BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laten we nu alle jeugdspelers de deur uitlopen gratis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - woensdag 28 november 2012 - 01:10   quote  deeplink  
Laten we nu Vilhela, de vrij Boëtius indy zomaar de deur uitlopen transfervrij of voor een klein bedrag. Staat er nu niemand van de vrienden van Feyenoord op om een beetje bij te springen. Vilhela wil volgens zijn begeleider hetzelfde verdienen als wat Leerdam zou krijgen 400.000 veel voor een 17 jarige maar als hij dan 3 jaar bijtekend kan Feyenoord aan hem en aan die ander waar hetzelfde voor geld verdienen. Ik word er ziek van als ze ze weer laten gaan als het om een paar ton gaat. Dan moeten wij alssuporters maar weer een miljoen op gaan halen. Wat vinden jullie ervan. Ok ze moeten niet abnormale bedregen vragen maar 4 ton vind ik niet onredelijk voor een van de grootste talenten in Nederland. Dat krijg je dan toch weer dubbel en dwars terug. Ik zou nu zo graag weer eens echt om het kampioenschap willen meedoen. Er zitten miljardairs in de Rotterdamse haven. Is er nu niet 1 metr een Feyenoordhart. Al koop je zo'n jong talent zelf voor een paar miljoen van de club laat hem 4 jaar bij feyenoord rijpen en je verdient het dan weer terug aan de transfer. Hebben we nog echt rijke vrienden van feyenoord. Alsjeblieft sta op.
legrande
 legrande - woensdag 28 november 2012 - 01:11   quote  deeplink  
Ik heb het geld helaas niet maar ben weer bereid wat geld af te staan om te verwezelijken dat ze blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 03:06   quote  deeplink  
Grote Engelsen club kunnen zich veroorloven tientallen jeugdspelers te binden en te hopen dat er 2 de top halen, waarmee ze uit de kosten zijn. Wij hebben die luxe niet. Ajax heeft iets dergelijks ook gedaan, maar kreeg veel te veel contractspelers en kon de kosten niet meer opbrengen. 4 ton is een hoop geld en dat moet je verdienen.

En het predicaat wereldtalent is snel verdiend. Wijnaldum, Castaignos, De Guzman en Fer hebben dat ook gehad. Er speelt er geen 1 in de top. Alleen Fer lijkt op de nominatie te staan daadwerkelijk naar een grote buitenlandse club te verkassen en daar ook daadwerkelijk te spelen.

Natuurlijk lijkt 4 ton per jaar een goede investering als je er over 3-4-5 jaar veel geld voor kan terugverdienen, maar er spelen nog veel meer dingen mee dan alleen die afweging. Zoals gezegd heb je 0 garantie dat hij de top haalt. De laatste Feyenoorder uit eigen jeugd is/was Van Persie. Voorts haal je salarishuis over hoop. Hoe denk dat andere jongens naar Vilhena kijken als zij zien dat die na letterlijk 2 goede wedstrijden bijna een half miljoen krijgt? Dat willen zij ook. Nieuwe aankopen zullen het eisen, aanstormende talenten zien het. Wat ga je doen als daarna Boëtius en Kongolo komen? En daarna Woudenberg en De Jong? En daarna de grotere talenten uit de B1? Die je allemaal lang moet vastleggen anders lopen ze alsnog gratis de deur uit. Die kan je niet allemaal 4 ton bieden.

Dan gaat Feyenoord van een salarisplafond, naar een minimumloon van 4 ton. 20-30 contractspelers die allemaal tenminste 4 ton verdienen en de sterspelers nog meer dan dat. Dat kan Feyenoord niet betalen en dat moeten we ook niet willen.

Vilhena zal een dik contract moeten verdienen. Wat mij persoonlijk betreft zou een leuk salaris hem in het vooruitzicht worden gesteld bij een bepaalde prestatie. Zoals bijvoorbeeld 30-40-50 wedstrijden in het eerste. Daarmee sluit je al een hoop risico uit, ben je fair naar de rest van de selectie en stel je toch een concrete beloning in het vooruitzicht.

Bovenstaande is in grote lijnen wat Van Geel in zijn achterhoofd moet houdt. Daarom verlopen de onderhandelingen vooralsnog wat moeizaam.

