BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer of Cillessen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sander111
 Sander111 - zaterdag 04 mei 2013 - 08:56   quote  deeplink  
Vermeer over transfer: "Nee, ik wil niet weg"

Kenneth Vermeer verwacht dat hij ook komend seizoen onder contract staat bij Ajax. De doelman van de Amsterdammers is momenteel eerste doelman bij Ajax en houdt Jasper Cillessen op de bank bij de huidig koploper van de Eredivisie.

"Pas als er iets moois komt, zal ik daarover nadenken", zo tekende De Telegraaf op uit de mond van de eerste doelman van de Amsterdammers. "Natuurlijk heb ik ambities om ooit een transfer naar het buitenland te maken. Maar ik heb een contract tot de zomer van 2015 en heb het uitstekend naar mijn zin."

De sluitpost heeft dan ook weinig interesse in een transfer. Vermeer vindt het fijn dat hij bij Ajax landstitels binnen kan halen. "Nee, ik wil niet weg. Van landstitels krijg je nooit genoeg", zo sloot Vermeer af.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/195701/Vermeer_over_transfer:_Nee,_ik_wil_niet_weg#ixzz2SIwYnw59
Sander111
 Sander111 - zaterdag 04 mei 2013 - 08:58   quote  deeplink  
Het lijkt mij toch dat Ajax graag van Vermeer af wil in deze zomer. Hij heeft prima gepresteerd en zijn opvolger gaat niet nog een jaar op de bank zitten. Als Vermeer blijft, valt het zootje eigenlijk in elkaar (Geen transfersom, ontevreden Cilissen en volgend jaar geen keeper meer als Cilissen dan weg is en Vermeer voor wss een lagere transfersom weg gaat)
Eide
 Eide - zaterdag 04 mei 2013 - 09:11   quote  deeplink  
Nou leveren keepers niet veel op dus vallen de financiele consequenties wel mee, maar Ajax zal Cillissen niet nog een seizoen willen laten zitten. Voor Vermeer is het buitenland een kans om binnen te lopen want hij is verre van grootverdiener. Keerzijde is natuurlijk dat er 1 front is waarop Vermeer onomstreden is ten opzichte van Cillissen en dat is zijn meevoetballend vermogen. Alleen al om die reden zal FdB niet rouwig zijn als Vermeer blijft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Als Vermeer inderdaad blijft dan is hij wederom de no1. bij de Boer en bij mij....misschien ergens jammer want dat betekent misschien wel dat Cillessen weggaat ....die blijft niet op de bank zitten ...is daar ook te goed voor....
remco k
 remco k - zaterdag 04 mei 2013 - 15:50   quote  deeplink  
Cilissen kan anders prima nog verhuurd worden om het seizoen erop de eerste keeper te worden... Als er een positie is waar ik me niet druk over maak dan is het deze positie wel.. 3 prima keepers..
joduh
 joduh - zaterdag 04 mei 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Cillissen en Vermeer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:06 schreef joduh het volgende:
Cillissen en Vermeer
Wie ??
nora
 nora - donderdag 18 juli 2013 - 17:20   quote  deeplink  
a.s vrijdag duimen dat de Boer eindelijk Cillissen een kans geeft !!!
Eide
 Eide - donderdag 18 juli 2013 - 17:34   quote  deeplink  
Ze krijgen beide een kans. 2 oefenwedstrijden dus Vermeer en Cillissen zullen beide wel een pot keepen.

Realistisch gezien staat die keuze natuurlijk dit jaar een stuk vaster dan afgelopen seizoen. Vermeer heeft uiteindelijk gewoon een prima seizoen gekeept en is een vaste Oranje international geworden.

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
nora
 nora - donderdag 18 juli 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Tja maar volgens de Boer neemt hij vrijdag de beslissing wie de eerste keeper wordt, vandaar hoop ik dat hij Cillissen die kans geeft, omdat ik het een betere keeper vind !! sorry voor de Vermeer fans.
remco k
 remco k - donderdag 18 juli 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 17:20 schreef nora het volgende:
a.s vrijdag duimen dat de Boer eindelijk Cillissen een kans geeft !!!
Ik denk dat je dat verkeerd zegt, hij heeft namelijk vaak zat een kans gekregen. Jij hoopt dat ie vrijdag voor Cilissen kiest, dat is iets heel anders dan een kans krijgen.
remco k
 remco k - donderdag 18 juli 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Vermeer is met Ajax 3 keer op rij kampioen geworden en twee seizoenen daarvan hebben we in Nl de minste tegengoals gekregen, dat duid op een goede verdediging en keeper combinatie.

