BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zaterdag 1 december 2012 , 20:45): 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - woensdag 28 november 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 10:23 schreef hjf het volgende:
Vermeer
Van Rhijn Alderweireld Moisander Dijks

Schone Enoh Eriksen

Lukoki Hoesen Fisher

2-1 voor Ajax.
Jij denkt dat FdB zijn aanvoerder op de bank zet??
Enoh? Die kan er toch echt helemaal niks van. FdB moet lef tonen dus Siempie op de plke van Poulsen zetten. Zet je Poulsen of Enoh daarneer dan offer je feitelijk een speler op aan Wijnaldum want beide gaan nooit mee naar voren. Zet je Siempie daar neer dan kan Wijnaldum achter hem aanlopen. helaas zal frank dit nooit doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door Brandje --
hjf
 hjf - woensdag 28 november 2012 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 11:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij denkt dat FdB zijn aanvoerder op de bank zet??
Enoh? Die kan er toch echt helemaal niks van. FdB moet lef tonen dus Siempie op de plke van Poulsen zetten. Zet je Poulsen of Enoh daarneer dan offer je feitelijk een speler op aan Wijnaldum want beide gaan nooit mee naar voren. Zet je Siempie daar neer dan kan Wijnaldum achter hem aanlopen. helaas zal frank dit nooit doen.
Enoh is de enige etter, die wij hebben. PSV heeft er meerdere lopen. We moeten dus daartegenover niet alleen maar lievertjes opstellen. En daarom offer ik Siem op. Schone heeft meer power dan Siem. Anders worden we overlopen op het middenveld.
Eide
 Eide - woensdag 28 november 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 11:45 schreef hjf het volgende:

[..]

Enoh is de enige etter, die wij hebben. PSV heeft er meerdere lopen. We moeten dus daartegenover niet alleen maar lievertjes opstellen. En daarom offer ik Siem op. Schone heeft meer power dan Siem. Anders worden we overlopen op het middenveld.
Enoh is dodelijk met Strootman en Van Bommel als balafpakkers. Geen idee hoe je dit idee is bekropen maar dat gaat echt niet goedkomen.

En dat Schone meer power heeft dan Siem durf ik ook rustig te betwijfelen. Siem is groot, sterk, veel loopvermogen, kopkrachtig en werkt knalhard. Die afweging zou ik dus ook niet maken.

Wat mij betreft is het een keuze om Poulsen te vervangen met Schone. Schone is geen CVM, maar heeft daar al wel verdienstelijk gespeeld. Vanuit NEC weet hij hoe het is om achteruit te moeten spelen en met Schone breng je opbouwend wel extra klasse in de ploeg. En anders ben je toch aangewezen op Poulsen. Enoh is zelfmoord, en Sporkslede in zo'n grote wedstrijd laten starten is niet eerlijk naar die jongen toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door Eide --
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Enoh is dodelijk met Strootman en Van Bommel als balafpakkers. Geen idee hoe je dit idee is bekropen maar dat gaat echt niet goedkomen.

En dat Schone meer power heeft dan Siem durf ik ook rustig te betwijfelen. Siem is groot, sterk, veel loopvermogen, kopkrachtig en werkt knalhard. Die afweging zou ik dus ook niet maken.

Wat mij betreft is het een keuze om Poulsen te vervangen met Schone. Schone is geen CVM, maar heeft daar al wel verdienstelijk gespeeld. Vanuit NEC weet hij hoe het is om achteruit te moeten spelen en met Schone breng je opbouwend wel extra klasse in de ploeg. En anders ben je toch aangewezen op Poulsen. Enoh is zelfmoord, en Sporkslede in zo'n grote wedstrijd laten starten is niet eerlijk naar die jongen toe.
Inderdaad Schone is in mijn ogen de enige wijziging die Frank moet doen,alleen twijfel ik of Frank het wel doet,want Poulsen is een beetje zijn aankoop.
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Mijn opstelling zou zijn.

Cillissen (oeps) sorry Vermeer
van Rhijn-Aldeweireld-Moisander-Blind
Schone
Siempie - Eriksen
Lukoki - Hoessen - Boerigter

Helaas nog geen Babel en Siggi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door nora --
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 10:23 schreef hjf het volgende:
Vermeer
Van Rhijn Alderweireld Moisander Dijks

Schone Enoh Eriksen

Lukoki Hoesen Fisher

2-1 voor Ajax.
De Jong speelt de laatste weken prima en scoort regelmatig, daarbij onze aanvoerder en zal de Boer hem op dit moment terecht niet passeren..
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 13:57 schreef nora het volgende:

[..]

