BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 februari 2013 - 23:21   quote  deeplink  
AZ gun ik het wel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 februari 2013 - 09:12   quote  deeplink  
3weken voor de beker finale is AZ-PSV
AZ heeft er baat bij dat PSV 1e of 2e wordt, dan heeft AZ 100% europees voetbal onafhankelijk van eindresultaat beker finale.
Als PSV derde of lager eindigt en de beker finale wint heeft AZ niets.
Alle andere scenario's zijn voordelig voor AZ.
JanM
 JanM - donderdag 28 februari 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:
3weken voor de beker finale is AZ-PSV
AZ heeft er baat bij dat PSV 1e of 2e wordt, dan heeft AZ 100% europees voetbal onafhankelijk van eindresultaat beker finale.
Als PSV derde of lager eindigt en de beker finale wint heeft AZ niets.
Alle andere scenario's zijn voordelig voor AZ.
PiSVee wordt sowieso tweede achter Feyenoord!
van geil
 van geil - vrijdag 01 maart 2013 - 18:08   quote  deeplink  
vanaf zondag aftellen...

10
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 maart 2013 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 09:39 schreef JanM het volgende:

[..]

PiSVee wordt sowieso tweede achter Feyenoord!
Ik mag het hopen, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren . . .
Wim2
 Wim2 - zaterdag 02 maart 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 18:08 schreef van geil het volgende:
vanaf zondag aftellen...

10
Ik heb geen goede ervaringen met dat getal..
van geil
 van geil - zondag 03 maart 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 18:08 schreef van geil het volgende:
vanaf zondag aftellen...

10
9
Wim2
 Wim2 - zondag 03 maart 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Volgende week bij Rjc winnen!

Winnen we die wedstrijd dan eindigen we sowieso in de top 3! Feyenoord-Vitesse wordt sowieso nog een heel belangrijke wedstrijd en wat te denken van Pisvlek-Joden
Prem
 Prem - zondag 03 maart 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Jongens goed gedaan in Nijmegen. En nu echt gaan voor de titel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 16:02 schreef Prem het volgende:
Jongens goed gedaan in Nijmegen. En nu echt gaan voor de titel!
En zo is het!
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 04 maart 2013 - 08:32   quote  deeplink  
Een geweldige eerste helft tegen N.E.C. Als dat de voorbode is van wat we in de nabije toekomst te zien krijgen, dan gaan we nog veel meer genieten van onze club.

Ik denk trouwens dat de penningmeester van Feyenoord ook een stuk gelukkiger is geworden de afgelopen maanden.
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 04 maart 2013 - 11:07   quote  deeplink  
Wat was die boetius goed zeg. wat is ie snel. wat een pure voetballer. op t veld zo brutaal en dan zo verlegen bij interviews. meestal is het andersom met voetballers tegenwoordig.

dit seizoen kan hij de kar trekken wanneer pelle zn dag niet heeft
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 12:00   quote  deeplink  
Pelle: 'Niet praten over landstitel? De feiten zijn toch simpel

ANP-21044922-568x378.jpg

Feyenoord pakte gisteren eenvoudig de volle buit in Nijmegen tegen NEC (0-3). De Rotterdammers probeerden lange tijd het stempel titelkandidaat te ontlopen. Maar de manier waarop de lastige wedstrijd in winst werd omgezet, verried de status van het elftal. Met Jean-Paul Boëtius als uitblinker is de jacht op de titel ingezet.

Graziano Pellè lachte gisteren zijn hagelwitte tanden gisteren nog maar eens bloot. Op weg naar de spelersbus, waar zijn ploeggenoten zoals gewoonlijk al minutenlang op de spits zaten te wachten, ging de 27-jarige Italiaan geduldig met zijn supporters op de foto. Waar zijn vrouwelijke aanbidders slechts oog hadden voor zijn uiterlijk, probeerden de mannen in het bonte gezelschap voorzichtig over de titelkansen van Feyenoord te beginnen. Zij kregen stuk voor stuk een opgestoken duim als antwoord.

