|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 18:14 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Kijk naar Rotterdam: Fer, Wijnaldum, Castaignos: 2e plaats Vlaar, El Ahmadi, Bakal, Guidetti: Op koers om minimaal afgelopen jaar te evenaren Pelle dat is de man bij jullie..Koeman moet wel een klasbak zijn..Om Pelle zo aan t voetballen te krijgen..Nooit geweten dat Pelle zo goed was...Een klasbak gewoon..Hoe ie scoort..Altijd aanspeelbaar..Geweldig in de kaatsing...Hij laat t hele elftal beter voetballen..Man ik wou dat wij zo.n spits hadden...Bertus nog van harte gefeliciteerd met jullie overwinning..Trouwens Tomson en Renato ook.Jullie verdienen het..Na de nederlaag van PSV.. zijn jullie ook nog volop in de race voor de titelstrijd..Dit word weer een spannende competitie..Ben trouwens wel blij dat mijn clubje ook heeft gewonnen...Nu op naar eindhoven tegen PSV... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 23:45 schreef Aartus het volgende:[..] Pelle dat is de man bij jullie..Koeman moet wel een klasbak zijn..Om Pelle zo aan t voetballen te krijgen..Nooit geweten dat Pelle zo goed was...Een klasbak gewoon..Hoe ie scoort..Altijd aanspeelbaar..Geweldig in de kaatsing...Hij laat t hele elftal beter voetballen..Man ik wou dat wij zo.n spits hadden...Bertus nog van harte gefeliciteerd met jullie overwinning..Trouwens Tomson en Renato ook.Jullie verdienen het..Na de nederlaag van PSV.. zijn jullie ook nog volop in de race voor de titelstrijd..Dit word weer een spannende competitie..Ben trouwens wel blij dat mijn clubje ook heeft gewonnen...Nu op naar eindhoven tegen PSV... Dank voor de felicitatie ;) Koeman heeft altijd geweten wat Pelle in zich had, maar kon dit niet inpassen in de manier van spelen van AZ. Is een gouden greep geweest, anders hadden we weer een seizoen countervoetbal moeten spelen. Er zijn weinig spitsen die zo balvast zijn en zowel in de lucht als over de grond aanspeelbaar zijn. Concept is makkelijk, hij houdt de bal vast en als ie niet zelf kan uithalen, houdt ie hem vast tot medespelers komen.
Zijn aantal doelpunten is echter enigzins vertekend. Hij heeft slechts 18 schoten on target waarvan 10 doelpunten. Laatste en enige keer dat ie er 10 in een seizoen maakte was in 2007 bij Cesena en toen had hij er 38 wedstrijden voor nodig.
Hij is in eerste instantie niet zozeer gehaald voor de doelpunten, maar vanwege zijn balvastheid. Feyenoord heeft een van de beste verdedigingen van de eredivisie, maar voorin konden we geen druk zetten. Met een balvaste spits (zoals destijds met Mols werd geprobeerd) houd je de bal meer in de ploeg.
Conclusie is: Pelle is alleen zo goed vanwege het hele systeem waarin gespeeld wordt. Alles klopt gewoon momenteel. Ik denk alleen dat ie de 20 goals niet haalt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ook haalt ie de 20 goals niet,toch vind ik m meerwaarde.Hij kan goed andere spelers in scoringspositie brengen.Ik vind m een sluwe vos..Laat m maar lopen..Die Pelle.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 23:45 schreef Aartus het volgende:[..] Pelle dat is de man bij jullie..Koeman moet wel een klasbak zijn..Om Pelle zo aan t voetballen te krijgen..Nooit geweten dat Pelle zo goed was...Een klasbak gewoon..Hoe ie scoort..Altijd aanspeelbaar..Geweldig in de kaatsing...Hij laat t hele elftal beter voetballen..Man ik wou dat wij zo.n spits hadden...Bertus nog van harte gefeliciteerd met jullie overwinning..Trouwens Tomson en Renato ook.Jullie verdienen het..Na de nederlaag van PSV.. zijn jullie ook nog volop in de race voor de titelstrijd..Dit word weer een spannende competitie..Ben trouwens wel blij dat mijn clubje ook heeft gewonnen...Nu op naar eindhoven tegen PSV... Thanx Aart, en jullie natuurlijk ook met de drie punten.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote: Klopt hij is ook de enigste |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
