BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 17:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoezo moet ik iets goed praten? Jij begint er toch over. Bij mij is iedereen boven de 80 oud schroot ... Is ook een vorm van waardering want zie jij die leeftijd maar eens te halen !!! Maar dat is voor jou is iets te simpel zeker ?
Fijn voor jouw noem jij je familie maar lekker oud schroot jongen wat jij wilt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Verbeek: 'Feyenoord is de meest stabiele ploeg'

600x400-wd-1384813.jpg

Waar Feyenoord het zondag in De Kuip opneemt tegen FC Utrecht, gaat concurrent Ajaks op bezoek bij AZ, de ploeg waar Gertjan Verbeek aan het roer staat. De oud-trainer van Feyenoord hoopt zijn oude ploeg een goede dienst te bewijzen door Ajaks zondag te verslaan.

'Wij hebben zelf de punten hard nodig', aldus Verbeek, doelend op de lage klassering van zijn eigen elftal. 'Er zijn nog zeker tien à twaalf punten nodig om boven de gevarenzone te eindigen, een hard gelach.' De lage klassering van AZ (vijftiende na 26 wedstrijden) komt volgens Verbeek met name door de vele verkopen die de club heeft moeten doen. De coach noemt Niklas Moisander en Rasmus Elm als voorbeelden van basisspelers die onlangs verkocht zijn.

Daarnaast heeft AZ volgens de coach een 'mentaal probleem'. 'Het is ons dit seizoen te vaak niet gelukt om een achterstand om te buigen', aldus Verbeek, die dit ziet als een mentale tekortkoming. 'De ploeg moet meer zijn verantwoordelijkheid nemen. Ik houd gewoon gewoon vast aan mijn voetbalvisie.'

Feyenoord
Verbeek krijgt zondag in Alkmaar titelkandidaat Ajaks op bezoek. Bij voorbaat een heel lastig duel. 'Maar we hebben al vaak goed gespeeld tegen Ajaks', aldus Verbeek. 'Zo wonnen we dit seizoen in de beker van ze.' Die zege betekende plaatsing voor de bekerfinale, waarin PSV de tegenstander is.
Bij winst op Ajaks bewijst Verbeek zijn oude club Feyenoord, waar hij nog veel affiniteit mee heeft, een hele goede dienst. 'Ik heb Jordy Clasie nog zien voetballen in de B-junioren', aldus Verbeek over één van de sterkhouders in de huidige selectie van de Rotterdammers. 'Ik vind het leuk dat die jonge jongens de weg omhoog hebben gevonden en het beleid van Feyenoord zijn vruchten afwerpt.'

'Feyenoord toont aan dat scouten loont. Zo zie je maar wat voor moois er kan ontstaan. Ik vind dat een groot compliment voor de organisatie van de club.' Op de vraag wie hij als favoriet voor de titel ziet, noemt Verbeek geen club. 'Feyenoord is de meest stabiele ploeg. Ze doen geen gekke dingen. PSV en Ajaks daarentegen vind ik minder constant.'
Bron:Rijnmond
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Of we nu eerste tweede of derde worden er gaat zoieso wel getrokken worden aan deze selectie
Zelfs Barcelona had in eerste instantie om kaarten gevraagd voor de wedstrijd in Kerkrade
Ze zijn dan wel niet langs gekomen
Maar elke week zitten er scouts van misschien wel 5 Europese topclubs naar onze ploeg te kijken
Wim2
 Wim2 - zaterdag 16 maart 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Zelfs volgens Verbeek zijn we titelfavoriet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 23:41   quote  deeplink  
PSV en Vitesse voeren druk op

600x400-bb-1438206.jpg

PSV en Vitesse hebben de druk op Ajaks en Feyenoord opgevoerd. De eerste twee genoemde clubs wonnen vanavond hun wedstrijden van respectievelijk RKC Waalwijk en ADO Den Haag in een periode waarin elk verlies fataal kan zijn in de strijd om de felbegeerde kampioensschaal. Erwin Koeman, trainer van RKC Waalwijk, kon zijn broer Ronald een handje helpen door voor een verrassing te zorgen in Eindhoven, maar PSV maakte geen fouten: 2-0. Vitesse was aan de hand van wie anders dan spits Wilfried Bony te sterk voor ADO Den Haag: 0-4.

Feyenoord krijgt morgen nummer vijf FC Utrecht op bezoek in de eigen Kuip. Ajaks reist naar Alkmaar voor de confrontatie met AZ.

