BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pellè trekt lange neus naar criticasters/journalisten...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 24 november 2012 - 15:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Pellè: 'Gelukkig, maar nog lang niet tevreden' (FR12.nl)

FR-Han
 FR-Han - zondag 25 november 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Graziano Pellè hoopt morgen zijn doelpuntengemiddelde op te krikken in de wedstrijd tegen zijn oude club AZ. De spits is begonnen aan een uitstekend seizoen bij Feyenoord, tot verbazing van vele voetballiefhebbers. Die schreven hem al af voordat hij überhaupt minuten had gemaakt in Rotterdam. Ronald Koeman zag in Pellè echter de ontbrekende schakel in de aanvalslinie van Feyenoord en de hoofdtrainer blijkt het goed gezien te hebben. Pellè scoorde tot nu toe 8 keer. 'Maar ik ben nog lang niet tevreden', zegt de 27-jarige voetballer in supportersmagazine Hand in Hand.
Koeman eiste in het begin van het seizoen min of meer minimaal vijftien doelpunten van de aanvalsleider. De opvolger van John Guidetti zal dat aantal makkelijk halen, kijkend naar zijn huidige statistieken in de havenstad. 'Klopt en we zitten nog maar aan het begin. Men praat veel over mij in de pers en dat begrijp ik wel, maar ik wil me vooral focussen op de competitie. Iedere dag voluit trainen en zowel persoonlijk als met het team verbeteren. Ik doe het ook vooral voor hen, voor het team en de supporters. Ik weet dat ik 15 goals of meer kan maken. Ik ben tot nu toe erg gelukkig, maar nog lang niet tevreden.'
Pellè snoert met zijn huidige prestaties bij Feyenoorde de mond van vele criticasters. De Italiaan wil echter niets weten van eventuele revanchegevoelens. 'Nee, ik ben geen persoon die zo in elkaar zit. Het is mijn leven en ik wil alleen maar zo veel mogelijk spelen en mijn best doen. Ik ben erg gelukkig dat het nu goed gaat, maar ik trek nu geen lange neus naar de journalisten die me toen afschreven.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door FR-Han --
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 25 november 2012 - 09:08   quote  deeplink  
De kwaliteiten van Graziano Pellè zijn nu wel bekend bij de coaches en spelers van de eredivisie. Hij is als aanspeelpunt erg belangrijk in de opbouw en afronding van de aanval. De clubs weten dat met het uitschakelen van Pellè de angel uit onze aanval wordt gehaald. Pellè zal het daarom in de resterende wedstrijden in deze competitie een heel stuk moeilijker gaan krijgen. De rol van Immers, als schaduwspits, wordt daardoor een stuk belangrijker, evenals de rol van Schaken en Verhoek. De laatstgenoemde vindt in dit hele verhaal tot nu toe nog de zwakste schakel, maar Jean-Paul Boëtius is nu nog te wisselvallig in zijn spel om een basisplaats af te kunnen dwingen.
van geil
 van geil - zondag 25 november 2012 - 09:37   quote  deeplink  
pinokkio
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 09:50   quote  deeplink  
is geen topper mr dit seizoen bij Feyenoord meer dan uitstekend..
mr als hij teruggaat nr Italie doet hij het n stuk minder
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 25 november 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 09:37 schreef van geil het volgende:
pinokkio
Gelukkig is zijn schoenmaat nog net iets groter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door eko-sporter --
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 09:50 schreef infamous psv het volgende:
is geen topper mr dit seizoen bij Feyenoord meer dan uitstekend..
mr als hij teruggaat nr Italie doet hij het n stuk minder
nou en!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nou en!
Inderdaad!
van geil
 van geil - zondag 25 november 2012 - 11:42   quote  deeplink  
HELD
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 25 november 2012 - 11:43   quote  deeplink  
Het zou mij niet verbazen als we vanmiddag grote verschillen gaan zien tussen enerzijds het wedstrijdverloop van PSV-Vitesse en anderzijds die tussen AZ-Feyenoord. Koeman en Verbeek zijn voetbalcoaches die zoveel mogelijk aanvallend willen voetballen, met een solide verdediging als basis. Rutten en Advocaat gaan beide ook uit van een solide verdediging als basis, maar zijn meer afwachtend. Zij wachten op fouten van de tegenpartij, terwijl Koeman en Verbeek proberen op basis van eigen krachten een wedstrijd naar zich toe te trekken. AZ-Feyenoord wordt daarom volgens mij een spannende partij om naar te kijken met wisselende kansen voor beide partijen. PSV-Vitesse wordt volgens mij meer een slaapverwekkende schaakpartij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door eko-sporter --
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 11:43 schreef eko-sporter het volgende:
Het zou mij niet verbazen als we vanmiddag grote verschillen gaan zien tussen enerzijds het wedstrijdverloop van PSV-Vitesse en anderzijds die tussen AZ-Feyenoord. Koeman en Verbeek zijn voetbalcoaches die zoveel mogelijk aanvallend willen voetballen, met een solide verdediging als basis. Rutten en Advocaat gaan beide ook uit van een solide verdediging als basis, maar zijn meer afwachtend. Zij wachten op fouten van de tegenpartij, terwijl Koeman en Verbeek proberen op basis van eigen krachten een wedstrijd naar zich toe te trekken. AZ-Feyenoord wordt daarom volgens mij een spannende partij om naar te kijken met wisselende kansen voor beide partijen. PSV-Vitesse wordt volgens mij meer een slaapverwekkende schaakpartij.
wat kan jij mooi lullen zeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 14:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wat kan jij mooi lullen zeg
Hij is inderdaad sterker als jou !
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij is inderdaad sterker als jou !
gebaseerd waarop
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 15:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

gebaseerd waarop
ervaring, inlevingvermogen en observaties.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 november 2012 - 16:58   quote  deeplink  
wat denk je van de lange neus van V geel naar de kaasneuzen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 november 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Neuzengewouwel hier...

Slotje..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pellè trekt lange neus naar criticasters/journalisten...









0.0097508