BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zaterdag 1 december 2012 , 20:45): 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Gruber
 Gruber - zondag 02 december 2012 - 01:34   quote  deeplink  
Net nog eens de goal van Siem terug gekeken. Let eens op Narsingh die de eerste paal dekt. Hij staat serieus gewoon te kijken hoe de bal over de lijn gaat. Toch nog wel wat Ajaxliefde in hem dus.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 december 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 21:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
3-1
en dat zonder blikken of blozen.

KAMPIOENEN!!!
Lekker hooooooorrrrrrr!!!!
dege
 dege - zondag 02 december 2012 - 10:39   quote  deeplink  
wat heb ik met verbazing en een hoop plezier naar ajax zitten kijken, eindelijk was het ons ajax wat we allemaal wilden zien en lieten spelers als eriksen en fisher hun kwaliteiten zien, eriksen raasde juist van bommel en strootman voorbij alsof ze er niet stonden, waar ik van te voor juist huiverig voor was, wat genoot ik daarvan. Hoesen speelde echt als een nr 9 wat toch wel heel belangrijk is voor dit ajax. Natuurlijk kwam ajax goed weg bij de kans van Lens, maar hoe vaak was psv wel niet door het oog van de naald gekropen, want het had zomaar 3- of 4-0 kunnen, misschien wel moeten staan na de 1e helft.
Wat ik wel ontzettend lachwekkend vond was de reactie van verliezend coach advocaat, het was onbegrijpelijk dat dezelfde scheidsrechter weer was aangesteld, dus het ligt weer aan de knvb en de scheids, hahaha, wat een huilebalk, je hebt gewoon verloren Dick en TERECHT ook!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 december 2012 - 10:48   quote  deeplink  
WE are the CHAMPIONS !!!, maar we zijn nog niet eens op de helft van de competitie en het gaat weer heel spannend worden voor het kampioenschap.

AJAX FOREVE***+1
Eide
 Eide - zondag 02 december 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 01:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een makkelijke bal was maar ga zeker niet mee met jou uitleg. De bal is niet te hoog voor hem. Hij was wel strak ingeschoten dus dat werkt in het voordeel van Kenneth. Maar ja hij staat weer vastgeplakt op de lijn!!
Maar lekker boeiend ook verder. drie punten zijn op een heerlijke manier binnen gehaald maar de wedstrijd erop is NOG belangrijker anders is deze inspanning voor niks geweest
Niet hoog, maar ruim voor hem langs. Bovendien staat hij (terecht) bij de 1e paal terwijl die bal richting de 2e paal gaat. Daar had geen enkele keeper bij gekund.
remco k
 remco k - zondag 02 december 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet hoog, maar ruim voor hem langs. Bovendien staat hij (terecht) bij de 1e paal terwijl die bal richting de 2e paal gaat. Daar had geen enkele keeper bij gekund.
Ik neem het altijd voor hem op dat weet je, maar ik denk oprecht dat hij bij die bal haf gekund. Uiteraard was het niet makkelijk geweest maar onhoudbaar was die bal volgens mij niet, ik neem het hem niet kwalijk hoor want zoals ik al zei was het zeker geen gemakkelijke bal.
remco k
 remco k - zondag 02 december 2012 - 11:18   quote  deeplink  
Ik blijf trouwens wel tegen het opstellen van Poulsen. Maar zoals hij gister speelde en tegen city uit en thuis speelde is het wel een echte meerwaarde. Hij speelde goed en zat overal tussen heeft iemand Wijnaldum überhaupt de bal zien hebben??
remco k
 remco k - zondag 02 december 2012 - 11:19   quote  deeplink  
3 beste spelers waren voor mij trouwen Blind, Eriksen en Fischer. Alle drie een dikke 8 voor hun vertoonde spel.
dege
 dege - zondag 02 december 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:18 schreef remco k het volgende:
Ik blijf trouwens wel tegen het opstellen van Poulsen. Maar zoals hij gister speelde en tegen city uit en thuis speelde is het wel een echte meerwaarde. Hij speelde goed en zat overal tussen heeft iemand Wijnaldum überhaupt de bal zien hebben??
poulsen speelde inderdaad een puike pot, in dienst van het team, maar iedereen knokte ervoor en dat maakte ajax zo sterk, door het knokken en de voetballende kwaliteiten ware we gewoon de betere ploeg.
dege
 dege - zondag 02 december 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 10:39 schreef dege het volgende:
wat heb ik met verbazing en een hoop plezier naar ajax zitten kijken, eindelijk was het ons ajax wat we allemaal wilden zien en lieten spelers als eriksen en fisher hun kwaliteiten zien, eriksen raasde juist van bommel en strootman voorbij alsof ze er niet stonden, waar ik van te voor juist huiverig voor was, wat genoot ik daarvan. Hoesen speelde echt als een nr 9 wat toch wel heel belangrijk is voor dit ajax. Natuurlijk kwam ajax goed weg bij de kans van Lens, maar hoe vaak was psv wel niet door het oog van de naald gekropen, want het had zomaar 3- of 4-0 kunnen, misschien wel moeten staan na de 1e helft.
Wat ik wel ontzettend lachwekkend vond was de reactie van verliezend coach advocaat, het was onbegrijpelijk dat dezelfde scheidsrechter weer was aangesteld, dus het ligt weer aan de knvb en de scheids, hahaha, wat een huilebalk, je hebt gewoon verloren Dick en TERECHT ook!!!
whahahaha, nog zo'n huilebalk!:
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/66707/ook-mertens-klaagt-over-kuipers.html
Dick Advocaat klaagde erover dat Bjorn Kuipers alweer een wedstrijd van PSV floot. Dries Mertens vond dat hij het niet goed deed tijdens de wedstrijd.

