. Ik zie vier man storen. Eriksen,Lukoki,De jong en Boerrigter. Daarachter licht een gat van 25 meter naar poulsen en Enoh. Als je zo druk gaat zetten dan maak je het elke tegenstander wel erg makkelijk. Dus of de spelers snappen het niet of FdB niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Brandje --
dege
 dege - donderdag 22 november 2012 - 10:21   quote  deeplink  
mensen vergeten gellof ik dat borussia op dit moment top is en het geen schande isom van hen te verliezen, zij zijn gewoon veel verder en hebben veel meer kwaliteit als ajax, dat weet iedereen. wat wel zeker is, is dat poulsen verantwoordelijk is voor de 0-1, valt dat doelpunt niet zo vroeg word het een andere wedstrijd. Hoesen mag van mij ook meer speeltijd krijgen, heb je tenminste wel een spits, we spelen nu al weken zonder een echte spits, wat in mijn ogen on-ajax is. Dit is ook een tekort aan de huidige selectie.
Blind vond ik gister weer een van de betere spelers, hij verdiend zeker contractverlenging. Waar ik me bij eriksen aan stoorde was dat hij steeds trucjes uithaalde maar de pass daarna was steeds zeer zwak, van een speler van zijn kwaliteit mag je meer verwachten, want hij heeft het zeker in zich.
Het is jammer, want ook al liet dortmund gister in de slotfase de teugels een beetje los, je zag dat onze jongens zeker kunnen voetballen, alleen moeten ze er zelf meer in gaan geloven, dan ben je al een stuk verder. Waarom de boer startte met poulsen en enoh was mij ook een raadsel, maar hij zal het wel weten. en een reden voor gehad hebben.
Maar wat wel is, ons ajax hoor je tenmniste niet huilen dat ze ingedeeld zijn bij de kampioenen van engeland, spanje en duitsland, een mancini coach van een miljoenenploeg was deze week nog bezig, het is niet eerlijk deze poule, hoezo niet eerlijk? zij kunnen kopen wat ze willen, stuk voor stuk, dat kan ajax niet en dan toch nog 3e staan in deze poule, wie had dat van te voor gedacht?? juist, niemand!!
Brandje
 Brandje - donderdag 22 november 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 10:21 schreef dege het volgende:
mensen vergeten gellof ik dat borussia op dit moment top is en het geen schande isom van hen te verliezen, zij zijn gewoon veel verder en hebben veel meer kwaliteit als ajax, dat weet iedereen. wat wel zeker is, is dat poulsen verantwoordelijk is voor de 0-1, valt dat doelpunt niet zo vroeg word het een andere wedstrijd. Hoesen mag van mij ook meer speeltijd krijgen, heb je tenminste wel een spits, we spelen nu al weken zonder een echte spits, wat in mijn ogen on-ajax is. Dit is ook een tekort aan de huidige selectie.
Blind vond ik gister weer een van de betere spelers, hij verdiend zeker contractverlenging. Waar ik me bij eriksen aan stoorde was dat hij steeds trucjes uithaalde maar de pass daarna was steeds zeer zwak, van een speler van zijn kwaliteit mag je meer verwachten, want hij heeft het zeker in zich.
Het is jammer, want ook al liet dortmund gister in de slotfase de teugels een beetje los, je zag dat onze jongens zeker kunnen voetballen, alleen moeten ze er zelf meer in gaan geloven, dan ben je al een stuk verder. Waarom de boer startte met poulsen en enoh was mij ook een raadsel, maar hij zal het wel weten. en een reden voor gehad hebben.
Maar wat wel is, ons ajax hoor je tenmniste niet huilen dat ze ingedeeld zijn bij de kampioenen van engeland, spanje en duitsland, een mancini coach van een miljoenenploeg was deze week nog bezig, het is niet eerlijk deze poule, hoezo niet eerlijk? zij kunnen kopen wat ze willen, stuk voor stuk, dat kan ajax niet en dan toch nog 3e staan in deze poule, wie had dat van te voor gedacht?? juist, niemand!!
Niemand vergeet dat Dortmund een hele goede ploeg is. Echter heeft dat niks met spel van Ajax te maken. Als ik zie dat Poulsen die 8 ton per jaar verdiend wekelijks de slechtste is bij Ajax. Als ik zie dat Enoh nog steeds NIET kan voetballen. Dat Vermeer bij elke bal al op de grond ligt voordat de tegenstander de bal geschoten heeft. Als ik zie dat Eriksen als een pupil over dat veld loop. Dat Siem de Jong een drama is.
Dit heeft niks met je tegenstander te maken maar voor de volle 100% met jezelf.
dege
 dege - donderdag 22 november 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 10:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niemand vergeet dat Dortmund een hele goede ploeg is. Echter heeft dat niks met spel van Ajax te maken. Als ik zie dat Poulsen die 8 ton per jaar verdiend wekelijks de slechtste is bij Ajax. Als ik zie dat Enoh nog steeds NIET kan voetballen. Dat Vermeer bij elke bal al op de grond ligt voordat de tegenstander de bal geschoten heeft. Als ik zie dat Eriksen als een pupil over dat veld loop. Dat Siem de Jong een drama is.
je kunt ook alleen maar naar de negatieve dingen kijken die er gebeuren, wat had je dan verwacht, dat ajax met 10 punten de volgende ronde had bereikt, keep on dreaming. Je kunt beter hopen dat ajax eindelijk eens een keer een team bij elkaar kan houden, dan kun je de vruchten daarvan plukken over 2 jaar, anders word het heel moeilijk om aan te gaan sluite bij de top.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 november 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 11:01 schreef dege het volgende:

