BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 25 november 2012 , 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 17:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan me regelmatig niet aan de indruk onttrekken dat de negatieve kijk op bepaalde spelers (persoonlijke voorkeur) een grote rol in de wedstrijdwaardering speelt. Vervuilend.
Immers, Leerdam, Mathijsen krijgen wel eens overdreven lage waarderingen.
Er zullen ten alle tijden supporters zijn die voorkeuren en absolute minderen betreft spelers in de selectie hebben
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 25 november 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

technisch gezien geen beste wedstrijd ?? Dit was juist technisch gezien een van de betere wedstrijden, gecombineerd met felheid en er bovenop zitten. Daardoor hebben we de wedstrijd gewonnen in mijn optiek ....
Volgens mij bedoel jij dat het tactisch gezien een van de betere wedstrijden van Feyenoord was. En als je dat bedoelde, dan ben ik het daar 100% mee eens. Voetbaltechnisch mankeerde er wel het een en ander aan, maar inderdaad, de weersomstandigheden speelden daarbij een belangrijke rol.

Feyenoord heeft vanmiddag laten zien op meerdere manieren een wedstrijd aan te kunnen gaan. Juist daarom ben ik extra tevreden over het resultaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door eko-sporter --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:18 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel jij dat het tactisch gezien een van de betere wedstrijden van Feyenoord was. En als je dat bedoelde, dan ben ik het daar 100% mij eens. Voetbaltechnisch mankeerde er wel het een en ander aa, maar inderdaad, de weersomstandigheden speelden daarbij een belangrijke rol.

Feyenoord heeft vanmiddag laten zien op meerdere manieren een wedstrijd aan te kunnen gaan. Juist daarom ben ik extra tevreden over het resultaat.
Nee ik bedoel toch zeker technisch gezien. Tot nu toe was het voetbal nog niet om er over naar huis te schrijven! Dit vond ik een van de betere .....
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 25 november 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee ik bedoel toch zeker technisch gezien. Tot nu toe was het voetbal nog niet om er over naar huis te schrijven! Dit vond ik een van de betere .....
Duidelijk. Heldere uitleg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:18 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel jij dat het tactisch gezien een van de betere wedstrijden van Feyenoord was. En als je dat bedoelde, dan ben ik het daar 100% mij eens. Voetbaltechnisch mankeerde er wel het een en ander aa, maar inderdaad, de weersomstandigheden speelden daarbij een belangrijke rol.

Feyenoord heeft vanmiddag laten zien op meerdere manieren een wedstrijd aan te kunnen gaan. Juist daarom ben ik extra tevreden over het resultaat.
Ik ben het helemaal met jou eens al moet ik zeggen dat AZ Feyenoord precies in de kaart speelde..Tegen een snel combinerende ploeg zullen wij het moelijk krijgen en dan blijven er maar 3 clubs over waar we de resterende wedstrijden het evt moeilijk tegen mogen krijgen...fietstas pisvee en 020
We groeien en spelen volwassen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 november 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met jou eens al moet ik zeggen dat AZ Feyenoord precies in de kaart speelde..Tegen een snel combinerende ploeg zullen wij het moelijk krijgen en dan blijven er maar 3 clubs over waar we de resterende wedstrijden het evt moeilijk tegen mogen krijgen...fietstas pisvee en 020
We groeien en spelen volwassen.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Gedeeltelijk. Ik denk dat we tegen die clubs nu verder zijn.
We kunnen wel een wedstrijd naar onze hand zetten.
Op tactiek en inzet.
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