Overigens vind ik niet dat we weer bij die investeerders moeten aankloppen. Van die afhankelijk moeten we af. Op eigen benen staan. Uit eigen kracht voortgebracht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 03:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Grote Engelsen club kunnen zich veroorloven tientallen jeugdspelers te binden en te hopen dat er 2 de top halen, waarmee ze uit de kosten zijn. Wij hebben die luxe niet. Ajax heeft iets dergelijks ook gedaan, maar kreeg veel te veel contractspelers en kon de kosten niet meer opbrengen. 4 ton is een hoop geld en dat moet je verdienen.

En het predicaat wereldtalent is snel verdiend. Wijnaldum, Castaignos, De Guzman en Fer hebben dat ook gehad. Er speelt er geen 1 in de top. Alleen Fer lijkt op de nominatie te staan daadwerkelijk naar een grote buitenlandse club te verkassen en daar ook daadwerkelijk te spelen.

Natuurlijk lijkt 4 ton per jaar een goede investering als je er over 3-4-5 jaar veel geld voor kan terugverdienen, maar er spelen nog veel meer dingen mee dan alleen die afweging. Zoals gezegd heb je 0 garantie dat hij de top haalt. De laatste Feyenoorder uit eigen jeugd is/was Van Persie. Voorts haal je salarishuis over hoop. Hoe denk dat andere jongens naar Vilhena kijken als zij zien dat die na letterlijk 2 goede wedstrijden bijna een half miljoen krijgt? Dat willen zij ook. Nieuwe aankopen zullen het eisen, aanstormende talenten zien het. Wat ga je doen als daarna Boëtius en Kongolo komen? En daarna Woudenberg en De Jong? En daarna de grotere talenten uit de B1? Die je allemaal lang moet vastleggen anders lopen ze alsnog gratis de deur uit. Die kan je niet allemaal 4 ton bieden.

Dan gaat Feyenoord van een salarisplafond, naar een minimumloon van 4 ton. 20-30 contractspelers die allemaal tenminste 4 ton verdienen en de sterspelers nog meer dan dat. Dat kan Feyenoord niet betalen en dat moeten we ook niet willen.

Vilhena zal een dik contract moeten verdienen. Wat mij persoonlijk betreft zou een leuk salaris hem in het vooruitzicht worden gesteld bij een bepaalde prestatie. Zoals bijvoorbeeld 30-40-50 wedstrijden in het eerste. Daarmee sluit je al een hoop risico uit, ben je fair naar de rest van de selectie en stel je toch een concrete beloning in het vooruitzicht.

Bovenstaande is in grote lijnen wat Van Geel in zijn achterhoofd moet houdt. Daarom verlopen de onderhandelingen vooralsnog wat moeizaam.

Overigens vind ik niet dat we weer bij die investeerders moeten aankloppen. Van die afhankelijk moeten we af. Op eigen benen staan. Uit eigen kracht voortgebracht.
Wat een onzin!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 06:58   quote  deeplink  
T jij bent toch geen familie van Markos Ruttos he?
Jij wil ook alles maar weggeven..
kuipje
 kuipje - woensdag 28 november 2012 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 06:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
T jij bent toch geen familie van Markos Ruttos he?
Jij wil ook alles maar weggeven..
Ben het eigenlijk wel met hem eens.. Ik denk trouwens dat ze wel bijtekenen iig een van de twee.

Verder ligt indi tot 2016 vast dacht ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 08:07 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ben het eigenlijk wel met hem eens.. Ik denk trouwens dat ze wel bijtekenen iig een van de twee.

Verder ligt indi tot 2016 vast dacht ik
De vergelijking met Ajax gaat niet op want die kochten heeeeel veel spelers voor redelijk grote bedragen..
Deze semi toppers ontvingen mega salarissen ..zie Sulejmai Die Paruqianen die argentijn de Mido's en weet ik
het al dan niet.
kuipje
 kuipje - woensdag 28 november 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De vergelijking met Ajax gaat niet op want die kochten heeeeel veel spelers voor redelijk grote bedragen..
Deze semi toppers ontvingen mega salarissen ..zie Sulejmai Die Paruqianen die argentijn de Mido's en weet ik
het al dan niet.
Dat klopt ook wel, maar ik ben het er wel mee eens dat als we nu 4 ton aan die jongens gaan geven, is het hek van de dam. Misschien zijn het minder grote talenten dan we denken, (ze hebben immers pas 3 en 7 wedstrijden gespeeld) en misschien verwacht hierna wel ieder talent een topcontract. Wat dat betreft moeten we onze poot stijf houden, en geen top salarissen geven aan spelers van 18.