[..]

je kunt ook alleen maar naar de negatieve dingen kijken die er gebeuren, wat had je dan verwacht, dat ajax met 10 punten de volgende ronde had bereikt, keep on dreaming. Je kunt beter hopen dat ajax eindelijk eens een keer een team bij elkaar kan houden, dan kun je de vruchten daarvan plukken over 2 jaar, anders word het heel moeilijk om aan te gaan sluite bij de top.
Volgens mij lees je niet zo goed! Ik noem punten die 0,0 met de tegenstander te maken hebben!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 22 november 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Lange verhalen hebben geen zin in deze.
Er waren 2 redenen waarom we alle hoeken van het veld gezien hebben.

1. Hij week af van 2 aanvallende mids
2. Dortmund is gewoon vele malen beter.

Die Enoh mogen ze van vandaag nog de laan uit sturen. Die vent heeft geen visie en ook geen pass in zijn benen.

Gewoon tactisch falen van de Boer.
Javid
 Javid - donderdag 22 november 2012 - 11:19   quote  deeplink  
del

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Javid --
dege
 dege - donderdag 22 november 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 11:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens mij lees je niet zo goed! Ik noem punten die 0,0 met de tegenstander te maken hebben!!
het is toch logisch dat ajax fouten maakt, helaas hebben we na afgelopen seizoen afscheid genomen van spelers die ajax juist beter maakten, neem vertonghen en anita, het is wel duidelijk voor alles en iedereen dat zulk soort spelers gemist worden. Ik praat de fouten die gemaakt worden in het veld niet goed, zoals de 0-1 een absolute fout van poulsen. Enoh was inderdaad ook niet sterk en aanvallend hebben we veels te weinig gebracht, ben ik helemaal met je eens, van de andere kant denk ik ook dat dit onderdeel is van het proces waar ajax nu in zit, we kunnen niet verwachte dat we meteen met de top meedoen wat ik veel liever ook zou zien.
Ik erger me de laatste weken ook aan het voetbal, zelden zien we het ajax wat we willen zien, maar gun het de tijd, hopenlijk gaat het dan gauw een stuk beter, want dat ze beter kunnen hebben we kunnen zien tegen man city.
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 00:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach ga toch weg joh, in een reflex kan hij nog naar de bal, dat hij em nog raakt is al bijzonder met de aanraking van Toby, dat die bal dan het veld in gaat is pech en had iedereen kunnen gebeuren.