technisch gezien geen beste wedstrijd ?? Dit was juist technisch gezien een van de betere wedstrijden, gecombineerd met felheid en er bovenop zitten. Daardoor hebben we de wedstrijd gewonnen in mijn optiek ....
Eens. Veel gewonnen persoonlijke duels.
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:12   quote  deeplink  
Mooi dat BMI nu op de back ook goed uit de verf kwam.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Die vond ik heel sterk.
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:15   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd dat hij geen "heimwee" naar het centrum had lijkt wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:15 schreef tomson het volgende:
Eerste wedstrijd dat hij geen "heimwee" naar het centrum had lijkt wel.
Dus hij is nu de beste linker centrale verdediger en de beste linksback?Een pak van me hart!
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:15 schreef tomson het volgende:
Eerste wedstrijd dat hij geen "heimwee" naar het centrum had lijkt wel.
Gaf soms nog wel rugdekking als een cv ipv als een back.
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus hij is nu de beste linker centrale verdediger en de beste linksback?Een pak van me hart!
;D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 19:22   quote  deeplink  
:)
sevillana
 sevillana - zondag 25 november 2012 - 19:36   quote  deeplink  
toch een beetje jammmer dat de kaasjes die ééne goal niet konden maken, scheelt wat puntjes in de sportpouler :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Verbeek zo zuur...
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:36 schreef sevillana het volgende:
toch een beetje jammmer dat de kaasjes die ééne goal niet konden maken, scheelt wat puntjes in de sportpouler :)
Idem...
tomson
 tomson - zondag 25 november 2012 - 19:50   quote  deeplink  
cheese.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door tomson --
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 november 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:06 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Tomasson??
uuuuuuuhhhhhhhhhhhhhja je hebt gelijk,maar die koste veel meer
ar
 ar - zondag 25 november 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Ik vond ze de 2e helft echt fantastisch spelen,Dit riekt naar meer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

technisch gezien geen beste wedstrijd ?? Dit was juist technisch gezien een van de betere wedstrijden, gecombineerd met felheid en er bovenop zitten. Daardoor hebben we de wedstrijd gewonnen in mijn optiek ....
Mee eens.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 november 2012 - 22:02   quote  deeplink  
genoegdoening is niet goed te praten,maar wat zal Koeman lachen,om maar te zwijgen over v Geel die niet mee wilde naar Alkmaar.
ik vond de opmerkingen van Verbeek niet erg passen bij hem.
maar kijk eens naar AZ wat is dat snel gekelderd Heerenveen denk ik de volgende.En als die Rus weggaat bij Vitesse gaat het ook snel daar )krijgen het stadion niet vol'
van geil
 van geil - zondag 25 november 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

technisch gezien geen beste wedstrijd ?? Dit was juist technisch gezien een van de betere wedstrijden, gecombineerd met felheid en er bovenop zitten. Daardoor hebben we de wedstrijd gewonnen in mijn optiek ....
vind ik ook...
je ziet t al n paar weken aankomen,,,vilhena is n enorme verbetering voor het team...

clasie gaat hierdoor ook veel beter voetballen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Feyenoord in Alkmaar overtuigend langs AZ

20121125_az_schaken_rh.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag de uitwedstrijd tegen AZ op overtuigende wijze gewonnen. De ploeg van Ronald Koeman zegevierde in Alkmaar door doelpunten van Tonny Vilhena enRuben Schaken met 0-2. Beide treffers vielen na rust. AZ-verdediger Dirk Marcellis kreeg in de slotfase de rode kaart van scheidsrechter Blom vanwege een overtreding op Jean-Paul Boëtius. De overwinning betekent voor Feyenoord de derde zege op rij in de competitie.

Trainer Ronald Koeman had in aanloop naar het competitieduel met AZ al aangekondigd dat het vertrouwen binnen de ploeg groot was. Onder meer de twee ruime thuisoverwinningen van de afgelopen weken en de gedeelde vierde plaats op de ranglijst zorgden ervoor dat Feyenoord met een goed gevoel afreisde naar Alkmaar. Dat zelfvertrouwen was tijdens een groot deel van de eerste helft ook duidelijk zichtbaar in het elftal. Feyenoord had door goed positiespel grip op de wedstrijd en gaf AZ amper de gelegenheid om tot voetballen te komen. 