In iedergeval weer 3 punten en stond Schilder weer linksback. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja wolf..Alhoewel ik t nog niet sprankelend vond,was t al een stuk beter dan die weken ervoor...Nu die brama er nog af..Hij voegt aanvallend niets toe. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En daarbij Ado Den Haag kwam niet om te voetballen,Maar speelde gewoon voor een 0-0..Volgende week tegen PSV krijgen we meer ruimte om te voetballen.Ik denk dat fer en janssen(tenminste als ie niet weer gewissel word)Zich hierbij t beste voelen..Krijgen ze tenminste ruimtes om hun loopacties te maken.Alhoewel fer nog niet aan z.n gewenste nivaeu zit vond ik m gisteravond goed..Hij was bijna bij iedere aanval betrokken..Ja ik mag die fer wel..Altijd inzet en altijd doelgericht.. En hij is nog lang niet aan z.n top..Maar neemt t team wel op sleeptouw.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zelfs dat betwijfel ik..Je weet wel he als voorzitters gaan roepen ..Dat ze nog achter de trainer staan..Nou pas dan maar op..Er gaan zelfs geruchten dat Joop is gesignaleerd met Van Marwijk...Alhoewel ik Van Marwijk ook niet de trainer vind...Dat ik zeg laat maar komen... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 23:07 schreef Aartus het volgende:[..] Zelfs dat betwijfel ik..Je weet wel he als voorzitters gaan roepen ..Dat ze nog achter de trainer staan..Nou pas dan maar op..Er gaan zelfs geruchten dat Joop is gesignaleerd met Van Marwijk...Alhoewel ik Van Marwijk ook niet de trainer vind...Dat ik zeg laat maar komen... Persoonlijk zou ik Van Marwijk juist wel een goede trainer vinden voor dit team. Van Marwijk is een trainer die goed overweg kan met kwaliteitsspelers en hoe je het keert of draait: die heeft Twente. Ik vind Van Marwijk zwakker als ie voor een te jonge ploeg komt te staan.
Hij zou van Twente weer een team maken, het tactisch beter laten kloppen en als gevolg gaat Twente gewoon veel beter voetballen. Het probleem ligt bij Twente niet aan de kwaliteit maar meer aan de tactische inconsistentie en daardoor slechte vorm, negatieve spiraal, afijn you know the drill.
Ik zie Van Marwijk het beter doen dan Verbeek. Van Marwijk zou met de huidige spelers gewoon kampioen worden. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 22:59 schreef Aartus het volgende:En daarbij Ado Den Haag kwam niet om te voetballen,Maar speelde gewoon voor een 0-0..Volgende week tegen PSV krijgen we meer ruimte om te voetballen.Ik denk dat fer en janssen(tenminste als ie niet weer gewissel word)Zich hierbij t beste voelen..Krijgen ze tenminste ruimtes om hun loopacties te maken.Alhoewel fer nog niet aan z.n gewenste nivaeu zit vond ik m gisteravond goed..Hij was bijna bij iedere aanval betrokken..Ja ik mag die fer wel..Altijd inzet en altijd doelgericht.. En hij is nog lang niet aan z.n top..Maar neemt t team wel op sleeptouw.. Meer ruimte? Als je heb gezien hoe Ajacieden zaterdag gewoon konden doorlopen... 25 meter van de eigen goal beginnen ze pas met verdedigen. Heb wel 1 voordeel: met zoveel spelers in een kleine ruimte, is de kans kleiner dat Luc steeds buitenspelstaat, al zal hij wel een manier vinden om het toch voor elkaar te krijgen. Een soort binnenspelval zeg maar, heb hij uitgevonden haha |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 23:07 schreef Aartus het volgende:[..] Zelfs dat betwijfel ik..Je weet wel he als voorzitters gaan roepen ..Dat ze nog achter de trainer staan..Nou pas dan maar op..Er gaan zelfs geruchten dat Joop is gesignaleerd met Van Marwijk...Alhoewel ik Van Marwijk ook niet de trainer vind...Dat ik zeg laat maar komen... van Marwijk is nu al bekend gaat samen met Cocu naar PSV i.v.m zijn schoonzoon kan die ook nog een paar jaar voetballen. Want hij bouwt graag een elftal om hem heen. Wens PSV veel succes met dit koppel. (grapje) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Er zijn momenteel weinig trainers beschikbaar. Heeft Twente eigenlijk nog geld in kas of is dat reeds allemaal naar Feyenoord overgemaakt?
Trainerswissel is duur. Allereerst afkoopsom McClaren, dan afkoopsom oude contract van nieuwe trainer, tekengeld enz. Zit je zo op een miljoen of 2. Wij hebben geluk gehad dat Koeman zonder contract zat en dat Been 'zelf is weggelopen'. Slim gespeeld destijds door Van Geel. Niet netjes, maar als je geen geld heb kan je beter de trainer laten opstappen.
