|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 20:50 schreef Eide het volgende:Ik vind dat zwaar blunderen anders wel meevallen hoor. We hebben altijd de neiging om het verleden door een roze bril te bekijken, maar Steek en vd Sar gingen als jonge keepers ook wel eens opzichtig in de fout. Het verschil zit em in uitstraling. Dat gebrek biedt Cillissen z'n beste kans want als de Ajax verdediging zich beter voelt met hem er achter in Vermeer zo weg... Maar het is en blijft aan Jasper om dat af te dwingen. Ja maar Vermeer is niet echt meer een jonge keeper,dus moet hij bij de top keepers van Nederland horen en dat is niet het geval wij zijn Ajax wij moeten een top keeper hebben en dat is Vermeer niet,en ik denk dat Cillissen wel kan worden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 21:10 schreef remco k het volgende:[..] Noem de blunders van dit seizoen eens op dan. Tegen Dortmund heb ik er namelijk niet 1 gezien. Dat bedoel ik jij kijkt niet beste Remco ,hij slaat een bal naar het midden inplaats van naar de zijkant en meteen een doelpunt en dat is een probleem wat hij al langer heeft. Kijk even naar Boscker van Twente 42 jaar hij sloeg zo,n zelfde bal corner naar de zijkant en geen doelpunt,ga is een keer op die techn/dingen letten een bal klem is een unicum voor hem. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 01:43 schreef JOOD het volgende:[..] Eerste goal door de benen. Kun je zeggen goed ingeschoten, kun je je ook afvragen of dat aan de keeper ligt. Tweede goal in de korte hoek. Hij hoefde maar 1,5 meter af te schermen, kun je zeggen goed ingeschoten en dan heb je helemaal gelijk. Derde goal bokst ie de bal terug in de 16, daarna gaat de bal tussen zijn handschoenen door in de goal. Kun je zeggen goed ingeschoten, maar hier ligt het aan de keeper. Dit tweede schot mag er nooit komen. Vierde goal gaat ie als een dolle naartoe en mist de bal. Was redelijk ingeschoten, maar een goede keeper had m gehad. Niet echt positief lijkt me... Bron: http://www.youtube.com/watch?v=jHBZuoVYmnM (kun je ze nog een keer goed nakijken) Mijn god Jood dit verkonig ik ook al het hele jaar maar helaas lettten Ermco en Eide niet op de kleine dingen alleen op de reflexen maar dat maakt hem geen top keepre helaas. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 09:57 schreef remco k het volgende:[..] Vind het allemaal echt hele dikke vette onzin. Zo kun je namelijk letterlijk iedere goal bij de keeper neerleggen. Lijkt me normaal dat een keeper op een goal wordt beoordeeld,en niet op een misser van de spits. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 13:30 schreef nora het volgende:[..] Mijn god Jood dit verkonig ik ook al het hele jaar maar helaas lettten Ermco en Eide niet op de kleine dingen alleen op de reflexen maar dat maakt hem geen top keepre helaas. Nee, jij zeurt alleen maar over zijn minder goede kanten, kanten die wij erkennen, wij prikken daar alleen doorheen en zien ook waar hij wel goed in is. En dan maken we een reele optelsom. En dan blijkt dat hij momenteel terecht 1e keeper is.