'Ik vond dat de scheidsrechter gewoon niet goed floot. Bij elke belangrijke beslissing floot hij voor Ajax. Dat gaat irriteren. Dat mag niet, maar gebeurt toch. Een keer trok Van Rhijn mij helemaal neer. Kuipers ziet het wel, maar hij wil dan niet fluiten. Ik vroeg of hij het had gezien, maar ik denk dat hij het niet wilde zien. Ik wilde gewoon door gaan, hij kan zelfs geel geven', zei Mertens.

hoezo niet tegen het verlies kunnen, Kuipers floot gewoon een goede pot, PUNT!
nora
 nora - zondag 02 december 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 23:59 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat PSV vandaag elke wedstrijd verloren zou hebben. PSV liet Ajax vrij doorlopen tot 25 meter van de goal en daarna dachten ze pas: hee, misschien moet er iemand naar die bal toe
Het is wat de boer zegt dat hij er moe van wordt,als ze van Twente winnen of van PSV of Manchester City is het altijd een offday van Twente en PSV en Manchester maar NOOIT afgedwongen door Ajax die PSV spelers al op eigen helft terug drongen,en ik ben het met de Boer eens Ajax speelde een geweldige wedstrijd en PSV is gewoon weg gespeeld door Ajax en niet omdat ze geen zin hadden of hun dag niet hadden.
nora
 nora - zondag 02 december 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Die Mertens is de kleinste huilebalk van Belgie ons duikelaartje hij wacht gewoon op elke aanraking om te duiken van Rhijn trekt gewoon zijn been in omdat hij weet dat die lilliputter uit Madurodam er op uit is tegen je been aan te lopen en een vrije trap of een strafschop te forceren,daar staat die voor bekend die kleine huilebalk.
Guyt
 Guyt - zondag 02 december 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik neem het altijd voor hem op dat weet je, maar ik denk oprecht dat hij bij die bal haf gekund. Uiteraard was het niet makkelijk geweest maar onhoudbaar was die bal volgens mij niet, ik neem het hem niet kwalijk hoor want zoals ik al zei was het zeker geen gemakkelijke bal.
Ik vond dat Vermeer op zn minst had kunnen duiken bij de tegengoal!!
hjf
 hjf - zondag 02 december 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Ik snap 1 ding niet. Waarom kan Ajax dit niet elke wedstrijd opbrengen zoals zij tegen PSV en M.City hebben gevoetbald. Dan zouden wij met de carnaval al dubbel feest hebben. Blind, Eriksen en Fisher waren de besten van het veld. Alhoewel ik moet bekennen dat Poulsen gisterenavond een bijna foutloze en uitstekende wedstrijd speelde. Ik hoop, dat Frank de Boer deze wedstrijd elke week op vrijdagochtend nog eens aan onze jongens laat zien. Zo moet het MANNEN!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 december 2012 - 13:03   quote  deeplink  
boeren,burgers en buitenlui...hehe