Waar veel spelers van Feyenoord lange tijd krampachtig probeerden het onderwerp landstitel te omzeilen, deed Pellè ook gisteren niet moeilijk. 'Ook na vandaag is het nog steeds mogelijk', vertelde de spits, die gisteren alweer zijn negentiende treffer maakte. 'Praten mijn ploeggenoten liever niet over de landstitel? Ach, misschien niet met de media. Ik draai er niet omheen hoor. Ik ben een trotse Italiaan, ik krijg het bijna niet over mijn lippen om te zeggen dat er andere elftallen zijn die misschien beter zijn. Maar noem dat vooral geen arrogantie, dat is het zeker niet. De feiten zijn toch simpel? We staan er negen wedstrijden voor het einde nog altijd heel goed voor. Na de winst van Ajaks en PSV op zaterdag moesten wij NEC verslaan om bij te blijven. Dat is gebeurd. Nu op naar Roda JC uit.'

Ronald Koeman was voor het treffen met NEC ook al voorzichtig. De coach wilde pas echt iets weten van een prominente rol in de bloedstollende titelstrijd als in Nijmegen een driepunter zou worden geboekt. Pellè vertelde gisteren dat hij eveneens benieuwd was hoe Feyenoord voor de dag zou komen na de veelbesproken overwinning tegen PSV. 'Dat was toch afwachten. Het is voor jonge spelers niet makkelijk om een week na een prachtige wedstrijd tegen PSV er weer te staan. Toen ik achttien jaar was, lukte mij dat vaak niet. Het heeft met mentale kracht te maken. Maar wie onze eerste treffer heeft gezien, weet dat het dit keer absoluut geen probleem was.'

Graziano Pellè deed na afloop alvast een poging om Boëtius, die komende zomer ongetwijfeld met Jong Oranje mee zal gaan naar het EK in Israël, zondag in Kerkrade weer scherp aan de start te krijgen voor het duel met Roda JC. 'Hoe goed Boëtius is als hij een paar jaar ouder is?', zei Pellè. 'Hij moet zorgen dat hij zich blijft verbeteren. Elke dag weer. Hij laat prima dingen zien, maar het kan nog beter.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 12:04   quote  deeplink  
bacbfe2fd7aff5f7b294bcd7f2c47491.png

john_de_wolf.jpg

John de Wolf merkt dat het behalen van de landstitel steeds meer leeft binnen en buiten Feyenoord.

De voormalig verdediger veroverde zelf in 1993 het kampioenschap met de Rotterdammers. In de voetbaltalkshow FC Rijnmond geeft hij aan dat de huidige selectie steeds meer gelijkenissen gaat vertonen met de ploeg van toen.

'Daar gaat het steeds meer op lijken,' zegt De Wolf. 'In onze tijd deden wij ineens weer mee. Op het laatst gingen we eroverheen. Wij wonnen van MVV en konden daarna in de laatste wedstrijd kampioen worden tegen FC Groningen. Op het moment dat we daarheen gingen, wist je dat je nooit kon verliezen. Dat merk je ook steeds meer aan deze groep. Langzamerhand begint men erover te praten.'

'Het klinkt misschien raar, maar het allerbelangrijkste is vorige week gebeurd tegen PSV. Daar heb je kunnen zien dat Feyenoord gegroeid is en een team is geworden. Zowel binnen als buiten het veld. Wat er na de wedstrijd gebeurde is niet goed te praten, maar daar stonden ze wel 'bokkie' voor elkaar. Je merkt dat er steeds meer een eenheid komt. Stap voor stap gaat men denken aan het kampioenschap,' vervolgt de oud-international.

De Wolf zag het verschil tussen Feyenoord en PSV ook afgelopen weekend weer terug. 'Op het moment dat Mark van Bommel zaterdag de 2-0 scoorde tegen VVV, zag je een stuk frustratie naar het eigen publiek. Dat is het grote verschil met Feyenoord. Als Feyenoord het even moeilijk heeft in De Kuip, dan gaat de twaalfde man erachter staan en die zal ze altijd steunen.'