Inderdaad Schone is in mijn ogen de enige wijziging die Frank moet doen,alleen twijfel ik of Frank het wel doet,want Poulsen is een beetje zijn aankoop.
Dat is echt de reden niet voor het wel of niet doen, Sana is ook zijn aankoop en die zit ook op de bank, vind dat dus een beetje ver gezocht.
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Fischer lekker laten spelen, die heeft nog wat goed te maken tegen PSV..
dege
 dege - woensdag 28 november 2012 - 16:21   quote  deeplink  
hopenlijk speelt hij weer met hoesen in de spits, je zag het aan de rest van de spelers bij ajax dat ze het prettig vonden om weer met een nr 9 te voetballen en tegen psv krijg je meer ruimte als wat je tegen roda kreeg, dus daar valt zeker de winst te halen, middenveld zag ook bepalend zijn, zeker met die 2 eikels daarzo, van bommel en strootman, ik zeg volop erop knallen en meteen de grens op zoeken, dangaan die 2 meteen over de schreef.
hjf
 hjf - woensdag 28 november 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 12:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik de naam Sporkslede niet genoemd. Ik ben het met jou eens, dat hij niet voor de leeuwen gegooid moet worden. Zeker met de wetenschap, dat we weer in de achtervolging moeten gaan. Ik heb Enoh genoemd, omdat ik van mening ben, dat hij 1 van de weinige balafpakkers is, die wij hebben. Ik sta er voor open om hem in mijn opstelling te vervangen voor Siem. Begrijp ik goed, dat je wel voor Fisher gaat ipv Boerrigter?
Eide
 Eide - woensdag 28 november 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik de naam Sporkslede niet genoemd. Ik ben het met jou eens, dat hij niet voor de leeuwen gegooid moet worden. Zeker met de wetenschap, dat we weer in de achtervolging moeten gaan. Ik heb Enoh genoemd, omdat ik van mening ben, dat hij 1 van de weinige balafpakkers is, die wij hebben. Ik sta er voor open om hem in mijn opstelling te vervangen voor Siem. Begrijp ik goed, dat je wel voor Fisher gaat ipv Boerrigter?
Had ik me nog niet over uitgesproken, maar ik denk dat ik tegen PSV voor Boerrigter en Fischer zou kiezen, met Hoesen in de spits.
hjf
 hjf - woensdag 28 november 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Had ik me nog niet over uitgesproken, maar ik denk dat ik tegen PSV voor Boerrigter en Fischer zou kiezen, met Hoesen in de spits.
Ik vind Boerrigter een slechte keus. Heeft dit seizoen nagenoeg niets gepresteerd en bovendien zou ik dan voor een echte rechtsbuiten gaan, in dit geval Lukoki.
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:25   quote  deeplink  
Lukoki heeft ook nog helemaal niks laten zien dit seizoen, Boerrigter lijkt de laatste weken juist wat beter in vorm te komen..
hjf
 hjf - woensdag 28 november 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:25 schreef remco k het volgende:
Lukoki heeft ook nog helemaal niks laten zien dit seizoen, Boerrigter lijkt de laatste weken juist wat beter in vorm te komen..
Ben ik niet met je eens Remco. Lukoki heeft dit seizoen meer laten zien dan Boerrigter. Bovendien is Boerrigter ook zelf niet tevreden over wat hij tot nu toe heeft laten zien. Wat mij betreft zal Boerrigter zijn minuten moeten opbouwen als wisselspeler om tot de speler te laten worden, die hij voor zijn rugblessure was.
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Die vorm lijkt hij weer terug te krijgen. Vind Lukoki nu een leuk talent. Maar niet dat er een. Instantie dreiging vanuit gaat. Ach ja, ieder zijn mening. Je hebt trouwens ook wel kans dat ze beiden spelen en Fischer niet.
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Ja ik had in mijn opstelling Boerigter en Lukoki,maar ik ga toch voor Fischer en Boerigter.Gevoel !!!is dat
Eide
 Eide - donderdag 29 november 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:22 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik vind Boerrigter een slechte keus. Heeft dit seizoen nagenoeg niets gepresteerd en bovendien zou ik dan voor een echte rechtsbuiten gaan, in dit geval Lukoki.
Lukoki is in de wedstrijden waar hij in de basis stond dramatisch geweest. Als invaller was hij aardig tegen VVV en Roda maar of dat nu een graadmeter is? Overigens is Derk ook verre van goed geweest maar Derk is voor de ploeg een betere speler met het oog op meeverdedigen.
nora
 nora - donderdag 29 november 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Derk komt volgens mij ook langzaan weer in vorm en is inderdaad beter in mee verdedigen want daar heeft Lukoki een bloed hekel aan .
hjf
 hjf - donderdag 29 november 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 11:54 schreef nora het volgende:
Derk komt volgens mij ook langzaan weer in vorm en is inderdaad beter in mee verdedigen want daar heeft Lukoki een bloed hekel aan .
Aanvallers zijn om aan te vallen en verdedigers zijn om te verdedigen. Daarbij heb je een middenveld, waarvan er 1 controlerend is en 2 de aanvoer voor de aanval dienen te zijn. Verder kies ik voor doordekken vanuit de verdediging. PSV zwakste plek ligt toch echt achterin en hun sterkste kant is hun aanval. Zolang je de opbouw van PSV verstoort komen hun aanvallers niet in het stuk voor. Hiermee wil ik niet zeggen, dat wij de boel maar achterin open moeten gooien. Daarom heb ik Blind ook laten vervangen door Dijks: meer snelheid en meer kopkracht in je verdediging. Maar wie moet zich nu aan gaan passen aan wie?
nora
 nora - donderdag 29 november 2012 - 14:28   quote  deeplink  
Ajax moet zich niet aanpassen en Blind is in vorm dus niet vervangen,er boven opknallen zodat wat jij (hjf)zegt de aanvoer naar voren verhinderen en die achterhoede van PSV onder druk zetten want dat is inderdaad hun zwakke plek.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 november 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 13:29 schreef hjf het volgende:

[..]

Aanvallers zijn om aan te vallen en verdedigers zijn om te verdedigen. Daarbij heb je een middenveld, waarvan er 1 controlerend is en 2 de aanvoer voor de aanval dienen te zijn. Verder kies ik voor doordekken vanuit de verdediging. PSV zwakste plek ligt toch echt achterin en hun sterkste kant is hun aanval. Zolang je de opbouw van PSV verstoort komen hun aanvallers niet in het stuk voor. Hiermee wil ik niet zeggen, dat wij de boel maar achterin open moeten gooien. Daarom heb ik Blind ook laten vervangen door Dijks: meer snelheid en meer kopkracht in je verdediging. Maar wie moet zich nu aan gaan passen aan wie?
Ik zie Dijks ook liever als linksback...sneller dus beter om Narsingh aan te pakken.....ook heeft hij een goede voorzetting....overigens is koppen zijn mankement....maar goed als linksback is koppen van minder belang....Blind speelt want hij is het oogappeltje van de Boer dus speelt Dijks niet....verder zie ik Schone als beste optie op de VM positie....Eriksen en De Jong als A.Middenvelders....Voorhoede: Fisher....Hoessen....Boerrigter....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - donderdag 29 november 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Blind speelt omdat hij het gewoon heel goed doet, is wekelijks de beste verdediger in ons elftal en da al een mooi poosje, gewoon volkomen terecht dat hij speelt..
remco k
 remco k - donderdag 29 november 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Met Schone Erikssen en De Jong op het middenveld heb je alleen maar voetballers en gaan we denk ik volledig onder de voet gelopen worden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 november 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Met Schone Erikssen en De Jong op het middenveld heb je alleen maar voetballers en gaan we denk ik volledig onder de voet gelopen worden..
Hahahahaha Remco positievo......
hjf
 hjf - vrijdag 30 november 2012 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Dat klopt. Vandaar dat ik Enoh in mijn opstelling heb staan. Wat is jouw idee dan?
hjf
 hjf - vrijdag 30 november 2012 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Blind speelt omdat hij het gewoon heel goed doet, is wekelijks de beste verdediger in ons elftal en da al een mooi poosje, gewoon volkomen terecht dat hij speelt..
Maar tegen Narsingh wordt Blind op snelheid geklopt.
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 30 november 2012 - 09:16   quote  deeplink  
waar PSV het alleen maar heeft over Ajax moet winnen, denk ik juist andersom, PSV heeft na Ajax nog een stevige tegenstander, dat weer inhoud dat als psv verliest en twente straks ook de sterkste lijkt, zowel twente en Vitesse over psv heen gaan en jawel, ajax op het zelfde aantal punten komt als psv.
aangezien psv alleen nog maar overdonderend spel heeft kunnen tonen tegen minder sterke teams ben ik benieuwd hoe de brompotten uit eindhoven er na het volgende weekend voor staat.
zoals mr lens al aangeeft, ajax heeft in de poel van de championslique nog zo slecht niet gepresteerd.
in deze geloof ik dus ook dat ajax na een moeilijke wedstrijd de zege naar zich toe zal trekken.
in mijn ogen moet psv dus gaan knokken en dat word bij deze door ajax verpest
ajax 3 - psv 2
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 30 november 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 09:02 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar tegen Narsingh wordt Blind op snelheid geklopt.
dus moet je gaan kijken of je er een snellere speler tegenover kan zetten, met blind ben je voortijdig al verkeerd bezig, hij speelt goed maar als je dan wel tegen narsingh moet spelen word je ineens weer als slechtste speler betieteld
