|
|
tomson
|
|
|
BMI centraal en Nelom linksback dan ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 november 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
bedoelde ik ook :p aangepast... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij zou om tactische reden gepasseerd worden. Dat werd gesuggereerd ergens. Om de snelle aanvallers van AZ goed te kunnen bestrijden. hahahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
al laten ze lamprou voetballen als we maar winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik maak me ineens zorgen......... alle ploegen onder ons verzaken... traditioneel winnen we dan ook niet...gadver |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 22:35 schreef van geil het volgende:ik maak me ineens zorgen......... alle ploegen onder ons verzaken... traditioneel winnen we dan ook niet...gadver Meestal ook als ze net boven ons verzaken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, maar dat is wel de reden die T zegt, ik heb het ook gelezen en gezocht waar, maar kon het niet vinden..d:-))) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 november 2012 - 23:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe, maar dat is wel de reden die T zegt, ik heb het ook gelezen en gezocht waar, maar kon het niet vinden..d:-))) Dus het is echt een grap haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nja ga van de winst uit gozer,misschien nog tijd zat om je daarna kut te voelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
1-3! 2 keer Pelle en 1 keer Clasie! Heb er weer zin in gek =) Ff nog een paar koude kletsen halen zo voor bij de wedstrijd en dan dat gespuis in alkmaar opvreten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Lamprou, Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Boëtius, Pelle, Schaken |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goede zaak, schaken op rechts! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Inderdaad, Schaken op rechts is beter. Ik hoop dat Boetius zijn spel tegen Ajax kan evenaren en attent is bij balverlies door goed mee te gaan met zijn man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 13:02 schreef Sensi het volgende:1-3! 2 keer Pelle en 1 keer Clasie! Heb er weer zin in gek =) Ff nog een paar koude kletsen halen zo voor bij de wedstrijd en dan dat gespuis in alkmaar opvreten! Het zal wel weer op een blooper uitlopen , zal je zien ..... In de laatste minuten de winnende voor A tot Z helaas |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ben benieuwd of we dit keer wel iets uit kunnen richten tegen een goede tegenstander. Vrees zoals gewoonlijk weer het ergste. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon stil houden Wim, alles komt goed!
Komaan Feyenoord! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gelukkig gefloten voor hands. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat laten die Az'ers zich snel vallen zeg. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff, Opa Mathijssen door z'n benen gespeeld. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, en 'opa' Mathijsen had ook een mooie ingreep. Maar daar hoor ik je niet over? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pff, Wat een kans voor Pelle. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Druk aan het eind 1e helft? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mathijssen weer geel. Zo snel mogelijk wisselen gaat Rood krijgen van Blom! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stuur Koeman ff een appie. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slecht begin, daarna de betere ploeg.
Dit moet je kunnen winnen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
0-0 bij rust zou gunstig moeten zijn. Gezien de meeste wedstrijden hiervoor. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wij zijn beter. Normaal gesproken win je deze wedstrijd. Enkel krijg je jammer genoeg niet altijd wat je verdient. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
de Vrij, Boetie en Tonny spelen prima ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als ik de geruchten moet geloven en Vilhena bijtekent hebben we naast Clasie weer een groot speler op komst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Daar gaan we weer. We kunnen hier winnen als we maar geconcentreerd zijn! |
|
|
|