BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer of Cillessen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 december 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Vermeer wordt verkocht in de winterstop en Cillessen vervangt hem... probleem opgelost
riveco
 riveco - dinsdag 04 december 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Nora, een keeper moet altijd in de baan van de bal staan en dat is niet in het midden van het doel als de bal aan een zijkant is.
Een keeper beweegt mee met de bal, en niet alleen Vermeer
remco k
 remco k - dinsdag 04 december 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 14:19 schreef nora het volgende:

[..]

Nee beste man van Rhijn werd inderdaad uitgekapt maar stond nog in de baan van de korte hoek dan moet de keeper in het midden gaan staan en niet in de baan van Vermeer dat is zijn gebrekkige inzicht van Vermeer.
Complete onzin, een bal kan ook nog onder een speler of iets doorgaan, hij staat daar niet als muur maar als verdediger. Het is gewoon een gouden regel dat een keeper in zo'n situatie vanuit de korte hoek de goal klein maakt..
nora
 nora - dinsdag 04 december 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Beste Remco ik weet dat je alleen voor je eigen mening gevoelig bent het gaat om basis regels misschien heb je daar ooit van gehoord,ja een bal kan via een been gaan maar je gaat in eerste instantie om de basis en die is gewoon niet goed bij Vermeer.
remco k
 remco k - dinsdag 04 december 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 21:39 schreef nora het volgende:
Beste Remco ik weet dat je alleen voor je eigen mening gevoelig bent het gaat om basis regels misschien heb je daar ooit van gehoord,ja een bal kan via een been gaan maar je gaat in eerste instantie om de basis en die is gewoon niet goed bij Vermeer.
Inderdaad de basis regels ja, en die volgde Vermeer helemaal goed in die situatie, ik vraag me ook af of die bal niet houdbaar was, maar dat lag zeker niet aan zijn positie.. Ben heel toevallig zelf keeper geweest op redelijk niveau, dus weet er wel het een en ander vanaf, 8 verschillende cursussen/trainingskampen van Frans Hoek gevolgd en daar doet hij het gewoon goed..
nora
 nora - dinsdag 04 december 2012 - 22:41   quote  deeplink  
Dan begrijp ik nog minder van je verdedigen van het inzicht van Vermeer.
Heico
 Heico - dinsdag 04 december 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Nou, iedereen die na deze wedstrijd nog durft te zeggen dat Vermeer een goeie lijnkeeper is die mag wel eens naar Specsavers.... Tsjonge jonge, bij die laatste goal bv sprongen de tranen bij mij in de ogen. Hij staat daar maar wat, het is alsof hij nog maar zelden op een bal springt/duikt of wat dan ook.... Ik roep al een hele poos Jasper in de basis!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 december 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 22:56 schreef Heico het volgende:
Nou, iedereen die na deze wedstrijd nog durft te zeggen dat Vermeer een goeie lijnkeeper is die mag wel eens naar Specsavers.... Tsjonge jonge, bij die laatste goal bv sprongen de tranen bij mij in de ogen. Hij staat daar maar wat, het is alsof hij nog maar zelden op een bal springt/duikt of wat dan ook.... Ik roep al een hele poos Jasper in de basis!
Ik vond Vermeer vandaag inderdaad niet echt sterk, maar het hele team bracht vandaag niet wat ze afgelopen zaterdag wel brachten. Maar we zijn door En DAAR ging het vandaag uiteindelijk om!

