|
|
Bosifyable
|
|
|
Verkeerd geraakt. Kan gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een KUT publiek daar in Alkmaar! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Standaard verhaal met die gozer. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een theater spelers daar in Alkmaar! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
GVD!!! Schaken mag ook helemaal niets doen ! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sjezus wat een kans voor Schaken! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
1e doelpunt voor hem toch? En nu heel snel bijtekenen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gelijk contract voor 10 jr af laten sluiten |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Schaken heeft ook echt zijn dag niet! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Rood Marcelis!
Smerige overtreding! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Boetius eruit! Zeer goed gespeeld! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
vond Mathijssen vandaag ook goed spelen! Moet gezegd worden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op de eerste 10 minuten na de wedstrijd gedomineerd. Team dat voor elke bal vocht, zag er voetballend bij vlagen ook goed uit en niks weggegeven. Hele goede prestatie, top!
Uitblinkers: Tony en Bruno! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Feyenoord heeft een prima wedstrijd gespeeld. Ze speelden geconcentreerd en gecontrolleerd. Achterin gaven ze weinig weg. Vilhena is terecht tot man van de wedstrijd gekozen. Hij corrigeerde veel en had een mooi doelpunt. Weer een speler die vanuit de jeugdopleiding doorbreekt. Zijn we goed bezig of niet? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Geen moment in de problemen geweest. 0 gehouden. Voldoende kansen gecreeerd en aansluiting gehouden met de top. Topprestatie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mijn dag kan niet meer stuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De mijne ook niet,heerlijk die wind! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zal ik er nog een laten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dat zijn weer 3 puntjes ,Vilhena goed gevoetbald jochie |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
zeer goed gespeeld het hele team en Clasie was weer als vanouds ik vond hem vandaag de beste feyenoorder!!!!! |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
zelfs Immers vond ik goed haha
echt...!! |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
één minpuntje dan, Immers heeft veel te veel balverlies. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Over Immers heeft Feyenoord ooit een zoveel scorende niet zijnde spits gehad ?? Gewoon een hardwerkende speler. beoordelen we Immers niet op een positie als spits en dat is hij niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede wedstrijd, bijna geen comments in het wedstrijdtopic.
typisch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat is zijn manco ... veel balverlies en weinig scoren naar aanleiding van de mogelijkheden die hij krijgt |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
feyenoord speelde echt een topwedstrijd!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t vandaag maar matig. AZ speelde laf en dom. Vilhena, Immers lijden zeer veel balverlies. Achterin matig in de opbouw, eerste helft zeer matig.
0-2 verdiend op basis van werklust en inzet, voetballend houdt het nog niet over. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 17:02 schreef Stylzz het volgende:Vond t vandaag maar matig. AZ speelde laf en dom. Vilhena, Immers lijden zeer veel balverlies. Achterin matig in de opbouw, eerste helft zeer matig. 0-2 verdiend op basis van werklust en inzet, voetballend houdt het nog niet over. Hahahaha en dat noemt zich een 'voetbal kenner' ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat heb je mij nooit horen beweren, maar de eerste helft was echt niet goed. Misschien nog eens terug kijken, zul je het ook zien. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
In het eerste gedeelte van de 1e helft speelde Feyenoord niet goed. Gaandeweg kregen ze steeds meer controle over de wedstrijd. In de 2e helft kon AZ geen tegendruk meer zetten, omdat de verdediging en het middenveld van Feyenoord bijna elk individueel duel won. Het maken van een doelpunt werd daardoor een kwestie van tijd. Het was zeker geen 0-0 wedstrijd zoals Gertjan na afloop beweerde. Technisch gezien speelde Feyenoord geen beste wedstrijd, maar de sterke wind vroeg meer inzet dan techniek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat zijn we verwend geworden,we zitten nog in een opbouw fase en nu al zo kritisch.ik ben blij met het getoonde spel in de 2e helft,en een jonge speler gezien die wil (Vilhena) gewoon 3 punten .en als we nog erg goed erbij gaan spelen is mooi maar dat hoeft van mij dit seizoen nog niet ,ik herhaal dit seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terechte overwinning met redelijk spel. Vond AZ wel verrassend behoudend. Anderzijds zie je bij vlagen kleine verbeteringen en automatismen in het Feyenoord-spel. Keuze Boëtius boven Verhoek blijkt een juiste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 17:28 schreef piet de paler het volgende:wat zijn we verwend geworden,we zitten nog in een opbouw fase en nu al zo kritisch.ik ben blij met het getoonde spel in de 2e helft,en een jonge speler gezien die wil (Vilhena) gewoon 3 punten .en als we nog erg goed erbij gaan spelen is mooi maar dat hoeft van mij dit seizoen nog niet ,ik herhaal dit seizoen Lees ik de andere weken hier ook niet ondanks winst. Zie net iemand alleen Immers een onvoldoende geven. Denk ik waarom, was ongeveer net zo goed of slecht dan de rest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 17:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Lees ik de andere weken hier ook niet ondanks winst. Zie net iemand alleen Immers een onvoldoende geven. Denk ik waarom, was ongeveer net zo goed of slecht dan de rest. Kan me regelmatig niet aan de indruk onttrekken dat de negatieve kijk op bepaalde spelers (persoonlijke voorkeur) een grote rol in de wedstrijdwaardering speelt. Vervuilend. Immers, Leerdam, Mathijsen krijgen wel eens overdreven lage waarderingen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 16:57 schreef piet de paler het volgende:Over Immers heeft Feyenoord ooit een zoveel scorende niet zijnde spits gehad ?? Gewoon een hardwerkende speler. beoordelen we Immers niet op een positie als spits en dat is hij niet. Tomasson?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 17:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat heb je mij nooit horen beweren, maar de eerste helft was echt niet goed. Misschien nog eens terug kijken, zul je het ook zien. De eerste 20 minuten waren zeker niet goed! Maar ik hou dan wel rekening met de weersomstandigheden ... Die heeft wel zeker invloed gehad op de wedstrijd. Maar buiten dat werd er zeker steeds beter de combinatie gezocht, of zag ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 17:18 schreef eko-sporter het volgende:In het eerste gedeelte van de 1e helft speelde Feyenoord niet goed. Gaandeweg kregen ze steeds meer controle over de wedstrijd. In de 2e helft kon AZ geen tegendruk meer zetten, omdat de verdediging en het middenveld van Feyenoord bijna elk individueel duel won. Het maken van een doelpunt werd daardoor een kwestie van tijd. Het was zeker geen 0-0 wedstrijd zoals Gertjan na afloop beweerde. Technisch gezien speelde Feyenoord geen beste wedstrijd, maar de sterke wind vroeg meer inzet dan techniek. technisch gezien geen beste wedstrijd ?? Dit was juist technisch gezien een van de betere wedstrijden, gecombineerd met felheid en er bovenop zitten. Daardoor hebben we de wedstrijd gewonnen in mijn optiek .... |
|
|
|