Tuurlijk, er moet meer betaald worden dan een jeugdcontractje, maar we moeten vooral minder geld uitgeven aan middelmatige spelers en spelers uit landen buiten de EU.
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Ik word gek he als we al die heerlijke talentjes gaan kwijt raken. Eindleijk na al die jaren voel ik dat Feyenoord weer met stijgende lijn omhoog gaat. Zoals het elftal afgelopen weekend stond zijn we misschien wel de beste van Nederland. Vilhena voor Leerdam is een goude greep, veel meer voetbal. Boeitius voor Verhoek ook, veel meer snelheid. Pelle als aanspeelpunt, Immers als bijsluitende aanvallende mid. Hele sterke centrale duo achterin, sterke backs. Oftewel perfecte balans die ik mis bij elke andere Nederlandse club.
dennie
 dennie - woensdag 28 november 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 10:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar ik ben het er wel mee eens dat als we nu 4 ton aan die jongens gaan geven, is het hek van de dam. Misschien zijn het minder grote talenten dan we denken, (ze hebben immers pas 3 en 7 wedstrijden gespeeld) en misschien verwacht hierna wel ieder talent een topcontract. Wat dat betreft moeten we onze poot stijf houden, en geen top salarissen geven aan spelers van 18.

Tuurlijk, er moet meer betaald worden dan een jeugdcontractje, maar we moeten vooral minder geld uitgeven aan middelmatige spelers en spelers uit landen buiten de EU.
Dat is toch logisch... Een talent moet worden betaald als talent en een toptalent als toptalent. Een vedette als vedette en een arbeider als een arbeider. Het probleem bij Feyenoord is alleen dat dit uit balans is. Wie is de vedet en wie is het talent?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 10:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, maar ik ben het er wel mee eens dat als we nu 4 ton aan die jongens gaan geven, is het hek van de dam. Misschien zijn het minder grote talenten dan we denken, (ze hebben immers pas 3 en 7 wedstrijden gespeeld) en misschien verwacht hierna wel ieder talent een topcontract. Wat dat betreft moeten we onze poot stijf houden, en geen top salarissen geven aan spelers van 18.

Tuurlijk, er moet meer betaald worden dan een jeugdcontractje, maar we moeten vooral minder geld uitgeven aan middelmatige spelers en spelers uit landen buiten de EU.
Het blijft natuurlijk ook zo dat spelers van buiten de EU al op jonge leeftijd minimaal ruim € 200.000,= krijgen volgens de regels van de EU. Dus die 'jonkies' zijn ook niet gek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Het is niet zo moeilijk...Vilhena heeft een basisplaats,waarschijnlijk
zonder al teveel concurentie.Die schaal je hoger in als Boëtius die wel
scherpe concurentie heeft met Cissé..
Kongolo komt daar weer onder maar Feyenoord moet gewoon dokken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 13:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk ook zo dat spelers van buiten de EU al op jonge leeftijd minimaal ruim € 200.000,= krijgen volgens de regels van de EU. Dus die 'jonkies' zijn ook niet gek.
350.000 verdient mokotjo!
de flh
 de flh - woensdag 28 november 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Gewoon marktconform salaris. Je wordt bij Feyenoord niet onderbetaald.

