BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Er loopt waarschijnlijk 16 Miljoen de deur uit in de winterstop( hopelijk)
Laat dit een les zijn voor Ajax nooit meer dit soort bedragen uitgeven aan spelers die we soms moeten kopen als er op een positie geen redelijke eigen kweek is,er zijn altijd redelijke alternatieven en het liefst in scandinavie die liggen ons het best.Maar nog even over Sulejmani met zijn instelling zal hij ook bij zijn nw club de bank warm houden.
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Ik vond hem erg goed spelen vorig seizoen de eerste seizoenshelft, en eerlijk gezegd kan ik me best voorstellen dat hij eieren voor zijn geld kiest, het is best een goede voetballer, maar mist in mijn ogen de absolute wil om te winnen en zal daarom geen wereldtopper worden.. Desalniettemin wens ik hem veel succes toe in zijn carriere, hij heeft die 16 miljoen nooit kunnen inlossen, maar het is nooit zijn schuld geweest dat er 16 miljoen voor hem betaald is, daar kan hij namelijk niets aan doen. Daarvoor moeten we bij onze grote vrienden slop en co zijn..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 28 november 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Dus: Jammer, maar helaas! Inpakken en wegwezen!!!
dege
 dege - woensdag 28 november 2012 - 16:06   quote  deeplink  
het is eigenlijk schandalig dat hij geen nieuw contract bij ajax wil tekenen, ajax heeft hem altijd correct behandeld ook tijdens zijn blessures, nu ajax hem een nieuw contract aanbied, wel voor minder geld als voorheen, zou hij dat eigenlijk met 2 handen moeten aangrijpen om te laten zien wat sulejmani eigenlijk wel allemaal kan, maar meneer loopt teveel naast zijn schoenen en wil meer geld, nou beste mickey, sorry maar meer heb je niet verdiend, daar heb je te weinig voor laten zien bij ons ajax, dus hopenlijk vetrekt hij in de winterstop, dan maar me veel verlies, liever dat als iemand die alleen maar de euro's ziet.
jodocus
 jodocus - woensdag 28 november 2012 - 16:08   quote  deeplink  
ik zeg opzoute
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 28 november 2012 - 16:18   quote  deeplink  
Ik vond het toen al onverantwoord: zoveel geld.

Hij zegt overigens zelf dat hij veel beter rendeert in een tweespitsensysteem: dus wat moet hij sowieso dan bij Ajax met zijn 4-3-3-systeem?
dege
 dege - woensdag 28 november 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:18 schreef Jesper11 het volgende:
Ik vond het toen al onverantwoord: zoveel geld.

Hij zegt overigens zelf dat hij veel beter rendeert in een tweespitsensysteem: dus wat moet hij sowieso dan bij Ajax met zijn 4-3-3-systeem?
dat wist hij toen tochook dat ajax 4-3-3 speelde, of was het geld toen ook al belangrijker
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 28 november 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:22 schreef dege het volgende:

[..]

dat wist hij toen tochook dat ajax 4-3-3 speelde, of was het geld toen ook al belangrijker
Ik vind het erger dat Ajax een spits koopt voor zoveel geld die niet in het Ajaxsysteem past.
dege
 dege - woensdag 28 november 2012 - 16:31   quote  deeplink  
ben ik ook met je eens, maar de manier hoe sulejmani zich nu opsteld getuicht ook niet echt van respect naar ajax toe, en niet alleen voor ajax zelf maar alle supporters die hem toch al die jaren zijn blijven steunen
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Hij heeft een goede tijd gehad maar wat ik mij van hem kan herinneren is de laatste 2 jaren een constant overgewicht en de snelheid die hij had bij Heerenveen heb ik de laatste jaren niet meer gezien en vooral zijn ego dat is wat ik gezien heb.
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 16:06 schreef dege het volgende:
het is eigenlijk schandalig dat hij geen nieuw contract bij ajax wil tekenen, ajax heeft hem altijd correct behandeld ook tijdens zijn blessures, nu ajax hem een nieuw contract aanbied, wel voor minder geld als voorheen, zou hij dat eigenlijk met 2 handen moeten aangrijpen om te laten zien wat sulejmani eigenlijk wel allemaal kan, maar meneer loopt teveel naast zijn schoenen en wil meer geld, nou beste mickey, sorry maar meer heb je niet verdiend, daar heb je te weinig voor laten zien bij ons ajax, dus hopenlijk vetrekt hij in de winterstop, dan maar me veel verlies, liever dat als iemand die alleen maar de euro's ziet.
Hij wil er niet op achteruit gaan, zou jij een contract wilen tekenen tegen 40% minder loon bij je huidige baas?? Ik in ieder geval niet. Men moet goed onthouden dat het voor hun ook hun werk is en dat ze daarin zo veel mogelijk willen verdienen..
dege
 dege - woensdag 28 november 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wil er niet op achteruit gaan, zou jij een contract wilen tekenen tegen 40% minder loon bij je huidige baas?? Ik in ieder geval niet. Men moet goed onthouden dat het voor hun ook hun werk is en dat ze daarin zo veel mogelijk willen verdienen..
ook al zou het zoals jij aangeeft 40% minder zijn, is het nog steeds genoeg, hij mag ook een beetje respect tonen naar ajax en haar supporters, en daarbij, had hij nou echt wat gebracht was het misschien wat anders geweest, maar een meerwaarde is sulejmani niet
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 17:33   quote  deeplink  
De Boer zei dat hij dit seizoen juist geen overgewicht had, hij was alleen niet 100% fit tijdens zijn blessure, maar scheen daarna wel fit te zijn geweest
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 17:29 schreef dege het volgende:

