|
|
Ajacied 410
|
|
|
Jullie voorspelling van de kraker Ajax-PSV |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
pfff 0-5 ofzo ajax is echt slecht de laatste tijd... ik word er helemaal gestoord van... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Nou mijn cluppie is ook halen en brengen hoor |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Een voordeel is wel dat er geen europese wedstrijd meer tussen zit. Want dan is PSV ver uit in het voordeel, want die laten die wedstrijden gewoon lopen en Ajax doet er wel alles aan.
Maar het wordt een heel lastige wedstrijd, maar ik denk dat wanneer Ajax zo speelt als tegen Man City, ze kunnen winnen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 16:08 schreef Blaatkoe het volgende:Een voordeel is wel dat er geen europese wedstrijd meer tussen zit. Want dan is PSV ver uit in het voordeel, want die laten die wedstrijden gewoon lopen en Ajax doet er wel alles aan. Maar het wordt een heel lastige wedstrijd, maar ik denk dat wanneer Ajax zo speelt als tegen Man City, ze kunnen winnen. Blairkoe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je kan nooit zo spelen als tegen city. Daar is PSV een te verschillende tegenstander voor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: city is een fysiek sterkere tegenstander die het moet hebben van lange ballen. Dus het is niet te vergelijken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: krank im kopf ouwe !!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor mij zijn er 2 bepalende factoren.
1. Hoe gaat Ajax de power van Strootman/Van Bommel evenaren danwel beperken? 2. Kunnen Van Rhijn en Blind de buitenspelers van PSV afstoppen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
3-1 en dat zonder blikken of blozen.
KAMPIOENEN!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
tricolore761
|
|
|
ik denk dat wanneer we aanvallend genoeg spelen psv daar niet mee om zal kunnen gaan! degene met de meeste durf wint!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mertens, lens, Narsingh en wijndum tegen onze 5 verdedigende mensen. Pfffff ik houd mij. Hart vast. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 23:49 schreef remco k het volgende:Mertens, lens, Narsingh en wijndum tegen onze 5 verdedigende mensen. Pfffff ik houd mij. Hart vast. Wat je gewoon blijft zien bij Ajax en dat is eigenlijk al jaren zo is dat onze twee CV's naast elkaar staan en nooit rigdekking geven. Gisteren raakte alderweireld de bal verkeerd en kon nemeth alleen op de keeper af. tegen City gaf alderweireld bij de 2-2 weer geen rugdekking. Tegen Kiev,voorronde CL, gebeurde excat hetzelfde. Daar moet echt wat aan gedaan worden. Voor Mertens en narsingh ben ik niet zo bang. Bij Driesje loopt het al dun door de broek wanneer hij dat inmense bord van Amsterdam ziet wanneer ze de stad in in rijden. Bommel en Strootman moeten worden aangepakt dan win je de wedstrijd. Ben totaal geen fan van Enoh maar dat is wel de enige speler die je opdracht kan geven om iemand 90 minuten lang het leven zuur te maken. Voorin liggen onze kansen want zowel Hutchinson als Willems/Bouma kunnen er niet veel van. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik ben bang dat ajax alleen kan winnen als psv een slechte dag heeft... Nou is het wel 's avonds...europa league tijden...;))) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 23:49 schreef remco k het volgende:Mertens, lens, Narsingh en wijndum tegen onze 5 verdedigende mensen. Pfffff ik houd mij. Hart vast. Dat deden we ook tegen City....
....en Real en Dortmund.....
Maar ik schat deze clubs toch echt hoger in dan psv. Al hoef je in de Nederlanse competitie geen club extra te motiveren als ze tegen ONS AJAX spelen |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik hou mijn hart vast voor zaterdag a.s. PSV vond ik gisteren goed spelen, behalve dan dat ze de kansen misten.