Als er nou nog één keer iemand begint over die havenbaronnen.. waarom leunen wij bij alles zo zwaar op mensen die wél geld hebben? Wees eens creatief Als we nou Pellé of Guidetti konden contracteren..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 06:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
T jij bent toch geen familie van Markos Ruttos he?
Jij wil ook alles maar weggeven..
Tuurlijk, ik familie van Mark Rutte en jij familie van Sinterklaas. Over weggeven gesproken...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De vergelijking met Ajax gaat niet op want die kochten heeeeel veel spelers voor redelijk grote bedragen..
Deze semi toppers ontvingen mega salarissen ..zie Sulejmai Die Paruqianen die argentijn de Mido's en weet ik
het al dan niet.
Die vergelijking gaat wel op, want Ajax had ruim 70 contract spelers. Daar zaten een paar semitoppers bij, maar het overgrote deel was eigen jeugd. Natuurlijk waren spelers als Luque, Oleguer en Mido grootverdieners, ondanks dat ze weinig speelden, maar onder die 70 waren ze uitzondering, geen regel.

Mijn punt is dat niet iedere speler die begint te piepen maar een dik contract gegeven moet worden, in de hoop dat ie voor een groot bedrag naar een topclub vertrekt. Dat geld moeten ze verdienen, anders komt het risico onevenredig groot bij Feyenoord te liggen.

Herinner je nog die talentpools? Die investeerders dachten hetzelfde als jij. Kleine investering voor de toekomst, dikke winst. Echt een doorslaand succes. Al die talenten spelen in de top en de investeerders staan 3 rijen dik om het nog eens te doen.

Geld groeit niet in bomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 14:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik familie van Mark Rutte en jij familie van Sinterklaas. Over weggeven gesproken...
Luister Marcos Ruttos ,ik geef ze dat anderehalve tonnetje er gewoon bij
en hou ze zo op het heilige gras...Jij Ruttos ziet ze liever voor Twente spelen.

mvg de Sint
Ps vergeet je schoen niet te zetten..
Zet m in jou geval maar in Grolsveste haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 14:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat wel op, want Ajax had ruim 70 contract spelers. Daar zaten een paar semitoppers bij, maar het overgrote deel was eigen jeugd. Natuurlijk waren spelers als Luque, Oleguer en Mido grootverdieners, ondanks dat ze weinig speelden, maar onder die 70 waren ze uitzondering, geen regel.

Mijn punt is dat niet iedere speler die begint te piepen maar een dik contract gegeven moet worden, in de hoop dat ie voor een groot bedrag naar een topclub vertrekt. Dat geld moeten ze verdienen, anders komt het risico onevenredig groot bij Feyenoord te liggen.

Herinner je nog die talentpools? Die investeerders dachten hetzelfde als jij. Kleine investering voor de toekomst, dikke winst. Echt een doorslaand succes. Al die talenten spelen in de top en de investeerders staan 3 rijen dik om het nog eens te doen.

Geld groeit niet in bomen.
de vergelijking gaat niet op Markos Ruttos .
Want wij hebben geen 70 spelers waaronder semiprofs..
Wij hebben geen talentpools meer maar we hebben wel een TD die
onze talenten fout heeft ingeschat...Jammer voor hem maar dat moet hij even
recht gaan zetten..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Luister Marcos Ruttos ,ik geef ze dat anderehalve tonnetje er gewoon bij
en hou ze zo op het heilige gras...Jij Ruttos ziet ze liever voor Twente spelen.

mvg de Sint
Ps vergeet je schoen niet te zetten..
Zet m in jou geval maar in Grolsveste haha
Ik denk niet dat hij nu al 2,5 ton verdiend.

En je begrijpt mijn punt niet. Je moet de implicaties van een dergelijke beslissing veel breder trekken dan alleen die 4 ton voor Vilhena. Spelers die net komen kijken in het betaalde voetbal verdienen het minste aan salaris. Dat is overal zo en dat is ook logisch, want het salaris zou een weerspiegeling moeten zijn van de recente prestaties en de status binnen het elftal. Kortom, leg je de lat zo hoog voor de spelers die normaal gesproken het minste verdienen (wat bij elke club een normale situatie is), dan heeft dat implicaties voor je hele salarishuis. Want je denk toch niet dat Janmaat bv dan gaat verlengen voor een half miljoen per jaar? Uiteraard niet, die wil dan richting de miljoen. Datzelfde geld voor De Vrij, Indi, Clasie, Immers, Schaken, Pellè, kortom de andere zekere basisspelers. En de talenten die na Vilhena aan de deur kloppen zullen de opstelling van Vilhena als voorbeeld gebruiken en Feyenoord kan geen kant uit.