Dit is zoeken naar een stok om mee te slaan.
Nee Eide Vermeer heeft bijna NOOIT een bal klem,wat hij wel heeft zijn geweldige reflexen,maar hij is geen Ajax keeper ik vind het jammer dat sommige mensen dat niet willen inzien,kijk dat beeld terug van dat hij de bal stopt(ballen stopper) hij houd zijn handen achter de bal inplaats van de bal naar opzij teslaan en dat is niet de eerste keer,bij hoekschoppen bijft hij steevast op zijn lijn staan of hij komt er uit en springt onder de bal door,beste Eide de toekomst zal het uitwijzen geloof me ik ben niet arrogant maar deze keeper gaat het niet redden.
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 00:09 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hier komt bij dat als je elke speler individueel gaat nabespreken, je altijd wel een stok vindt om hem mee te slaan.
Het gaat ook om enkele spelers die niet voldoen aan Ajax eisen.
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 00:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het is niet Boessen, maar Hoessen. Danny Hoessen ;-)
Sorry hopelijk ben je niet boos.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 22 november 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Vermeer is een prima keeper voor PEC Zwolle
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja maar die heb je niet want Poulsen bakt er niks van,dus laat dan Schone maar spelen als controleur want dat deed hij gisteren ook,en dat deed hij beter als Poulsen.!!
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 09:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik wil daar graag iemand zien die gewoon kan voetballen. Die een pass over tien meter kan wegen. Die niet elke wedstrijd spelers uit zijn rug lopen. Enoh en Poulsen zijn toch verschrikkelijke spelers die niks maar dan ook helemaal niks toevoegen.
Een controleur hoeft niet perse verdedigend geweldig zijn. Zie strootman en Bommel bij psv. Clasie bij f''noord. Busquets bij barca. Fer bij Twente. Stuk voor goede voetballers. poulsen is gehaald als slot op de deur maar kan echt niet voetballen en komt op elk front tekort
Verder bewijs FdB wederom dat hij taktisch zeer zwak is of dat hij het niet over kan brengen. Ik zie vier man storen. Eriksen,Lukoki,De jong en Boerrigter. Daarachter licht een gat van 25 meter naar poulsen en Enoh. Als je zo druk gaat zetten dan maak je het elke tegenstander wel erg makkelijk. Dus of de spelers snappen het niet of FdB niet
Gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken.
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 10:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

+ 10000
Stanley
 Stanley - donderdag 22 november 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Totale tekortkoming.
Siem, waar was je?
Blind, super gespeeld man! Jammer dat het aanvallend steeds net niet lukt. ... En dat je verdedigende taken van ondergeschikt belang zijn want je staat tenslotte linksachter en dan ben je aanvallende middenvelder en dat je dan als stoffel terugverdedigd maakt ook niet uit want je teamgenoten blinken ook niet uit....

Mijn ogen zijn open, nu Frankie nog want hij dacht een belangrijke stap te gaan maken. ...

Get real!
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Ha ha die Stanley he man het was gewoon modder gisteren !!! en ja Dortmund is goed maar zoweinig bezieling ,zo,n slechte Poulsen en zo,n slechte Enoh en zo,n slechte Vermeer ja dan ben je weg tegen deze ploeg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 november 2012 - 13:37   quote  deeplink  
Blind is op het moment één van de meest stabiele spelers van AJAX, Hij doet het goed, neemt nauwelijks risico en speelt degelijk. Wat ik persoonlijk graag wat meer van hem zou willen zien is meer diepe ballen op Boerrigter of naar de spitspositie. Hij speelt naar MIJN mening net iets te vaak breed of terug. Dus eigenlijk iets meer naar voren spelen vanaf de middenlijn. voor de rest dus gewoon goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Borussia Dortmund (Champions League - woensdag 21 november 2012 , 20:45): 1 - 4

0.0071561