Maar ja: met Ajax kan het alle kanten op. Twee jaar geleden dacht ik ook dat ze twee keer een flink pak slaag zouden krijgen van Twente in de bekerfinale en de strijd om de titel. En toen viel het ook reuze mee. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als Ajax gewoon met 300 procent er op knalt pakken ze PSV dan bedoel ik ook tot het gaatje gaan,de achterhoede van PSV is minder als die van Ajax alleen de keepers zijn gelijkwaardig ,hun middenveld is wat sterker als ons middenveld en hun voorhoede is minimaal sterker dus moeten wij dat compenseren met extra inzet en druk op hun achterhoede zodat ze voor geen bal krijgen als je Lens en die Belgische tuinkabouter goed aanpakt zijn ze weg,en dan hopen dat we onze kansen beter benutten dan tegen Roda.Ik heb wel een advies aan Frankie flikker die poulsen er uit en gooi Schone of Denswil er in of Boccara.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denswill is een pure verdediger. Boccara geblesseerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En schone een aanvallende middenvelder. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ik las het net dat Boccara is geblesseerd maar Schone kan in iedergeval de taak van Poulsen overnemen slechter dan Poulsen kan niet en hij heeft tenminste zijn blik naar voren en Poulsen kijkt alleen maar achteruit. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 23:49 schreef remco k het volgende:Mertens, lens, Narsingh en wijndum tegen onze 5 verdedigende mensen. Pfffff ik houd mij. Hart vast. Wordt van te voren moeilijk, maar ja als Lukoki tegen Bouma staat en Fischer tegen Manolev en Hoesen in de spits met bijsluitende de Jong en Eriksen wil ik het nog wel eens zien. Met het loopvermogen van Eriksen moet v.d Brom maar om zien te gaan. Verder verwacht ik Enoh en Dijks in de opstelling, of zeg ik nu iets geks? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 23:49 schreef remco k het volgende:Mertens, lens, Narsingh en wijndum tegen onze 5 verdedigende mensen. Pfffff ik houd mij. Hart vast. Wijnaldum hoef je er niet bij te zetten want die gozer is zo blind als n mol |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2012 - 23:49 schreef remco k het volgende:Mertens, lens, Narsingh en wijndum tegen onze 5 verdedigende mensen. Pfffff ik houd mij. Hart vast. Bij ons is de aanval dan ook de beste verdediging!
Zou Kenneth nog een toeslag krijgen omdat hij durft te keepen achter die gammele verdediging van Ajax? Ik zou er 's nachts nachtmerries van krijgen van al die aanvallers die voor zijn neus opduiken. Maar Kenneth zelf kan ook af en toe een kamikazepiloot zijn. Maar Jasper Cillessen blijkt nog erger! Zo houden ze het tenminste spannend voor ons ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 13:15 schreef riveco het volgende:[..] Wordt van te voren moeilijk, maar ja als Lukoki tegen Bouma staat en Fischer tegen Manolev en Hoesen in de spits met bijsluitende de Jong en Eriksen wil ik het nog wel eens zien. Met het loopvermogen van Eriksen moet v.d Brom maar om zien te gaan. Verder verwacht ik Enoh en Dijks in de opstelling, of zeg ik nu iets geks? Zou echt niet weten waarom die zouden spelen. Enoh zou nog een mogelijkheid zijn maar Dijks zie ik niet zo het nut van in, Blind speelt daar prima. En Manolev speelt vrijwel nooit bij PSV. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ooh zekers gelijktijdig gepost..Maar ik blijf bij 1-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 16:07 schreef remco k het volgende:[..] Zou echt niet weten waarom die zouden spelen. Enoh zou nog een mogelijkheid zijn maar Dijks zie ik niet zo het nut van in, Blind speelt daar prima. En Manolev speelt vrijwel nooit bij PSV. Dijks speelde een puike partij tegen Narsingh om de J.C. schaal....Narsingh had geen moer in te brengen....dus mijn voorkeur gaat uit naar Dijks...is volgens mij ook sneller of oogt sneller als Blind en dus effectief tegen snelle buitenspelers.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Enoh en/of Schone ipv Poulsen.