Feyenoord kan dit niet betalen. We hebben een salarisbudget van 11 miljoen. Als de minst betaalde spelers (afgezien van de jeugdcontracten) al 4 ton aan salaris krijgen, dan zit je, met een selectie van laten we zeggen 20 full time spelers, al op 8 miljoen (20 x 4 ton). En met die verhoudignen dan moeten spelers als Mulder, De Vrij, Indi, Mathijsen, Clasie, Immers, Schaken en Pellè natuurlijk minstens het dubbele verdienen. Dan ben je al ruim door je salarisbudget heen. En dan zitten er niet eens bonussen, jeugdcontracten, etcetera, bij inbegrepen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 15:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

de vergelijking gaat niet op Markos Ruttos .
Want wij hebben geen 70 spelers waaronder semiprofs..
Wij hebben geen talentpools meer maar we hebben wel een TD die
onze talenten fout heeft ingeschat...Jammer voor hem maar dat moet hij even
recht gaan zetten..
Ik zeg ook niet dat we zeventig contract spelers hebben, ik waarschuw er juist voor dat we niet die kant op moeten gaan, waardoor we in een situatie zouden kunnen komen.

En dat van de talent Pools was sarcasme hè, om aan te geven dat heel veel spelers bij Feyenoord de status van bovengemiddeld talent hebben gehad, maar dat ze lang niet altijd veel geld opleveren.

En je mag vinden dat Van Geel het verkeerd heeft gedaan. Daar ben ik het totaal niet mee eens. Jouw plan vind ik volkomen onrealistisch, omdat ik het inschat als onbetaalbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 november 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Wat is een talent?
Iemand die in de basis speelt? Iemand die specifieke kwaliteiten toont? Iemand die geweldig is maar reserve staat, alleen omdat die gast van 2 jaar ouder die wél speelt nóg beter is?

Tekenen voor een bescheiden contract, passend bij leeftijd en groeien in vertrouwde omgeving. En anders ga je maar naar een club waar je meer vangt en uiteindelijk NIET speelt.

Dat heet financieel verstandig beleid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:05 schreef FR-Henk het volgende:
Wat is een talent?
Iemand die in de basis speelt? Iemand die specifieke kwaliteiten toont? Iemand die geweldig is maar reserve staat, alleen omdat die gast van 2 jaar ouder die wél speelt nóg beter is?

Tekenen voor een bescheiden contract, passend bij leeftijd en groeien in vertrouwde omgeving. En anders ga je maar naar een club waar je meer vangt en uiteindelijk NIET speelt.

Dat heet financieel verstandig beleid.
Messi is een talent en verdient daarom meer als Puyol.
Vilhena is beter dan de rest op het middenveld en moet gewoon
een goed salaris krijgen...
Net zoals Clasie meer heeft dan Leerdam...maar dat is logisch.
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij nu al 2,5 ton verdiend.

En je begrijpt mijn punt niet. Je moet de implicaties van een dergelijke beslissing veel breder trekken dan alleen die 4 ton voor Vilhena. Spelers die net komen kijken in het betaalde voetbal verdienen het minste aan salaris. Dat is overal zo en dat is ook logisch, want het salaris zou een weerspiegeling moeten zijn van de recente prestaties en de status binnen het elftal. Kortom, leg je de lat zo hoog voor de spelers die normaal gesproken het minste verdienen (wat bij elke club een normale situatie is), dan heeft dat implicaties voor je hele salarishuis. Want je denk toch niet dat Janmaat bv dan gaat verlengen voor een half miljoen per jaar? Uiteraard niet, die wil dan richting de miljoen. Datzelfde geld voor De Vrij, Indi, Clasie, Immers, Schaken, Pellè, kortom de andere zekere basisspelers. En de talenten die na Vilhena aan de deur kloppen zullen de opstelling van Vilhena als voorbeeld gebruiken en Feyenoord kan geen kant uit.

