BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC Waalwijk (zaterdag 1 december 2012 , 19:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 20:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou ja prima! Naar de omstandigheden best wel goed. Maar ze moeten veel meer over de flanken gaan spelen en meer door de lucht ipv over de grond. De bal hoeft maar een keer te blijven liggen voor die keukenboeren .....
Idd. Daarnaast vind ik dat er best nog een tandje bij mag, ookal komen we niet in de problemen. Supporters die in de regen staan moet je gewoon op een nulletje of 3 of 4 trakteren.
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 20:48   quote  deeplink  
Ik weet het nog niet zeker. Rkc kan zomaar weer uit de counter of een vrije trap weer 1-1 maken. De snelle 2-0 voor rust zou heerlijk zijn. Dan denk ik niet meer dat we het gaan weggeven.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 december 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 20:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou ja prima! Naar de omstandigheden best wel goed. Maar ze moeten veel meer over de flanken gaan spelen en meer door de lucht ipv over de grond. De bal hoeft maar een keer te blijven liggen voor die keukenboeren .....
Naar omstandigheden prima.
Vleugelspel is lastig, veld is daar ook slecht.
Sensi
 Sensi - zaterdag 01 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Naar omstandigheden prima.
Vleugelspel is lastig, veld is daar ook slecht.
Ondanks dat heb ik wel wat aardige dingen van Boetius gezien. Afronding nog niet helemaal maar hij maakt wel zijn acties.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Tyfus. Sopcast is deaudt.
Sensi
 Sensi - zaterdag 01 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
First row sports ;p
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Prachtige pass van Vilhena op Boetius!
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Dit was gewoon een penalty!
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Wat een kans voor Schaken!
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Pff, wat een kansen voor SChaken!
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Pelle!!!!!!!!!!!

Wat een fenomeen!
Sensi
 Sensi - zaterdag 01 december 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Oooooh hahaha wat een doelpunt!
Sensi
 Sensi - zaterdag 01 december 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Nu wil ik een hattrick van hem ook!!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 21:05   quote  deeplink  
:D
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 december 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Zelfs de skybox is nu zeiknat.
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 december 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Kom op Feyenoord! Ga weer voetballen!
kuipje
 kuipje - zaterdag 01 december 2012 - 21:21   quote  deeplink  
heeft iemand een stream voor me? ben op vakantie en heb hier geen EL en mijn stream kapt er net mee
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 december 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Vethoek ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 december 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Na de 2-0 hebben ze zich niet meer ingespannen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 21:21 schreef kuipje het volgende:
heeft iemand een stream voor me? ben op vakantie en heb hier geen EL en mijn stream kapt er net mee
Kijk op livetv.ru. Rechtsboven ff op t engelse vlaggetje klikken. Zie je streams van diverse aanbieders staan. In Thailand kijk ik meestal via Sopcast. Werkt gewoon goed. Lage breedband: DSC channels (ff zoeken welke feyenoord uitzend), hoge bandbreedte M&M of 13th Channel
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Na de 2-0 hebben ze zich niet meer ingespannen.
Het begon te regenen. Ze vonden het wel best. Wel een heel mooi schot van Vilhena trouwens.
kuipje
 kuipje - zaterdag 01 december 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Na de 2-0 hebben ze zich niet meer ingespannen.
Prima ook, 2-0 prima score. Weer een wedstrijd makkelijk gewonnen.

2e? zeker, kampioen? Kan zo maar!
kuipje
 kuipje - zaterdag 01 december 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 21:42 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Het begon te regenen. Ze vonden het wel best. Wel een heel mooi schot van Vilhena trouwens.
Wel een mooie titel op frfanatic. Pelle steelt de show op natte lady's night
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 21:54 schreef kuipje het volgende:

[..]