Wat Vermeer betreft; Ik vind dat Vermeer te veel naar de eerste paal komt als er echt van de zijkant wordt geschoten. e.e.a. heeft ook te maken met het feit dat de backs van AJAX over het algemeen veel ruimte laten en bij een sprint makkelijk uitgekapt worden door de tegenstander waardoor OOK Vermeer gelijk op het verkeerde been staat. Vandaar dat ik zeg dat hij wat vaker in het midden van het doel(gebied)mag blijven staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2012 door Ronald 1960 --
uitnoord
 uitnoord - woensdag 05 december 2012 - 01:34   quote  deeplink  
het probleem bij vermeer is, en dat heb ik met name de laatste twee wedstrijden gezien, hij staat vaak vast genageld aan de grond, wat weer inhoud dat hij voortijdig verkeerde inschattingen maakt, jammerlijk lijkt het dan dat hij pijlers onder de kicksen heeft zitten, bewegen is niet meer mogelijk.
iets wat mij duidelijk al vaker is opgevallen bij vermeer, hij stelt zich op achter verdedigers en ziet een bal veel te laat aankomen, verdedigers zet je neer in een positie waar jij geen zicht op hebt, helaas vermeer beschermt zichzelf en ziet ballen niet aankomen.
remco je kan dan vermeer blijven verdedigen maar ik persoonlijk denk dat jij ook zo slim bent en uiteindelijk cillissen eens de kans moet gunnen, bel frankie ff
Breijan
 Breijan - woensdag 05 december 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Alle fans van Jasper, nog maar 15 dagen en dan staat jullie verlosser weer op goal tegen FC Groningen. Dan zal hij bewijzen wat ik niet (nog niet)zie, en belangrijker nog De Boer en Van Gaal ook niet! Met wat mazzel wordt het verlengen in de Euroborg en misschien zelfs strafschoppen.
remco k
 remco k - woensdag 05 december 2012 - 20:02   quote  deeplink  
En dat zal allemaal aan Jasper liggen??

Vermeer is nu terecht de eerste keeper, die bal van Kaka was gewoon onhoudbaar. Als Cilissen echt nu al beter zou zijn zou hij spelen, de Boer laat zien iedereen een kans te willen geven en was zelf de persoon die Jasper heeft willen kopen..
hippy
 hippy - woensdag 05 december 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Complete onzin, een bal kan ook nog onder een speler of iets doorgaan, hij staat daar niet als muur maar als verdediger. Het is gewoon een gouden regel dat een keeper in zo'n situatie vanuit de korte hoek de goal klein maakt..
Ik zal het je sterker vertellen...v rhijn verdedigt te zwak tegen lens...
Maar gebeurt vaker...
Tegen real ook weer zeker drie doelpunten door dekkings fouten...
Totaal onnodig en niet aan vermeer te wijten...
De laatste goal vond ik wel zwak van vermeer...maar kaka schoot hem wel zuiver in...
Ajacied 410
 Ajacied 410 - vrijdag 15 februari 2013 - 09:00   quote  deeplink  
De Boer zal het lastig krijgen na afgelopen donderdag.
Eide
 Eide - vrijdag 15 februari 2013 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 09:00 schreef Ajacied 410 het volgende:
De Boer zal het lastig krijgen na afgelopen donderdag.
Hoezo? Op basis van 2 goede reddingen? Lijkt me wat overdreven.

Waar FdB het moeilijk mee zal krijgen is Cillissen behouden voor de club. Die jongen wil natuurlijk elke week in 1 staan, maar heeft Vermeer gewoon nog voor zich.
El Gappo
 El Gappo - vrijdag 15 februari 2013 - 09:44   quote  deeplink  
Wat een onbegrijpelijke onzin zeg...dat mensen een 'persoonlijke' voorkeur hebben, ok, maar hoe kunnen mensen nu nog over Vermeer zeuren? In mijn ogen kijk je dan niet naar de keeper, maar naar...ik weet niet wat eigenlijk.
Die vent staat toch prima te keepen? Als je nu een paar momentjes uit een heel seizoen gaat opnoemen, kom op. Ga dan ook alle fantastische reddingen daar tegenover zetten.
Noem mij eens een keeper die geen foutjes maakt? Of een speler?
Het is een beetje zoeken zo...

Ik ben blij...met beide keepers.
nora
 nora - vrijdag 15 februari 2013 - 10:01   quote  deeplink  
Het gaat om techn/redenen en rust en die zijn duidelijk beter bij Cillissen,het is voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat Vermeer nog eerste keeper is dus ga ik er maar van uit dat ik er geen verstand van heb.
Panzer
 Panzer - vrijdag 15 februari 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Ja ik ben voor Cillessen... Maar laten we het dan hebben over die jongen die er da ineens zomaar staat. Genoeg reden voor een kans alleen daarom al.