Dat jij die werkelijkheid niet wilt zien... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 14:44 schreef Eide het volgende:[..] Nee, jij zeurt alleen maar over zijn minder goede kanten, kanten die wij erkennen, wij prikken daar alleen doorheen en zien ook waar hij wel goed in is. En dan maken we een reele optelsom. En dan blijkt dat hij momenteel terecht 1e keeper is. Dat jij die werkelijkheid niet wilt zien... Net als een groot gedeelte van de selectie is ook Vermeer middelmaat! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 14:44 schreef Eide het volgende:[..] Nee, jij zeurt alleen maar over zijn minder goede kanten, kanten die wij erkennen, wij prikken daar alleen doorheen en zien ook waar hij wel goed in is. En dan maken we een reele optelsom. En dan blijkt dat hij momenteel terecht 1e keeper is. Dat jij die werkelijkheid niet wilt zien... Nee je prikt er niet doorheen je negeert ze,en vind zijn positieve punten wat die ook mogen zijn voldoende.Oke jou mening maar ik vind het geen zeuren als ik zijn mindere punten opnoem en zijn positieve punten heb ik al een aantal keren genoemd reflexen en 1 op 1 t/o speler tegen partij helaas vind ik dat weinig voor zo,n belangrijke positie in het elftal ,jij mag het zeuren noemen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 14:44 schreef Eide het volgende:[..] Nee, jij zeurt alleen maar over zijn minder goede kanten, kanten die wij erkennen, wij prikken daar alleen doorheen en zien ook waar hij wel goed in is. En dan maken we een reele optelsom. En dan blijkt dat hij momenteel terecht 1e keeper is. Dat jij die werkelijkheid niet wilt zien... Hij pakt over een heel seizoen geen punten voor je. Tegen AZ en f'noord kost hij je punten. Dat hij in die wedsrijden ook goede reddingen verricht is totaal onbelangrijk. Als je gaat kijken hoe de doelpunten vallen en je gaat dan rustig kijken dan kan je, ook jij en remco, niet anders concluderen dat heel veel ballen houdbaar zijn. Feit is dat hij veel te vaak,veel te snel op de grond ligt. met andere woorden hij doet maar zo wat en doet eerst voordat hij nadenkt. Daarom is het ook zo''n goede lijnkeeper met goede reflexen. Hij keept vanuit zijn hart en ik heb liever iemand die met zijn kop keept. Zoals een Sar of Stekelenburg. Dat is ook voor een verdediging veel fijner voetballer. In de wedstrijden dat Cillessen keepte zag je dat de verdedigersd veel makkelijker de bal terug speelde want jasper voetbalt wel mee. Een keeper die met zijn kop keept wordt ook steeds beter. Zie steek en Sar. Vermeer blijft hangen. Wordt niet beter. Blijft een twijfelaar in de lucht. Blijft een onzekere factor bij terugspeelballe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 november 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Mooie discussie! Dit geeft aan dat er ongeveer net zo veel mensen voor als tegen Vermeer zijn. Maar het mooiste is dat de mensen die aangeven voor Vermeer te zijn niet helemaal zeker zijn van zijn kwaliteiten.
Dit geeft aan dat er wel versterking mag komen denk ik? |
|
|
|
|
De Meern
|
|
|
Nora, heb jij zondag tijd om FdB te vervangen? of heb je alleen keeperstraining ervaring? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 17:00 schreef Brandje het volgende:[..] Hij pakt over een heel seizoen geen punten voor je. Tegen AZ en f'noord kost hij je punten. Dat hij in die wedsrijden ook goede reddingen verricht is totaal onbelangrijk. Als je gaat kijken hoe de doelpunten vallen en je gaat dan rustig kijken dan kan je, ook jij en remco, niet anders concluderen dat heel veel ballen houdbaar zijn. Feit is dat hij veel te vaak,veel te snel op de grond ligt. met andere woorden hij doet maar zo wat en doet eerst voordat hij nadenkt. Daarom is het ook zo''n goede lijnkeeper met goede reflexen. Hij keept vanuit zijn hart en ik heb liever iemand die met zijn kop keept. Zoals een Sar of Stekelenburg. Dat is ook voor een verdediging veel fijner voetballer. In de wedstrijden dat Cillessen keepte zag je dat de verdedigersd veel makkelijker de bal terug speelde want jasper voetbalt wel mee. Een keeper die met zijn kop keept wordt ook steeds beter. Zie steek en Sar. Vermeer blijft hangen. Wordt niet beter. Blijft een twijfelaar in de lucht. Blijft een onzekere factor bij terugspeelballe. Jij noemt Az en f'noord. Kan me ook nog Heerenveen uit herinneren. Pakt op het laatst nog een paar ballen en is een held nou ik zag toch weer een onzekere keeper die een paar keer doet wat ie moet doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 17:22 schreef JOOD het volgende:Mooie discussie! Dit geeft aan dat er ongeveer net zo veel mensen voor als tegen Vermeer zijn. Maar het mooiste is dat de mensen die aangeven voor Vermeer te zijn niet helemaal zeker zijn van zijn kwaliteiten. Dit geeft aan dat er wel versterking mag komen denk ik? Ik denk dat vermeer een zeer redelijke keeper is, maar hij mist de uistraling om echt mee te kunnen op het hoogste niveau. Dan herhaal ik mezelf alweer (maar mensen schijnen dit te blijven negeren) maar op zich denk ik ook dat Cillissen beter is dan Vermeer. Alleen Cillissen moet dat verschil wel weten uit te drukken in prestaties.