[..]

ook al zou het zoals jij aangeeft 40% minder zijn, is het nog steeds genoeg, hij mag ook een beetje respect tonen naar ajax en haar supporters, en daarbij, had hij nou echt wat gebracht was het misschien wat anders geweest, maar een meerwaarde is sulejmani niet
Daar gaat het toch totaal niet om, het gaat erom dat hij minder gaat verdienen en niet zo'n klein beetje ook, daar zou ik in ieder geval absoluut niet mee akkoord gaan..
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Nou oke maar hij mag wel beseffen dat Ajax al 1.5 jaar geen klote aan hem heeft gehad dus misschien een klein beetje dankbaarheid ? en van 1.5 Miljoen naar een miljoen is nou ook niet echt een bijstand vergoeding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door nora --
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 17:53 schreef nora het volgende:
Nou oke maar hij mag wel beseffen dat Ajax al 1.5 jaar geen klote aan hem heeft gehad dus misschien een klein beetje dankbaarheid ? en van 1.5 Miljoen naar een miljoen is nou ook niet echt een bijstand vergoeding.
Hoor eens wat je zegt, een half miljoen euro minder gaan verdienen, wat zou jij ervan vinden om van 1500 netto in de maand naar 1000 euro netto in de maand te moeten gaan?? En dat in de wetenschap dat je het ergens anders wel of zelfs meer kan gaan verdienen.. Ik ben zeker geen geldwolf, maar zou exact dezelfde keuze maken als dat hij doet.
sebas1
 sebas1 - woensdag 28 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat nergens op, als ik 24 ben en miljonair kan ik makkelijker 40% missen. Dan mensen met een normaal salaris.
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 28 november 2012 - 19:44   quote  deeplink  
het is geen babel die liever financieel even een stap terug doet en aan voetballen komt en daardoor evt weer kans maakt op verbetering... maar ja als je ergens anders minimaal evenveel kan verdienen als nu, dan ga je niet inleveren....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 28 november 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat er clubs zijn die hem voor 1,5 miljoen per seizoen willen hebben op dit moment.
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 19:21 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat nergens op, als ik 24 ben en miljonair kan ik makkelijker 40% missen. Dan mensen met een normaal salaris.
In de echte wereld gaat die vergelijking wel degelijk op, sommige mensen moeten eens wakker worden, alles draait in de sport om het geld, niks meer en niks minder, en dat dit het geval is heeft de sport echt aan zichzelf te denken.. Die jongens zijn maximaal 15 jaar voetballer, als je dan letterlijk kan kiezen tussen 1 miljoen per jaar of 2 miljoen per jaar is die keuze gewoon echt heel erg makkelijk en niks moeilijker dan de keuze tussen 1000 of 1500..
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er clubs zijn die hem voor 1,5 miljoen per seizoen willen hebben op dit moment.
Niet?? Wat denk je dat Mounir verdient in Italie??
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 20:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 november 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het aan mij lag een trap onder zijn hol,en een paar stoten voor zijn kanus
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als ik met hem van bankrekening mag ruilen wil ik best een paar rondes in de ring staan met je..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 november 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik met hem van bankrekening mag ruilen wil ik best een paar rondes in de ring staan met je..
Weet je dat wel zeker??.......daarna wel wat schuiven naar me ouwe
dege
 dege - woensdag 28 november 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

