|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 13:37 schreef Ronald 1960 het volgende:Blind is op het moment één van de meest stabiele spelers van AJAX, Hij doet het goed, neemt nauwelijks risico en speelt degelijk. Wat ik persoonlijk graag wat meer van hem zou willen zien is meer diepe ballen op Boerrigter of naar de spitspositie. Hij speelt naar MIJN mening net iets te vaak breed of terug. Dus eigenlijk iets meer naar voren spelen vanaf de middenlijn. voor de rest dus gewoon goed. Eens. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Siem, heb ik niet gezien. Eriksen wel gezien want ik zag, zag er mooi uit maar totaal niet effectief(alleen bij de goal van Hoesen). Enoh was weer ouderwets bezig met hard inkomen en ballenveroveren om daarna weer in te leveren. Poulsen liet de man lopen bij de 0-1. Is overigens wel een teken dat hij als eerste werd gewisseld, want enoh had namelijk een gele kaart gekregen(was ook rijp voor een wissel). Boerrighter is toch iets te voorspelbaar met zijn acties. Het lijkt erop dat hij alleen maar hard kan rennen met de bal. alderweireld en moisander konden niet winnen in de lucht van poldolski. Van rhijn en blind hadden het heel moeilijk met buitenspelers en de opkomende backs. konden verder weinig uitrichten in de aanval. Vermeer, het is wel sneu dat er 6 schoten waren tussen de palen en dat daarvan 4x moest vissen. Maar met zo verdediging had zelfs de beste doelman ter wereld 4x moeten vissen want hij maakte geen blunders. (voorbeeld Hart van City, is ook vaak kansloos terwijl hij een van de beste doelmannen van de wereld is) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 16:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Siem, heb ik niet gezien. Eriksen wel gezien want ik zag, zag er mooi uit maar totaal niet effectief(alleen bij de goal van Hoesen). Enoh was weer ouderwets bezig met hard inkomen en ballenveroveren om daarna weer in te leveren. Poulsen liet de man lopen bij de 0-1. Is overigens wel een teken dat hij als eerste werd gewisseld, want enoh had namelijk een gele kaart gekregen(was ook rijp voor een wissel). Boerrighter is toch iets te voorspelbaar met zijn acties. Het lijkt erop dat hij alleen maar hard kan rennen met de bal. alderweireld en moisander konden niet winnen in de lucht van poldolski. Van rhijn en blind hadden het heel moeilijk met buitenspelers en de opkomende backs. konden verder weinig uitrichten in de aanval. Vermeer, het is wel sneu dat er 6 schoten waren tussen de palen en dat daarvan 4x moest vissen. Maar met zo verdediging had zelfs de beste doelman ter wereld 4x moeten vissen want hij maakte geen blunders. (voorbeeld Hart van City, is ook vaak kansloos terwijl hij een van de beste doelmannen van de wereld is) Beste Pos,even Vermeer ging bij het tweede of derde doelpunt duidelijk in de fout,elke keeper leert vanaf de F pupillen dat als je een bal weg slaat en dat doet hij bijna altijd hij heeft bijna nooit een bal klem dan MOET je hem naar buiten tikken en hij tikt hem gewoon naar het midden waardoor een aanvaller van Dortm.hem alsnog kon binnen schieten dit soort fouten maakt hij al jaren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 17:10 schreef nora het volgende:[..] Beste Pos,even Vermeer ging bij het tweede of derde doelpunt duidelijk in de fout,elke keeper leert vanaf de F pupillen dat als je een bal weg slaat en dat doet hij bijna altijd hij heeft bijna nooit een bal klem dan MOET je hem naar buiten tikken en hij tikt hem gewoon naar het midden waardoor een aanvaller van Dortm.hem alsnog kon binnen schieten dit soort fouten maakt hij al jaren. Ligt je stokje lekker in de hand? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 09:18 schreef Brandje het volgende:[..] Ik wil daar graag iemand zien die gewoon kan voetballen. Die een pass over tien meter kan wegen. Die niet elke wedstrijd spelers uit zijn rug lopen. Enoh en Poulsen zijn toch verschrikkelijke spelers die niks maar dan ook helemaal niks toevoegen. Een controleur hoeft niet perse verdedigend geweldig zijn. Zie strootman en Bommel bij psv. Clasie bij f''noord. Busquets bij barca. Fer bij Twente. Stuk voor goede voetballers. poulsen is gehaald als slot op de deur maar kan echt niet voetballen en komt op elk front tekort Verder bewijs FdB wederom dat hij taktisch zeer zwak is of dat hij het niet over kan brengen. Ik zie vier man storen. Eriksen,Lukoki,De jong en Boerrigter. Daarachter licht een gat van 25 meter naar poulsen en Enoh. Als je zo druk gaat zetten dan maak je het elke tegenstander wel erg makkelijk. Dus of de spelers snappen het niet of FdB niet Dat laatste weet ik zeker dat de spelers het niet durven, Anita deed het namelijk wel, ook Vertonghen durfde door te dekken, iets dat nu gewoon niet meer gebeurt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer de schuld leggen bij Blind of Vermeer terwijl het wedstrijd in wedstrijd uit duidelijk te zien is voor de hele wereld dat Poulsen 90 minuten gewoon faalt en dat Moisander vrijwel iedere wedstrijd op een hele domme manier bij de tegengoals betrokken is.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 17:10 schreef nora het volgende:[..] Beste Pos,even Vermeer ging bij het tweede of derde doelpunt duidelijk in de fout,elke keeper leert vanaf de F pupillen dat als je een bal weg slaat en dat doet hij bijna altijd hij heeft bijna nooit een bal klem dan MOET je hem naar buiten tikken en hij tikt hem gewoon naar het midden waardoor een aanvaller van Dortm.hem alsnog kon binnen schieten dit soort fouten maakt hij al jaren. Nora, dat de speler op de flank stond waar vermeer de bal neer leggende. dat is domme pech.
hierbij wil ik aan toevoegen dat vermeer snel moest handelen. Daarbij kan je niet met alles rekening houden. Het klopt dat vermeer weinig klem vast heeft. Maar welke keeper heeft wel alles klemvast? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Hoezo moet ik mijn mond houden omdat ik het geen echte Ajax keeper vind ? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 19:42 schreef remco k het volgende:En weer de schuld leggen bij Blind of Vermeer terwijl het wedstrijd in wedstrijd uit duidelijk te zien is voor de hele wereld dat Poulsen 90 minuten gewoon faalt en dat Moisander vrijwel iedere wedstrijd op een hele domme manier bij de tegengoals betrokken is.. Klopt Poulsen en van Rhijn en Vermeer en Moisander allemaal fouten helaas.En misschien Frankie omdat hij ging spelen met Enoh en Poulsen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja!;) Nee hoor ben het ook gewoon met je eens Vermeer is gewoon niet zo een hele goede keeper! Reflex is top maar voor de rest gewoon zeer matig net als de rest van het team:
Vermeer: Onzeker waardoor extra druk op de verdediging komt Van Rhijn: Redelijke back maar moet nog wel verder ontwikkelen. Alderweireld: 1 van de weinige spelers die een redelijk niveau heeft Moisander: Toch maar middelmaat en kan echt niet koppen Blind: Toch typerend dat hij wekelijks 1 van de betere is
Poulsen: Net niks Erikssen: Jammer dat ie alles voor Youtube doet verder wel een van betere spelers Enoh: Lomp
Boerrigter: Geef hem een vlag kan ie grensrechter worden echt slecht al weken Siem: Onzichtbaar, nuttig in een draaiend team maar kan nu de kar niet trekken Lukoki: Kan rennen verder nog niet erg veel
Kortom: Volgend seizoen hopelijk meer geluk want met deze spelers wordt het niks meer!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond Lukoki gister echt wel prima spelen als een van de weinigen, hij kwam zijn man een aantal keer prima voorbij en had een paar voorzetten, ik zie bij hem toch echt verbetering die ik bij veel andere spelers niet zie.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:[..] In dit geval kwam hij wel erg laat het doel uit en dan ook nog eens in een boogje lopend. Maar tegen zo'n klasse afmaker is geen enkele keeper opgewassen of je moet van der Sar heten... Dat ben ik met je eens...hij liet de korte hoek te ver open...hij liep in een boogje... |
|
|
|