BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC Kerkrade - Ajax (zondag 25 november 2012 , 12:30): 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajacied 410
 Ajacied 410 - donderdag 22 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Roda-Ajax: jullie verwachting
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 november 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Denk 1-1.

kan ook wel 0-4 zeggen maar zo goed zijn wij ook weer niet dat we tegen roda meer dan 4 kansen creeeren, helaas.

Het blijft een half 1 wedstrijd (wat overigens onzin is want het is geen risco wedstrijd).
remco k
 remco k - donderdag 22 november 2012 - 19:43   quote  deeplink  
2-1
Eide
 Eide - donderdag 22 november 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Ik verwacht eigenlijk gewoon een overwinning voor Ajax. geen mooie, maar wel een overwinning. En de uitslag zie ik wel als ik de poule ga invullen :)
hippy
 hippy - donderdag 22 november 2012 - 22:27   quote  deeplink  
2-2...vrees ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 november 2012 - 23:30   quote  deeplink  
1-3 als we scherp zijn.....
nora
 nora - donderdag 22 november 2012 - 23:55   quote  deeplink  
er is niet veel vertrouwen meer 2-2
hippy
 hippy - vrijdag 23 november 2012 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
1-3 als we scherp zijn.....
Dat is nou juist het probleem...
jodocus
 jodocus - vrijdag 23 november 2012 - 09:44   quote  deeplink  
1-3 zwaar bevochten
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 november 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Ik zeg 2-4 met Hoessen in de spits! (als hij tenminste in de basis staat)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 november 2012 - 14:53   quote  deeplink  
wat is jouw voorspelling 410?
Ajacied 410
 Ajacied 410 - vrijdag 23 november 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 14:53 schreef Ronald 1960 het volgende:
wat is jouw voorspelling 410?
0-3
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 20:55 schreef Ajacied 410 het volgende:

[..]

0-3
Dat bedoel ik dus. Wij als supporters moeten ook vertrouwen houden in ONS AJAX. Net als Frank de Boer vertrouwen moet krijgen/houden van ons als coach als het weer eens niet goed gaat. Met vertrouwen van coach en supporters, tanken spelers alleen maar aan zelfvertrouwen en zal het steeds beter gaan. Iedereen is geworden zoals hij of zij is met vallen en opstaan. Dus het sleutelwoord is:

>>>VERTROUWEN<<
hippy
 hippy - zondag 25 november 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Poulsen weer een drama...
Brandje
 Brandje - zondag 25 november 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 21:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Wij als supporters moeten ook vertrouwen houden in ONS AJAX. Net als Frank de Boer vertrouwen moet krijgen/houden van ons als coach als het weer eens niet goed gaat. Met vertrouwen van coach en supporters, tanken spelers alleen maar aan zelfvertrouwen en zal het steeds beter gaan. Iedereen is geworden zoals hij of zij is met vallen en opstaan. Dus het sleutelwoord is:

>>>VERTROUWEN<<
Vertrouwen krijg je door goed te voetballen met een zo vast mogelijke basis. FdB doet daar dus alles verkeerd en is totaal de kluts kwijt. Eriksen in de spits. Eriksen aavallende middenvelder. Siem in de spits. Siem op het middenveld. twee controluers dan weer een controleur. Derk op rechts. Derk op links. Spelers worden daar echt niet zekerder van.
Verder is het een gebrek aan kwaliteit
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 25 november 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Eriksen is weer een drama
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Poulsen is met stip de zwakste speler van het gehele profvoetbal in Nederland en Belgie.. En zelf in het amateurvoetbal moet ik goed zoeken om spelers te vinden die slechter zijn..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Vind Erikssen juist goed, zet 2 keer iemand voor de keeper in een helft en had een paar goede combinaties, verliest een keer of twee onnodig de bal maar dat risico zit nu eenmaal in zijn spel..
hippy
 hippy - zondag 25 november 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Poulsen voor schone
hippy
 hippy - zondag 25 november 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:
Vind Erikssen juist goed, zet 2 keer iemand voor de keeper in een helft en had een paar goede combinaties, verliest een keer of twee onnodig de bal maar dat risico zit nu eenmaal in zijn spel..
Maar dat hoeft niet als ie wat slimmer is...
En die corner op het laatst was helemaal dom...
hippy
 hippy - zondag 25 november 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Vind hem wel 1 van de betere
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 13:28 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar dat hoeft niet als ie wat slimmer is...
En die corner op het laatst was helemaal dom...
Die corner was niet slim nee, snap een Derk daar ook niet, die is al stukken wijzer in het voetbal en gaat daar gewoon bij staan, ook een aanvoerder moet in zo'n geval iets roepen..