Je kan iemand niet voorrang geven omdat die wel eens meer talent zou kunnen hebben. Ik herinner met Brutil hose nog, werd hoger aangeslagen dan Patrick Kluivert. Wist zijn talent niet om te zetten in prestaties en kwam er dus gewoon niet. Dat is de opdracht die er voor Cillissen ligt. En als hij dat niet kan is hij dus niet diegene die Vermeer uit de ploeg gaat keepen.
Ik denk niet dat er versterking nodig is hoor. Ajax heeft altijd prima keepers gehad. Als Cillissen niet door weet te breken staat Mickey 't Hart er ook nog om maar eens iemand te noemen. En keepers halen wordt je ook niet gelukkig van zoals onze eindhovense vrienden bewijzen met de doorlopende keeperssoap in Ehv (Issakson, Tyton, Waterman, wie vergeet ik nog?) |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Vermeer heeft idd een paar ballen gehad die recht op hem afkwamen die hij er uit wist te lellen, zo moeilijk is dat voor een beetje keeper niet. Ook de eerste wedstrijd tegen Dortmund leek het alsof hij goed gespeeld had, maar volgens mij viel dat ook wel wat mee (de ballen die recht op hem afkwamen) en nu afgelopen week vond ik hem echt belabberd. Dat zo'n commentator hem nog wat lof geeft doet het bij veel mensen lijken dat hij wel goed speelde. Maar zoals er al iets eerder werd geroepen, een keeper kan/moet je kampioen maken door vaak goede reddingen te maken. Vermeer doet dit helaas slechts af en toe. Tijd om Jasper een kans te geven en Vermeer komende winter die transfer "te gunnen". |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 18:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Jij noemt Az en f'noord. Kan me ook nog Heerenveen uit herinneren. Pakt op het laatst nog een paar ballen en is een held nou ik zag toch weer een onzekere keeper die een paar keer doet wat ie moet doen. Dan herinner jij je Heerenveen toch niet helemaal goed en grappig dat je juist DIE wedstrijd eruit pikt want je bent zeker de terugspeelbal van Van Rhijn vergeten die Vermee zo fantastisch behandelde hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 november 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 18:38 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat vermeer een zeer redelijke keeper is, maar hij mist de uistraling om echt mee te kunnen op het hoogste niveau. Dan herhaal ik mezelf alweer (maar mensen schijnen dit te blijven negeren) maar op zich denk ik ook dat Cillissen beter is dan Vermeer. Alleen Cillissen moet dat verschil wel weten uit te drukken in prestaties. Je kan iemand niet voorrang geven omdat die wel eens meer talent zou kunnen hebben. Ik herinner met Brutil hose nog, werd hoger aangeslagen dan Patrick Kluivert. Wist zijn talent niet om te zetten in prestaties en kwam er dus gewoon niet. Dat is de opdracht die er voor Cillissen ligt. En als hij dat niet kan is hij dus niet diegene die Vermeer uit de ploeg gaat keepen. Ik denk niet dat er versterking nodig is hoor. Ajax heeft altijd prima keepers gehad. Als Cillissen niet door weet te breken staat Mickey 't Hart er ook nog om maar eens iemand te noemen. En keepers halen wordt je ook niet gelukkig van zoals onze eindhovense vrienden bewijzen met de doorlopende keeperssoap in Ehv (Issakson, Tyton, Waterman, wie vergeet ik nog?) Vergelijk gaat totaal niet op. Een speler moet de kans krijgen. Kluivert kreeg die. Sar kreeg hem na het zoveelste foutje van menzo. Vermeer mag nog steeds de raarste copriolen afwisselend met knappe reddingen blijven uithalen Exact hetzelfde geldt voor Boccara,Andersen en Ritz bijvorbeeld. Geef je ze geen kans dan zal je het nooit weten dus sorry maar ik vind jou redenatie echt gelul in de ruimte. Als een speler/keeper niet voldoet aan JOUW maatstaf dan houdt het op. Dan moet je wat anders gaan proberen. Hetzelfde geldt voor Poulsen en Enoh. Die hebben nu te vaak laten zien het niveau aan te kunnen. Enoh kan nog steeds niet passen en Poulsen laat elke wedstrijd zijn directe tegenstander uit zijn rug lopem. Je speelt bij DE club van nederland. Voldoe je niet! Jammer maar dan mag iemand anders het proberen. Die keuzes had FdB allang moeten maken!!