remco k
 remco k - vrijdag 30 november 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Nasri Tevez en Aguerro waren ook stuk voor stuk sneller dan Blind. Toch was hij beide wedstrijden onze beste verdediger. Snelheid zegt lang niet alles. Positioneel goed staan en slim spelen kun je hem pra uit de wedstrijd spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 30 november 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 09:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat klopt. Vandaar dat ik Enoh in mijn opstelling heb staan. Wat is jouw idee dan?
Ik weet het echt niet.
Eide
 Eide - vrijdag 30 november 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 10:16 schreef remco k het volgende:
Nasri Tevez en Aguerro waren ook stuk voor stuk sneller dan Blind. Toch was hij beide wedstrijden onze beste verdediger. Snelheid zegt lang niet alles. Positioneel goed staan en slim spelen kun je hem pra uit de wedstrijd spelen.
Precies, snelheid is niet alles, bovendien verplicht je Narsingh mee terug te verdedigen met Daley erbij want die komt ook goed mee op en is bovendien een zeer behoorlijke opbouwer.
nora
 nora - vrijdag 30 november 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Dat bedoel ik je hebt drie keuzes Enoh-Poulsen-Schone ik ga als Ajacied altijd voor de voetballer en in dit geval is dat Schone,en ook met 3 voetballers moet je dat middenveld van PSV kunnen bestrijden met Strootman als enige topper,van Bommel is 35 kan ons middenveld echt niet overlopen,en Wijnaldum is nou niet bepaald in topvorm,dus ik zie ons echt niet overlopen worden en ga dus voor Schone.
remco k
 remco k - vrijdag 30 november 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Het is juist de kracht van PSV gebleken dat hun middenveld juist zo goed is. En je kan simpelweg niet constant presteren met 3 aanvallende middenvelder die echt stuk voor stuk niet kunnen verdedigen, Zelfs Barca speelt nooit met 3 aanvallende middenvelders.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 november 2012 - 11:50   quote  deeplink  
"De wraak van Van Bommel op Ajax"
Mark van Bommel speelde zijn laatste Eredivisieduel met Ajax op 20 maart 2005 in de Amsterdam Arena. Hij scoorde drie keer, PSV won met 0-4: "De wraak van Van Bommel".

Bovenstaande komt uit 'goal.com'. Doet best pijn om te lezen!!!
We hebben iets goed te maken lijkt mij en dat moet dan maar morgenavond gaan gebeuren!!!

Ik zeg: 3-1

AJAX FOREVER***+1
nora
 nora - vrijdag 30 november 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Ik denk dat we PSV niet moeten overschatten wij zijn Ajax en ook met die drie voetballende middenvelders moeten wij ze kunnen pakken !!!
remco k
 remco k - vrijdag 30 november 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Dus een middenveld zonder power en dat niet kan verdedigen. Ben benieuwd naar je uitleg over hoe dit in te vullen als we de bal NIET hebben.
Eide
 Eide - vrijdag 30 november 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 11:47 schreef remco k het volgende:
Het is juist de kracht van PSV gebleken dat hun middenveld juist zo goed is. En je kan simpelweg niet constant presteren met 3 aanvallende middenvelder die echt stuk voor stuk niet kunnen verdedigen, Zelfs Barca speelt nooit met 3 aanvallende middenvelders.
Toch heeft PSV ook zwakheden op de middenveld. Van Bommel mist loopvermogen, terwijl zowel Chris als Siem allebei goede lopers zijn. Wijnaldum kan voor geen meter verdedigen en Strootman kan je de kop gek maken.