Wel een mooie titel op frfanatic. Pelle steelt de show op natte lady's night
Volgens lijdensweg mag ik dat niet serieus nemen...
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 01 december 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 20:20 schreef Wim2 het volgende:
Pfff, dit wordt 100% zeker puntenverlies!
haha
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Ook weer de 0 gehouden. Nu 3e wedstrijd op rij. Volgende week tegen NAC moet ook lukken. Pas tegen ADO of Groningen zullen we er eentje tegen krijgen.
van geil
 van geil - zaterdag 01 december 2012 - 22:54   quote  deeplink  
goede wedstrijd.
MMM
 MMM - zaterdag 01 december 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Bij vlagen goed gespeeld, laatste kwartier helaas wat minder. Pelle weer 2 goals, Janmaat ook erg goed.
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 december 2012 - 23:44   quote  deeplink  
volgens mij had Feyenoord in het eerste kwartier al op 2-0 moeten staan, maar goed, . . uiteindelijk ben ik wel tevreden met de uitslag
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 02:32   quote  deeplink  
Pellè steelt de show tijdens Ladies Night

Aan de hand van Graziano Pellè heeft Feyenoord zaterdag de vierde overwinning op rij geboekt. Tijdens Ladies Night in De Kuip was het uitgerekend de bij de vrouwelijke supporters immens populaire Italiaanse spits die beide doelpunten voor zijn rekening nam, in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk: 2-0. Feyenoord hield voor de derde keer op rij de nul, wat sinds april 2010 niet meer was voorgekomen.

20121201_rkc_7_rh.jpg

De sporen die bij rust op het veld te zien waren, vertelden grotendeels het verhaal van de eerste helft. Het was eenrichtingsverkeer richting het doel van RKC-doelman Jeroen Zoet, wat bij rust ook was te zien aan het gras dat met name op de helft van de bezoekers behoorlijk was omgeploegd, dankzij een combinatie van hevige regen en een stormloop op het doel van RKC. 

20121201_rkc_1_rh.jpg
 
Dat Feyenoord de bezoekers zover achteruit wist te drukken was een prestatie op zich, op een veld dat door de regen spekglad was geworden. Feyenoord toonde echter aan veel beter om te kunnen gaan met de omstandigheden dan de bezoekers, door bijvoorbeeld vaak de buitenspelers Ruben Schaken en Jean-Paul Boëtius te zoeken. Met name Boëtius deed in de meeste gevallen ook iets goeds met de ballen die hij kreeg aangespeeld. Zo legde hij al vroeg in de wedstrijd een bal vanaf links panklaar voor Schaken, maar de international gleed op het beslissende moment weg waardoor hij de voorzet niet binnen wist te tikken.

20121201_rkc_2_rh.jpg
 
Ruim vijf minuten later leek Boëtius zelf de afmaker te worden toen hij uitstekend in stelling werd gebracht door de opnieuw sterk spelende Pellè. De watervlugge aanvaller passeerde doelman Zoet, maar kwam vervolgens ten val. Scheidsrechter Makkelie zag er geen strafschop in, wat extra zuur was gezien het feit dat Lex Immers de doorschietende bal kort daarop net niet alsnog tot doelpunt wist te promoveren.

20121201_rkc_3_rh.jpg
 
Dat het krachtsverschil toch nog voor rust in de score werd uitgedrukt, was te danken aan de allerlaatste kans van de eerste helft. Terwijl de blessuretijd al liep, vond Clasie vanaf het middenveld met een hoge bal het hoofd van Pellè. De spits was scherper dan doelman Zoet en kopte de bal over de uitkomende keeper in het lege doel.

20121201_rkc_4_rh.jpg
 
Feyenoord trok daarmee de goede lijn die de afgelopen weken werd ingezet door, want ook na rust kwam de ploeg van Ronald Koeman geen moment in de problemen. Helemaal nadat Pellè na een kwartier spelen in de tweede helft zijn tweede van de avond had gemaakt, wist RKC dat er niets te halen viel in De Kuip.
 
