|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat dacht je van slapen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 00:10 schreef Aartus het volgende:Ik weet niet waar ie is.Ik ben niet zo verlegen dus!Word zo langzaam een dating site...Ik ben er wel...Come to me!!!! Pak je nou mijn date af..?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Oh sorry ..Renato...Ik zal t niet weer doen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik hou me erbuiten...OKE!!!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Zeer verstandig aartje en ik wil toch liever renate |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Luisteren Aart..!!!!
..Maar wat moet jij met een Renate..
..Wat is er mis met een Renato.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ben een beetje bang voor renate . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
@Renato..sorry ik begrijp t effe niet meer... Hier moet ik eens even goed over nadenken... Ik denk niet dat ik eruit kom... Ze/Hij heeft liever een renate...Dus geef t maar op...Lijkt mij t beste..Anders heb je alleen maar valse hoop...Ik ken trouwens helemaal geen renate op dit forum??? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart ik lig alweer in een deuk wat een grapjes maak jij echt kostelijk en dat verzin je allemaal zelf ,dat had ik niet achter jou gezocht . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar zijn wij vies van... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 20:23 schreef jonass het volgende:Aart ik lig alweer in een deuk wat een grapjes maak jij echt kostelijk en dat verzin je allemaal zelf ,dat had ik niet achter jou gezocht . Moet je jezelf laten uitdeuken. Ik weet nog wel een goedkoop adresje. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Nog een grapjas tomson ben je tweeling zusje van aartje het word toch nog gezellie hier |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op tubantia gezelliger hoor |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik weet t niet...Ben er al lang niet meer geweest..bij tubantia... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: T was hier al gezellig.En dat willen we graag zo houden... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart je bent vorige week nog op tubantia geweest onder de naam XXX maar geeft niet liegen is een passie van je ,maar laten we het gezellig houden hier ben ik met je eens . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 18:49 schreef jonass het volgende:Aart je bent vorige week nog op tubantia geweest onder de naam XXX maar geeft niet ,maar laten we het gezellig houden hier ben ik met je eens . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
AAAAAHAHAHAAAAA....bier...;)))).... Wat een gezelligheid hier...is je grote vriend er ook weer aartus...? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 21:58 schreef hippy het volgende:AAAAAHAHAHAAAAA....bier...;)))).... Wat een gezelligheid hier...is je grote vriend er ook weer aartus...? T lijkt er wel op hippy... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En ben je al een beetje over de nederlaag van Ajax heen..Ach je moet maar zo denken ze overwinteren wel als enige nederlandse club...Tegen dat nivaeu wat real heeft..Kun je t gewoon schudden...We komen in nederland gewoon mijlen tekort om op dit nivaeu mee te doen..Trouwens wel knap van celtic..Die zijn gewoon een ronde verder..Zelfs die schotten zijn al beter als nederland.zegt toch genoeg..of niet dan? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Tweeling zusje????Ja als je een man en vrouw al niet meer kan onderscheiden.. Word t tijd voor specsavers!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 21:58 schreef hippy het volgende:AAAAAHAHAHAAAAA....bier...;)))).... Wat een gezelligheid hier...is je grote vriend er ook weer aartus...? Vriend??of is t nou een vrouw?Ik weet t niet..Weet jij t misschien? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
tegen helsingsborg janssen weer op de bank..Hoe maak je een speler kapot steve...Eikel dat je er bent. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En leer is nederlands.Tommorrow i give young players a chance.whe have at sunday a big test.Whe co for the champioenship...Zo weer een paar tegeltjes erbij. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 18:49 schreef jonass het volgende:Aart je bent vorige week nog op tubantia geweest onder de naam XXX maar geeft niet liegen is een passie van je ,maar laten we het gezellig houden hier ben ik met je eens . Kijk hier begin je weer..Altijd maar mensen tegen elkaar opzetten.Gaat je hier niet lukken.. Dus rot maar weer op naar t tubantia forum..XXX Was ik niet.Was je waarschijnlijk zelf.Je komt hier alleen om rotzooi te trappen..Je helpt leugens in de wereld die niet waar zijn... En liegen is jouw passie...Fuck off please.Than you make us happy!!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Nee aart ik heb met niemand problemen hier wil ook geen rotzooi trappen ik zeg alleen maar de waarheid dat mag toch hier . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee, je hebt met niemand problemen hier,maar dat komt nog wel als je zo doorgaat.Tomson m,n tweeling zus noemen met andere woorden we zijn wijven.Renato Renate noemen.Zo begin je altijd,eerst effe wat speldeprikjes uitdelen en dan hopen dat t forum op de kop staat..Maar dit is een ander forum jona.Hier kennen de meeste elkaar en zullen je door dit gedrag niet accepteren.En LUL NIET DAT JE ALTIJD DE WAARHEID SPREEKT.JE BENT ACHTERBAKS.Dit forum is niet geschikt voor types zoals jouw..DUS ROT ALSJEBLIEFT OP...Daar zul je er een hoop plezier meedoen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Bedankt tomson voor de tip.Daar ga ik heen..Ziet er goed uit bij de Zwaluwhoeve.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
gaan we weer rellen??.....ik ben er hoor,ik doe wel mee |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha ben je in de mood ouwe.......rellen!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: stelletje met Jonass toch.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep.....een haat/liefde verhouding denk ik.....ze liggen het nu goed te maken hahahahaha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: hahaha..Laat me maar een nachtje alleen met je nieuwe vlam!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dacht het niet.....hoor ik achter me hehehehe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee..Alsjeblieft niet zeg..Dat mag jij van me overnemen Nenam.....En goed je best doen he..Haha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik heb ook altijd pech....shit!!!!haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 20:45 schreef Aartus het volgende:[..] Nee..Alsjeblieft niet zeg..Dat mag jij van me overnemen Nenam.....En goed je best doen he..Haha Ben niet van de mannenliefde,vind ik eng |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Internet hooligan????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....en ik weet wat JIJ mist ouwe,bovendien kom je fysiek tekort |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dacht je soms dat ik een Endeldarm toerist ben.....BBBRRRRR moet er niet aan denken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik sta op Boudewijn zijn short list,dus ik heb zo een ban |
|
|
|