Ook defensief maakt de oude club van De Wolf stappen. 'Iedereen praat over de spelhervattingen die Feyenoord tegen krijgt, maar als je kijkt naar de veldgoals die ze tegen krijgen, dat zijn er heel weinig. Dat betekent dat de organisatie in het elftal goed staat. Het is gewoon een hele moeilijke ploeg om tegen te spelen. Je wint nu ook je moeilijke uitwedstrijden met gemak,' aldus De Wolf.
Bron:Rijnmond.nl
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 04 maart 2013 - 12:20   quote  deeplink  
Ze moeten maar weer is stoppen met die praatjes
Zo komt er alleen nog maar meer spanning
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 12:23   quote  deeplink  
Logisch toch dat die gedachte er nu is, we zijn dichtbij..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 maart 2013 - 14:49   quote  deeplink  
Bladvulling & bladvulling.
Poten op de grond houden.
Wim2
 Wim2 - maandag 04 maart 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Wat is het eerste wat jullie gaan doen na het eindsignaal van de gewonnen kampioenswedstrijd?
tomson
 tomson - maandag 04 maart 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 18:06 schreef Wim2 het volgende:
Wat is het eerste wat jullie gaan doen na het eindsignaal van de gewonnen kampioenswedstrijd?
Al jouw gemekker over de ploeg, de spelers en Ronald Koeman nog eens teruglezen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 maart 2013 - 18:25   quote  deeplink  


Ach, dan kom ik er maar als Wim uit te zien :')
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Ghehe..
Els
 Els - dinsdag 05 maart 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:
3weken voor de beker finale is AZ-PSV
AZ heeft er baat bij dat PSV 1e of 2e wordt, dan heeft AZ 100% europees voetbal onafhankelijk van eindresultaat beker finale.
Als PSV derde of lager eindigt en de beker finale wint heeft AZ niets.
Alle andere scenario's zijn voordelig voor AZ.
Maar misschien kan AZ 3 weken voor de bekerfinale ook nog degraderen?
tomson
 tomson - dinsdag 05 maart 2013 - 00:17   quote  deeplink  
544328_522404104476584_2076029644_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:20   quote  deeplink  
Heerlijk..
tomson
 tomson - dinsdag 05 maart 2013 - 00:21   quote  deeplink  
:)... Hopen mag !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 00:21 schreef tomson het volgende:
:)... Hopen mag !
Ja toch..d:-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 05 maart 2013 - 06:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 18:06 schreef Wim2 het volgende:
Wat is het eerste wat jullie gaan doen na het eindsignaal van de gewonnen kampioenswedstrijd?
Flauwvallen :p
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 maart 2013 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 18:06 schreef Wim2 het volgende:
Wat is het eerste wat jullie gaan doen na het eindsignaal van de gewonnen kampioenswedstrijd?
Je 020-shirtje onder kotsen.
Goed idee, he?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 maart 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 00:03 schreef Els het volgende:

[..]

Maar misschien kan AZ 3 weken voor de bekerfinale ook nog degraderen?
ja, dat scenario is er ook nog...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 maart 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 18:06 schreef Wim2 het volgende:
Wat is het eerste wat jullie gaan doen na het eindsignaal van de gewonnen kampioenswedstrijd?
Meestal een nieuw seizoen starten op de XBOX..
craven
 craven - dinsdag 05 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
hahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 maart 2013 - 11:39   quote  deeplink  
:')

Lul.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 12:18   quote  deeplink  
8fd4a96d26a4fe1c1da0a20855d9805b.png

legioen.jpg

Het geloof in de titel is weer helemaal terug bij de fans van Feyenoord. Na een simpele overwinning op NEC (0-3) werden de spelers een dag later op Varkenoord vrolijk onthaald door de toegestroomde fans, die stiekem hopen op het kampioenschap.

Het is zonnig op het moment dat de selectie van Feyenoord richting het trainingsveld loopt. De sfeer zit er goed in. Goed gemutst en onder grote media-aandacht worden rustig wat oefeningen afgewerkt. Ondertussen gaat het langs de zijlijn eigenlijk maar over één ding: het kampioenschap.

Voor Koos Maasdijk is het bezoeken van de dagelijkse oefensessie vaste prik. ,,Ik kom hier al jaren. We hebben een vast groepje hier, hartstikke gezellig. We horen en zien dus veel. Maar ik ben er van overtuigd dat we dit jaar naar de Coolsingel kunnen," vertelt de 58-jarige Ridderkerker terwijl op de achtergrond de Rotterdamse helden Pellé en Boëtius zich in het zweet werken. ,,Er zit iets onoverwinnelijks in deze groep, dat stralen ze ook uit. Dus ik ben de Coolsingel al wezen vegen en heb al gezwommen op het Hofplein. Want als we kampioen worden, is dat een hele bijzondere titel. Het is al zó lang geleden!"

Het lijken vooral de oudere supporters te zijn die heilig geloven in het herleven van Rotterdamse heerschappij in de vaderlandse competitie. Ook Bas de Snoo, een 60-jarige supporter uit Rotterdam, is er van overtuigd dat de kampioensschaal naar Rotterdam komt. ,,Minstens 60 procent kans dat we het worden, misschien wel meer! En als het lukt, dan ben ik een week de weg kwijt," vertelt hij glunderend.