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit is, met alle respect hoor, maar volslagen onzin.
Een kans krijgt je niet. Een kans dwing je af.
Door top te zijn bij Jong Ajax, door goed te zijn op de training en door bij de kansen die je krijgt (voor Cillissen de beker afwezigheid Vermeer) je kans te grijpen. Dat geldt voor iedereen gelijk. Ricardo van Rhijn is hier het beste voorbeeld. Had als opvolger van Gregory v.d. Wiel Ruben Ligeon voor zich en heeft zich daar op basis van prestaties langs geknokt. DAT is een kans krijgen en grijpen, gewoon, door het zelf af te dwingen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 19:37 schreef Brandje het volgende: Je speelt bij DE club van nederland. Voldoe je niet! Jammer maar dan mag iemand anders het proberen. Wat betreft Poulsen ben ik dat met je eens, voor wat betreft Vermeer duidelijk niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 november 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 19:49 schreef Eide het volgende:[..] Dit is, met alle respect hoor, maar volslagen onzin. Een kans krijgt je niet. Een kans dwing je af.Door top te zijn bij Jong Ajax, door goed te zijn op de training en door bij de kansen die je krijgt (voor Cillissen de beker afwezigheid Vermeer) je kans te grijpen. Dat geldt voor iedereen gelijk. Ricardo van Rhijn is hier het beste voorbeeld. Had als opvolger van Gregory v.d. Wiel Ruben Ligeon voor zich en heeft zich daar op basis van prestaties langs geknokt. DAT is een kans krijgen en grijpen, gewoon, door het zelf af te dwingen. Vd Wiel was langdurig gebelesseerd en ligeon komt veel te kort en is totaal geen ajaxmateriaal. dus die keuze is simpel en is bij TOEVAL ontstaan dus ook sla je plank volledig mis. [..] Wat betreft Poulsen ben ik dat met je eens, voor wat betreft Vermeer duidelijk niet. Prima, blijf jij lekker elke week naar het geschutter van Vermeer kijken. je hart vasthoudend bij elke terugspeelbal,corner of vrije trap. Neem daarbij zijn keer op keer te vroeg gaan liggen en dan heb je een topkeeper haha. Of zijn de redenen die ik noem onzin volgens jou?? Kan eigenlijk want we zien wekelijks wel een van de punten terugkomen. Dus blijf jij, net als remco, het tegen beter in opnemen voor deze keeper maar eigenlijk weten jullie wel beter. Nu alleen nog durven toegeven!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 19:58 schreef Brandje het volgende:[..] Dus blijf jij, net als remco, het tegen beter in opnemen voor deze keeper maar eigenlijk weten jullie wel beter. Nu alleen nog durven toegeven!! Ik bel Frank de Boer, Louis van Gaal en Martin Jol wel even dat ze er allemaal naast zaten en dat ze dat alleen even moeten toegeven.
Flauwe reactie van mij maar goed, die laatste zinnen van jouw waren ook flauw. Met name natuurlijk omdat ik Vermeer helemaal niet verdedig. Het tegenovergestelde juist: ik stel juist dat we ons niet op Vermeer moeten richten maar dat Cillissen zelf zijn succes moet afdwingen. Op een of andere manier wil dat alleen maar niet doordringen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 19:35 schreef Brandje het volgende:[..] Dan herinner jij je Heerenveen toch niet helemaal goed en grappig dat je juist DIE wedstrijd eruit pikt want je bent zeker de terugspeelbal van Van Rhijn vergeten die Vermee zo fantastisch behandelde hahaha Dat is juist het punt wat ik maak sloompie! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 13:27 schreef nora het volgende:[..] Dat bedoel ik jij kijkt niet beste Remco ,hij slaat een bal naar het midden inplaats van naar de zijkant en meteen een doelpunt en dat is een probleem wat hij al langer heeft. Kijk even naar Boscker van Twente 42 jaar hij sloeg zo,n zelfde bal corner naar de zijkant en geen doelpunt,ga is een keer op die techn/dingen letten een bal klem is een unicum voor hem. Die bal werd veranderd en dit is het beste wat hij ervan kon maken, ik zou me daar eerder zorgen maken over het ik drachtige verdedigen van van Rhijn en Alderweireld. Je kan dus wel roepen dat ik niet