BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 14:37   quote  deeplink  
Wie zegt dat wim2? dat de neuzen die sponsor binnen gaan halen?
JanM
 JanM - woensdag 13 maart 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:36 schreef Wim2 het volgende:

[..]

De waarheid is hard.

De enige manier om niet achterop te raken met PSV, Ajax, twente en vitesse is het nieuwe stadion. Maar feyenoorders vinden die oude bak schroot veel belangrijker want daar zijn ze aan gehecht. Nepsupporters.. geef om de club!
Iemand die De Kuip "die oude bak schroot" durft te noemen verdient een eeuwige ban van dit forum!
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 13 maart 2013 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:24 schreef Wim2 het volgende:
Ik weet al precies hoe het deze zomer gaat. Van Geel verkoopt Martins indi voor 5 miljoen en de Vrij voor 4 miljoen.. Clasie voor 4,5 miljoen en vilhena voor 3,5 miljoen en dan klaagt hij dat hij maar 4 ton mag herinvesteren..
Wim2, ik denk dat jij Martin van Geel verward met onze oude technisch directeur.
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 14:40   quote  deeplink  
inderdaad JanM nu is hij echt te ver gegaan. Ook ik ben voor een nieuw stadion!! maar blijf met je poten van het mooiste stadion van europa af!! en dat meen ik serieus. Heb de oude kuip meegemaakt! Zoiets mag je geen oud bak schroot noemen!!
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:40 schreef Thijs het volgende:
inderdaad JanM nu is hij echt te ver gegaan. Ook ik ben voor een nieuw stadion!! maar blijf met je poten van het mooiste stadion van europa af!! en dat meen ik serieus. Heb de oude kuip meegemaakt! Zoiets mag je geen oud bak schroot noemen!!
Blablabla..

Van romantiek ken je niet vreten.. je kunt geen beleid voeren op basis van emoties..
Feyenoord zal enkel verder afzakken en kan niet rekenen op die incidentele succesjaren..
Als het aan de feyenoordsupporters ligt zal de kuip blijven en wordt Feyenoord een klassieke subtopper.

De echte personen die om Feyenoord geven willen graag dat de club zich weer kan gaan meten met de grootmachten van Europa. Feyenoord staat boven alles ook boven dat stadion. Spijtig dat zo weinig mensen dit willen zien. Ze vinden zichzelf belangrijker dan de club. Succes supporters..
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 14:46   quote  deeplink  
wim2 volgens mij stond er in mijn post dat er zeker een nieuw stadion moet komen. Maar ze hoeven de kuip toch niet te slopen? of ben ik nou gek? is maar een mening he wim2
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 13 maart 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord ligt qua budget achter op zijn concurrenten in de top van de Eredivisie, maar is desondanks aan een goed seizoen bezig. De club maakt zelfs nog alle kans op het kampioenschap. In Rotterdam weet men wat er moet gebeuren om vaste klant in de top van de competitie te blijven.

"Wat we doen is heel bijzonder", zegt technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. "Wij werken met een budget van ongeveer 36 miljoen euro. Ajax, PSV, FC Twente hebben meer. En Vitesse ook, op zijn eigen bijzondere manier. Daar hebben we wel mee te maken."

"Het is duidelijk dat de exploitatie omhoog moet willen we structureel bij de top in Nederland behoren. Daar staan we weliswaar al twee seizoenen, maar realistisch is het niet", gaat Van Geel verder in het magazine. "Nu doen we mee om de titel met een elftal dat bij elkaar nog geen drie miljoen euro heeft gekost."