Enige aantekening daarbij was dat Feyenoord wat tijd nodig had om in de wedstrijd te groeien. Terwijl de windstoten met forse kracht door het AFAS stadion raasden, had de ploeg tijdens de openingsfase duidelijk meer moeite met de stormachtige omstandigheden dan de Alkmaarders. Even leek het zelfs of AZ profiteerde van de onwennigheid bij Feyenoord, toen Altidore een lange bal controleerde en achter Lamprou schoot. De spits had echter hands gemaakt bij zijn aanname, waardoor het Alkmaarse feestje niet doorging. 

20121125_az_pelle_rh.jpg

Het was meteen de laatste mogelijkheid die Feyenoord gedurende de eerste helft toestond aan de thuisploeg. Onder leiding van Jordy Clasie en Tonny Vilhena kreeg de ploeg het middenveld in handen, wat leidde tot controle over de wedstrijd. Vilhena had zijn uitstekende optreden kunnen verzilveren met een treffer, toen hij op aangeven van Pellè een grote kans kreeg. Omdat de middenvelder met een hard schot op doelman Esteban stuitte, bleef de beloning aanvankelijk voor hem uit. 

Feyenoord nam het overwicht dat de ploeg voor rust had opgebouwd mee naar de tweede helft. De ploeg ontwikkelde steeds meer druk naar voren, maar waar het combinatiespel bij vlagen zeer sterk was, ontbrak meer dan eens de zorgvuldigheid bij de laatste pass. Daar kwam bij dat Pellè en Schaken het vizier niet op scherp hadden staan op het moment dat zij de kans hadden het doel van Esteban onder vuur te nemen. 

20121125_az_vilhena_rh.jpg

Omdat Feyenoord ondanks het uitblijven van een doelpunt de rust bewaarde en het AZ amper de gelegenheid gaf om van de eigen helft af te komen, kon een voorsprong niet uitblijven. Die kwam er toen Pellè na een prima aanval over de linkerkant de bal teruglegde op Vilhena, die met zijn rechterbeen snoeihard raak schoot. De meer dan verdiende treffer zorgde voor grote ontlading bij Feyenoord. 

De ploeg bleef ook na de voorsprong uiterst rustig, waardoor AZ niet in de gelegenheid kwam om serieus op jacht te gaan naar de gelijkmaker. De hoop van de thuisploeg op een goed resultaat werd definitief ontnomen, nadat verdediger Dirk Marcellis een harde overtreding had gemaakt op Boëtius. 

20121125_az_boetius_rh.jpg

Voor zover het duel daarmee nog niet beslist was, maakte Schaken twee minuten voor tijd met een knappe individuele actie aan alle onzekerheid een einde door van buiten het strafschopgebied de 0-2 binnen te schieten. 

AZ Feyenoord 0-2 
Scorerverloop: 
67 0-1 Vilhena 
88 0-2 Schaken 

Scheidsrechter: Blom 

Geel: Berghuis, Maher, Viergever (AZ), Mathijsen (Feyenoord) 

Rood: Marcellis (AZ) 

Opstellingen:
AZ: Esteban; Marcellis, Reijnen, Viergever, Gorter; Henriksen, Maher, Berghuis (78 Ortiz); Beerens (78 Rosheuvel), Altidore en Gudmundsson (70 Falkenburg). 
Feyenoord: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Boëtius (87 Verhoek). 
bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 02:00   quote  deeplink  
Viergever begrijpt rode kaart Marcellis tegen Feyenoord niet

persoon-130675.png

Nick Viergever snapt niet waarom collega Dirk Marcellis in het duel met Feyenoord een rode kaart heeft gekregen. Scheidsrechter Kevin Blom gaf zondag in Alkmaar de voormalig speler van onder meer PSV een rode prent, nadat hij een schop zou hebben uitgedeeld aan Jean-Paul Boëtius. 

Viergever is het totaal niet eens met de beslissing van Blom. "Het was een gele kaart waard, meer niet", reageerde hij na afloop van de wedstrijd tegenover NUsport. "Dirk was net te laat en je hoorde een aardige tik, maar zo hard raakte hij hem niet." 