kijk, maar ik zou als ik jou was eens met je ogen open gaan kijken en niet gaan zoeken naar dingen die je graag wil zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 17:00 schreef Brandje het volgende:[..] Hij pakt over een heel seizoen geen punten voor je. Tegen AZ en f'noord kost hij je punten. Dat hij in die wedsrijden ook goede reddingen verricht is totaal onbelangrijk. Als je gaat kijken hoe de doelpunten vallen en je gaat dan rustig kijken dan kan je, ook jij en remco, niet anders concluderen dat heel veel ballen houdbaar zijn. Feit is dat hij veel te vaak,veel te snel op de grond ligt. met andere woorden hij doet maar zo wat en doet eerst voordat hij nadenkt. Daarom is het ook zo''n goede lijnkeeper met goede reflexen. Hij keept vanuit zijn hart en ik heb liever iemand die met zijn kop keept. Zoals een Sar of Stekelenburg. Dat is ook voor een verdediging veel fijner voetballer. In de wedstrijden dat Cillessen keepte zag je dat de verdedigersd veel makkelijker de bal terug speelde want jasper voetbalt wel mee. Een keeper die met zijn kop keept wordt ook steeds beter. Zie steek en Sar. Vermeer blijft hangen. Wordt niet beter. Blijft een twijfelaar in de lucht. Blijft een onzekere factor bij terugspeelballe. Onzin. Volgens mini's het kampioenschap van twee jaar geleden voor een groot deel te denken aan de wedstrijden van Vermeer tegen NEC en Heerenveen. Afgelopen seizoen ook veel punten gepakt voor de ploeg. Voor de afgelopen winterstop en de wedstrijd tegen Utrecht na de winterstop maakte hij inderdaad diverse grote blunders. Daarna heeft hij echter een goede lijn neergezet en was hij wederom belangrijk in ons kampioenschap.
Men schuift hem fouten in de schoenen alsof die goals door hem komen en het hele grote blunders zijn terwijl dat echt gewoon onzin is. Hij heeft verdedigend een heel zwak centrum voor zich en Poulsen is verdedigend de slechtste Ajacied op het veld. De jonge s maken fout naar fout en Vermeer pakt nog vrij veel ballen.
Poulsen is in alles de zwakste schakel bij Ajax net zoals Jansen dat op die positie was. Haal dat weg en zet er een andere speler neer en we zijn grotendeels uit de problemen.
Toen ik dit afgelopen seizoen zei werd ik voor gek verklaard. En toch heb ik daar gewoon gelijk gehad, dat was wel te zien toen Anita daar ging spelen. Nu is bij Ajax precies hetzelfde probleem aan de gang. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Nee Kerkrade is tever anders had ik dat wel even gedaan,gelukkig voor Vermeer anders had ik Cillissen laten starten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 19:35 schreef Brandje het volgende:[..] Dan herinner jij je Heerenveen toch niet helemaal goed en grappig dat je juist DIE wedstrijd eruit pikt want je bent zeker de terugspeelbal van Van Rhijn vergeten die Vermee zo fantastisch behandelde hahaha Ga je die echt bij Vermeer neerleggen en niet bij van Rhijn die echt heel veel andere dingen kunnen doen dan deze bal geven??? En dan een keepermgaan beoordelen op het feit dat ie niet kan koppen. Whahahahahahaha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] Die bal werd veranderd en dit is het beste wat hij ervan kon maken, ik zou me daar eerder zorgen maken over het ik drachtige verdedigen van van Rhijn en Alderweireld. Je kan dus wel roepen dat ik niet kijk, maar ik zou als ik jou was eens met je ogen open gaan kijken en niet gaan zoeken naar dingen die je graag wil zien. Oke Remco we zien het beide anders de tijd zal het uitwijzen,even voor de duidelijkheid ik hoop dat Vermeer een wereld party keept zodat Ajax wint want al die discussies zijn alleen maar omdat onze club het beste moet zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Men schuift hem fouten in de schoenen alsof die goals door hem komen en het hele Remco)grote blunders zijn terwijl dat echt gewoon onzin is. Hij heeft verdedigend een heel zwak centrum voor zich en Poulsen is verdedigend de slechtste Ajacied op het veld. De jonge s maken fout naar fout en Vermeer pakt nog vrij veel ballen.