Verdeeldheid
Jongere supporters zijn echter een stuk minder optimistisch. Op het trainingscomplex naast de Kuip vertelt een fan van halverwege de twintig dat hij de kansen van Feyenoord niet al te hoog inschat.,,We zullen wel punten laten liggen tegen de kleintjes als Roda JC en ADO. Uiteindelijk wordt PSV kampioen. Zolang Ajaks het maar niet wordt!"

Zijn buurman valt hem bij:,,Iedereen zegt wel dat Feyenoord zo'n makkelijk programma heeft, maar juist die kleine wedstrijden zijn het moeilijkst. Vanaf nu is iedere wedstrijd een finale. Maar als we echt kampioen worden, is dat prachtig!"

De verdeeldheid tussen de supporters is opvallend. Maar over één ding zijn ze het allemaal eens: als Feyenoord na 34 wedstrijden kampioen is, moet het een groot feest worden. Een goed georganiseerd kampioensfeest zonder rellen. ,,Normaal ga ik na de huldiging naar huis en vier ik het daar. Maar dit jaar wordt anders. Als je voor het eerst in veertien jaar de schaal pakt moet je er van genieten!" besluit Maasdijk op het moment dat Daryl Janmaat langsloopt.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 15:44   quote  deeplink  
Koeman: Nu doen we echt mee

20130310_rjc_koeman_vk_scaled_7.jpg

Hoewel Ronald Koeman normaal gesproken de spanning van de wedstrijd goed onder controle heeft, was er na het laatste fluitsignaal in Kerkrade toch plaats voor zichtbare vreugde en opluchting bij de trainer. Koeman besefte dat Feyenoord na een moeizame tweede helft goed weg was gekomen met de 0-1 tegen Roda JC. We hebben over geluk niet te klagen gehad, vertelde hij tijdens de persconferentie na afloop, daarbij onder meer verwijzend naar een overtreding van Bruno Martins Indi in het strafschopgebied die onbestraft bleef. Dit is een heel belangrijke overwinning voor de club. Nu kunnen we zeggen dat we echt meedoen.

In de eerste helft was er nog geen vuiltje aan de lucht voor Feyenoord in het Parkstad Limburg Stadion. De ploeg controleerde de wedstrijd en gaf geen kans weg. De eerste helft was ook de opbouw van ons goed en is Roda niet gevaarlijk geweest, zei Koeman. De tweede helft waren we slordiger in balbezit en hadden we minder dreiging.

In de laatste fase van de wedstrijd werd Feyenoord ver naar achter gedrukt door de thuisploeg, die met drie verdedigers ging spelen en veelvuldig de lange bal speelde. Wij hadden het daar moeilijk mee, zei Koeman. Dat heeft ook te maken met ervaring. We hadden de bal langer in de ploeg moeten houden en de wedstrijd sneller kunnen beslissen.

Tegelijkertijd complimenteerde Koeman zijn ploeg voor het feit dat drie keer op rij is gewonnen. Die wedstrijden moesten wij ook allemaal winnen, wij kunnen blijkbaar met die druk omgaan. Dat is een groot compliment waard.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 16:21   quote  deeplink  
5066b3671a359d220fdbbb261470b2be.png

wiebe_siebo.jpg

Wiebe van Dijk en Siebo Homminga vormen samen Feyenoord supportersvereniging afdeling Harlingen.

En Onafhankelijk prognose-bedrijf Dijkhom en volgens beide heren wordt Feyenoord dit jaar kampioen.

Dat baseren ze op een grondige prognose die deze twee oer-Feyenoorders samen opstelden. Jarenlang zijn we door een diep dal gegaan, maar nu geloven we er weer in, aldus Wiebe en Siebo, die al sinds eind jaren zestig supporters van Feyenoord zijn. Ze willen op de laatste speeldag van de eredivisie een speciale Coolsingel busreis organiseren naar het mooie Rotterdam.
Bron: harlingercourant.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 16:22   quote  deeplink  
Don Leo: "Kampioen? Dat is natte vingerwerk"

600x400-vi-898602.jpg

Harry van Raaij denkt dat PSV dit seizoen opnieuw geen kampioen wordt. Hij geeft Feyenoord en Vitesse de beste kansen."Feyenoord speelt nog vijf keer thuis. Voor Vitesse is de wedstrijd in De Kuip cruciaal", zegt Van Raaij in gesprek met 040TV.