20121201_rkc_5_rh.jpg

De 2-0 was het resultaat van opnieuw een prima aanval van Feyenoord, die leidde tot een voorzet vanaf de rechterkant van Schaken. De bal caramboleerde vervolgens via twee verdedigers precies tot voor de voeten van Pellè, die knap uit de draai de korte hoek wist te vinden. 

20121201_rkc_6_rh.jpg
 
Daarmee was de wedstrijd gespeeld, hoewel RKC ruim tien minuten tijd nog dicht bij de aansluitingstreffer kwam. Het was te danken aan Kostas Lamprou dat Feyenoord voor de derde wedstrijd op rij geen tegendoelpunt kreeg. De doelman redde tot twee keer toe op een schot van dichtbij, waarbij met name reflex op een inzet van invaller Mart Lieder in het oog sprong.

20121201_rkc_8_rh.jpg

Feyenoord RKC Waalwijk 2-0
Scoreverloop:

45 + 1 1-0 Pellè
57 2-0 Pellè
 
Scheidsrechter: Makkelie
 
Opstellingen:
Feyenoord:
Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vilhena, Immers, Clasie; Schaken, Pellè en Boëtius (77 Verhoek).
RKC Waalwijk: Zoet; Bandjar, Drost, Martina, Van Peppen; Jozefzoon, Braber, Duits (77 Lieder); Najah (60 Stans), Chevallier en Boukhari (69 Sneijder).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 02:36   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 02:36   quote  deeplink  
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 22:37 schreef BertusBadeend het volgende:
Ook weer de 0 gehouden. Nu 3e wedstrijd op rij. Volgende week tegen NAC moet ook lukken. Pas tegen ADO of Groningen zullen we er eentje tegen krijgen.
Zal je zien dat we tegen NAK een draak van een wedstrijd gaan spelen
MMM
 MMM - zondag 02 december 2012 - 11:34   quote  deeplink  
De grasmat moet onder handen worden genomen na gisteren..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 06:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal je zien dat we tegen NAK een draak van een wedstrijd gaan spelen
Ga je dat elke week zeggen?
Er is geen aanleiding om dát te verwachten.
tomson
 tomson - zondag 02 december 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 06:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal je zien dat we tegen NAK een draak van een wedstrijd gaan spelen
images?q=tbn:ANd9GcRMelcKHMQOZrPPOqlYplulgyC1yXFVKG-v26lzdC2imkrDe__GjA
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 06:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal je zien dat we tegen NAK een draak van een wedstrijd gaan spelen
Je was gisteren zo goed op weg door positiviteit uit te stralen. Hou dat vast ;)
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 02 december 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 06:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal je zien dat we tegen NAK een draak van een wedstrijd gaan spelen
Denk je dat alles de verkeerde kant op gaat, zal je net zien dat het anders loopt. Het zit ook altijd tegen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga je dat elke week zeggen?
Er is geen aanleiding om dát te verwachten.
Je kan het beter op tijd zeggen dan kunnen de spelers het even lezen en zich weer scherp instellen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je kan het beter op tijd zeggen dan kunnen de spelers het even lezen en zich weer scherp instellen
Hahahahahaha!
tomson
 tomson - zondag 02 december 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:56 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Je was gisteren zo goed op weg door positiviteit uit te stralen. Hou dat vast ;)
Lijdensweg positief? Epo ?
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je kan het beter op tijd zeggen dan kunnen de spelers het even lezen en zich weer scherp instellen
zit wel wat in...

de enige manier om echt alles eruit te halen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Lijdensweg positief? Epo ?
Hij zei iets positiefs. Welliswaar met 2 of 3 negatieve kanttekeningen erbij, maar de boodschap was positief ^-^
tomson
 tomson - zondag 02 december 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:32 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Hij zei iets positiefs. Welliswaar met 2 of 3 negatieve kanttekeningen erbij, maar de boodschap was positief ^-^
Loopt hij 1 op 3. Er zit een stijgende lijn in..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 12:57   quote  deeplink  
RKC-aanvoerder: 'Misschien hadden we Kuipvrees'

RKC Waalwijk leed zaterdag op bezoek bij Feyenoord een kansloze nederlaag. Ook aanvoerder Ard van Peppen kon niet anders dan concluderen dat het 2-0 verlies een terecht was.