Heb je gelijk in Poulsen moet er uit ,hadden we die argentijnse aanvoeerder van Anderlecht maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wordt wederom weer eens heel duidelijk dat de drie voor de neus van Vermeer echt schandalig slecht zij en ale drie passief verdedigen en nooit eens ingrijpen of een bal afpakken echt te triest voor woorden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 12:01 schreef remco k het volgende:[..] Ga je die echt bij Vermeer neerleggen en niet bij van Rhijn die echt heel veel andere dingen kunnen doen dan deze bal geven??? En dan een keepermgaan beoordelen op het feit dat ie niet kan koppen. Whahahahahahaha Inschattingsvermogen beste man. Die bal is zo lang onderweg. Hij heeft tijd zat. Maar Kenneth wacht altijd totdat de bal bij hem is ipv naar de bal toe te gaan. Vorig jaar Utrecht vergeten?? Elk seizoen heeft hij zulke trucken. Maar gewoon blijven volhouden Remco. whahahahahahahahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:03 schreef Brandje het volgende:[..] Inschattingsvermogen beste man. Die bal is zo lang onderweg. Hij heeft tijd zat. Maar Kenneth wacht altijd totdat de bal bij hem is ipv naar de bal toe te gaan. Vorig jaar Utrecht vergeten?? Elk seizoen heeft hij zulke trucken. Maar gewoon blijven volhouden Remco. whahahahahahahahahahah Vorig jaar NEC en Heerenveen vergeten, Juventus vergeten??? City vergeten?? United vergeten?? Feyenoord vergeten?? Dortmund uit vergeten?? ik houd me wel vast aan het feit dat mensen uit het vak zoals van Gaal Wenger en de Boer hem wel goed vinden..Houd jij je maar vast aan jou verhaal oke..
Voorlopig maak ik mee eerder zorgen om de Boer en Poulsen, ondanks dat Blind die bal niet zo kwijt mag raken is er nog helemaal niks aan de hand, maar Poulsen laat voor de 100000000000000000000000000000000000000000000e keer dit seizoen zijn man weg lopen en weigert zich daarna in te zetten om het schot te blokken en dan valt de 1-0..
Wat vind je overigens van die Hoeessen?? Vind hem vandaag echt heel goed spelen, lekker balbvast en een prima actie en overzicht, moet natuurlijk nog wel wat sterker worden en doeltreffender maar speelt vandaag echt goed.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:25 schreef remco k het volgende:[..] Vorig jaar NEC en Heerenveen vergeten, Juventus vergeten??? City vergeten?? United vergeten?? Feyenoord vergeten?? Dortmund uit vergeten?? ik houd me wel vast aan het feit dat mensen uit het vak zoals van Gaal Wenger en de Boer hem wel goed vinden..Houd jij je maar vast aan jou verhaal oke.. Voorlopig maak ik mee eerder zorgen om de Boer en Poulsen, ondanks dat Blind die bal niet zo kwijt mag raken is er nog helemaal niks aan de hand, maar Poulsen laat voor de 100000000000000000000000000000000000000000000e keer dit seizoen zijn man weg lopen en weigert zich daarna in te zetten om het schot te blokken en dan valt de 1-0.. Wat vind je overigens van die Hoeessen?? Vind hem vandaag echt heel goed spelen, lekker balbvast en een prima actie en overzicht, moet natuurlijk nog wel wat sterker worden en doeltreffender maar speelt vandaag echt goed.. Feyenoord ben ik zeker niet vergeten. Vooral de 2-2 waar meneertje bang is voor de bal. Maar lees nou eens een keer knurfie. Vermeer pakt de meeste moeilijke ballen. Hulde daarvoor. Maar de ballen die hij doorlaat zijn vaak WEL houdbaar. Dat is mijn punt. Dus lezen,lezen,lezen. Ik ben op het werk dus zie niks. gelukkig mischien wel hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:27 schreef Brandje het volgende:[..] Feyenoord ben ik zeker niet vergeten. Vooral de 2-2 waar meneertje bang is voor de bal. Maar lees nou eens een keer knurfie. Vermeer pakt de meeste moeilijke ballen. Hulde daarvoor. Maar de ballen die hij doorlaat zijn vaak WEL houdbaar. Dat is mijn punt. Dus lezen,lezen,lezen. Ik ben op het werk dus zie niks. gelukkig mischien wel hahaha Die goal tegen Feyenoord heb ik je toen inderdaad over gehoord, je zei dat hij zelfs naar beneden bewoog omdat ie bang was voor de bal, dat is gewoon niet eens waar, hij gaat nog niet een millimeter naar beneden..