In de echte wereld gaat die vergelijking wel degelijk op, sommige mensen moeten eens wakker worden, alles draait in de sport om het geld, niks meer en niks minder, en dat dit het geval is heeft de sport echt aan zichzelf te denken.. Die jongens zijn maximaal 15 jaar voetballer, als je dan letterlijk kan kiezen tussen 1 miljoen per jaar of 2 miljoen per jaar is die keuze gewoon echt heel erg makkelijk en niks moeilijker dan de keuze tussen 1000 of 1500..
weet je wat het met jou is, al schiet sulejmani 10 keer in eigen doel blijf je hem nog verdedigen, kijk alle andere topics er maar op na, hij is voor jou de man
wat mij betreft mag hij opzouten uit amsterdam, en hij zou zeker kunnen inleveren, die mannen verdienen genoeg, meer als genoeg en zijn toch aan het einde van hun carriere multi-miljonair, dus waar moet hij zich druk om maken, als hij een kerel met ballen was geweest had hij bijgetekend voor minder en had hij iedereen zijn mond gesnoerd door eens op het veld te presteren
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:42 schreef dege het volgende:

[..]

weet je wat het met jou is, al schiet sulejmani 10 keer in eigen doel blijf je hem nog verdedigen, kijk alle andere topics er maar op na, hij is voor jou de man
wat mij betreft mag hij opzouten uit amsterdam, en hij zou zeker kunnen inleveren, die mannen verdienen genoeg, meer als genoeg en zijn toch aan het einde van hun carriere multi-miljonair, dus waar moet hij zich druk om maken, als hij een kerel met ballen was geweest had hij bijgetekend voor minder en had hij iedereen zijn mond gesnoerd door eens op het veld te presteren
Complete onzin, ik verdedig hem helemaal niet, ik zeg alleen hoe het zit, en wat ik zeg over het geld is gewoon zo. Ik ken werkelijk niemand die voor 40% minder loon bij dezelfde baas in dezelfde functie zal blijven werken.

De rest wat je allemaal roept is emotie en begrijpelijk, zo denk ik er namelijk ook over, rationaal gezien is het gewoon een logische beslissing.. Urby en v/d Wiel hebben dezelfde keuze gemaakt, en ik kan nu niet bepaald zeggen dat die twee heel erg veel bij en voor ons hebben gepresteerd..
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker??.......daarna wel wat schuiven naar me ouwe
Makkie man,met twee handen op de rug.. Whahahaha, en dat schuiven komt wel goed.. Loetje blij met z'n laptob??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 november 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Makkie man,met twee handen op de rug.. Whahahaha, en dat schuiven komt wel goed.. Loetje blij met z'n laptob??
Ja man hij vindt het geweldig.....niks gehoord van hem??
remco k
 remco k - woensdag 28 november 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja man hij vindt het geweldig.....niks gehoord van hem??
Jawel. Heb hem daarna alleen niet meer online gezien.
nora
 nora - woensdag 28 november 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is Babel toch wel van een andere mentaliteit
Eide
 Eide - donderdag 29 november 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 23:41 schreef nora het volgende:

[..]

Babel koos voor een andere werkgever en zijn toekomst. Mickey staat voor een heel andere keuze.

Los daarvan moeten Ajax en Mickey gewoon afscheid nemen. Het is em niet geworden. Daarmee is Mickey toch wel de grootste flop uit de Ajax geschiedenis geworden. Hij speelde zo nu en dan aardig maar de frivole dribbelaar uit Heerenveen is hij bij Ajax nooit geworden. En dan moet je afscheid nemen.

Logisch dat veel mensen nu dan weer over die 16 miljoen vallen maar dat is de fout van Ajax geweest, niet van Mickey. Mickey wens ik verder veel succes, zolang het maar ergens anders dan in Amsterdam is.
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 29 november 2012 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoor eens wat je zegt, een half miljoen euro minder gaan verdienen, wat zou jij ervan vinden om van 1500 netto in de maand naar 1000 euro netto in de maand te moeten gaan?? En dat in de wetenschap dat je het ergens anders wel of zelfs meer kan gaan verdienen.. Ik ben zeker geen geldwolf, maar zou exact dezelfde keuze maken als dat hij doet.
Wat is zijn toekomst bij Ajax?
Minder spelen en minder verdienen.
Ergens anders meer verdienen, nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen: Logisch dat hij vertrekt.
Hij is Ajax niets verschuldigd. Oké meer inzet en rendement, dat wel.
Maar niet omdat hij een "miskoop" is vanwege het mega transfer bedrag. Dat is zijn keuze niet, dat wilde Ajax betalen.
Hopelijk krijgt Ajax, naast de besparing op zijn salaris, nog een zakcentje toe. Beter dan niets over zeven maanden.
hjf
 hjf - donderdag 29 november 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 15:41 schreef remco k het volgende:
Ik vond hem erg goed spelen vorig seizoen de eerste seizoenshelft, en eerlijk gezegd kan ik me best voorstellen dat hij eieren voor zijn geld kiest, het is best een goede voetballer, maar mist in mijn ogen de absolute wil om te winnen en zal daarom geen wereldtopper worden.. Desalniettemin wens ik hem veel succes toe in zijn carriere, hij heeft die 16 miljoen nooit kunnen inlossen, maar het is nooit zijn schuld geweest dat er 16 miljoen voor hem betaald is, daar kan hij namelijk niets aan doen. Daarvoor moeten we bij onze grote vrienden slop en co zijn..
Een analyse waar ik het 100% mee eens kan zijn.
remco k
 remco k - donderdag 29 november 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 23:41 schreef nora het volgende:

[..]

Er is altijd de uitzondering die de regel bevestigd, al is hij ook ooit voor het geld weggegaan op te jonge leeftijd..
remco k
 remco k - donderdag 29 november 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 08:08 schreef Jan1970 het volgende:

[..]

Wat is zijn toekomst bij Ajax?
Minder spelen en minder verdienen.
Ergens anders meer verdienen, nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen: Logisch dat hij vertrekt.
Hij is Ajax niets verschuldigd. Oké meer inzet en rendement, dat wel.
Maar niet omdat hij een "miskoop" is vanwege het mega transfer bedrag. Dat is zijn keuze niet, dat wilde Ajax betalen.
Hopelijk krijgt Ajax, naast de besparing op zijn salaris, nog een zakcentje toe. Beter dan niets over zeven maanden.
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor, ik heb namelijk dezelfde mening..
nora
 nora - donderdag 29 november 2012 - 11:51   quote  deeplink  
Niemand geeft hem de schuld van die 16 miljoen,wat ik hem kwalijk neem is een periode dat hij zeker overgewicht had en op snelheid werd geklopt wat een gebrek aan mentaliteit is.Neem niet weg dat ik het jammer vind hij was wel een Ajax voetballer maar is te jong rijk geworden en dat heeft hem opgebroken.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 11:51 schreef nora het volgende:
Niemand geeft hem de schuld van die 16 miljoen,wat ik hem kwalijk neem is een periode dat hij zeker overgewicht had en op snelheid werd geklopt wat een gebrek aan mentaliteit is.Neem niet weg dat ik het jammer vind hij was wel een Ajax voetballer maar is te jong rijk geworden en dat heeft hem opgebroken.
dom gelul want er zijn er genoeg anderen die ook al op jonge leeftijd zat geld verdienen
Stanley
 Stanley - donderdag 29 november 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! !! Vieze gore dikke parasiet!!!!!. Heeft mijn inziens de boel belazerd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door Stanley --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 november 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:19 schreef Stanley het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! !! Vieze gore dikke teringleijer. Heeft mijn inziens de boel belazerd!
Hehehehehehe.......Stan je blijft mijn man ouwe:)....Stan The Man
Stanley
 Stanley - donderdag 29 november 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Hey Nenam, thanks en je weet ik heb jou ook graag ;-)

Heb toch maar even een woord vervangen, heb geen zin in een ban ofzo.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 november 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 22:56 schreef Stanley het volgende:
Hey Nenam, thanks en je weet ik heb jou ook graag ;-)

Heb toch maar even een woord vervangen, heb geen zin in een ban ofzo.
Kwestie van wennen Stan.....heb er al genoeg gehad :)
nora
 nora - donderdag 29 november 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dom gelul want er zijn er genoeg anderen die ook al op jonge leeftijd zat geld verdienen
Volgens mij heb je het niet helemaal gelezen pipo,ik heb het over zijn mentaliteit!!die periode dat hij gewoon een buikje had lijkt mij geen dom gelul.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 01 december 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 23:20 schreef nora het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het niet helemaal gelezen pipo,ik heb het over zijn mentaliteit!!die periode dat hij gewoon een buikje had lijkt mij geen dom gelul.
onzin
sim
 sim - zaterdag 01 december 2012 - 00:52   quote  deeplink  
This gewoon een friekandel.
hippy
 hippy - zaterdag 01 december 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Ik zie hem al niet meer als ajaxied...
Daaaag mickey...
Sander111
 Sander111 - zondag 02 december 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Wat zal die jongen in de winterstop nog op kunnen leveren? Iemand enig idee?
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 december 2012 - 13:05   quote  deeplink  
WEINIG GELD,BEN IK BANG VOOR...
nora
 nora - zondag 02 december 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Hoogstens een oud kerstpakket

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani

0.0067019