Stand:
PSV 27 - 56
Ajax 26 - 54
Vitesse 27 - 54
Feyenoord 26- 53
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 16 maart 2013 - 23:55   quote  deeplink  
Vitesse heeft veruit het makkelijkste programma!
Of we worden kampioen, of we worden 2e achter Fietstas..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 maart 2013 - 00:04   quote  deeplink  
Wij worden kampioen..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 maart 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 23:55 schreef hoogvliet010 het volgende:
Vitesse heeft veruit het makkelijkste programma!
Of we worden kampioen, of we worden 2e achter Fietstas..
Feyenoord uit is niet echt makkelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 maart 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:05 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Feyenoord uit is niet echt makkelijk..
Die winnen ze niet..!!
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 maart 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die winnen ze niet..!!
Precies, dan hebben we dus 5 punten voorsprong op Vitesse. Die kunnen we dus doorstrepen..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 17 maart 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:05 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Feyenoord uit is niet echt makkelijk..
Dat is de kampioenswedstrijd vins! De rest is makkie voor fietstas (op papier)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 maart 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:09 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Precies, dan hebben we dus 5 punten voorsprong op Vitesse. Die kunnen we dus doorstrepen..
C'est sjuust..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 maart 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:10 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat is de kampioenswedstrijd vins! De rest is makkie voor fietstas (op papier)
Komt goed hoogie!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 maart 2013 - 00:17   quote  deeplink  
ce75cd2ce25582b92ae542cee0822203.png

484660_460309294041606_687119369_n.jpg

In een sfeer van euforie speelt Feyenoord morgen tegen FC Utrecht, op jacht naar de gedroomde landstitel.

De kampioenskoorts heeft het Legioen volledig in zijn greep, terwijl trainer Ronald Koeman tracht de rust te bewaren rond zijn elftal. ,,De fans mogen dromen, zolang we onszelf maar niet gek maken.''


Hardop durft de aanhang weer te dromen van de Coolsingel, het zo onvermijdelijke synoniem voor langverwacht succes. Op Facebook werd deze week alvast een speciale 'Feest op de Coolsingel'- pagina geopend, waarop Feyenoord-supporters zich aan kunnen melden voor 12 mei, de dag van de laatste wedstrijd tegen NAC. Zo'n beetje iedere Rotterdamse moeder is alvast gewaarschuwd: meer dan een ontbijtje op bed zit er dit jaar niet in op Moederdag.

Een deel van het Legioen vindt het de goden verzoeken, vertrouwd als het is met tegenslag en teleurstelling. Maar voorlopig wint de euforie het van het doemdenken. De beschikbare passe-partouts voor de komende vijf thuiswedstrijden zijn uitverkocht. Op kaarten voor de resterende uitwedstrijden is zelfs een ware run ontstaan. ,,Al geven ze ons er tien keer zoveel als normaal, we raken ze allemaal moeiteloos kwijt,'' aldus Joop Verschuren van de Feyenoord Supportersvereniging. ,,Iedereen wil erbij horen.''

,,Voor de fans vind ik die koorts alleen maar mooi,'' zegt Feyenoord-trainer Ronald Koeman. ,,Dat dromen mag. Zolang wij intern beseffen wat er moet gebeuren, elke week opnieuw, dan is dat geen probleem. Deze selectie weet precies wat nodig is om tot prestaties te komen. Ik geloof niet dat deze spelersgroep zich snel gek laat maken.''

Onvergelijkbaar is het perspectief bij de concurrentie. PSV staat er op doelsaldo feitelijk beter voor dan Feyenoord, maar in Eindhoven is er geen enkele sprake van euforie, eerder precies het tegenovergestelde. ,,De druk is daar heel groot,'' zegt Koeman. ,,Dat zie je, dat voel je aan alles. Zij móeten. Eigenlijk is dat daar al sinds de eerste wedstrijd zo.''

In de kolderieke eredivisie leven de hoofdrolspelers van week tot week. Alle aandacht moet bij Feyenoord gericht zijn op tegenstander FC Utrecht, de zo uitstekend presterende ploeg van Jan Wouters. Boeiend wordt morgen het gevecht tussen Graziano Pellè en tegenstander Mike van der Hoorn, op het laatste moment afgevallen voor Oranje. En onvergelijkbaar zal de druk zijn in de Kuip, gedragen door een nieuw soort euforie. Met de eindstreep in zicht valt er heel veel te winnen, maar ook te verliezen.