Maar blijf de fouten van Moisander Alder en Poulsen (van Rhijn en Blind in mindere mate) lekker bij de goalie neerleggen, daar worden we allemaal wel wijzer van.. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:27 schreef Brandje het volgende:[..] Feyenoord ben ik zeker niet vergeten. Vooral de 2-2 waar meneertje bang is voor de bal. Maar lees nou eens een keer knurfie. Vermeer pakt de meeste moeilijke ballen. Hulde daarvoor. Maar de ballen die hij doorlaat zijn vaak WEL houdbaar. Dat is mijn punt. Dus lezen,lezen,lezen. Ik ben op het werk dus zie niks. gelukkig mischien wel hahaha Het was gewoon een mooie goal van So You Think You can dance Graziano en die had ook bij een Iker Casillas in het netje gelegen. Maar Vermeer pakt nog een punt door die kopbal op het einde grandioos te redden. Ook in beide kampioenschappen heeft Vermeer een aardig aandeel gehad. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Cilissen als de verlosser wordt gezien? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:47 schreef Breijan het volgende:[..] Het was gewoon een mooie goal van So You Think You can dance Graziano en die had ook bij een Iker Casillas in het netje gelegen. Maar Vermeer pakt nog een punt door die kopbal op het einde grandioos te redden. Ook in beide kampioenschappen heeft Vermeer een aardig aandeel gehad. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Cilissen als de verlosser wordt gezien? Waar zeg ik dat Cillessen de verlosser is??? de bal van pelle was hard maar recht op Vermeer af. Hij liet zich als een baby vallen. Net als de omhaal van Higuain. Gewoon houdbare ballen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk dat je Benzema bedoelt, maar denk ook dat je de snelheid van die ballen onderschat.. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:57 schreef Brandje het volgende:[..] Waar zeg ik dat Cillessen de verlosser is??? de bal van pelle was hard maar recht op Vermeer af. Hij liet zich als een baby vallen. Net als de omhaal van Higuain. Gewoon houdbare ballen Die bal kwam onverwachts en heel snel. Ik geef je op een briefje dat Buffon, Casillas en Cech deze ook niet gehad hadden. Ik vind dat er in het algemeen weinig steun is voor Vermeer en dat snap ik niet. Tuurlijk foutjes zijn er zeker gemaakt, maar bovenal heeft hij met puike saves echt punten voor Ajax gepakt. Daar mag , in mijn ogen, echt wel meer krediet verleend voor worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
De goal van Roda van vandaag was imo prima te houden. Zwak keeperswerk, ik hoop dat hij een beetje op heeft gelet want de keeper aan de andere kant deed het goed tot zo'n beetje de 85e minuut... Daarna heeft hij 2 mindere acties en scoort Ajax gelijk.
Mijn roep om Jasper blijft, die heeft nu wel een kans verdiend. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit is wel heel ver gezocht hoor, die bal was gewoon goed en hard ingeschoten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vind Vermeer voetballend heel slecht, maar zijn reactievermogen is echt beestachtig. Ik denk dat ze gelijkwaardig zijn, alleen vind ik Cillissen better met hoge balen en voetballend is hij sterker, reactie snelheid vind ik goed en daarbij heeft hij de 0 gehouden tegen PEC, dat is Vermeer nog niet gelukt dit seizoen ;-) |
|
|
|
|
Theo T
|
|
|
Ik vind dat Vermeer schuldig is aan een heleboel tegengoals. Kijk ze maar terug. Een heleboel goals zijn te voor komen als hij de situatie kan "lezen". Afgelopen zaterdag dus ook. Van Rhijn schermt met zijn lichaam de korte hoek af. Vermeer staat in de "korte" hoek i.p.v. de "lange" hoek. In de Cl ook zulke goals onnodig tegen. Hij moet beter de tegenstander analiseren bv: "wat is hun sterke schietbeen"? Als hij dat doet, dan kan hij een heleboel goals voorkomen. Als keeper hoef je geen enorme zweefduiken te maken, als je jezelf maar goed voorbereid. Dan sta je vanzelf op de juiste plaats, waar de bal komt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat is ook zijn zwakke punt inzicht/opstelling en hoge ballen van de zijkant rust en meevoetballend.Sterk