PSV heeft alles nog in eigen hand, maar de kansen zijn wel geslonken na de nederlaag van afgelopen zaterdag tegen sc Heerenveen. De Eindhovenaren stonden met rust met 2-0 achter en hadden niets in te brengen.
"Het is te gek voor woorden. Dick Advocaat maakt opmerkingen over dat ik geen uitspraken mag doen, maar hij moet zelf ook eens in de spiegel kijken. Waarom wacht je pas met wisselen tot de rust, waarom kan je niet eerder de wedstrijd in tactisch opzicht verzetten?" zegt Van Raaij. "Als je vier jaar lang er niet in slaagt om een elftal op te bouwen en als je in het kader van het 100-jarig bestaan alles op alles zet om kampioen te worden en het lukt niet, dan faalt de hele organisatie: van de leiding tot de technische staf en de spelers", aldus Van Raaij, die van mening is dat er "rigoureus uit een ander vaatje moeten worden getapt".

Sjaak Swart hoopt dat Feyenoord achter Ajaks op de tweede plaats eindigt dit seizoen. 'Misses Ajaks' heeft respect voor de manier waarop de resultaten worden geboekt in Rotterdam. 'Dan is het helemaal geweldig dat ze het zo goed doen. Zo is het altijd geweest en ik ben blij dat ze terug zijn', doelt Swart op het feit dat Feyenoord jarenlang geen rol van betekenis speelde in de top van de Eredivisie.

'Het is logisch dat ik hoop dat Ajaks eerste wordt, maar laat Feyenoord dan tweede worden', vervolgt Swart in het AD. 'Oude tijden herleven weer, dat is toch mooi? En als de supporters dan weer normaal gaan doen, krijgen we helemaal een mooie Klassieker.'

Leo Beenhakker denkt dat Ajaks kampioen gaat worden. "Gevoelsmatig denk ik dat Ajaks aan het langste eind gaat trekken. Spelen het meest regulier en zijn ook in staat om te winnen als ze minder spelen. Maar ik zeg er meteen bij, het is natte vingerwerk", zo laat Beenhakker weten tegenover Metro. De verschillen zijn klein en voor Ajaks komen er nog wat lastige uitduels aan, onder meer tegen PSV en zondag tegen AZ. Feyenoord heeft op papier het eenvoudigste programma.

Ajaks en Feyenoord zijn met een relatief jonge ploeg vrij wisselvallig. PSV heeft dat niet. "Die zijn tegen andere problemen aangelopen. Het ontbreekt daar dus ook aan continuïteit, maar wat daar de oorzaak van is weet ik niet. Ze winnen met heel veel doelpunten, maar verliezen ook al zeven keer. Of je nu met 6-0 wint of met 1-0, het levert beide drie punten op."
Bron:Feyenoordnet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 maart 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Sjaak Swart is een lul.
van geil
 van geil - dinsdag 12 maart 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Hoereloper die SJAAK SWART
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 21:38   quote  deeplink  
frankie-123.jpg
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 10:17   quote  deeplink  
Snif..

Als we kampioen worden barst ik in tranen uit.
JanM
 JanM - woensdag 13 maart 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 10:17 schreef Wim2 het volgende:
Snif..

