BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC Waalwijk (zaterdag 1 december 2012 , 19:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 november 2012 - 23:42   quote  deeplink  
9amxip.png vs 21aa16c.png

Datum & tijdstip: Zaterdag 01-12-2012 19:45
Locatie: Stadion Feijenoord, Rotterdam
Scheidsrechter: Danny Makkelie

Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 1.45, Gelijk 3.90, Winst RKC Waalwijk 6.50
Quotering kampioenschap Feyenoord volgens bwin: 25.00 (was 31.00)

- Feyenoord -

Voorzitter: Dick van Well
Trainer: Ronald Koeman
Aanvoerder: Stefan de Vrij

Laatste 5 wedstrijden:

01-11-2012 XerxesDZB - Feyenoord 0-4 KNVB Beker
04-11-2012 FC Twente - Feyenoord 3-0 Eredivisie
11-11-2012 Feyenoord - Roda JC 5-2 Eredivisie
18-11-2012 Feyenoord - Willem II 3-0 Eredivisie
25-11-2012 AZ - Feyenoord 0-2 Eredivisie

Vorm: W-V-W-W-W

Feyenoord is 17 thuiswedstrijden in de competitie ongeslagen. Laatste thuisnederlaag 05-11-2011. Feyenoord-NEC 0-1.
Feyenoord heeft de afgelopen 17 thuiswedstrijden in de competitie steeds gescoord.

Topscorers:

Lex Immers, Graziano Pellè 8
Sekou Cissé, Daryl Janmaat, Ruben Schaken 2
5 spelers 1

Meeste Assists:

Ruben Schaken 7
Graziano Pellè 4
Daryl Janmaat, Wesley Verhoek 3

Clean sheets:

Erwin Mulder: 1 in 4 wedstrijden
Kostas Lamprou: 3 in 10 wedstrijden

Afwezig:

Erwin Mulder (geblesseerd), Sekou Cissé (niet wedstrijdfit), Terence Kongolo (geblesseerd), John Goossens (geblesseerd).

Geschorst bij een volgende gele kaart:

Graziano Pellè (4)

Laatste basisopstelling Feyenoord:

Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè, Boëtius.

Laatste bankbezetting Feyenoord:

Graafland, Nelom, Elabdellaoui, Singh, Vormer, Te Vrede, Verhoek.

Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de, feyenoord.nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 november 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Later deze week voeg ik nog wat andere statistieken toe.
Sensi
 Sensi - dinsdag 27 november 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Top weer T! Koeman tegen Koeman, vind het wel lachen. Ik denk dat we dr een 3-0 overwinning van maken. Gelijkspelletje tussen de jode en pisvee, ADO die stunt bij de nepduitsers, kortom ik verwacht een topweekend!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 november 2012 - 23:51   quote  deeplink  
KAMPIOENEN!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 november 2012 - 00:05   quote  deeplink  
3-1
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Ik moet thuis blijven van mijn vrouw! Zij gaat met onze dochters ... ladies night zegt ze. Vind ik niet erg ......
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 13:33 schreef lijdensweg het volgende:
Ik moet thuis blijven van mijn vrouw! Zij gaat met onze dochters ... ladies night zegt ze. Vind ik niet erg ......
Buurvrouw ook weer blij..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 17:39   quote  deeplink  
5-0!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 17:46   quote  deeplink  
1-0!!!!
kuipje
 kuipje - woensdag 28 november 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Ik weet wel dat als feyenoord zaterdag wint. Ze alles tot de winterstop winnen.
Heb echt vertrouwen in dit elftal! En dan te bedenken dat we na de winterstop gelijk Ajax en Twente krijgen. En PSV az Vitesse en Twente ook nog eens thuis! Ik heb er echt voor het eerst sinds jaren weer vertrouwen in!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 17:55   quote  deeplink  
kampioensschaal.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Buurvrouw ook weer blij..
Hahaha, je heb helemaal gelijk!! Die gaan ook al mee naar de kuip ..........
sevillana
 sevillana - woensdag 28 november 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:
3-1
Eens
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Ik voorspel deze keer niks ......
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 19:18   quote  deeplink  
RKC Waalwijk ziet Lamey wedstrijdritme op doen

michael%252520lamey.jpg

RKC Waalwijk lijkt snel een beroep te kunnen doen op Michael Lamey. De 32-jarige Amsterdammer speelde mee met de beloften mee en hield dat een uur vol tegen NAC Breda (1-1, red). 

Lamey werd opgesteld als rechter centrale verdediger. De mandekker verbond zich in september aan RKC Waalwijk, nadat hij in eerste instantie zijn conditie op peil zou houden bij de eredivisionist. Hij tekende een contract voor 2,5 jaar bij de eerstedivisionist.