"We hebben ze echt geen centje pijn gedaan. Wij kwamen helemaal niet aan voetballen toe. Misschien iets van 'Kuipvrees' of zo. Vorig jaar hebben we hier ook gespeeld en toen hadden we daar geen last van, maar ik denk dat we vandaag allemaal ons niveau niet haalden. Dan wordt het snel toegeschreven aan De Kuip, maar ik denk niet dat het een heksenketel was", vertelde de middenvelder. 
"Het was een super zwaar veld. Dat was echt niet normaal. Soms bleef de bal gewoon een beetje haken. Daar had de tegenstander natuurlijk ook last van. We hebben ze gewoon te weinig onder druk gezet en dat was teleurstellend", besloot Van Peppen in gesprek met Eredivisie Live.
bron:Elfvoetbal 
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Lijdensweg positief? Epo ?
Als er steeds meer spelers in komen te staan waar ik achter sta, dan kan ik moeilijk negatief blijven! Geen Mulder, geen Cabral, geen Bruins, geen Nelom ... Ja zo wordt ik wel steeds positiever. Er zijn er nog steeds die dit Feyenoord niet beter zullen maken maar het gaat de goeie kant op!
Sensi
 Sensi - zondag 02 december 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als er steeds meer spelers in komen te staan waar ik achter sta, dan kan ik moeilijk negatief blijven! Geen Mulder, geen Cabral, geen Bruins, geen Nelom ... Ja zo wordt ik wel steeds positiever. Er zijn er nog steeds die dit Feyenoord niet beter zullen maken maar het gaat de goeie kant op!
Nou goed vooruit, +1 L =) En dat het de goeie kant op gaat is één ding wat zeker is. Heel tevreden over de wedstrijd van gister al vond ik de laatste minuut of 20 wat zwakker ogen. Daar zullen we tegen betere ploegen voor moeten waken, dat het gemakzucht niet te groot word op het moment dat we voor staan. Balletje lekker rond laten gaan en uitspelen!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:05 schreef Sensi het volgende:

[..]

Nou goed vooruit, +1 L =) En dat het de goeie kant op gaat is één ding wat zeker is. Heel tevreden over de wedstrijd van gister al vond ik de laatste minuut of 20 wat zwakker ogen. Daar zullen we tegen betere ploegen voor moeten waken, dat het gemakzucht niet te groot word op het moment dat we voor staan. Balletje lekker rond laten gaan en uitspelen!
Doelpunten hebben we nodig, dat kan straks gaan opbreken..
Sensi
 Sensi - zondag 02 december 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doelpunten hebben we nodig, dat kan straks gaan opbreken..
Is waar maar voor als nog hadden we aan het begin van het seizoen niet kunnen denken dat het zo zou lopen met alle belangrijke spelers die weg gingen. Dus van mij echt een dikke pluim naar iedereen, de huidige selectie, de trainer, de technische staf en ja ook Gudde en v Geel. Je ziet Feyenoord echt groeien, doelpunten komen vanzelf!
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 02 december 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:16 schreef Sensi het volgende:

[..]

Is waar maar voor als nog hadden we aan het begin van het seizoen niet kunnen denken dat het zo zou lopen met alle belangrijke spelers die weg gingen. Dus van mij echt een dikke pluim naar iedereen, de huidige selectie, de trainer, de technische staf en ja ook Gudde en v Geel.
Helemaal mee eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC Waalwijk (zaterdag 1 december 2012 , 19:45)









0.0079939