Ik zou Chris -altijd- op Van Bommel laten spelen. Laat Van Bommel maar achter Eriksen aandraven, overtredingen maken etc. Siem is een goede match voor Strootman. Strootman zal gedwongen worden achteruit de spelen tegen Siem, en Siem kan laten zien wat zijn waarde nu echt is.

Blijft over wie aan Wijnaldum te koppelen.Wijnaldum heeft loopvermogen, diepgang maar is kwalitatief zeker niet de beste aanvallende middenvelder van Nederland. Toch zal hij het Poulsen enorm maken op basis van loopvermogen. Enoh zal Wijnaldum wel opvreten maar is opbouwend bijna lachwekkend. Schone heeft het loopvermogen en is opbouwend ook sterk zat, maar is geen echte CVM.

Zeg het maar.
nora
 nora - vrijdag 30 november 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Dat is waar ik het ook met Remco over heb,maar ik vind dat Poulsen beslist geen Ajax voetballer is en wat jij al zegt Enoh is opbouwend een drama,dus blijft Schone over met een opdracht van Frankie dat die wedstrijd als VM moet spelen maar wel indien mogelijk vooruit kijken en NIET alleen maar achteruit wat Poulsen doet.
remco k
 remco k - vrijdag 30 november 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Ik snap niet dat men Enoh opbouwend zo slecht vind, ik vind juist dat hij daarin sterk verbeterd is en juist veel goede beslissingen neemt. Alleen moet zijn handelingssnelheid wel omhoog.

Maar Nora, ben nog steeds heel benieuwd naar je antwoord hoe dit in te vullen als we de bal NIET hebben
hippy
 hippy - vrijdag 30 november 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Je moet psv op de flanken pakken...
Dus lukoki en derk...siem in de spits...
Eide
 Eide - vrijdag 30 november 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 18:03 schreef remco k het volgende:
Ik snap niet dat men Enoh opbouwend zo slecht vind, ik vind juist dat hij daarin sterk verbeterd is en juist veel goede beslissingen neemt. Alleen moet zijn handelingssnelheid wel omhoog.

Maar Nora, ben nog steeds heel benieuwd naar je antwoord hoe dit in te vullen als we de bal NIET hebben
Hij is daar wel in verbeterd maar hij maakt nog steeds te vaak verkeerde keuzes terwijl hij bijna op de laatste lijn voetbalt.
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Ajax is subtop dit jaar. Gelijkspel is hoogst haalbare
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 november 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:45 schreef BertusBadeend het volgende:
We gaan het zien thai taai......Sinterklaas is al in Amsterdam
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

We gaan het zien thai taai......Sinterklaas is al in Amsterdam
Nou hopen dat ie de punten niet cadeau doet ^^
Eerlijk delen zou het mooiste zijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 november 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:58 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Nou hopen dat ie de punten niet cadeau doet ^^
Eerlijk delen zou het mooiste zijn
Wat denk je zelf....Ajax met zijn ideale schoonzonen en PSV met die etterbakken,die lampies krijgen de roe
Eide
 Eide - vrijdag 30 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 20:45 schreef BertusBadeend het volgende:
Vandaar dat Ajax 4 punten haalt tegen City en nog mee doet voor Europees overwinteren. Dat het in Nederland niet loopt zegt weinig over de kwaliteit van dit Ajax. Het zegt meer over vorm dan wat anders.
BertusBadeend
 BertusBadeend - vrijdag 30 november 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 21:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Vandaar dat Ajax 4 punten haalt tegen City en nog mee doet voor Europees overwinteren. Dat het in Nederland niet loopt zegt weinig over de kwaliteit van dit Ajax. Het zegt meer over vorm dan wat anders.
Precies en met de huidige vorm denk ik dat ajax blij mag zijn met een punt morgen
Eide
 Eide - vrijdag 30 november 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 november 2012 - 22:32 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Precies en met de huidige vorm denk ik dat ajax blij mag zijn met een punt morgen
Mwah, tegen feyenoord had ik je gelijk gegeven maar Ajax begint juist weer wat in vorm te geraken en dit zijn toch wedstrijden op zich. Ajax, thuis... ik denk dat de punten in Amsterdam blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 18:23 schreef joduh het volgende:
Tiefus boeren
+1908..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 22:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Teringjood
+1908..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zaterdag 1 december 2012 , 20:45): 3 - 1

0.0080258