En dan tegen Vermeer, heb je die goal van Ramzi gezien afgelopen weekend?? Een topkeeper heeft zo'n bal. Vermeer doet soms fantastische dingen, maar is absoluut geen topkeeper. Cillissen heeft ook veel meer potentie en daarom vind ik dat hij in de basis moet. Ik hoop dat Vermeer nu tm eind vh seizoen uitgeschakeld is ( niet om hem persoonlijk overigens ) en dat Cillissen onder de lat mag en laat zien waarom hij nummer 1 is!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 februari 2013 - 13:21   quote  deeplink  
ik stem Vermeer!

prima keeper, heeft ons meerdere malen gered dit seizoen.
1 goede invalbeurt van Cillesen veranderd dat niet.
Ajacied 410
 Ajacied 410 - vrijdag 15 februari 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 13:21 schreef NatjosFC het volgende:
ik stem Vermeer!

prima keeper, heeft ons meerdere malen gered dit seizoen.
1 goede invalbeurt van Cillesen veranderd dat niet.
Maar ik vind toch dat Cillessen veel meer rust uitstraalt dan Vermeer.
Ik denk ook dat de verdediging beter funcioneert als Jasper het doel verdedigt.
Hij is wat completer en naar mijn mening is Vermeer een echte lijnkeeper.
remco k
 remco k - vrijdag 15 februari 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Cilissen maakt vrij veel grove fouten bij Jong Ajax als hij speelt, gister speelde hij een goede invalbeurt, alleen die eerste bal van Blind staat hij ook gewoon verkeerd gepositioneerd en moet daardoor zo'n redding maken.. Die andere bal pakt hij heel goed..

Vond hem tot nu toe in de bekerwedstrijden zeker niet geweldig spelen..

Vermeer is in mijn ogen veel constanter en verdient zeker dit seizoen nog gewoon uit te spelen. En de Boer zal dat ook doen mits hij fit blijft.

Wel hoop ik dat Vermeer een mooie club kan vinden komende zomer, want ook ik vind dat Clissen in potentie een echte topper kan worden..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 februari 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 19:13 schreef remco k het volgende:
Cilissen maakt vrij veel grove fouten bij Jong Ajax als hij speelt, gister speelde hij een goede invalbeurt, alleen die eerste bal van Blind staat hij ook gewoon verkeerd gepositioneerd en moet daardoor zo'n redding maken.. Die andere bal pakt hij heel goed..

Vermeer is in mijn ogen veel constanter en verdient zeker dit seizoen nog gewoon uit te spelen. En de Boer zal dat ook doen mits hij fit blijft.

Wel hoop ik dat Vermeer een mooie club kan vinden komende zomer, want ook ik vind dat Clissen in potentie een echte topper kan worden..
Hoezo Cillessen niet constant? Speelt alleen basis in debeker
Waarin we 0 goals tegen hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door NatjosFC --
Ajacied 410
 Ajacied 410 - vrijdag 15 februari 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 21:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Maar ik dacht dat jij fan was van Vermeer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door Ajacied 410 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 februari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 19:13 schreef remco k het volgende:

Ongelofelijk, dat je dit zegt. Ik hecht geen waarde aan de wedstrijden in Jong Ajax.
Als je in Ajax er maar staat. Hij staat er als het moet dat vind ik knap.
Hij heeft in de competitie een goal tegen gekregen bij een invalbeurt.
0 tegen in de beker en nu ook 1 wedstrijd de nul gehouden in europa.

Verder is het te begrijpen dat hij bij de ene bal verkeerd stond want hij verwacht een voorzet. blind raakt de bal zo aan dat de bal zo van richting veranderd dat de bal anders in het doel zou belanden.

Vermeer blijft de nummer 1 en we mogen blij zijn dat we een zeer goede vervanger hebben.
Of had jullie graag die pizzabakker willen zien als 2de keeper.