Daarom denk ik dat het nu niet mogelijk gaat zijn voor Cilissen om de eerste keeper te worden.
nora
 nora - donderdag 18 juli 2013 - 18:21   quote  deeplink  
Ik bedoel een kans dat hij dit seizoen is begint met Cillissen inplaats van Vermeer dat zou ik geweldig vinden omdat ik zoals bekend Cillissen nog steeds een betere keeper vind als Vermeer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2013 door nora --
nora
 nora - donderdag 18 juli 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 18:09 schreef remco k het volgende:
Vermeer is met Ajax 3 keer op rij kampioen geworden en twee seizoenen daarvan hebben we in Nl de minste tegengoals gekregen, dat duid op een goede verdediging en keeper combinatie.

Daarom denk ik dat het nu niet mogelijk gaat zijn voor Cilissen om de eerste keeper te worden.
Ik denk dat dit ook met Cillissen had gebeurd.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 juli 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 18:22 schreef nora het volgende:

[..]

Ik denk dat dit ook met Cillissen had gebeurd.
Dat blijft gissen maar denk dat Cillissen beter dan Vermeer gaat worden..
remco k
 remco k - donderdag 18 juli 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 18:21 schreef nora het volgende:
Ik bedoel een kans dat hij dit seizoen is begint met Cillissen inplaats van Vermeer dat zou ik geweldig vinden omdat ik zoals bekend Cillissen nog steeds een betere keeper vind als Vermeer.
Maar de Boer heeft laten zien dat niet te vinden. Waarom zou de Boer nadat Vermeer hem niet teleurgesteld heeft nu ineens voor een andere keeper kiezen??

Persoonlijk mogen ze beiden spelen hoor, heb er niet echt meer een voorkeur voor 1 van beiden.

Maar ik denk gewoon niet dat de Boer dit gaat doen..
chukkie76
 chukkie76 - donderdag 18 juli 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar de Boer heeft laten zien dat niet te vinden. Waarom zou de Boer nadat Vermeer hem niet teleurgesteld heeft nu ineens voor een andere keeper kiezen??

Persoonlijk mogen ze beiden spelen hoor, heb er niet echt meer een voorkeur voor 1 van beiden.

Maar ik denk gewoon niet dat de Boer dit gaat doen..
Ik kan ook niet kiezen... Cilissen vin ik een kanjer, maar Vermeer doet ook gewoon goed. De selecties voor morgen zijn bekend gemaakt en ik denk dat we daaruit wel kunnen opmaken dat Vermeer 1 blijft. De selectie tegen Werder zou het raamwerk zijn en daar zit Kenneth bij.
remco k
 remco k - vrijdag 19 juli 2013 - 17:48   quote  deeplink  
Nou de keuze is bekend en is zoals verwacht. Vermeer dus nog een jaar eerste keeper. Jammer dat Vermeer geen mooie transfer heeft gemaakt
Breijan
 Breijan - vrijdag 19 juli 2013 - 17:49   quote  deeplink  
De Boer kiest wederom (en meer dan terecht) voor Vermeer. Kunnen we nu allemaal onze nummer 1 alle support geven en niet steeds lopen miepen over Cillessen? Op naar het vierde kampioenschap!!!
nora
 nora - vrijdag 19 juli 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Beste Breijan ik hoop met jou dat het niet nodig is om te miepen over Cillissen want dat betekend dat Vermeer het prima heeft gedaan.En ja ik ben een Cillissen fan maar Ajax gaat boven elke speler.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 juli 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 17:48 schreef remco k het volgende:
Nou de keuze is bekend en is zoals verwacht. Vermeer dus nog een jaar eerste keeper. Jammer dat Vermeer geen mooie transfer heeft gemaakt
kan nog steeds, ook voor hem is de transfermarkt open t/m 2 September.....
bb-king
 bb-king - vrijdag 19 juli 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Als ik Celissen zou zijn,dan kies ik voor een
jaar bij Roda jc.Want ik vind dat ie moet keepen, en niet alleen goed genoeg voor de knvb
beker bij Ajax. Jammer !!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 juli 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 22:47 schreef bb-king het volgende:
Als ik Celissen zou zijn,dan kies ik voor een
jaar bij Roda jc.Want ik vind dat ie moet keepen, en niet alleen goed genoeg voor de knvb
beker bij Ajax. Jammer !!!!
Welkom gap......toffe nickname
joey
 joey - zondag 21 juli 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Dat is heel makkelijk...Vermeer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 juli 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Doe mij maar Mickey v.d. Hart.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer of Cillessen

0.0074911