Deze winst was verdiend en dik terecht,die kleine dikke snol met ze kale kanarie was zo bang..brrrrrrr
Ajax was heersend in de eerste helft en zeeeer dwingend in de tweede helft...
Vond Fischer wel de opvalledste speler gisteravond,zo jong en toch zo bepalend.
Ooh ja van Bommel....whahahahahahhaha wat een ruggetuffer.
En die kachelpijp die zo lekker op ze muil ging...pfffff

'' ALLE BOEREN ZIJN HOMO'S ''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door verbrande harry --
Heico
 Heico - zondag 02 december 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Eindelijk weer eens een overwinning van Ajax zoals men die graag ziet. Dominant en met goed voetbal. Op de goal na ( ook in mijn ogen is Vermeer te laks, hij probeert het niet eens... ) en die kans van Lens heeft Ajax weinig weerstand gemerkt.

Hoesen speelde erg goed, en niet wat EDL (Narsingh) zegt maar Fischer is toch echt MOM. Ik snap niet welke verdwaalde gloeilamp uberhaupt op die pipo heeft gestemd, maar het geeft maar aan dat ze werkelijk niks van voetbal snappen in lampjesstad.
molke
 molke - zondag 02 december 2012 - 18:53   quote  deeplink  
De koopclub heeft terecht verloren ( wat een mieren neuker is die mertens zeg)
Weer geen kampioen voor koop zieke psv
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Spelers kun je kopen, een team niet. Ben benieuwd hoe Wijnaldum nu denkt over de 'sportieve verbetering' want ook dit jaar gaat PSV net aan top 5 halen.
dege
 dege - zondag 02 december 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:25 schreef Heico het volgende:
Eindelijk weer eens een overwinning van Ajax zoals men die graag ziet. Dominant en met goed voetbal. Op de goal na ( ook in mijn ogen is Vermeer te laks, hij probeert het niet eens... ) en die kans van Lens heeft Ajax weinig weerstand gemerkt.

Hoesen speelde erg goed, en niet wat EDL (Narsingh) zegt maar Fischer is toch echt MOM. Ik snap niet welke verdwaalde gloeilamp uberhaupt op die pipo heeft gestemd, maar het geeft maar aan dat ze werkelijk niks van voetbal snappen in lampjesstad.
misschien was die verkiezing van MOM wel cinisch bedoeld naar Narsingh, haha, hij had bij ons aller ajax kunnen voetballen maar koos voor die lampekapjes, als het voetballend gezien een verkiezing was ben ik ook sprakeloos, want Narsingh was onzichtbaar.
dege
 dege - zondag 02 december 2012 - 20:26   quote  deeplink  
en daar begint de volgende slechte verliezer met janken:
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/66714/van-bommel-wilden-mij-kaart-aansmeren-.html
Mark van Bommel was na afloop pissig. Omdat hij had verloren, maar ook omdat de Ajacieden hem probeerden een kaart aan te smeren, aldus de middenvelder.

Hij kreeg een gele kaart en is geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente. 'Ja, daar kon je op wachten. Ze probeerden mij een tweede gele kaart aan te smeren en Kevin (Strootman) ook eentje.'
Dat je supporter kan zijn van een hoop wijven in het veld, volgens mij hebben Advocaat, Mertens en Van Bommel last van de maandelijke persiode, hebben die een kutje of zo????? Wat een nichten bij elkaar
Eide
 Eide - maandag 03 december 2012 - 01:41   quote  deeplink  
Het was eindelijk weer eens een behoorlijk sportief duel. Ook dat mag wel eens gezegd worden. Eindelijk eens niet pauzeloos opstootjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 december 2012 door Eide --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 december 2012 - 07:25   quote  deeplink  
Was een leuke pot
nora
 nora - maandag 03 december 2012 - 11:16   quote  deeplink  
van Hanegem vond dat Ajax gelukkig gewonnen heeft !!Volgens mij doet hij altijd die bril reclame op TV !!!Nou het wordt echt tijd Willem dat je die anti Ajax bril afzet en een gewone neutrale bril gaat opzetten.dan gaan de mensen je misschien weer serieus nemen.
StevieV
 StevieV - maandag 03 december 2012 - 15:15   quote  deeplink  
wie is van Hanegem?