Of met waterman als 1ste keeper. Cillissen is beter dan waterman.
Onzin om Cillissen zo zwart te maken.
Breijan
 Breijan - vrijdag 15 februari 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Geleuter steeds over die keepers. Vermeer is gewoon de beste van de twee, anders had de Boer wel anders besloten. Vermeer zou meer respect horen te krijgen, zeker omdat zijn aandeel in de afgelopen kampioenschappen behoorlijk is geweest. En ook dit seizoen heeft Vermeer puike reddingen verricht, maar blijkbaar moet hij er 10 maken waar Jasper er maar 1 hoeft te maken.
nora
 nora - zaterdag 16 februari 2013 - 00:15   quote  deeplink  
Waarom geleuter daar is dit forum toch voor je mening geven over al wat met Ajax te maken heeft,en dat zijn ook Vermeer en Cillissen en je mag je mening geven wat je van ze vind,nou mijn mening is dat Vermeer een geweldiger ballestopper is en Cilissen een geweldige keeper,en Remco over verkeerd opstellen van Vermeer zullen wij het maar niet hebben dan mag Cillissen nog 20x zich verkeerd opstellen ,laten wij het maar hebben over het in jou ogen afgelopen donderdag die bal van Blind zijn voet die redt hij geweldig ik verzeker jou dat die bal bij Vermeer er in was gegaan.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 16 februari 2013 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 23:15 schreef Ajacied 410 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Maar ik dacht dat jij fan was van Vermeer.
Ben ik ook, maat betekent niet dat Cillessen geen goedekeeper is.
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 21:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Omdat ik misschien ook de wedstrijden van Jong Ajax kijk. En in de westrijden die hij in het eerste heeft gespeeld ook vrij weinig goede wedstrijden.
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 23:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ongelofelijk, dat je dit zegt. Ik hecht geen waarde aan de wedstrijden in Jong Ajax.
Als je in Ajax er maar staat. Hij staat er als het moet dat vind ik knap.
Hij heeft in de competitie een goal tegen gekregen bij een invalbeurt.
0 tegen in de beker en nu ook 1 wedstrijd de nul gehouden in europa.

Verder is het te begrijpen dat hij bij de ene bal verkeerd stond want hij verwacht een voorzet. blind raakt de bal zo aan dat de bal zo van richting veranderd dat de bal anders in het doel zou belanden.

Vermeer blijft de nummer 1 en we mogen blij zijn dat we een zeer goede vervanger hebben.
Of had jullie graag die pizzabakker willen zien als 2de keeper.

Of met waterman als 1ste keeper. Cillissen is beter dan waterman.
Onzin om Cillissen zo zwart te maken.
Waar staat dat ik hem zwart maak dan, integendeel zelfs, ik zeg namelijk dat het in potentie een toppper is maar dat ik hem nu niet goed genoeg vind om eerste keeper te zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 00:15 schreef nora het volgende:
Waarom geleuter daar is dit forum toch voor je mening geven over al wat met Ajax te maken heeft,en dat zijn ook Vermeer en Cillissen en je mag je mening geven wat je van ze vind,nou mijn mening is dat Vermeer een geweldiger ballestopper is en Cilissen een geweldige keeper,en Remco over verkeerd opstellen van Vermeer zullen wij het maar niet hebben dan mag Cillissen nog 20x zich verkeerd opstellen ,laten wij het maar hebben over het in jou ogen afgelopen donderdag die bal van Blind zijn voet die redt hij geweldig ik verzeker jou dat die bal bij Vermeer er in was gegaan.
Juist daarom zeg ik het, Vermeer krijgt dat commentaar met name van jou altijd bij vrijwel iedere goal.. En Vermeer had die bal ook gehad, toevallig gezien hoelang die bal al onderweg was voordat Cilissen uberhaubt begon met bewegen..

Beide zijn overigens gewoon goede keepers, alleen is Vermeer nu echt nog de betere, als dat niet zo zou zijn, dan zou onze kampioenstrainer wel kiezen voor Cilissen.
nora
 nora - zaterdag 16 februari 2013 - 09:34   quote  deeplink  
Ja dat zal wel Frank is ook een man die niet snel iemand passeert daar hou ik mij maar aan vast en mijn commetaar op ieder tegendoelpunt bij Vermeer dat valt wel mee maar ik kijk ze wel altijd terug en sommige doelpunten waren houdbaar door dat hij of te snel naar de grond ging of verkeerd stond opgesteld nou dan geef ik dat ook aan ,want het is wel duidelijk dat ik de voorkeur geef aan Cillissen maar nog even over Vermeer ik vind het een prima keeper maar ik vind Cillissen gewoon een betere keeper.
Eide
 Eide - zaterdag 16 februari 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 23:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik snap dat prima. FdB heeft namelijk al talloze keren aangegeven dat goed presteren bij jong Ajax de sleutel is naar een vaste plek bij het grote Ajax. En eerlijk is eerlijk, bij jong Ajax is het af en toe niet best. Dat is niet zwart maken maar simpelweg een constatering. Hij maakt het FdB niet moeilijk genoeg.

