|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja wat dan??.....zoek je ruzie D. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoessen is een jonge spits die het wel gaat maken.....edoch zie ik graag Armenteros komen....die past volgens mij perfect bij Ajax....Armenteros is net een stukje verder als spits en hij is niet duur....zijn contract wordt niet verlengd omdat zijn salaris te hoog ligt voor Heracles.....ik zeg Armenteros halen en Hoessen als back up want ik denk niet dat we nog veel plezier zullen hebben aan Sigthorsson.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hoessen is een jonge spits die het wel gaat maken.....edoch zie ik graag Armenteros komen....die past volgens mij perfect bij Ajax....Armenteros is net een stukje verder als spits en hij is niet duur....zijn contract wordt niet verlengd omdat zijn salaris te hoog ligt voor Heracles.....ik zeg Armenteros halen en Hoessen als back up want ik denk niet dat we nog veel plezier zullen hebben aan Sigthorsson.... Vind het best sjakie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hey ouwe....even iets belangrijkers dan dat kutvoetbal....mooi dat je niet meer alleen bent man....ik hoop dat je dochter goed met haar overweg kan....want ik gun je dit van harte!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hey ouwe....even iets belangrijkers dan dat kutvoetbal....mooi dat je niet meer alleen bent man....ik hoop dat je dochter goed met haar overweg kan....want ik gun je dit van harte!!!! Mijn dochter is stapel gek op mijn meissie.....zou vandaag alleen naar Weesp gaan,toen mijn dochter hoorde dat Ria mee kwam was het JEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2012 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn dochter is stapel gek op mijn meissie.....zou vandaag alleen naar Weesp gaan,toen mijn dochter hoorde dat Ria mee kwam was het JEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEE GEWELDIG MOOI MAN!!!!!Gelukkig is het voor je dochter geen NEEMAN!!!! SUPER voor je pik!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Haha, sorry kon het niet laten om hier ff op te reageren! Er zijn toch nog gewoon mensen op het internet te vinden die een ander iets gunnen. Geweldig! En dat gewoon op een Ajax forum met als forumnaam Ajax vs PSV. Er worden dus niet alleen maar negatieve posts geplaatst. |
|
|
|