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Schone,we moeten weer terug naar de voetballers en ons niet laten verlagen door balle afpakkers op te stellen mannen zoals Poulsen en Enoh zijn nou niet bepaald Ajax voetballers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dijks speelde een puike partij tegen Narsingh om de J.C. schaal....Narsingh had geen moer in te brengen....dus mijn voorkeur gaat uit naar Dijks...is volgens mij ook sneller of oogt sneller als Blind en dus effectief tegen snelle buitenspelers.... Narsingh speelt nu 10 keer beter dan toen. Daarbij doet Blind het gewoon goed en is er dus geen enkele reden het elftal weer te veranderen. Alleen Poulsen is en blijft een zwakke schakel.. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Als Serero terug is van zijn blessure moeten we hem op die plek zetten, had ie tegen Heerenveen ook gespeeld en speelde toen 2x zo goed als Poulsen nu. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 11:00 schreef nora het volgende:Schone,we moeten weer terug naar de voetballers en ons niet laten verlagen door balle afpakkers op te stellen mannen zoals Poulsen en Enoh zijn nou niet bepaald Ajax voetballers. Je kan niet met drie aanvallen denkende middenvelders gaan spelen. Dat doet zelfs het meest aanvallende team ter wereld niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 12:31 schreef Ajacied 410 het volgende:Als Serero terug is van zijn blessure moeten we hem op die plek zetten, had ie tegen Heerenveen ook gespeeld en speelde toen 2x zo goed als Poulsen nu. Toen speelde hij naast Eriksen. Niet op de plek van Poulsen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 12:31 schreef remco k het volgende:[..] Je kan niet met drie aanvallen denkende middenvelders gaan spelen. Dat doet zelfs het meest aanvallende team ter wereld niet. Dat klopt maar ik denk dat Schone wel omgeschoold kan worden naar vm hij is in iedergeval een betere voetballer als poulsen,als die Bocarra weer hersteld is mag hij van mij een kans krijgen met die Poulsen wordt je alleen maar zwakker. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet Enoh, dat blinde paard is een ongeleid projectiel, moet lekker terug naar Ajax Cape Town of zo. maar niet bij Ajax1 Gele kaarten pakker en voegt in het geheel ,niets toe. Weg met die man. Zelfde opstelling neerzetten als de laatste 20 minuten bij Roda, dan komt alles goed. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 12:31 schreef remco k het volgende:[..] Je kan niet met drie aanvallen denkende middenvelders gaan spelen. Dat doet zelfs het meest aanvallende team ter wereld niet. Ja maar schone speelt toch alleen maar terug. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 12:30 schreef remco k het volgende:[..] Narsingh speelt nu 10 keer beter dan toen. Daarbij doet Blind het gewoon goed en is er dus geen enkele reden het elftal weer te veranderen. Alleen Poulsen is en blijft een zwakke schakel.. Ik vond Blind helemaal niet matig spelen de laatste weken, was af en toe nog de beste in slechte wedstrijden van Ajax. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Ja maar tegen Heerenveen speelden schone, Eriksen en Serero op het middenveld. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Jammer dat onze selectie altijd wat heeft zwak, ziek en misselijk is anders hadden we het Psv veel moeilijker kunnen maken... Sigtorsson, Babel, Sorrero, Boccara maar helaas.. 1-2 |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 19:58 schreef Hummel10 het volgende:Jammer dat onze selectie altijd wat heeft zwak, ziek en misselijk is anders hadden we het Psv veel moeilijker kunnen maken... Sigtorsson, Babel, Sorrero, Boccara maar helaas.. 1-2 En klaasen ook! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad! Misschien toch stiekem 2-1 want het is wel weer een topper en spelers presteren dan opeens vaak wel! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Whoo boys het is bijna kerst !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2012 - 19:33 schreef Ajacied 410 het volgende:[..] Ik vond Blind helemaal niet matig spelen de laatste weken, was af en toe nog de beste in slechte wedstrijden van Ajax. Ik zeg toch niet dat ie slecht of matig was?? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Vermeer Van Rhijn Alderweireld Moisander Dijks
Schone Enoh Eriksen
Lukoki Hoesen Fisher
2-1 voor Ajax. |