Feyenoord kan dit niet betalen. We hebben een salarisbudget van 11 miljoen. Als de minst betaalde spelers (afgezien van de jeugdcontracten) al 4 ton aan salaris krijgen, dan zit je, met een selectie van laten we zeggen 20 full time spelers, al op 8 miljoen (20 x 4 ton). En met die verhoudignen dan moeten spelers als Mulder, De Vrij, Indi, Mathijsen, Clasie, Immers, Schaken en Pellè natuurlijk minstens het dubbele verdienen. Dan ben je al ruim door je salarisbudget heen. En dan zitten er niet eens bonussen, jeugdcontracten, etcetera, bij inbegrepen.
de laatste alinea....daar zit het probleem...
zei al meerdere malen,,de selectie is te groot.
en er zit een scheefgroei in waardering,,,eigen spelers zijn in eerste instantie ondergewaardeerd.
buitenstaanders die gehaald worden,overgewaardeerd,,terwijl ook die zich nog moeten bewijzen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Selectie te groot is onzin.
Scheef groei in de waardering is een aanname gebaseerd op berichten uit de media ontkent door de stakeholders.

Dus tja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:
Selectie te groot is onzin.
Scheef groei in de waardering is een aanname gebaseerd op berichten uit de media ontkent door de stakeholders.

Dus tja.
Dus Vilhena is geen meerwaarde dan Vormer?
100% Dat Vilhena nu meer recht heeft op de centen van Vormer dan Ruudje zelf.
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:
Selectie te groot is onzin.
Scheef groei in de waardering is een aanname gebaseerd op berichten uit de media ontkent door de stakeholders.

Dus tja.
je kunt er zo 4 naar huis sturen en niemand zal het merken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

je kunt er zo 4 naar huis sturen en niemand zal hetiet missen merken
ik denk dat ook ,Vormer zal je niet missen verhoek zal je niet missen en Goosens en Cisse missen we al een tijdje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Te vreden hoe ziet die er eigenlijk uit?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Leerdam heeft zich bij de kaartclub van mokotjo aangesloten btw
tomson
 tomson - woensdag 28 november 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Troefcall zeker ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:56 schreef van geil het volgende:

[..]

je kunt er zo 4 naar huis sturen en niemand zal het merken
Dat gebeurt ook deze winter.
Maar je hebt wel spelers nodig qua blessures etc.
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 21:20   quote  deeplink  
ze hebben er zoveel,,,dat Koeman op moest treden,,,tegen n viertal dat stond te biljarten!!!tijdens de wedstrijd tegen AZ...Fernandez Mokotjo Goossens ,,,de vierde is me even ontschoten.
van geil
 van geil - woensdag 28 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook deze winter.
Maar je hebt wel spelers nodig qua blessures etc.
klopt.....maar is eigenlijk te laat...
anyway er wordt aan gewerkt.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 28 november 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:20 schreef van geil het volgende:
ze hebben er zoveel,,,dat Koeman op moest treden,,,tegen n viertal dat stond te biljarten!!!tijdens de wedstrijd tegen AZ...Fernandez Mokotjo Goossens ,,,de vierde is me even ontschoten.
Ramsteijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Selecties zijn meestal 24a25 man toch?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 november 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Selectie te groot?
Nee.
Concurrentie is gezond en goed.
De beste speelt en staat in de etalage: verbeterd contract of transfer.

Toegeven aan hoge salariseisen van een 17jarige is vragen om vernietiging van een club.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 november 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 23:05 schreef FR-Henk het volgende:
Selectie te groot?
Nee.
Concurrentie is gezond en goed.
De beste speelt en staat in de etalage: verbeterd contract of transfer.
De selectie is gebouwd op een regulier competitieprogramma + Europees voetbal. Nu dat Europese voetbal zeer beperkt is gebleven is de selectie eigenlijk wat te ruim, maar aan de andere kant, hadden we wel nog in Europa gezeten en hadden we de selectiegrootte van vorige jaar gehad, dan waren we onherroepelijk in de problemen gekomen. In de winterstop moeten we eigenlijk een mannetje of 2-3-4 verhuren of verkopen, want bv Mokotjo heeft totaal geen waarde voor het elftal op dit moment.

quote:

Toegeven aan hoge salariseisen van een 17jarige is vragen om vernietiging van een club.
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 november 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 23:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De selectie is gebouwd op een regulier competitieprogramma + Europees voetbal. Nu dat Europese voetbal zeer beperkt is gebleven is de selectie eigenlijk wat te ruim, maar aan de andere kant, hadden we wel nog in Europa gezeten en hadden we de selectiegrootte van vorige jaar gehad, dan waren we onherroepelijk in de problemen gekomen. In de winterstop moeten we eigenlijk een mannetje of 2-3-4 verhuren of verkopen, want bv Mokotjo heeft totaal geen waarde voor het elftal op dit moment.