Als Munsterman nou zou zeggen: Jongens, ik ben ook niet blij met McClaren, maar we hebben geen cent in kas, dus we moeten het er maar mee doen. En we doen geen aankopen tot we een nieuwe trainer hebben zodat er geld in kas is om een elftal naar zijn visie te bouwen.
Moet je kijken hoe snel die weg is. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 08:59 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Meer ruimte? Als je heb gezien hoe Ajacieden zaterdag gewoon konden doorlopen... 25 meter van de eigen goal beginnen ze pas met verdedigen. Heb wel 1 voordeel: met zoveel spelers in een kleine ruimte, is de kans kleiner dat Luc steeds buitenspelstaat, al zal hij wel een manier vinden om het toch voor elkaar te krijgen. Een soort binnenspelval zeg maar, heb hij uitgevonden haha Hahahaha castaignos ,binnenspel...Een nieuwe spelregel Bertus!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
@Bertusbadeend....Munsterman moet gewoon zeggen en nu halen we Lex Immers... Die is wel trefzeker...Mc Claren denkt dat Munsterman gek is geworden... En peert m gauw naar Engeland...Probleem opgelost... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuur ijk nog maar een Feyenoorder.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee joh..Gewoon on Mc Claren weg te jagen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ff wachten nog Aart, dat regel ik wel..
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Oke gert jan...Ik wacht nog wel even...Laat me wel even weten of t gelukt is!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hoe je dat toch allemaal flikt? Met dat geplak van die afbeeldingen..Super!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Top Aart, doe ik..
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Vind J M dat wel goed |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee ik denk t niet,bode.Maar we nemen nu t heft in eigen hand..Zaterdag toch weer gezien weer janssen eraf..En die knoeierd van n brama laten staan..Scheitziek word je ervan.Laat die brama alsjeblieft naar onze buren in almelo gaan..Man Man wat een prutser is dat zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijg er pijn aan mijn Kopf van, ik weet het niet Bode..
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Eigen schuld joop moet je maar doorpakken...En haal Bode hierheen als technisch directeur....Dan sta je er niet zo alleen voor joop...OKE Bode is wel feyenoorder..Maar voor een paar ton per jaar komt ie denk ik wel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord, hmmmmmm, mooie club..
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Dat klopt Renato...Maar voor een paar ton....Of zou ie dat nu al hebben?????? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Als satelietclub...???....;)))...hihihihihihihi.... BURN....!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Kun je zien hoe we gegroeid zijn..Als feyenoord al onze satelietclub is!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij loopt Twente steeds achter onze spelerts aan. Wie is er dan piet satelliet ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee tomson dat is niet waar..Heb je laatst bij voetbal international niet gezien??? Kevin Leerdam werd bij FC Twente aangeboden door z.n zaakwaarnemer.. Castaignos hebben we niet bij Feyenoord maar bij inter weggehaald.. Cabral was ontevreden bij Feyenoord-Verhoek bij was bij ons ontevreden.. Dus besloten de 2 clubs de spelers te ruilen... Eigenlijk hebben we alleen fer bij jullie weggekocht...Fer had nog maar een contract voor een half jaar en FC Twente heeft er 5 en halve miljoen voor betaald.. Van Geel werkte graag mee aan deze transfer,omdat ie anders gratisch de deur was uitgelopen..Plus dat Feyenoord op dat moment t geld wel goed kon gebruiken.. Dus dat wij achter jullie spelers aanlopen valt nog wel mee.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Half jaar... 5 1/2 miljoen... Lol ! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dus in feite helpt FC Twente jullie uit de rode cijfers.. Zie je wel..We zijn zo gek nog niet als we jullie een handje kunnen helpen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Julllie...ze worden bij jullie opgeleid voor twente....;))))).... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voor de hoogste bieder hippy... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja en wij bieden altijd t meeste..... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Je hapt wel lekker...;))))... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar is het een forum voor
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Verrek een foto van hippy..mooie foto!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: van papa..Nou hij blijft mooi!! |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee enschedese boys....Dat zie je toch wel..marsimo!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gaat niet best he...nog maar een heini??? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
T beste bewaren voor zondag in eindhoven...we spelen de laatste seizoenen t beste voetbal in eindhoven...Dus maar hopen op betere tijden.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Een heel goed plan hippy..doen we..Proost..een lekkere heineken tarwebok!!!! |
|
|
|