,,Dat is echt iets nieuws,'' weet technisch directeur Martin van Geel. ,,Niet alleen tegenstanders kijken anders naar ons, maar ook de supporters. Afgelopen seizoen verwachtte niemand iets van ons, nu is het dromen begonnen. Hartstikke mooi, daar doen we het voor, maar het is straks aan ons om daar goed mee om te gaan.''
Bron:AD
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 17 maart 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:16 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Komt goed hoogie!
8-)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 maart 2013 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 18:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fijn voor jouw noem jij je familie maar lekker oud schroot jongen wat jij wilt..
Heb je wel goed gelezen? Iedereen, hoor jouw familie ook bij ...
Els
 Els - zondag 17 maart 2013 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 15:13 schreef piet de paler het volgende:
Ik vindt het allemaal prachtig,ik doe ook mijn best om naar fyenoord utrecht te zijn . Echter misschien een vreemde mening,maar het is te snel.indien we landskampioen worden gaat er weer getrokken worden aan onze spelers.a leegekocht te zijn en een trainer die naar manchester wil moeten we weer opnieuw beginnen,eerste ronde cl vernederd worden.ik weet het niet
Onze spelers zullen gewild zijn, daar heeft een kampioenschap weinig of geen invloed op. Een kampioenschap kan ook wel eens de juiste remedie zijn tegen een leegloop. Als kampioen speel je CL, en dat willen alle spelers graag meemaken. Bij hun evt nieuwe club moeten ze dat maar afwachten. En als de nieuwe club CL speelt, moeten ze nog maar afwachten of zij wel spelen.....
Wat goed is, komt snel.
salemi
 salemi - zondag 17 maart 2013 - 08:58   quote  deeplink  
Wij zijn nu voor alle Oranje elftallen (tot en met onder 17) zo'n beetje hofleverancier. Al onze jeugdelftallen staan bovenaan of praktisch bovenaan in hun competities. Ik zou er niet zo bang voor zijn om een speler te moeten verkopen. Als het er maar geen vijf of zes van de nu huidige eerste selectie is. Dat wordt te veel. Ik weet niet hoe de contracten in elkaar steken van de 'gewilde' spelers voor wat
betreft gelimiteerde transfersommen, maar Feyenoord kan inmiddels gewoon de hoofdprijs vragen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 maart 2013 - 09:10   quote  deeplink  
Wat betreft de gelimiteerde transfersommen, als we van Geel mogen geloven was Vlaar de laatste met zo'n clausule.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 17 maart 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 09:10 schreef Bosifyable het volgende:
Wat betreft de gelimiteerde transfersommen, als we van Geel mogen geloven was Vlaar de laatste met zo'n clausule.
en terecht. je wil die clausules best bieden, maar dan alleen wanneer je CL speelt. dan zijn je spelers even iets meer waard en kan je dus een hogere gelimiteerde transfersom afspreken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 maart 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Zoals men vandaag speelde is men zeker geen titel favoriet ...
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 17 maart 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:
Zoals men vandaag speelde is men zeker geen titel favoriet ...
Juist zoals Feyenoord vandaag speelde maakt ze kans om kampioen te worden. De wedstrijd werd goed gecontroleerd, er werd weinig weggegeven. Dit vereist inzet en concentratie van de spelers. Niet iedereen speelde zijn beste wedstrijd, maar als team werd er goed gepresteerd.
Maximus
 Maximus - zondag 17 maart 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:
Zoals men vandaag speelde is men zeker geen titel favoriet ...
Bijna niks weggegeven man droeftoeter! Collectief prima, individueel soms matig...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 maart 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:05 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Juist zoals Feyenoord vandaag speelde maakt ze kans om kampioen te worden. De wedstrijd werd goed gecontroleerd, er werd weinig weggegeven. Dit vereist inzet en concentratie van de spelers. Niet iedereen speelde zijn beste wedstrijd, maar als team werd er goed gepresteerd.
keep on dreaming boy ...
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 19:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

keep on dreaming boy ...
Hij kan wel eens gelijk krijgen.. zie grote kans voor Feyenoord dat de schaal nr Rotterdam komt.. Jullie speelden vandaag als n kampioen. ( zeg ik met pijn in t hart )..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 19:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij kan wel eens gelijk krijgen.. zie grote kans voor Feyenoord dat de schaal nr Rotterdam komt.. Jullie speelden vandaag als n kampioen. ( zeg ik met pijn in t hart )..
Leugenaart jij hebt geen hart..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 03:06   quote  deeplink  
Beenhakker: 'Geef stokje graag aan Koeman over'

600x400-vi-269427.jpg

Leo Beenhakker stond in het seizoen 1998/1999 als laatste trainer van Feyenoord met de kampioensschaal in zijn handen. Als het aan 'Don Leo' ligt komt daar snel verandering in. 'Ik geef met alle plezier het stokje over aan Ronald Koeman,' zegt Beenhakker tegenover RTV Rijnmond.