Het is wel een fijn gevoel om een keeper achter de hand te hebben die met elke topclub in Nederland mee kan.
nora
 nora - zaterdag 16 februari 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 10:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik snap dat prima. FdB heeft namelijk al talloze keren aangegeven dat goed presteren bij jong Ajax de sleutel is naar een vaste plek bij het grote Ajax. En eerlijk is eerlijk, bij jong Ajax is het af en toe niet best. Dat is niet zwart maken maar simpelweg een constatering. Hij maakt het FdB niet moeilijk genoeg.

Het is wel een fijn gevoel om een keeper achter de hand te hebben die met elke topclub in Nederland mee kan.
Behalve in jong Ajax!!
Eide
 Eide - zaterdag 16 februari 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 12:14 schreef nora het volgende:

[..]

Behalve in jong Ajax!!
Dat is een mentale kwestie, de knop om kunnen gooien. Net zoals Van Rhijn ooit Ligeon voor zich had en hoe nu Blind stappen maakt.
nora
 nora - zaterdag 16 februari 2013 - 13:45   quote  deeplink  
Ik heb Blind al jaren gezien in de jeugd en was constant de betere speler in zijn teams,maar wel in het centrum op het middenveld of op de linkerkant op het middenveld techn/begaafd mag wat harder worden en concentratie is als back veel moeilijker als op het middenveld denk ik,een fout op het middenveld is niet altijd dodelijk maar als back zijnde komt je tegenstander vaak in scoringspositie dat hebben we afgelopen donderdag nog kunnen zien hij liet zijn man voor hem komen en door die geweldige redding van Cillissen werd dat geen doelpunt en dat is een beetje zijn probleem hij moet geconcentreerd blijven,maar ik heb veel vertrouwen in hem zijn basis techniek en balbehandeling en overzicht in een splitseconde is prima.
Maar goed voor Ajax is het heerlijk om 1 top en 1 heel goede keeper te hebben !!!
Maar ben benieuwd wat er aan het eind van dit seizoen gaat gebeuren tussen die 2 keepers.
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, eerlijk gezegd denk en hoop ik dat Vermeer naar een mooie club vertrekt, en dat Cilissen de nieuwe keeper wordt, van der Hart daar achter wat ook een heel goede keeper kan gaan worden..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 16:49   quote  deeplink  
maakt me niet uit wie op goal staat als ze de ballen maar door laten.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 16 februari 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:49 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
maakt me niet uit wie op goal staat als ze de ballen maar door laten.
vandaar dat jullie op de proppen komen met keepers als Waterman, Issakson..
Guyt
 Guyt - zaterdag 16 februari 2013 - 20:00   quote  deeplink  
Kort maar krachtig....KENNETH VERMEER NR 1 ;)
Breijan
 Breijan - zaterdag 16 februari 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 00:15 schreef nora het volgende:
Geleuter omdat Vermeer op niet op dezelfde manier beoordeeld wordt. Dat je liever Cilissen ziet is natuurlijk je goed recht, maar wat je over VErmeer roept is bijna grappig. Dat je al zegt dat die bal er bij Vermeer wel in was gegaan bewijst al genoeg. Feit is dat Vermeer nummer 1 is voor Frank de Boer, punten heeft gepakt voor Ajax 1 en ook bij Oranje een serieuze kanshebber is om onder de lat te staan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 februari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 20:00 schreef Guyt het volgende:
Kort maar krachtig....KENNETH VERMEER NR 1 ;)
Heb liever lang en regelmatig....Brabantse nachtn zijn inderdaad lang ;-)
nora
 nora - zondag 17 februari 2013 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 22:13 schreef Breijan het volgende:

[..]

Geleuter omdat Vermeer op niet op dezelfde manier beoordeeld wordt. Dat je liever Cilissen ziet is natuurlijk je goed recht, maar wat je over VErmeer roept is bijna grappig. Dat je al zegt dat die bal er bij Vermeer wel in was gegaan bewijst al genoeg. Feit is dat Vermeer nummer 1 is voor Frank de Boer, punten heeft gepakt voor Ajax 1 en ook bij Oranje een serieuze kanshebber is om onder de lat te staan.
Mijn god kijk nou is techn/naar Vermeer en niet alleen naar de ballen die hij stopt hij heeft bijna geen bal klem hij staat bijna altijd verkeerd opgesteld gaat heel vaak te vroeg naar de grond en die hoge bal die Cillissen stopte zou bij Vermeer er in zijn gegaan zei ik al omdat als je terug kijkt Vermeer bijna altijd bij ballen van de zijkant te veel naar de eerste paal staat dus als hij dat in dit geval ook weer had gedaan wat niet ondenkbaar is dan had de bal over hem heen gegaan,dus het is niet zomaar grappig.
En ik denk als Steek weer keept en Krul en Vorm zijn weer constant zie je Vermeer niet meer in Oranje,maar goed nogmaals effe leuteren hij is een goede keeper maar ik vind hem geen top.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 februari 2013 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 01:15 schreef nora het volgende:

[..]