Slachtoffer Boëtius hield zich na afloop op de vlakte. "Ik lag op de grond. Het was een goeie schop, dat weet ik wel", vertelde de rappe aanvaller. Feyenoord-trainer Ronald Koeman was echter helder in zijn oordeel. "Ik vond de rode kaart zeer terecht. Als je over de middenlijn en van achteren zo'n overtreding maakt, dan vraag je erom. Al denk ik wel dat de blessure van Boëtius meevalt", aldus de oefenmeester.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 02:05   quote  deeplink  
Reijnen: Hadden geen antwoord

ALKMAAR- Met een mix van teleurstelling en realiteitszin verscheen hij na afloop van AZ Feyenoord (0-2) in de mixed-zone. Etiënne Reijnen over het duel met de Rotterdammers en het vervolg van het seizoen: Het heeft nu even geen zin om daar naar te gaan kijken.
 
Ja, dit was wel een terechte nederlaag, zei Reijnen na afloop. De eerste helft ging denk ik gelijk op. Het eerste half uur had ik een goed gevoel. Het zag er op zich prima uit. De tweede helft was daar amper iets van over. We hebben eigenlijk niets meer kunnen creëren. Echt een wedstrijd met twee gezichten dus. Dat verschil was veel te groot.
 
Reijnen: Hoe dat verschil komt? Moeilijk te zeggen. Je zag het vertrouwen bij Feyenoord toenemen en wij hadden daar geen antwoord op. We speelden slordig met veel balverlies door onzuivere passes. Een collectief falen. Maandag tijdens de nabeschouwing gaan we kijken wat er precies mis ging, maar duidelijk is dat het er niet goed uitzag.
 
Rare ervaring
Het AFAS Stadion was lange tijd een onneembare vesting voor nationale en internationale opponenten. En nu hebben we inderdaad drie thuiswedstrijden op rij verloren, vervolgt de verdediger. Dat is zeker een rare ervaring. Op dit moment maakt het qua resultaten niet veel uit of we uit of thuis spelen. Het is een zure appel waar we doorheen moeten bijten.
 
277237.jpg
Reijnen in duel met Pellè.
bron:AZ
 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 02:07   quote  deeplink  
Verbeek: "We stapten te snel over naar lange bal"

72213.jpg

AZ leed zondag tegen Feyenoord (0-2) al de derde thuisnederlaag op rij. Trainer Gertjan Verbeek, die met de Alkmaarders uit de laatste vier duels slechts twee punten pakte, vond dat zijn ploeg zichzelf uit de wedstrijd had gespeeld.

"In het eerste half uur wekten we nog de indruk dat we dit Feyenoord de baas konden worden. Maar toen de tegenstander wat meer druk ging zetten en ook eerder ging storen, stapten we te snel over naar de lange bal", aldus Verbeek. "Daardoor kreeg Feyenoord meer controle over de wedstrijd. Verdedigend zijn we redelijk overeind gebleven, maar zeker na de rust hebben we aanvallend nauwelijks iets gecreëerd."

Verbeek baalde van de rode kaart die verdediger Dirk Marcellis in de 84e minuut pakte bij een stand van 0-1. "Dan kun je een gelijkmaker helemaal wel vergeten."
bron:FCUpdate
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 04:58   quote  deeplink  
Troost voor viergever
er zijn er maar weinig die de rode kaart voor marcellis snap
Hoop wel dat AZ weer wat beter ga spelen
tomson
 tomson - maandag 26 november 2012 - 06:40   quote  deeplink  
Haha die trieste puppy blik van Viergever er ook bij..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Vond wel grappig dat viergever de wind als eerst noemde als tegenstander en dat verbeek 1 minuut daarna zeg dat t onzin is
Om de wind de schuld te geven omdat Feyenoord in diezelfde wind moest voetballen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 november 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Viergever blijkt dan ook de brains van een ventilator te hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Maher: "Kunnen het niet een hele wedstrijd volhouden"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fadam-maher(az)(3).jpg&key=fa2acf2504fce37b5058fe42cbcdb9810eaef1e5&tt=XL

Adam Maher maakt zich enigszins zorgen om AZ. De middenvelder van de Alkmaarders meent namelijk dat zijn ploeg niet meer negentig minuten goed kan spelen, zo vertelde hij maandag in De Telegraaf. Dat concludeerde hij na het met 0-2 verloren thuisduel met Feyenoord. 