[..]

Eens.
Gegeven de huidige situatie kunnen 3/4 spelers idd in de verhuur. Nog altijd 20/21 selectiespelers over. Dat voldoet voor de 2e seizoenshelft. Heb alleen bij Ramsteijn m'n twijfels.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 28 november 2012 - 23:45   quote  deeplink  
We moeten gewoon nog zelden een speler van buitenaf halen. En investeren in de contracten van de jeugd. Als we kunnen zorgen dat die hele goede talenten goed vastleggen en lang. Dan kunnen we echt europese top worden. En dan kun je een Indi een keer laten gaan, maar wel voor de hoofdprijs. En niet ieder talent hoeft een hoog salaris.
Mensen als Clasie en Indi en omdat hij ook aanvoerder is de Vrij kunnen makkelijk een bedrag van tussen de 8 ton en 1,2 mln krijgen. Makkelijk. Spelers als Boetiüs, Vilhena en misschien Achabar tussen de 5 á 8 ton. Alles wat net komt kijken en beter is dan wat te halen is 2 tot 5 ton. En lang vastleggen met een optie voor meerdere jaren verlenging.
Contracten op tijd opwaarderen na 2 jaar als dat nodig lijkt. Je kunt het zo opbouwen dat het het eerste jaar minder is dan de daarop volgende en die lijn omhoog instellen zodat ze beloond worden door te blijven. Als je dit altijd op tijd doet krijg je al die onzin niet. Dan heb je alle tijd om te kijken wat het beste is en wie je uiteindelijk wilt verkopen, omdat we een betere achter de hand hebben of niet tegen te houden is om te verkopen. Als je het opbouwd loop je geen grote risico's.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 23:05 schreef FR-Henk het volgende:
Selectie te groot?
Nee.
Concurrentie is gezond en goed.
De beste speelt en staat in de etalage: verbeterd contract of transfer.

Toegeven aan hoge salariseisen van een 17jarige is vragen om vernietiging van een club.
Neem ik Vilhena Kongolo en Boetie,dan mag jij Vormer Verhoek en Mokotjo hebben..
Ik de kwaliteit en jij de hoge salarisen.

wake up broeder..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 23:45 schreef RdamStyle het volgende:
We moeten gewoon nog zelden een speler van buitenaf halen. En investeren in de contracten van de jeugd. Als we kunnen zorgen dat die hele goede talenten goed vastleggen en lang. Dan kunnen we echt europese top worden. En dan kun je een Indi een keer laten gaan, maar wel voor de hoofdprijs. En niet ieder talent hoeft een hoog salaris.
Mensen als Clasie en Indi en omdat hij ook aanvoerder is de Vrij kunnen makkelijk een bedrag van tussen de 8 ton en 1,2 mln krijgen. Makkelijk. Spelers als Boetiüs, Vilhena en misschien Achabar tussen de 5 á 8 ton. Alles wat net komt kijken en beter is dan wat te halen is 2 tot 5 ton. En lang vastleggen met een optie voor meerdere jaren verlenging.
Contracten op tijd opwaarderen na 2 jaar als dat nodig lijkt. Je kunt het zo opbouwen dat het het eerste jaar minder is dan de daarop volgende en die lijn omhoog instellen zodat ze beloond worden door te blijven. Als je dit altijd op tijd doet krijg je al die onzin niet. Dan heb je alle tijd om te kijken wat het beste is en wie je uiteindelijk wilt verkopen, omdat we een betere achter de hand hebben of niet tegen te houden is om te verkopen. Als je het opbouwd loop je geen grote risico's.
+1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 november 2012 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 06:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Neem ik Vilhena Kongolo en Boetie,dan mag jij Vormer Verhoek en Mokotjo hebben..
Ik de kwaliteit en jij de hoge salarisen.

wake up broeder..
Wat verdienen ze dan?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 06:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Neem ik Vilhena Kongolo en Boetie,dan mag jij Vormer Verhoek en Mokotjo hebben..
Ik de kwaliteit en jij de hoge salarisen.

wake up broeder..
Zou jij nu al dat risico durven lopen?
Moet nog maar blijken of Vilhena, Kongolo en Boëtius werkelijk grote talenten zijn.
Er zijn wel meer 17/18jarigen volkomen door het ijs gezakt.