Topwedstrijd met mooie uitslag! Heb 11 dappere strijders in het veld gezien!
En het kan geen toeval zijn dat we beter voetballen op het moment dat er een echte spits staat. Niet meer experimenteren met Eriksen, gewoon een spits op 9! Let je ff op Frank?

Poulsen speelde wel goed, maar toch mis ik op die positie wat felheid en een goede inspeelpas. Wellicht dat Ilan Boccara daar dit seizoen nog een kans krijgt. Fisher speelde heerlijk met bravoure, die bravoure mist onze grote vriend Derk.. Ik ben bang dat Derk iets tussen zijn oren heeft zitten wat er ook niet meer uit komt. Daarbij vind ik het waardeloos zijn linkspoot op rechts, te voorspelbaar.

Eriksen wordt met de week beter en stabieler. Toch vraag ik me af of hij het allerhoogste niveau al aan kan. 2 jaartjes bijtekenen met clausule kan toch geen kwaad?

Ben benieuwd of we een potje kunnen breken in Madrid. zolang we maar met geheven hoofd het veld afstappen, trots zijn dat je een Ajacied bent!
XXX
 XXX - maandag 03 december 2012 - 15:19   quote  deeplink  
985IMG_20121202_WA0004.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 december 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 15:19 schreef XXX het volgende:
[ afbeelding ]
Een leuke voor vanavond in VI ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 december 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 21:03 schreef Eide het volgende:
Voor mij zijn er 2 bepalende factoren.

1. Hoe gaat Ajax de power van Strootman/Van Bommel evenaren danwel beperken?
2. Kunnen Van Rhijn en Blind de buitenspelers van PSV afstoppen?
Het antwoordt zag je zaterdag avond..... Ik heb zelden zo genoten van Ajax
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 december 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:18 schreef remco k het volgende:
Deed Wijnaldum mee??? Ik vind Poulsen geweldig spelen tegen top ploegen, maar heb tegen de kleinstjes liever een jonge speler met heel veel talent of eerder wisselen in de wedstrijd, zodat de jonge jongens ervaring op kunnen doen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 december 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:39 schreef nora het volgende:

[..]

Het is wat de boer zegt dat hij er moe van wordt,als ze van Twente winnen of van PSV of Manchester City is het altijd een offday van Twente en PSV en Manchester maar NOOIT afgedwongen door Ajax die PSV spelers al op eigen helft terug drongen,en ik ben het met de Boer eens Ajax speelde een geweldige wedstrijd en PSV is gewoon weg gespeeld door Ajax en niet omdat ze geen zin hadden of hun dag niet hadden.
Dit hoort bij voetbal, een offday krijgt je, asl je tegenstander veel beter is dan jouw. TActisch en technisch. Als ik tegen van Rijn moet spelen, geloof me, dan heb ik een offday en raak ik waarschijnlijk geen bal of kom er niet langs. Als ik tegen iemand van 7 jaar voetbal, dan heb ik geen offday. Het gaat gewoon om wie je tegenstander is. De ene tegenstander ligt je beter, dan de ander. Dat bepaald grotendeels of je wel of niet goed speelt. Dus idd de Boer heeft gelijk, het ligt aan Ajax en het publiek. Moet zeggen dat het echt veranderd is in de Arena.. Van bioscoop publiek tot heksenketel..
remco k
 remco k - maandag 03 december 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Het gaat meer om het gepraat, gister bij studio voetbal waar iedereen van roept dat het Ajax minded is had men het ook alleen maar over het slechte onherkenbare spel van PSV dan het goede spel van Ajax..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 december 2012 - 16:36   quote  deeplink  
Eigenlijk is het pur zwakte van Advocaat om te zeggen: we waren heel slecht. Denk dat PSV niet de kwaliteit heeft om van een heel scherp en fysiek Ajax te kunnen winnen. Daarom verwacht ik dat PSV in de 2e seizoenshelft nog meer door het ijs zal zakken. Ze denken nu alweer over aankopen in de winter. PSV wordt op deze manier steeds ongeloofwaardiger. PSV lijkt een structureel probleem te hebben. Zo Brands misschien een keer aan vervanging toe zijn wanneer PSV weer niet kampioen wordt? Zo kun je niet door blijven gaan. Kan financieel ook niet. Op deze manier zal PSV wel eens kunnen afhaken om nog mee te kunnen doen om het kampioenschap op langere termijn. Zie net als voorgaande jaren nog veel groeimogelijkheden voor Ajax in dit seizoen. Zal mij niet verbazen dat Ajax voor de 3e keer een zeer goede 2e seizoenshelft gaat spelen. Ook dat lijkt dan structureel te zijn.
Eide
 Eide - maandag 03 december 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 11:16 schreef nora het volgende:
van Hanegem
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 december 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:01 schreef Eide het volgende:

[..]