"We hebben dertig minuten goed gespeeld, maar kunnen het niet een hele wedstrijd volhouden", liet Maher teleurgesteld weten. "Op een gegeven moment breekt het bij ons."

De middenvelder leidde zondagmiddag in de wedstrijd tegen Feyenoord balverlies, waarna de Rotterdammers de 0-1 binnen konden schieten. "Als het niet loopt, wil je bepalend zijn", vervolgde de in Ait Izzou geboren speler. "En dan ga je dingen forceren, in plaats van simpel te spelen. Maar dat is niet de reden dat we verloren hebben."
bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Marcellis veegt schikking na Feyenoord-rood van tafel

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F16%2Ffull%2F12025_1334921544_00774033.jpg&key=10bd240231df27a0efde2e8379427d68cdffcb2f&method=fill&size=560x372

Dirk Marcellis gaat niet akkoord met zijn schorsing. De verdediger van AZ zou twee wedstrijden moeten nadenken over zijn rode kaart, die hij gisteren (zondag) incasseerde tegen Feyenoord.

Zeven minuten voor tijd trapte hij de wegsprintende Jean-Paul Boëtius op zijn scheenbeen onderuit. Volgens scheidsrechter Kevin Blom voldoende voor direct rood. De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde een schikking van drie wedstrijden voor, waarvan één duel voorwaardelijk.
Dat betekent dat de rechtervleugelverdediger van de Noord-Hollandse ploeg zich donderdagavond zich op het hoofdkantoor van de KNVB in Zeist moet melden. Daar wordt de zaak behandeld. Vrijdagochtend om 10 uur volgt dan de uitspraak. Daar kan AZ dan ook weer tegen in beroep gaan.
Bron:ELFVoetbal
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 19:50   quote  deeplink  
en terecht die kaart sloeg nergens op
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 november 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Bewuste schop. Terecht rood.
van geil
 van geil - maandag 26 november 2012 - 19:51   quote  deeplink  
3 punten:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 19:50 schreef RedDevil1990 het volgende:
en terecht die kaart sloeg nergens op
Hij schoffelde puur om Boetius onder uit te schoppen, zeer terechte rode kaart..
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij schoffelde puur om Boetius onder uit te schoppen, zeer terechte rode kaart..
Dat kon ik zelfs nog wel zien
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat kon ik zelfs nog wel zien
Sooooo en dat zegt wat, inderdaad..
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sooooo en dat zegt wat, inderdaad..
Zag t net nogmaals bij VI... waarschuwing was voldoende
van geil
 van geil - maandag 26 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
levenslang schorsen die marcello tyson!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zag t net nogmaals bij VI... waarschuwing was voldoende
Ga nog een keer kijken en je geeft Boetius geel voor een schwalbe zekers..
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 22:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ga nog een keer kijken en je geeft Boetius geel voor een schwalbe zekers..
Rood voor die aansteller
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 26 november 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Nog een labieltje..
van geil
 van geil - maandag 26 november 2012 - 22:09   quote  deeplink  
verloren he.....
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 26 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
En op z'n eigen suffe forum zit ie toch maar in z'n eentje te mummelen..
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 22:10 schreef Vincent1970 het volgende:
En op z'n eigen suffe forum zit ie toch maar in z'n eentje te mummelen..
your so right
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 november 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 22:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Rood voor die aansteller
Verliezers-Verwerkingstherapie is dit keer laaggeprijsd.
Welkomstgeschenk: foto van J. Reis.
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verliezers-Verwerkingstherapie is dit keer laaggeprijsd.
Welkomstgeschenk: foto van J. Reis.
hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 25 november 2012 , 14:30)









0.0110590