|
|
Eide
|
|
|
Het is wel bloed aan de paal hoor. Jezus wat hard en soms ronduit gemeen. Ben benieuwd of PSV averij op gaat lopen met het oog op volgende week. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 15:03 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, kijk wekelijks wedstrijden in Engeland, in Nederland is men echter normaal veel strenger, alleen moet men dat wel consequent doen, als dit een wedstrijd tussen Nec en Roda was geweest had ie voor al die momenten wel die kaart getrokken.. indruk heb ik niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond de scheidsrechter echt verschrikkelijk slecht. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nijhuis is echt een k.. scheidsrechter ook bij Feyenoord-Ajax de lul |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vond Ajax verschrikkelijk slecht... De Boer vond ook dat we de beste wedstrijd van het seizoen speelden????????? Zegt ie net op edl1 nou nou heb ik zeker iets anders zitten kijken!!!!
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=90829&abbr=voetbalcentraal
T is ook dat je wint maar vond het ronduit slecht hoor tot de 80 ste minuut bijn niet gevaarlijk geweest en zag het er niet naar uit dat er een doelpunt i de lucht hing.. Kan het verkeerd gezien hebben of in ieder geval anders beleefd dan Frank...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 19:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] T is ook dat je wint maar vond het ronduit slecht hoor tot de 80 ste minuut bijn niet gevaarlijk geweest en zag het er niet naar uit dat er een doelpunt i de lucht hing.. Kan het verkeerd gezien hebben of in ieder geval anders beleefd dan Frank... Huh? Ik heb anders in de 1e helft 4 100% kansen gezien en de tweede helft nog wel meer. De hoeveelheid reddingen van die keeper was al een indrukwekkende statistiek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 19:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond Ajax verschrikkelijk slecht... De Boer vond ook dat we de beste wedstrijd van het seizoen speelden????????? Zegt ie net op edl1 nou nou heb ik zeker iets anders zitten kijken!!!! http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=90829&abbr=voetbalcentraalT is ook dat je wint maar vond het ronduit slecht hoor tot de 80 ste minuut bijn niet gevaarlijk geweest en zag het er niet naar uit dat er een doelpunt i de lucht hing.. Kan het verkeerd gezien hebben of in ieder geval anders beleefd dan Frank... Ik had het over de scheids bij PSV Vitesse.. Maar over Ajax sluit ik me bij de Boer en Eide aan, Ajax had echt veel kansen, veel doelpogingen en de keeper speelde de beste wedstrijd uit zijn leven..
Wl mag het allemaal een tikkie sneller.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 19:17 schreef remco k het volgende:[..] Ik had het over de scheids bij PSV Vitesse.. Maar over Ajax sluit ik me bij de Boer en Eide aan, Ajax had echt veel kansen, veel doelpogingen en de keeper speelde de beste wedstrijd uit zijn leven.. Wl mag het allemaal een tikkie sneller.. Nou, ik vond het lang niet altijd goed. Maar er waren wel zat kansen.
Net in de herhaling zitten tellen: 15 kansen, waarvan zeker de helft min of meer voor open doel en maar 2 goals maken. Dat is te weinig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 19:14 schreef Eide het volgende:[..] Huh? Ik heb anders in de 1e helft 4 100% kansen gezien en de tweede helft nog wel meer. De hoeveelheid reddingen van die keeper was al een indrukwekkende statistiek. Nou vond het echt geen beste wedstrijd hoor... Matig team hebben we en hadden misschien redelijke kansen en zij een redelijke keeper maar waren we echt zo goed?? De 1-2 was ook echt een gelukje want als die verdediger hemniet raakt ligt die bal in de tweede ring..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 20:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou vond het echt geen beste wedstrijd hoor... Matig team hebben we en hadden misschien redelijke kansen en zij een redelijke keeper maar waren we echt zo goed?? De 1-2 was ook echt een gelukje want als die verdediger hemniet raakt ligt die bal in de tweede ring.. Nee, we waren zeker niet goed, maar er waren veel echt goede kansen. Dat wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond Ajax aardig spelen. Niet geweldig maar wel prima. Er werden door prima aanvallende acties genoeg kansen gecreƫerd. Daarbij opgeteld dat het een half 1 wedstrijd was na een Europese oorwassing vind ik dat Ajax het prima heeft gedaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het zijn 3 punten en daar gaat het tenslotte om. Daarbij was het ook nog eens na een door de weekse CL-wedstrijd en dan ook nog eens om 12.30 uur... Resulaten zijn in gelijke situaties regelmatig slechter geweest. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja en daarbij mijn club Fc twente punten verloren ,PSV punten verloren...Jullie weekend kan niet meer stuk! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Was geen buitenspel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel degelijk. Zijn bovenlichaam hangt ervoor op het ECHTE moment van passen. In de herhaling is de bal al een meter van de voet vertrokken. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Mierenneuker...;)))...was niet te zien voor de grens... Ik zeg gewoon doelpunt...ze hebbe toch verloren...:))() |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Mierenneuker...;)))...was niet te zien voor de grens... Ik zeg gewoon doelpunt...ze hebbe toch verloren...:))() |
|
|
|