Als we kampioen worden barst ik in tranen uit.
Dat zullen vele 020-fans met jou doen!
ferfan
 ferfan - woensdag 13 maart 2013 - 13:33   quote  deeplink  
ik denk dat ik mezelf ziek meld op mijn werk van geluk..
ferfan
 ferfan - woensdag 13 maart 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Stel dat feyenoord kampioen word. Gaan de CL spelen. Waarom zouden spelers dan uberhaubt willen verkassen naar een topclub in engeland/italie.
Feyenoord zou met het geld wat ze verdienen aan de CL alle spelers opslag kunnen geven en ook nog is haar schulden kunnen afbetalen. Als ze deze groep bij elkaar weten te houden de komende 3 jaar dan doen we ook gewoon mee aan de top van europa! Helaas zal dit scenario niet uitgevoerd worden. Reden: we zijn zo gefixeerd op het geld, wat ook logisch is na alle ellende die we meegemaakt hebben, maar durven daardoor ook minder risico's te nemen.. Ik denk dat als je zegt tegen deze groep. Jullie blijven bij elkaar en 50% van de verdiensten uit de CL komt jullie tegemoet dat ze allemaal blijven op een enkeling na. uiteraard heb je dan ook nog wel versterking nodig.. waar we dat geld vandaan halen? Uit een enkele verkoop van bijvoorbeeld martins indi, die makkelijk te vervangen is door nelom. je pakt met indi 10miljoen en steekt dat direct terug in een geweldige centrum verdediger.
tja, ik zit hier waaarschijnlijk wat te brabbelen, maar wat ik gewoon denk is dat feyenoord ook intern trotser moet zijn dan ze nu zijn. Feyenoord is de toekomst van europa op dit moment. Niet voor niets 3x de beste opleiding van europa. Steek niet alleen geld in de opleiding, maar pluk dan ook de vruchten van al deze talenten en opgeleide spelers!! Het is NU de tijd om dat te doen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door ferfan --
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Ik weet al precies hoe het deze zomer gaat. Van Geel verkoopt Martins indi voor 5 miljoen en de Vrij voor 4 miljoen.. Clasie voor 4,5 miljoen en vilhena voor 3,5 miljoen en dan klaagt hij dat hij maar 4 ton mag herinvesteren..
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 13:46 schreef ferfan het volgende:
Stel dat feyenoord kampioen word. Gaan de CL spelen. Waarom zouden spelers dan uberhaubt willen verkassen naar een topclub in engeland/italie.
Feyenoord zou met het geld wat ze verdienen aan de CL alle spelers opslag kunnen geven en ook nog is haar schulden kunnen afbetalen. Als ze deze groep bij elkaar weten te houden de komende 3 jaar dan doen we ook gewoon mee aan de top van europa! Helaas zal dit scenario niet uitgevoerd worden. Reden: we zijn zo gefixeerd op het geld, wat ook logisch is na alle ellende die we meegemaakt hebben, maar durven daardoor ook minder risico's te nemen.. Ik denk dat als je zegt tegen deze groep. Jullie blijven bij elkaar en 50% van de verdiensten uit de CL komt jullie tegemoet dat ze allemaal blijven op een enkeling na. uiteraard heb je dan ook nog wel versterking nodig.. waar we dat geld vandaan halen? Uit een enkele verkoop van bijvoorbeeld martins indi, die makkelijk te vervangen is door nelom. je pakt met indi 10miljoen en steekt dat direct terug in een geweldige centrum verdediger.
tja, ik zit hier waaarschijnlijk wat te brabbelen, maar wat ik gewoon denk is dat feyenoord ook intern trotser moet zijn dan ze nu zijn. Feyenoord is de toekomst van europa op dit moment. Niet voor niets 3x de beste opleiding van europa. Steek niet alleen geld in de opleiding, maar pluk dan ook de vruchten van al deze talenten en opgeleide spelers!! Het is NU de tijd om dat te doen...
+1 je hebt gelijk
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 14:33   quote  deeplink  
Ajax krijgt Aon als sponsor. Die betalen nu 21m aan United, willen daar vanaf. En voor 15m op het shirt van Ajax.

Komen wij met Opel. 3,5m
JanM
 JanM - woensdag 13 maart 2013 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:24 schreef Wim2 het volgende:
Ik weet al precies hoe het deze zomer gaat. Van Geel verkoopt Martins indi voor 5 miljoen en de Vrij voor 4 miljoen.. Clasie voor 4,5 miljoen en vilhena voor 3,5 miljoen en dan klaagt hij dat hij maar 4 ton mag herinvesteren..
Jij moet toch wel een kudtleven hebben ...
JanM
 JanM - woensdag 13 maart 2013 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:33 schreef Wim2 het volgende:
Ajax krijgt Aon als sponsor. Die betalen nu 21m aan United, willen daar vanaf. En voor 15m op het shirt van Ajax.

Komen wij met Opel. 3,5m
Tuurlijk!
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Tuurlijk!
De waarheid is hard.

De enige manier om niet achterop te raken met PSV, Ajax, twente en vitesse is het nieuwe stadion. Maar feyenoorders vinden die oude bak schroot veel belangrijker want daar zijn ze aan gehecht. Nepsupporters.. geef om de club!
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2013 - 14:37   quote  deeplink  
tijd voor je medicatie Wim.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet









0.0123779