[ filmpje ]
lol
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 december 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 15:19 schreef XXX het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha geniaal
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 03 december 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat blind het de laatste tijd goed doet. is aanvallend ook erg sterk. Daarnaast vind ik Hoesen echt een verademing, hij is sterk aan de bal hij ziet wel de plaatsen waar hij moet zijn.... alleen het afronden moet nog beter... maar is een goede spits. En over Fischer hoef ik niet eens te beginnen.... zo jong en dan al zo spelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 december 2012 - 19:21   quote  deeplink  
je bent pas een goede spits wanneer je met grote regelmaat scoort!
remco k
 remco k - maandag 03 december 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 19:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Dan is het tot nu toe dus een verademing.. Hij scoort namelijk 2 keer in 3 wedstrijden, dat is een vrij hoog gemiddelde voor een spits bij Ajax..
Eide
 Eide - maandag 03 december 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Meestal wel, hoewel er ook uitzonderingen op die regel zijn. Pantelic scoorde helemaal niet zo veel maar stelde anderen in staat veel te scoren. Ook dat is een kwaliteit.
dege
 dege - dinsdag 04 december 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is het tot nu toe dus een verademing.. Hij scoort namelijk 2 keer in 3 wedstrijden, dat is een vrij hoog gemiddelde voor een spits bij Ajax..
is inderdaad zo en een spits moet in staat zijn om andere beter te laten voetballen, dat is ook wel gebleken, dus van mij mag hij blijven staan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 december 2012 - 12:39   quote  deeplink  
Het team blijkt ook aan gegeven dat ze het lekker vinden voetballen met een echte spits. Waar ik blij mee ben is dat Ajax nu wel een leuke talentvolle spit heeft lopen in plaats van de atijd geblesseerde Sigthorsson..

Sorry, ik maak vaak tikfoutjes, waardoor ik het een en ander moet aanpassen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2012 door Ajax we love you --
hippy
 hippy - woensdag 05 december 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 11:16 schreef nora het volgende:
van Hanegem vond dat Ajax gelukkig gewonnen heeft !!Volgens mij doet hij altijd die bril reclame op TV !!!Nou het wordt echt tijd Willem dat je die anti Ajax bril afzet en een gewone neutrale bril gaat opzetten.dan gaan de mensen je misschien weer serieus nemen.
Hij is kakkie...of wist je dat nog niet...:))))
hippy
 hippy - woensdag 05 december 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
NEEEE....je begrijpt er helemaal niks van...
Een spits moet voor een soepele voortgang zorgen...
Veel bewegen kaatsen en dan afmaken....
Maar een goede spits hoeft zeker niet veel te scoren...
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Toch netjes dat Mark van Bommel al een kerstkaart aan Ajax heeft gestuurd. Stijlvol ook!

380895_201391319998089_898873278_n.jpg
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 07 december 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 19:57 schreef Eide het volgende:
Toch netjes dat Mark van Bommel al een kerstkaart aan Ajax heeft gestuurd. Stijlvol ook!

[ afbeelding ]
ghehehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 december 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ghehehe
Kiespijn ouwe ??:)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 07 december 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kiespijn ouwe ??:)
mot je ze poetsen mooie slikkert!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 december 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mot je ze poetsen mooie slikkert!!!
Doe het lekker zelf slome
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 07 december 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe het lekker zelf slome
mot ik jou bek poetsen...
rare gozer ben je toch!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 december 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mot ik jou bek poetsen...
rare gozer ben je toch!
Je lacht als een hagenees met kiespijn ouwe......moet ik alles voorkauwen goorlap
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 07 december 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 20:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je lacht als een hagenees met kiespijn ouwe......moet ik alles voorkauwen goorlap
hoort m eens..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zaterdag 1 december 2012 , 20:45): 3 - 1

0.0082199