'Het zou zomaar kunnen dat Feyenoord kampioen wordt. Het is nu niet de vraag wie het beste team heeft, maar wie de minste fouten maakt. Het is een open race. Gevoelsmatig zeg ik dat Ajaks beter in staat is om fouten te beperken. Als ik ongelijk heb en de schaal komt in Rotterdam terecht, ben ik reuzeblij en trots,' aldus de voormalig trainer en technisch directeur van Feyenoord.

Beenhakker geniet van het succes van Feyenoord in de laatste twee seizoenen. 'Dat is aan twee mensen te danken. Ten eerste Pim Blokland, die investeerders bereid heeft gevonden om geld in de club te steken. Toen ik daar op het laatst zat hadden wij 45 miljoen schuld en kon niets. Dus veel dank aan Blokland en de investeerders. Maar ook alle credits voor Ronald Koeman. Honderd procent.'
Bron:Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 maart 2013 - 22:10   quote  deeplink  
'Dat is aan twee mensen te danken. Ten eerste Pim Blokland, die investeerders bereid heeft gevonden om geld in de club te steken. Toen ik daar op het laatst zat hadden wij 45 miljoen schuld en kon niets. Dus veel dank aan Blokland en de investeerders. Maar ook alle credits voor Ronald Koeman. Honderd procent.'

Je vergeet Gudde, van Geel, Gio en JP, lul.
Voorgoed door het ijs gezakt, Leo.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 maart 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:
'Dat is aan twee mensen te danken. Ten eerste Pim Blokland, die investeerders bereid heeft gevonden om geld in de club te steken. Toen ik daar op het laatst zat hadden wij 45 miljoen schuld en kon niets. Dus veel dank aan Blokland en de investeerders. Maar ook alle credits voor Ronald Koeman. Honderd procent.'

Je vergeet Gudde, van Geel, Gio en JP, lul.
Voorgoed door het ijs gezakt, Leo.
De meeste credits in de afgelopen jaren gaan vooral naar Pim Blokland !! Die heeft de basis gelegd voor de situatie zoals we er nu voor staan ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 maart 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 01:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Leugenaart jij hebt geen hart..
Jij dan wel? Hahaha , ja een ijskouwe
van geil
 van geil - dinsdag 19 maart 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 22:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De meeste credits in de afgelopen jaren gaan vooral naar Pim Blokland !! Die heeft de basis gelegd voor de situatie zoals we er nu voor staan ...
ben ik met je eens.en belangeloos.

voor de rest is het normaal om je werk goed te doen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 maart 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 22:53 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik met je eens.en belangeloos.

voor de rest is het normaal om je werk goed te doen.
To easy.
Saneren is NIET makkelijk. Mensen zetten hakken in het zand enzo. Verder moeten td en staf zich daarin als team opstellen en in gesloten formatie hetzelfde doel uitdragen in een financieel moeilijke situatie.
Dat heeft ieder gedaan! Dat is een prestatie!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 10:06   quote  deeplink  
59d8b56f77578334aa4932cc22ea579c.png

600x400-ms-1214285.jpg

Niet alleen sportief maar ook op andere vlakken herleven oude tijden bij Feyenoord. De Rotterdamse topclub, die dit seizoen met een jeugdig, herkenbaar team is uitgegroeid tot een serieuze titelkandidaat, heeft volgens marktonderzoek het laatste halfjaar een aanmerkelijke stijging in populariteit doorgemaakt.

Behalve op de eredivisieranglijst neemt Feyenoord ook een toppositie in op de befaamde CPM-index van Repucom. In een half jaar tijd heeft Feyenoord de fanbase zien groeien met maar liefst 510.000. Als je wint, heb je vrienden, aldus Floris van Dam van Repucom.

