BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC Waalwijk (zaterdag 1 december 2012 , 19:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:16 schreef Sensi het volgende:

[..]

Is waar maar voor als nog hadden we aan het begin van het seizoen niet kunnen denken dat het zo zou lopen met alle belangrijke spelers die weg gingen. Dus van mij echt een dikke pluim naar iedereen, de huidige selectie, de trainer, de technische staf en ja ook Gudde en v Geel. Je ziet Feyenoord echt groeien, doelpunten komen vanzelf!
Helemaal met je eens maat, wie weet waar dit seizoen ons nog gaat brengen d:-))
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Helemaal met je eens maat, wie weet waar dit seizoen ons nog gaat brengen d:-))
Coolsingel... haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 15:09 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Coolsingel... haha
WOEHOEEEE..
153n092.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 15:25   quote  deeplink  
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

WOEHOEEEE..
[ afbeelding ]
ghe ghe....heerlijk
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 december 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doelpunten hebben we nodig, dat kan straks gaan opbreken..
Laatste wedstrijden toch aardig?
Meer gescoord dan de snavels bijvoorbeeld
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Laatste wedstrijden toch aardig?
Meer gescoord dan de snavels bijvoorbeeld
Redelijk, maar nog te weinig, er hadden er veel meer in kunnen leggen..
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Redelijk, maar nog te weinig, er hadden er veel meer in kunnen leggen..
ben ik met je eens,,,vaak te snel tevreden...

moet de volgende stap worden...bloed ruiken.

goed voor de klandizie ,status en zelfvertrouwen..en zeer belangrijk klassering.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:23 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik met je eens,,,vaak te snel tevreden...

moet de volgende stap worden...bloed ruiken.

goed voor de klandizie ,status en zelfvertrouwen..en zeer belangrijk klassering.
Juistem..daar worden wij vrolijk van..
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 december 2012 - 20:15   quote  deeplink  
En weer 3 punten ' lekker
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 20:15 schreef piet de paler het volgende:
En weer 3 punten ' lekker
en hoe,slechts een kans vergegeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 december 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 20:48 schreef van geil het volgende:

[..]

en hoe,slechts een kans vergegeven.
NAC we komen er aan en vooral jij LULRING
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Lulring ach wie neemt die gozerT nog serieus..
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 december 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 21:37 schreef RenatoBos het volgende:
Lulring ach wie neemt die gozerT nog serieus..
[ filmpje ]
Zijn moeder.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Teveel aandacht voor Kutje Kuipvrees.
tomson
 tomson - zondag 02 december 2012 - 22:14   quote  deeplink  
bangalijst
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zijn moeder.
Ik betwijfel het..
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 22:14 schreef tomson het volgende:
gangbanglijst
inderdaad...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zijn moeder.
Bep Lulring

Met enige verbazing luisterde ik een paar weken geleden naar de Groningen supporters, die mededeelden dat de moeder van Anthony Lurling van lichte zeden is. Ik ken Groningers als nette, eerlijke, nuchtere mensen dus vroeg me af wat de waarheid was achter deze leus. Was het een grapje? Was het een spreekkoor met als bedoeling Lurling te kwetsen? Of zat er een kern van waarheid achter? Immers, datzelfde weekend gaven ADO-supporters aan dat mevrouw Meis de hoer van Amsterdam was. Dat bleek achteraf tamelijk overdreven, ze is slechts één van de. Ik was benieuwd naar de vrouw die de term Kuipvrees in de wereld bracht, kortom, ik wilde mevrouw Lurling ontmoeten.

Ik schreef mevrouw Lurling een nette brief. Ik stelde me netjes in deze brief voor als een journalist van een Belgische, lokale krant en vroeg haar of ik haar mocht interviewen. Ze voelde zich vereerd en zo gebeurde het dat ik op een regenachtige nazomeravond naar Den Bosch afreisde om Het Interview te doen. Het doel: een antwoord krijgen op de vraag beoefent mevrouw Lurling het oudste beroep ter wereld?.

Gewapend met een bandrecorder, een kladblok, een pen en een lange, bruine journalistenjas (een Nederlandse vriendin die in België woont vertelde me dat rechercheurs in België óók altijd een bolhoed en een vergrootglas hebben, leunend op de Sherlock Holmes traditie. Waarom zou een Belgische journalist dan ook niet traditioneel gekleed kunnen gaan?) betrad ik het tuinpad van de ouders van Anthony Lurling. Een mooi, vrijstaand huis in een buitenwijk van Den Bosch. Ik besloot mijn ogen goed de kost te geven, te letten op kleine dingen die zouden bevestigen dan wel ontkennen dat mevrouw Lurling van lichte zeden was. Enige opwinding maakte zich over mij meester. Als mevrouw Lurling net zo'n knap mens is als haar zoon voor de zekerheid pinde ik 50 euro.

Met diverse kloppende lichaamsdelen belde ik aan bij de ouders van Anthony Lurling. Ze deed zelf open. Enigszins teleurgesteld moest ik vaststellen dat mevrouw Lurling niet van lichte zeden was, daar er zeker sprake was van een behoorlijk overgewicht. Maar wat leek ze in haar ogen toch op Anthony. Een mooi gezicht, met diepliggende ogen. Het haar in een knot. Ze stelde zich voor als Bep. Ik mocht naar binnen en we namen plaats. Engels aandoend interieur, en zo róók het ook. Ik kreeg een kopje Engelse melange en ze vroeg me of ik een worstenbroodje lustte. Ik kreeg er twee (!). Nogmaals keek ik naar Bep. Ze zag er moe uit, aan haar Wallen te zien. Niet van lichte zeden, wel Wallen, dit schoot niet op. Ik keek naar Bep, die zenuwachtig glimlachte, door toedoen van deze Belgische journalist.