reactie op de lijn en 1 tegen 1 . |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 22:50 schreef Theo T het volgende:Ik vind dat Vermeer schuldig is aan een heleboel tegengoals. Kijk ze maar terug. Een heleboel goals zijn te voor komen als hij de situatie kan "lezen". Afgelopen zaterdag dus ook. Van Rhijn schermt met zijn lichaam de korte hoek af. Vermeer staat in de "korte" hoek i.p.v. de "lange" hoek. In de Cl ook zulke goals onnodig tegen. Hij moet beter de tegenstander analiseren bv: "wat is hun sterke schietbeen"? Als hij dat doet, dan kan hij een heleboel goals voorkomen. Als keeper hoef je geen enorme zweefduiken te maken, als je jezelf maar goed voorbereid. Dan sta je vanzelf op de juiste plaats, waar de bal komt. Theo hoeveel ervaring heb jij in het doel? De keeper moet altijd de korte hoek opzoeken want daar kun je alleen het doel verkleinen! En v Rijn schermde deze ook niet goed af, want die werd uitgekapt dus stond op zijn verkeerde been. Let wel, ik zeg niet dat hij er altijd goed uitziet hoor, maar wel dat de beoordeling dan wel goed benoemd moet worden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 22:50 schreef Theo T het volgende:Ik vind dat Vermeer schuldig is aan een heleboel tegengoals. Kijk ze maar terug. Een heleboel goals zijn te voor komen als hij de situatie kan "lezen". Afgelopen zaterdag dus ook. Van Rhijn schermt met zijn lichaam de korte hoek af. Vermeer staat in de "korte" hoek i.p.v. de "lange" hoek. In de Cl ook zulke goals onnodig tegen. Hij moet beter de tegenstander analiseren bv: "wat is hun sterke schietbeen"? Als hij dat doet, dan kan hij een heleboel goals voorkomen. Als keeper hoef je geen enorme zweefduiken te maken, als je jezelf maar goed voorbereid. Dan sta je vanzelf op de juiste plaats, waar de bal komt. + 1 inderdaad zijn inzicht is zeer beperkt |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 12:29 schreef riveco het volgende:[..] Theo hoeveel ervaring heb jij in het doel? De keeper moet altijd de korte hoek opzoeken want daar kun je alleen het doel verkleinen! En v Rijn schermde deze ook niet goed af, want die werd uitgekapt dus stond op zijn verkeerde been. Let wel, ik zeg niet dat hij er altijd goed uitziet hoor, maar wel dat de beoordeling dan wel goed benoemd moet worden. Nee beste man van Rhijn werd inderdaad uitgekapt maar stond nog in de baan van de korte hoek dan moet de keeper in het midden gaan staan en niet in de baan van Vermeer dat is zijn gebrekkige inzicht van Vermeer. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Nora, als een verdediger de bal nog niet heeft veroverd of niet goed is opgesteld (omdat hij aan het rennen was) moet een keeper altijd de korte hoek afdekken om zo het doel klein te maken. Als hij zou doen wat jij zegt heb je al 50% kans dat hij op z'n verkeerde been staat omdat de bal aan 2 kanten langs kan. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Het was gewoon een geweldige goal, niet alles is houdbaar en dat lukt Lens ook geen tweede keer. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon zo lang mogelijk in het midden van het doel blijven staan en niet altijd standaard de eerste paal pakken in deze situaties.
Kijk naar Narsingh afgelopen zondag. De eerste paal was van hem ;-) (maar die is dan weer geen keeper) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Maar het gaat niet om een spelhervatting he. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 14:44 schreef riveco het volgende:Nora, als een verdediger de bal nog niet heeft veroverd of niet goed is opgesteld (omdat hij aan het rennen was) moet een keeper altijd de korte hoek afdekken om zo het doel klein te maken. Als hij zou doen wat jij zegt heb je al 50% kans dat hij op z'n verkeerde been staat omdat de bal aan 2 kanten langs kan. Volgens mij stond van Rhijn stil en kon Lens alleen via de binnenkant van vRhijn op doel schieten dus kon de bal alleen maar naar de tweede paal,ik moet zeggen dat het een pracht doelpunt was en niet echt een blunder van Vermeer was maar hij stond niet helemaal goed opgesteld. |
|
|
|