Het aantal mensen, dat zich identificeert als Feyenoord-supporter is gegroeid tot 2,9 miljoen. Daarmee neemt Feyenoord de tweede positie in achter Ajaks (4,2 miljoen). Uit de forse stijging blijkt hoeveel potentieel Feyenoord heeft. Verder valt op, dat de topdrie van de totale CPM-index waarmee merkpotentieel, imago en doelgroepkwaliteit worden gemeten als vanouds wordt gevormd door Ajaks, Feyenoord en PSV.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 10:06   quote  deeplink  
Successupporters..??
tomson
 tomson - woensdag 20 maart 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Als ze allemaal een paar honderd uitgeven aan shirts e.d. vind ik het best. Heeft Feyenoord er ook nog wat aan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:08 schreef tomson het volgende:
Als ze allemaal een paar honderd uitgeven aan shirts e.d. vind ik het best. Heeft Feyenoord er ook nog wat aan..
Tja, dat kan jij misschien maar niet iedereen he, zijn geen makkelijke tijden tegenwoordig..
ferfan
 ferfan - woensdag 20 maart 2013 - 17:42   quote  deeplink  
als die 25 miljoen van arsenal waar zou zijn we volledig uit de schulden.. Dat zou toch geweldig zijn binnen 2.5 jaar. En als we een beetje wegdromen zou ik erg graag guidetti terug halen. wat vragen ze eigenlijk voor hem bij city???
ferfan
 ferfan - woensdag 20 maart 2013 - 18:05   quote  deeplink  
zie niet dat guidetti 7 miljoen zou moeten kosten.. naja, als je er 25 binnen krijgt is dat een prima investering. Want vergeet niet dat je hem ook weer kan slijten. En wie weet wel voor het dubbele..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 maart 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, dat kan jij misschien maar niet iedereen he, zijn geen makkelijke tijden tegenwoordig..
Maakt niet uit toch? Ondanks dat er een half miljoen (al dan niet) 'successupporters' bij zijn gekomen, al kopen ze een shirtje, of een sjaal, of bezoeken ze eens een wedstrijdje. Voor mijn part kopen ze een losse wedstrijd bij Eredivisie Live. Allemaal inkomsten voor Feyenoord.

Successupporters heb je ook nodig.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 maart 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Supporters zijn supporters. Het enorme potentieel aan Feyenoord-aanhangers zal de club alleen maar versterken. En er komt meer bij.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 01:25   quote  deeplink  
426569_463207900418412_1519501269_n.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 maart 2013 - 08:35   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahaha! Wesleyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - donderdag 21 maart 2013 - 09:14   quote  deeplink  
Ik heb toch als ajacied veel respect gekregen voor Feyenoord. Iets wat ik 5 jaar geleden nooit had durven toegeven. Zou toch mooi zijn als wij de handen bij elkaar staken, en dan dat verschrikkelijke PSV zouden afbranden.

Waarschijnlijk krijg ik hier commentaar op van de die hards feyenoords fans, maar ik zie liever Feyenoord kampioen en Ajax 2e, dan Ajax kampioen en PSV 2e.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 maart 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Ja, wij ook.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 maart 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Jullie 2, PSV 3. Is die toko meteen failliet
ferfan
 ferfan - donderdag 21 maart 2013 - 12:49   quote  deeplink  
precies, ik woon in amsterdam, en werk met daklozen. Dat zijn ook vaak oud- en/of jongen hardcore ajaxcieden. ik merk dat 020 veel liever heeft dat feyenoord kampioen word dan psv. En veel vinden zelfs dat feyenoord met hun opleiding het ook meer verdiend dan ajax. De haat jegens feyenoord ligt veel meer in rotterdam dan in amsterdam. Al wrijf ik altijd in mijn handjes als die ellendelingen verliezen ;p
uiteraard word ik wel is kakkerlak genoemd. Het enige wat ik daar op zeg is: Kakkerlakken vergaan nooit en we verspreiden ons razendsnel..... dus ik ben een trotse kakkerlak :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 01:19   quote  deeplink  
Wordt Feyenoord kampioen?

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 maart 2013 - 16:20   quote  deeplink  
392863_464084796997389_1204287344_n.jpg
van geil
 van geil - zondag 24 maart 2013 - 12:15   quote  deeplink  
als we uit bij Heerenveen winnen..
dan gaat t gebeuren!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 maart 2013 - 00:27   quote  deeplink  
2769_464617130277489_1225004832_n.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet









0.0118780