RKC Waalwijk brengt Lamey, die hiervoor bij Wisla Kraków werkte, langzaam, aangezien hij de laatste tijd nauwelijks wedstrijden heeft afgewerkt. Tegen sc Heerenveen en FC Groningen mocht hij al op de bank plaatsnemen. Mogelijk maakt de voormalige jeugdinternational aankomend weekeinde tegen Feyenoord zijn rentree op de Nederlandse velden.
bron:Soccernews
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 20:18   quote  deeplink  
pelle moet geel pakken...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Euh hoe bedoel je..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Staat op scherp.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 28 november 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Zouden we Pelle niet goed kunnen gebruiken tegen NAC dan..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:
Staat op scherp.
Ja maar die geile kennende heeft ie het over van Geel..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Welke wedstrijd is na NAC?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:46 schreef Bosifyable het volgende:
Zouden we Pelle niet goed kunnen gebruiken tegen NAC dan..?
Precies, mogelijk nog de zwaarste wedstrijd tot aan de winterstop..
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 20:50   quote  deeplink  
thuis,,,ado...

pelle speelt in de kuip altijd beter.

en is tegen NAC te missen lijkt me.......(en immers staat ook op scherp.....)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Immers is makkelijker te vervangen..
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 20:52   quote  deeplink  
inderdaad.....daarom koos ik voor Pelle.
ar
 ar - woensdag 28 november 2012 - 20:56   quote  deeplink  
4-0.
toch maar 4-1. goaltje Chevalier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door ar --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Mulder, Cissé en Schaken trainen voluit mee

600x400-902807.jpg

Ruben Schaken heeft woensdag en donderdag volledig meegetraind met de selectie van Feyenoord. De aanvaller ging afgelopen maandag voortijdig van de training wegens een vleeswond, maar stond woensdagmiddag alweer op het trainingsveld. Donderdag maakte de aanvaller eveneens de volledige groepstraining mee, waarbij onder meer een partijspel werd gespeeld.

Ook Erwin Mulder en Sekou Cissé trainden donderdagochtend op Varkenoord volledig mee met de selectie. Beide spelers zijn op de terugweg na een blessure en maakten een gretige indruk tijdens het partijspel. Mulder kampte met klachten aan zijn voet, terwijl Cissé last had van een hamstringblessure.

In de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk van aanstaande zaterdag trainde Feyenoord donderdag op Varkenoord met een grote groep van in totaal 26 spelers, onder wie A-junior Lucas Woudenberg. Terence Kongolo en John Goossens waren de enige twee spelers die ontbraken op het sportcomplex.

Trainer Ronald Koeman verdeelde de selectie in drie groepen, waarbij één groep werd aangevuld met assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst. Terwijl de ene groep een rondo afwerkte, namen de andere twee teams het in een groot partijspel tegen elkaar op. Deze partij werd op zeer fanatieke wijze afgewerkt door de spelers, waardoor er meer dan eens fraaie duels te zien waren op het trainingsveld.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Ladies Night

De thuiswedstrijd die Feyenoord a.s. zaterdag 1 december speelt tegen RKC Waalwijk staat in het teken van Ladies Night!

Rond dit duel worden alle mannelijke bezoekers extra in het zonnetje gezet, zonder een welkomstdrankje en zonder leuke give-aways. Daarnaast zijn er verschillende fotografen aanwezig die zullen zorgen voor een blijvende herinnering aan deze avond.

Alle heren kunnen met 0,- euro korting een kaart kopen voor deze wedstrijd!

Ladies_Night.jpg
Bron:Lunaticnews
JanM
 JanM - donderdag 29 november 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 15:11 schreef RenatoBos het volgende:
Ladies Night

De thuiswedstrijd die Feyenoord a.s. zaterdag 1 december speelt tegen RKC Waalwijk staat in het teken van Ladies Night!

Rond dit duel worden alle mannelijke bezoekers extra in het zonnetje gezet, zonder een welkomstdrankje en zonder leuke give-aways. Daarnaast zijn er verschillende fotografen aanwezig die zullen zorgen voor een blijvende herinnering aan deze avond.

Alle heren kunnen met 0,- euro korting een kaart kopen voor deze wedstrijd!