Neemt niet weg dat het gewoon dom is, Erikssen neemt die bal, de andere 10 kijken, zien het gebeuren en roepen niet dat die bal in 1 keer genomen moet worden..
swennos
 swennos - zondag 25 november 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 13:26 schreef remco k het volgende:
Poulsen is met stip de zwakste speler van het gehele profvoetbal in Nederland en Belgie.. En zelf in het amateurvoetbal moet ik goed zoeken om spelers te vinden die slechter zijn..
poulsen speelt idd al weken niet echt sterk ( zachtjes uitgedrukt)
Daar in tegen als jij als alderweireld of Moisander zijnde ziet dat Poulsen achter zijn man aan loopt kan je ook is instappen in plaats van alleen maar achteruit lopen
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Lukoki voor Poulsen, Fischer naar het middenveld, Boerrigter naar links en Lukoki op rechts
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 13:32 schreef swennos het volgende:

[..]

poulsen speelt idd al weken niet echt sterk ( zachtjes uitgedrukt)
Daar in tegen als jij als alderweireld of Moisander zijnde ziet dat Poulsen achter zijn man aan loopt kan je ook is instappen in plaats van alleen maar achteruit lopen
Ik roep ook al constant dat die twee en met name Moisander heel slecht spelen op het moment.
hippy
 hippy - zondag 25 november 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 13:32 schreef remco k het volgende:
Lukoki voor Poulsen, Fischer naar het middenveld, Boerrigter naar links en Lukoki op rechts
Ook goed
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:04   quote  deeplink  
voor mij vandaag voor het eerst de Boer de grote verliezer, 1-0 achter en gewoon met 4 verdedigers en een controleur blijven spelen, de goed spelende Hoessen eraf halen en daarna een Aanvaller voor een aanvaller waar ik toch echt of Moisander of Poulsene raf had verwacht..
Brandje
 Brandje - zondag 25 november 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:04 schreef remco k het volgende:
voor mij vandaag voor het eerst de Boer de grote verliezer, 1-0 achter en gewoon met 4 verdedigers en een controleur blijven spelen, de goed spelende Hoessen eraf halen en daarna een Aanvaller voor een aanvaller waar ik toch echt of Moisander of Poulsene raf had verwacht..
Voor het eerst?? Hij doet dit seizoen maar zo wat. Eriksen wordt misbruikt. Siem de de jong wordt misbruikt. Boerrigter wordt van rechts naar links en andersom gelsingerd. Hij moet met een vast elftal gaan spelen. Nu is het elke week een verassing. Dat is voor de spelers kut. je krijgt nooi automatismes.
Brandje
 Brandje - zondag 25 november 2012 - 14:17   quote  deeplink  
Volgens mij staan we voor mensen!

update:
Jaaaaa weer een glorieuze overwinning van onze club.
Ik heb er niks van gezien dus kan niet oordelen maar ze hebben in ieder geval ervoor gevochten dat is klasse!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Brandje --
Eide
 Eide - zondag 25 november 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Manmanman, hoe veel 100% kansen moet je krijgen in een pot zeg... en dat pas voorkomen met een gelukje.

Effectiviteit mag best wat beter bij Ajax hoewel het spel mij redelijk positief stemde. Het is nog altijd te langzaam en soms te voorspelbaar maar Hoesen brengt wel iets nieuws, een aanspeelpunt. Ajax had ook best behoorlijke kansen, 4 in de 1e helft die erin hadden gemogen en 6 a 7 in de 2e helft.

Maar tering zeg, wat kostte het weer moeite.
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Voor het eerst?? Hij doet dit seizoen maar zo wat. Eriksen wordt misbruikt. Siem de de jong wordt misbruikt. Boerrigter wordt van rechts naar links en andersom gelsingerd. Hij moet met een vast elftal gaan spelen. Nu is het elke week een verassing. Dat is voor de spelers kut. je krijgt nooi automatismes.
Ik vind zijn wissels vandaag voor het eerst slecht ja, niet zozeer de mensen die hij brengt, maar wel de mensen die eruit gingen..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:28   quote  deeplink  
Ajax voetbalde voor mijn gevoel vandaag prima, kreeg genoeg kansen maar kon ze helaas niet afmaken tot de laatste 10 minuten. Erikssen vandaag voor de mij de beste man, voozettingen zijn de laatste tijd ook gewoon goed van hem, daarin is hij erg gegroeid.. Fischer vond ik vandaag niet zo heel goed, al was zijn assist op Eriksen van hele grote klasse..
hjf
 hjf - zondag 25 november 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Zo. als ik bovenstaande reacties lees op de wedstrijd, dan heeft mijn cluppie alle negatievelingen de mond gesnoerd. Ik ben en blijf voor altijd een trotse AJACIED!
nora
 nora - zondag 25 november 2012 - 14:30   quote  deeplink  
mijn god gelukkig bestaat er nog gerechtigheid ,Eriksen de beste man van het veld en Poulsen de zwakste man,Schone zoals al meerdere keren bewezen 10xbeter als poulsen veel aanvallender waardoor die verdedigende ploegen gelukkig geen punten pakken.
Brandje
 Brandje - zondag 25 november 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:24 schreef Eide het volgende:
Manmanman, hoe veel 100% kansen moet je krijgen in een pot zeg... en dat pas voorkomen met een gelukje.