Mijn god kijk nou is techn/naar Vermeer en niet alleen naar de ballen die hij stopt hij heeft bijna geen bal klem hij staat bijna altijd verkeerd opgesteld gaat heel vaak te vroeg naar de grond en die hoge bal die Cillissen stopte zou bij Vermeer er in zijn gegaan zei ik al omdat als je terug kijkt Vermeer bijna altijd bij ballen van de zijkant te veel naar de eerste paal staat dus als hij dat in dit geval ook weer had gedaan wat niet ondenkbaar is dan had de bal over hem heen gegaan,dus het is niet zomaar grappig.
En ik denk als Steek weer keept en Krul en Vorm zijn weer constant zie je Vermeer niet meer in Oranje,maar goed nogmaals effe leuteren hij is een goede keeper maar ik vind hem geen top.
Inderdaad prima ballenstopper maar op veel andere gebieden gewoon erg matig..
Dat velen dat niet zien is gewoon niet willen zien is jammer. Komt vaak te snel uit, ligt te snel, staat te ver voor zijn doel, Pakt niets klem, straalt geen rust uit enz enz.
Hoop dat er snel een mooie club komt voor Vermeer want wil Cilissen wel eens 10 potjes zien keepen..
Breijan
 Breijan - zondag 17 februari 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 01:15 schreef nora het volgende:

[..]

Laat Steek maar weer eerst zijn plek bij Roma terugkrijgen en vasthouden. Maar ik heb Cilissen met Jong Ajax gezien tegen Jong Groningen, niks geen rust, niks geen juiste opstelling. Vandaar dat ik blijf zeggen dat Vermeer onterecht te weinig krediet krijgt en Cilissen te veel.
nora
 nora - zondag 17 februari 2013 - 11:11   quote  deeplink  
Nou laten we blij zijn dat er geen discussie is welke van de twee de slechtste keeper is want dan zijn wij verder van huis.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 17 februari 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 november 2012 - 00:05 schreef remco k het volgende:
Dortmund real weggetikt zoals zelfs barca nooit is gelukt???? Het zal vast gechargeerd bedoeld zijn. Maar volgens mij is het juist geen enkele ploeg gelukt zoals barca.
herinner je de 2-6 van barca niet meer in het Santiago Bernabéu Stadium. toen werd real compleet van de mat getikt. en sinds deze tijd heerst barca in europa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door eindhovenpsv1 --
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 februari 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 11:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

herinner je de 2-6 van barca niet meer in het Santiago Bernabéu Stadium. toen werd real compleet van de mat getikt. en sinds deze tijd heerst barca in europa.
hahahahaha...
Jij spoort ook niet he... hahahahahaha
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 11:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Je bent echt dom en kan niet lezen hè.
Eide
 Eide - zondag 17 februari 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 10:30 schreef Breijan het volgende:

[..]

Laat Steek maar weer eerst zijn plek bij Roma terugkrijgen en vasthouden. Maar ik heb Cilissen met Jong Ajax gezien tegen Jong Groningen, niks geen rust, niks geen juiste opstelling. Vandaar dat ik blijf zeggen dat Vermeer onterecht te weinig krediet krijgt en Cilissen te veel.
Spijker op de kop.
Eide
 Eide - zondag 17 februari 2013 - 23:46   quote  deeplink  
By the way, Vermeer vandaag gezien? Toppie hoor :)
Breijan
 Breijan - maandag 18 februari 2013 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 11:11 schreef nora het volgende:
Nou laten we blij zijn dat er geen discussie is welke van de twee de slechtste keeper is want dan zijn wij verder van huis.
Onze ballen(s)topper Vermeer staat in het elftal van de week! http://www.nusport.nl/eredivisie/3228691/vermeer-doelman-in-elftal-van-week-met-zeldzaam-cijfer.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer of Cillessen

0.0064680