[ afbeelding ]
Bron:Lunaticnews
Hey, die in dat hempje staat altijd naast mij en hoe kouder het buiten is, hoe harder de knoppen ;-p
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 15:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Hey, die in dat hempje staat altijd naast mij en hoe kouder het buiten is, hoe harder de knoppen ;-p
Nu begrijp ik die onzinnige cijfers ook ineens die jij altijd geeft, jij ziet natuurlijk maar half de wedstrijd..
ar
 ar - donderdag 29 november 2012 - 17:51   quote  deeplink  
hahahahahaha!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Feyenoord met rouwbanden tegen RKC Waalwijk

media_xl_1441275.jpg

Feyenoord gaat de komende thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk met rouwbanden spelen. Ook zal er voorafgaand aan het duel één minuut stilte worden gehouden naar aanleiding van het overlijden van Ab Fafié, die woensdag op 71-jarige leeftijd overleed.
Fafié speelde in het seizoen 1959/1960 vier wedstrijden in de hoofdmacht van Feyenoord. Na zijn actieve carrière keerde Fafié in 1981 als assistent-trainer terug in de Kuip. Als speler kwam Fafié ook voor Xerxes en PSV uit. In 1983 was hij tijdelijk hoofdtrainer van Feyenoord, na het vertrek van Hans Kraay sr. Een jaar later werd hij opnieuw hoofdtrainer.
Als trainer werkte Fafié verder onder meer voor AEK Athene, AA Gent, FC Utrecht, AEK Larnaca en Go Ahead Eagles. Ook trainde hij de nodige amateurclubs uit onze regio, waaronder CVV en Overmaas.
bron:Fr12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 17:59   quote  deeplink  
"RKC kan minstens een punt halen in De Kuip"

00908653.jpg

Erwin Koeman treft zaterdag met RKC Waalwijk het Feyenoord van zijn broer Ronald. De Brabanders kunnen volgens de coach verrassen in De Kuip.

"Wij hebben een ploeg die het Feyenoord lastig kan maken, waarbij ik vooral hoop dat mijn team dúrft te voetballen in de entourage van De Kuip", aldus Erwin Koeman tegenover Omroep Brabant. "Als we ons niet laten intimideren door die volle Kuip kunnen we minstens een punt halen. De laatste drie wedstrijden hebben we zeven punten gepakt. Dat gevoel moeten we vasthouden."

"Het is voor mij natuurlijk ook bijzonder, omdat ook ik twee jaar bij Feyenoord trainer ben geweest", weet de RKC-trainer. "Dat ik daar nu m'n jongere broer als trainer van de tegenstander tref is leuk, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Ronald en ik hebben geen geheimen voor elkaar. Feyenoord weet precies hoe RKC in elkaar steekt en RKC weet dat van Feyenoord. Ik kan alleen naar mijn eigen ploeg kijken en vaststellen dat de vijftien spelers waar ik uit kan kiezen allemaal fit zijn."
bron:Voetbalprimeur
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:18 schreef van geil het volgende:
pelle moet geel pakken...
wat dacht je van GEEN geel pakken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

wat dacht je van GEEN geel pakken?
Komt er toch een keertje aan..
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Komt er toch een keertje aan..
beter ff wachten tot er "veilig vaarwater" is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

beter ff wachten tot er "veilig vaarwater" is
Ja dat lijkt indd het verstandigst Sevi,we gaan de goede kant op :)
tomson
 tomson - donderdag 29 november 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Komt er toch een keertje aan..
Het is natuurlijk lady's night. Trekt die gek straks weer z'n shirt uit :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door tomson --
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Het is natuurlijk lady's night. Trekt die gek straks weer z'n shirt uit :)
kan ie toch ook na afloop nog doen? :)
tomson
 tomson - donderdag 29 november 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Hij zoekt het maar uit. Ik wil gewoon doelpunten zien.
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:51 schreef tomson het volgende:
Hij zoekt het maar uit. Ik wil gewoon doelpunten zien.
precies
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Het is natuurlijk lady's night. Trekt die gek straks weer z'n shirt uit :)
hahaha
van geil
 van geil - donderdag 29 november 2012 - 20:53   quote  deeplink  
liever tegen NAC niet erbij,,

als tegen 020/twente die eraan komen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Die Lady`s night is overigens ook niks..
Gaan ze al die vrouwenelftallen uitnodigen net zoals vorig jaar..
Vragen ze later hoe ze het vonden en zeggen ze weer allemaal..Was wel
leuk maar ik ben voor 020...kud wijfen lekker weglaten
van geil
 van geil - donderdag 29 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
winnen...please,,,winnen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Het is natuurlijk lady's night. Trekt die gek straks weer z'n shirt uit :)
Je wordt bedankt, gaat Graziano meteen doen natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:05   quote  deeplink  
'Ticket Feyenoord-uit even duur als seizoenkaart RKC'

$T2eC16VHJFoE9nh6oV+uBQslQ)Rvww~~60_84.JPG

Waarschijnlijk onbedoeld heeft Feyenoord de aanstaande tegenstander RKC extra gemotiveerd voor het onderlinge treffen van morgenavond in de Kuip. De Waalwijkse spelers zijn boos dat extra kaarten voor hun familie of vrienden 124,85 euro per stuk kosten.