"Maar je moet altijd afvragen: is dit succes structureel? Dat is het in mijn beleving nog niet. Daarvoor moet de club meer geld generen. In een nieuw stadion kan de begroting worden opgekrikt naar het niveau van de concurrentie. Maar het snelste verdienmodel is vooralsnog via een transfer", stelt Van Geel in VI.
Kijk, dit zijn enerzijds de feiten en anderzijds realistische gedachten hoe we verder moeten. Niks ingewikkelds, wel helder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door eko-sporter --
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:46 schreef Thijs het volgende:
wim2 volgens mij stond er in mijn post dat er zeker een nieuw stadion moet komen. Maar ze hoeven de kuip toch niet te slopen? of ben ik nou gek? is maar een mening he wim2
Wat wil je dan met de Kuip? Lekker laten staan voor al die mensen die er nog eens willen gaan kijken? Nee.. het moet met de grond gelijk. Aan mooie dingen komt een einde voor volk en vaderland. Laat de Kuip los. Vergeet het verleden op naar de Toekomst!

Het nieuwe stadion zal er komen!
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 14:48   quote  deeplink  
en de oude kuip gaat gewoon blijven staan
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:48 schreef Thijs het volgende:
en de oude kuip gaat gewoon blijven staan
Waarom? Wat is in godsnaam het nut om dat stadion te laten staan? Wat levert het in hemelsnaam op? Enkel sperma van mensen die op de oude Kuip klaar komen.

De gemeente Rotterdam zal het stadion met de grond gelijk moeten maken en in de plaats daarvan een mooie parkeerplaats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door Wim2 --
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 14:59   quote  deeplink  
joh wim2 relax man
kuipje
 kuipje - woensdag 13 maart 2013 - 15:02   quote  deeplink  
Leuk he wim... provoceren.. dat is namelijk het enige waar jij hier mee bezig bent
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:02 schreef kuipje het volgende:
Leuk he wim... provoceren.. dat is namelijk het enige waar jij hier mee bezig bent
Weer zo'n type. Als je het niet eens bent met de meerderheid ben je of een neus of ben je aan het provoceren.

Een parkeerplaats in de plaats van de oude kuip zou een grote verbetering zijn tenopzichte van de infrastructuur rond het
nieuwe stadion.
kuipje
 kuipje - woensdag 13 maart 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:05 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Weer zo'n type. Als je het niet eens bent met de meerderheid ben je of een neus of ben je aan het provoceren.

Een parkeerplaats in de plaats van de oude kuip zou een grote verbetering zijn tenopzichte van de infrastructuur rond het
nieuwe stadion.
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:05 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Enkel sperma van mensen die op de oude Kuip klaar komen.

Dit heeft niets te maken met je mening geven.. zulke texten zijn enkel provocerend.. doe niet zo verschrikkelijk zielig
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Ja hoor wim2 wat jij wilt. Ga maar verder met zeiken
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:09 schreef kuipje het volgende:

[..]

[..]

Dit heeft niets te maken met je mening geven.. zulke texten zijn enkel provocerend.. doe niet zo verschrikkelijk zielig
Texten? Teksten bedoelde je zeker.

Mijn voorbeeld is misschien wat overdreven maar het bereikt nog absoluut niet de grens van provoceren.
Ander moet je maar in Noord Korea gaan wonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door Wim2 --
kuipje
 kuipje - woensdag 13 maart 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:14 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Texten? Teksten bedoelde je zeker.