Effectiviteit mag best wat beter bij Ajax hoewel het spel mij redelijk positief stemde. Het is nog altijd te langzaam en soms te voorspelbaar maar Hoesen brengt wel iets nieuws, een aanspeelpunt. Ajax had ook best behoorlijke kansen, 4 in de 1e helft die erin hadden gemogen en 6 a 7 in de 2e helft.

Maar tering zeg, wat kostte het weer moeite.
Kansen krijgen is juist de laatste weken het probleem dus dat is positief. Ik ga straks rustig kijken want ben op het werk
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Het voetbal dat ploeg als Roda tegen Ajax of PSV speelt, of dat een Chelsea of een Celtic speelt tegen een Barcelona mag gewoon nooit overwinnen, mijn god was is dat schandalig tegenover je supporters..

Ik zou ook totaal niet blij zijn als Ajax op zo'n manier bijvoorbeeld een keer van Barca zou winnen.. Pffffffffffff Ik ben voetbalfan en oud niet van antivoetbal..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kansen krijgen is juist de laatste weken het probleem dus dat is positief. Ik ga straks rustig kijken want ben op het werk
Veldspel was goed, positiespel was goed, tempo was iets te laag, genoeg kansen, afwerken was redelijk. Verdedigend was het schandalig slecht, met name Poulsen bracht ons duo en Vermeer veelvuldig in de problemen, Blind maakt een grove fout bij de eerste tegengoal, daarna doet Poulsen alles fout en staan we 1-0 achter.. Wel zijn de gasten blijven knokken en voetballen met een goede dosis lef en inzet..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:38   quote  deeplink  
En PSV staat weer voor door een makkelijk gegeven vrije trap en een buitenspel goal.. Het kan ook niet op daar in Eindhoven..
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:38 schreef remco k het volgende:
En PSV staat weer voor door een makkelijk gegeven vrije trap en een buitenspel goal.. Het kan ook niet op daar in Eindhoven..
net begonnen Remco dus relax
hjf
 hjf - zondag 25 november 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:38 schreef remco k het volgende:
Is dat die club, die internationaal helemaal niets heeft klaargespeeld en dus al uitgeschakeld is Remco?
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

net begonnen Remco dus relax
Het is gewoon zo, daarna moet Mertens een gele krijgen, van Bommel geel krijgen, Strootman geel krijgen, en krijgt Mertens daarna alsnog een terechte gele kaart voor een andere situatie..Die van van Ginkel slaa nergens op, maar Kakouta moet er wel weer een hebben..

En daarna nog een overtreding van Mertens waar die geel moet krijgen..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 14:55   quote  deeplink  
Ook Reis had daarna zijn tweede geel moeten krijgen.. Nijhuis maakt er echt een zooitje van..
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:55 schreef remco k het volgende:
Ook Reis had daarna zijn tweede geel moeten krijgen.. Nijhuis maakt er echt een zooitje van..
blij dat jij geen scheids bent want dan maken we geen partij af..
Eide
 Eide - zondag 25 november 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

He, met 8 man kan je nog gewoon spelen! ;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:55 schreef remco k het volgende:
die van Reis was geen geel..
jij zou gek worden in Engeland denk ik
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:58 schreef Eide het volgende:

[..]

He, met 8 man kan je nog gewoon spelen! ;)
hahahaha
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Daar moet Vitesse een 100% penalty krijgen, en Strootman direct rood.. Ook voor het wegtrappen van de bal geeft ie geen kaart.. Het is echt heel erg dit..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om toch, gestrekt been met de noppen vooruit is gewoon geel, op de hakken trappen gewoon geel, bal wegtrappen bij een vrije trap is gewoon geel, speler die bij een voorzet alleen voor de goal komt vasthouden is gewoon geel en een penalty..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

die van Reis was geen geel..
jij zou gek worden in Engeland denk ik
Nee hoor, kijk wekelijks wedstrijden in Engeland, in Nederland is men echter normaal veel strenger, alleen moet men dat wel consequent doen, als dit een wedstrijd tussen Nec en Roda was geweest had ie voor al die momenten wel die kaart getrokken..
remco k
 remco k - zondag 25 november 2012 - 15:03   quote  deeplink  
En buitenspel is gewoon buitenspel, maakt niet uit of het in NL of Engeland is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC Kerkrade - Ajax (zondag 25 november 2012 , 12:30): 1 - 2

0.0053088