En wat verdienen die laatste 3 inderdaad.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 07:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat verdienen ze dan?
Mokotjo verdient sowieso 3,5 ton per jaar,komt van buiten europa..
Verhoek zijn contract is overgenomen van Twente
en lig voor 4 jaar vast ,en laat dat nu eens voor 3 ton per jaar zijn..Is best een gok..
Vormer ging naar Roda ,kwam van Az en won de gouden schoen...Is speculeren maar 5 ton zeker..
Wat is er trouwens van dat limiet overgebleven?
Gudde had toch via Been laten weten dat de gouden tijden
voorbij waren en je niet meer rijk kon worden? Wat komt die Mathijssen dan doen die juist van jou T en Henk
de volle steun krijgen?Jullie meten met 2 maten...Hup Tonny ,je krijg er van mij nog een tonnetje bij en
dan kom je op de 5 ton wat mij betreft!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 november 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mokotjo verdient sowieso 3,5 ton per jaar,komt van buiten europa..
Verhoek zijn contract is overgenomen van Twente
en lig voor 4 jaar vast ,en laat dat nu eens voor 3 ton per jaar zijn..Is best een gok..
Vormer ging naar Roda ,kwam van Az en won de gouden schoen...Is speculeren maar 5 ton zeker..
Wat is er trouwens van dat limiet overgebleven?
Gudde had toch via Been laten weten dat de gouden tijden
voorbij waren en je niet meer rijk kon worden? Wat komt die Mathijssen dan doen die juist van jou T en Henk
de volle steun krijgen?Jullie meten met 2 maten...Hup Tonny ,je krijg er van mij nog een tonnetje bij en
dan kom je op de 5 ton wat mij betreft!
je generaliseert, ik steun ze allemaal.
Tonny mag van mij ook best 4ton verdienen. Als dat marktconform is.
craven
 craven - donderdag 29 november 2012 - 10:56   quote  deeplink  
Ligt eraan wat je vergelijkingsmateriaal is, de "topclubs"? de subtop?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 november 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 10:56 schreef craven het volgende:
Ligt eraan wat je vergelijkingsmateriaal is, de "topclubs"? de subtop?
Nee de markt is het hele plaatje, daarom is er zo'n groot verschil tussen clubs met poen en zonder.
craven
 craven - donderdag 29 november 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 11:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee de markt is het hele plaatje, daarom is er zo'n groot verschil tussen clubs met poen en zonder.
Dus met relatief weinig poen doen we t oke maar zijn we opleidingsclub omdat we niet aan salariseisen kunnen voldoen.
Misschien geven we wel een signaal naar andere clubs toe als we de tonnies van deze wereld meer salaris geven.
Toegegeven is een investering maar die(kan) zich uitbetalen over een paar jaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je generaliseert, ik steun ze allemaal.
Tonny mag van mij ook best 4ton verdienen. Als dat marktconform is.
Je heb gelijk ik generaliseert ,sorry !
We willen allemaal het beste voor de club op onze eigen manier..
Ik denk dat je verder komt door te investeren in de toekomst...
Betaal de jeugd want alleen die jongens kunnen de club echt gezond maken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 12:16 schreef craven het volgende:

[..]

Dus met relatief weinig poen doen we t oke maar zijn we opleidingsclub omdat we niet aan salariseisen kunnen voldoen.
Misschien geven we wel een signaal naar andere clubs toe als we de tonnies van deze wereld meer salaris geven.
Toegegeven is een investering maar die(kan) zich uitbetalen over een paar jaar
Eens! Doe je het niet dan ben je een dief van je eigen geld.
En maak je van de concurenten de lachende derde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laten we nu alle jeugdspelers de deur uitlopen gratis









0.0055580