Mijn voorbeeld is misschien wat overdreven maar het bereikt nog absoluut niet de grens van provoceren.
Ander moet je maar in Noord Korea gaan wonen.
Sorry dat ik texten typte ipv teksten.. word zo nu en dan lui als je vanaf je mobiel typt. Maar volgens mij is dit ook geen literair gezelschap, waar je straf krijgt voor iedere spelfout. Zo wel, dan zijn er wel meer mensen game over denk ik.
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 15:24   quote  deeplink  
kuipje? het is beter dat we wim2 maar gaan negeren!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 maart 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:24 schreef Thijs het volgende:
kuipje? het is beter dat we wim2 maar gaan negeren!
klopt, t is het beste als iedereen dat doet.
Hij voedt zich met reacties op zijn provocaties.
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 15:35   quote  deeplink  
Dan begin ik nu mee. alles goed stylzz?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 maart 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Prima hoor, dank je ;) Met jou ook dan Thijs?
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Ja hoor. Zin in zondag
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 maart 2013 - 15:39   quote  deeplink  
Altijd ook wanneer het niet goed ging.
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 15:42   quote  deeplink  
ja mooi, ik ook hoor. ik blijf ze altijd steunen!!
kuipje
 kuipje - woensdag 13 maart 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:42 schreef Thijs het volgende:
ja mooi, ik ook hoor. ik blijf ze altijd steunen!!
en als ze het een keer nodig hebben.. zal het wel zondag zijn... zin in!
Thijs
 Thijs - woensdag 13 maart 2013 - 15:46   quote  deeplink  
Ja mooi! zondag 3 puntjes pakken tegen utreg
JanM
 JanM - woensdag 13 maart 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:24 schreef Thijs het volgende:
kuipje? het is beter dat we wim2 maar gaan negeren!
Wim wie?
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Jullie negeren mij enkel omdat jullie bang zijn mijn kwaliteiten te aanschouwen!
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2013 - 18:16   quote  deeplink  
:)...

he Craven....

toch beter als Genee.:)
craven
 craven - woensdag 13 maart 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 18:16 schreef van geil het volgende:
:)...

he Craven....