'Belachelijk', reageert Frank van Mosselveld, verdediger van RKC in AD Sportwereld. 'Een kaartje is even duur als een seizoenskaart bij RKC. Het is bovendien voor een vak boven in een hoek, waarbij je een verrekijker nodig hebt om het veld te zien.'

Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club. Daarnaast kunnen ze kaarten bijkopen. Maar voor voetballers van RKC - die bepaald geen topsalarissen verdienen - is 124,85 euro te veel van het goede. 'Voor het eerst in jaren kunnen mijn ouders mijn wedstrijd niet bezoeken', zo reageert vleugelverdediger Sigourney Bandjar.

Voor de 124,85 euro is er een tribuneplaats (ter waarde van 58,30 euro) en toegang tot het Spelershome in het Maasgebouw (66,55 euro). Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat het om 'heel goede plaatsen gaat en toegang tot de lounge, met gratis eten en drinken'. 'We nemen contact op met RKC om uitleg over de prijsopbouw te geven', zegt hij.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:06   quote  deeplink  
8e33252151b6382f3f47a5601c25368e.png

kuip2.jpg

RKC Waalwijk verraste in het verleden met uitoverwinningen op topclubs. Maar de Kuip was voor de Waalwijkers een vrijwel onneembare veste. Alleen in 1999 wonnen de Waalwijkers.
Die zege was eigenlijk een toevalstreffer.

Trainer Martin Jol had Yuri Cornelisse buiten de basis gelaten. Die kwam na 25 minuten toch als vervanger van David Nascimento in het veld. Hij scoorde twee keer. De winnende treffer viel in de laatste minuut. Ron Heesakkers zorgde voor de voorzet. Bij Feyenoord maakte de Braziliaanse spits Somália die wedstrijd zijn debuut.

Vorig seizoen speelden de Waalwijkers met 1-1 gelijk in de Kuip. Het werd een memorabele wedstrijd door de aanwezigheid van John Guidetti. Die kreeg voor de tweede keer geel toen hij zijn shirt uittrok nadat hij een penalty benut had.Drie minuten voor tijd maakte Robert Braber gelijk. Dat gebeurde allemaal onder leiding van scheidsrechter Danny Makkelie, die ook de 22e editie fluit. Voor RKC was het het zesde gelijke spel in de Kuip.

De Waalwijkers missen nog steeds Peter Jungschläger, die deze week al wel weer op het veld actief was. Daar liet ook Guy Ramos zich zien. En verder zijn Mark Janssen en Richie Barroilhet nog steeds absent.

Voor trainer Erwin Koeman wordt het de vierde confrontatie als trainer met zijn broer Ronald. Hij won er nog niet één en wil daar graag mee afrekenen. "Maar het is zeker geen wedstrijd in een wedstrijd", aldus Erwin Koeman.
Bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Mulder en Cissé maandag bij beloften

Erwin Mulder en Sekou Cissé komen zaterdag nog niet in actie voor Feyenoord in het thuisduel met RKC Waalwijk. Beide spelers maken maandag hun rentree bij het beloftenteam, dat dan tegen Jong Ajax speelt. Dat heeft trainer Ronald Koeman vrijdag gezegd.
Doelman Mulder kwam vanwege een teenbreuk sinds september niet meer in actie voor de Rotterdammers. Cissé was tijdens het uitduel met FC Groningen op 7 oktober geblesseerd geraakt aan zijn hamstring. Koeman mist behalve dat tweetal ook John Goossens en Terence Kongolo.

Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 15:30   quote  deeplink  
RKC mist viertal in De Kuip

838850873_16_rMKA.jpeg

Trainer Erwin Koeman van RKC Waalwijk kan zaterdag in de uitwedstrijd tegen Feyenoord, waar zijn broer Ronald trainer is, nog altijd geen beroep doen op Peter Jungschläger, Mark Janssen, Guy Ramos en Richard Barroilhet. Het kwartet kampt al geruime tijd met blessures.
Barroilhet revalideerde de afgelopen tijd in zijn vaderland Frankrijk van een knieblessure. Hij werkt vanaf komende week in Waalwijk verder aan zijn herstel. De aanvaller kwam nog niet in actie sinds hij in de zomer overkwam van Fulham.
Bron:AD 

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC Waalwijk (zaterdag 1 december 2012 , 19:45)









0.0089361