Mijn man is op zakenreis, vertelde ze, hij komt volgende week weer terug, maar gelukkig komt Anthony wat vaker naar Den Bosch toe. Ik pakte mijn digitale fotocamera uit mijn tas en vroeg haar of ze even wilde poseren. Ik maakte een foto van haar en was niet verrast toen ik zag dat er rode lichtjes in haar ogen straalden. Zouden de Groningers dan toch gelijk krijgen? Het interview begon. Een stel slappe, niet relevante vragen waar Bep zo diep mogelijk op inging. En mijn continue attentie op tekenen van Gronings gelijk of ongelijk.

Bep werd somber toen ik vroeg naar Anthony's Feyenoord-tijd. Anthony had het moeilijk gehad, in de havenstad. Zijn eeuwige zelfvertrouwen en zijn eeuwige zin in het voetballen hadden plaats gemaakt voor mistroostigheid. Soms kostte het Bep moeite Anthony uit bed te krijgen. Het ontroerde Bep dat Anthony weer even die schuchtere, kleine jongen van vroeger werd. Via Feyenoord naar NAC, Bep zag het als promotie voor Anthony. Een nieuwe kans, een nieuwe mogelijkheid om te laten zien dat Anthony wel degelijk kon voetballen. Anthony klaarde op, zonder zijn moeder in deze eenzame periode alleen te laten.

De spreekkoren dan. Sinds Anthony in Heerenveen gevoetbald heeft, wordt Bep uitgescholden. Een risicovol onderwerp, realiseer ik me terdege, hoewel het antwoord op mijn meest prangende vraag nu wel eens beantwoord zou kunnen worden. Ik merk dat ze naar buiten kijkt, waar ze me tot nu toe continue aangekeken heeft. Het moeilijke hiervan is dat het dan weer onverstandig is om er een mening over te hebben, om die mening te verkondigen. Wat je ook zegt, het zal altijd tegen je gebruikt worden. Je weet dat het niet persoonlijk bedoeld wordt, dat het is om Anthony uit zijn spel te halen.. Bep zwijgt. Kijkt voor zich uit. En dan strijdbaar: Fantastisch dat Anthony dan die winnende maakt tegen Groningen. Dat is dé manier.

Mijn vragen raken op. Bep is opgestaan en staat voor het raam. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ze er talent voor heeft, voor het raam staan, maar dat dit een veel te lieve vrouw is. Veel te eerlijk, veel te emotioneel. Maar ook rijk, in financiële zin. Ik vraag Bep naar het beroep van haar man. Die is uitgever, hij is nu in Amerika om boeken te verkopen, over doe-het-zelven. Ik ben zelf sinds kort naaister, kreeg een naaimachine cadeau van Anthony, de schat.

Ik neem afscheid van Bep. Enigszins verbouwereerd. Naaister Wie had dat kunnen denken, de Groningers hebben gelijk, zij het verkeerd geïnterpreteerd. Ik loop weer over het tuinpad, ik draai me nog een keer om. Daar staat Bep. Ik zal r missen. Stuur je me een exemplaar van jullie krant op? Ik versnel mijn pas.
Bron:Uitgeverij-stofje
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Wat een gelul.
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 10:40   quote  deeplink  
600_photo.jpg
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Kijk alleen dat lelijke jankhoofd van hem.

0.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 10:50   quote  deeplink  
'Naar huis? Tot ze ons De Kuip uit schopten'

media_xll_1444471.jpg

Tim Koeman vierde de 2-0 overwinning op RKC zaterdagavond tot in de kleine uurtjes. 'Het was superleuk', zegt de 22-jarige zoon van Feyenoord-trainer Ronald over het familiefeestje in De Kuip. 'Hoe laat we naar huis gingen? Tot ze ons naar buiten schopten.'

De zoon van de verliezende coach was iets minder uitgelaten. 'Omdat ik keelpijn had, gingen de biertjes er lastig in', zegt Len Koeman (22), de zoon van Erwin. 'Het was gezellig om de familie weer te zien, maar ik baalde toch wel een beetje dat RKC verloor. Vooral door de manier waarop. RKC gaf de doelpunten wel makkelijk weg. Ze hadden weinig te vertellen.'

Op de tribune in De Kuip hadden de twee neven de grootste lol. 'Al was het natuurlijk wel zwak van Len dat hij voor me ging zitten, terwijl er naast mij plaats genoeg was', lacht Tim Koeman. 'Ja, wel een beetje jammer.'

'Tot de 1-0 zaten we elkaar wel op te naaien en gek te maken', zegt Len. 'Het was wel lachen als Jeroen Zoet weer een bal pakte. Maar Feyenoord speelde goed en heeft uiteindelijk verdiend gewonnen. Daar was mijn vader na afloop ook vrij nuchter onder.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 10:43 schreef Wim2 het volgende:
Kijk alleen dat lelijke jankhoofd van hem.

[ afbeelding ]
Ghehe kijk naar je eigen avatar Wim..
Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 10:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe kijk naar je eigen avatar Wim..
We zijn familie..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 10:53 schreef Wim2 het volgende:

[..]

We zijn familie..
Dat verklaart je gedrag hier..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - RKC 2-0

Wim2
 Wim2 - maandag 03 december 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 10:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat verklaart je gedrag hier..d:-))
Echt waar? Wat heeft ie gezegd dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC Waalwijk (zaterdag 1 december 2012 , 19:45)









0.0097050