toch beter als Genee.:)
yep je hebt gelijk ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 01:04   quote  deeplink  
Quest'anno sono Feyenoord campione cari compagni
paus-zegent-feyenoord.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 01:05   quote  deeplink  
Nu komt het zeker goed, ik reserveer alvast een plekkie op d Coolsingel..!!!
tomson
 tomson - zaterdag 16 maart 2013 - 08:31   quote  deeplink  
Hallelujah !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 maart 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:40 schreef Thijs het volgende:
inderdaad JanM nu is hij echt te ver gegaan. Ook ik ben voor een nieuw stadion!! maar blijf met je poten van het mooiste stadion van europa af!! en dat meen ik serieus. Heb de oude kuip meegemaakt! Zoiets mag je geen oud bak schroot noemen!!
Hoezo? Het is gewoon een ouwe bak schroot. Precies zoals mijn opa en pa in hun ouwere jaren ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 maart 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 14:37 schreef Thijs het volgende:
Wie zegt dat wim2? dat de neuzen die sponsor binnen gaan halen?
Tja blijf dan maar lekker dromen, helaas heeft 020 een commerciele meerwaarde t.o.v Feyenoord. Als je dat niet wil zien ben je een blinde vink. Het zal niet zo zijn dat 020 voor hetzelfde bedrag als AEGON een sponsor binnen gaan halen. Ook daar bij 020 is het crisis betreft sponsoren ... Hetzelfde is bij die tukkers die een bedrijf als Vredesteijn als nieuwe sponsor zullen binnen halen. De fietsbanden leverancier. Dus die zullen t.o.v de vorige sponsor ook flink gaan inleveren.
craven
 craven - zaterdag 16 maart 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Kuip/heldenstadion
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 10:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoezo? Het is gewoon een ouwe bak schroot. Precies zoals mijn opa en pa in hun ouwere jaren ...
Dus je noemt je voorouders schroot?
Niet netjes.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 16 maart 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dus je noemt je voorouders schroot?
Niet netjes.
Familietrekje blijkbaar..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Verklaard wel een boel over L..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 maart 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dus je noemt je voorouders schroot?
Niet netjes.
Als jij de 90 haal , ben je ook oud schroot. Is niks mis mee ... Ik hoop die ouwe schroot ook te halen!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 maart 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 12:06 schreef RenatoBos het volgende:
Verklaard wel een boel over L..
Deze reactie zegt meer iets over jou ... Een 90 jarige is bij jou een jonge den blijkbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 13:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij de 90 haal , ben je ook oud schroot. Is niks mis mee ... Ik hoop die ouwe schroot ook te halen!
Je weet hoe oud schroot behandeld wordt?
Dat gooi je weg.
En dat wil je niet als je een fitte 90 bent.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 13:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Deze reactie zegt meer iets over jou ... Een 90 jarige is bij jou een jonge den blijkbaar.
Tuurlijk lul jij je onzin maar recht L..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 14:48   quote  deeplink  
012c057288c111e283fe22000a1faeaf_7.jpg
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 maart 2013 - 15:13   quote  deeplink  
Ik vindt het allemaal prachtig,ik doe ook mijn best om naar fyenoord utrecht te zijn . Echter misschien een vreemde mening,maar het is te snel.indien we landskampioen worden gaat er weer getrokken worden aan onze spelers.a leegekocht te zijn en een trainer die naar manchester wil moeten we weer opnieuw beginnen,eerste ronde cl vernederd worden.ik weet het niet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 15:13 schreef piet de paler het volgende:
Ik vindt het allemaal prachtig,ik doe ook mijn best om naar fyenoord utrecht te zijn . Echter misschien een vreemde mening,maar het is te snel.indien we landskampioen worden gaat er weer getrokken worden aan onze spelers.a leegekocht te zijn en een trainer die naar manchester wil moeten we weer opnieuw beginnen,eerste ronde cl vernederd worden.ik weet het niet
Niet te somber zijn Piet..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 maart 2013 - 16:21   quote  deeplink  
Nee integendeel,echter je ziet nu mensen praten over feyenoord die verleden seizoen alleen maar negatief waren over de club. Nu zie je overal de zgn fans weer komen (media,BNers) en als we veel verkopen moet je weer opnieuw bouwen.En daar is de tijd niet voor. 1 a 2 spelers verkopen kan,maar meer ook niet. Als de trainer weggaat naar Manchester moet je weer gaan zoeken.Dus ja ik sta op de coolsingel (waar de hooligans wel weer zullen huishouden) maar 2e of 3e plaats ben ik al heel gelukkig.over plaats 1 heb ik mijn twijfels
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 16:21 schreef piet de paler het volgende:
Nee integendeel,echter je ziet nu mensen praten over feyenoord die verleden seizoen alleen maar negatief waren over de club. Nu zie je overal de zgn fans weer komen (media,BNers) en als we veel verkopen moet je weer opnieuw bouwen.En daar is de tijd niet voor. 1 a 2 spelers verkopen kan,maar meer ook niet. Als de trainer weggaat naar Manchester moet je weer gaan zoeken.Dus ja ik sta op de coolsingel (waar de hooligans wel weer zullen huishouden) maar 2e of 3e plaats ben ik al heel gelukkig.over plaats 1 heb ik mijn twijfels
Kan me niet voorstellen dat er veel,spelers gaan vertrekken aankomend seizoen, precies zoals je zegt 1 of twee en Ronald zie ik ook niet vertrekken naar City..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 16:21 schreef piet de paler het volgende:
Nee integendeel,echter je ziet nu mensen praten over feyenoord die verleden seizoen alleen maar negatief waren over de club. Nu zie je overal de zgn fans weer komen (media,BNers) en als we veel verkopen moet je weer opnieuw bouwen.En daar is de tijd niet voor. 1 a 2 spelers verkopen kan,maar meer ook niet. Als de trainer weggaat naar Manchester moet je weer gaan zoeken.Dus ja ik sta op de coolsingel (waar de hooligans wel weer zullen huishouden) maar 2e of 3e plaats ben ik al heel gelukkig.over plaats 1 heb ik mijn twijfels
Ben ik het grondig mee eens.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 maart 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk lul jij je onzin maar recht L..
Hoezo moet ik iets goed praten? Jij begint er toch over. Bij mij is iedereen boven de 80 oud schroot ... Is ook een vorm van waardering want zie jij die leeftijd maar eens te halen !!! Maar dat is voor jou is iets te simpel zeker ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet









0.0117189