|
|
Bosifyable
|
|
|
Je bent jammer genoeg ook niet op het hoogtepunt ingestroomd ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 november 2012 - 22:26 schreef Bosifyable het volgende:Pfft, m'n baas zei van de week nog dat een kampioenschap van PSV net zo druk bezocht zou zijn als dat van Feyenoord. Laat ik 'm deze foto zien, en andere foto's/filmpjes, en nog steeds volhouden. Valt niets wijs te maken, die oude gek. Ze mochten willen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 november 2012 - 22:36 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Ik zie hier zowiezo steeds dezelfde namen posten. Maar als het forum groot genoeg wordt komen er vanzelf mensen bij Posten klopt wel, het heeft wel enorm veel lezers heb ik eens begrepen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou de eerste goeie wedstrijd die ik heb gezien was die in Alkmaar! Al die vorige wedstrijden waren gewoon van minder kwaliteit. Dus op deze weg door gaan , dan kunnen we gaan praten over meer dan de 5de plaats! Eerst maar eens een constante reeks van goeie wedstrijden neer gaan zetten .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De eerste vier hebben we na morgen gehad.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Precies. Als het leven een lijdensweg is, is het glas half leeg Als je als badeend door het leven gaat is de kuip vol
De realiteit zal daar ergens tussenin liggen ^^ |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En dat om 6.45 uur in the morning....sure ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: kontekruiper die je bent |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 november 2012 - 22:27 schreef BertusBadeend het volgende:[..] kijk alleen al naar het aantal bezoekers per clubforum op headliner. Geeft ongeveer de juiste verhoudingen weer zegt idd wel wat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kontekruipert die je bent..! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: is cynisch bedoelt...stelletje werkeloze nietsnutten |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heb je je uppertje niet gehad? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ben nie werkloos, ben met pensioen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar wil je naar toe.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 28 en met pensioen hahahaha i love it |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Eerder toch al , volgens mij! Of loop jij achter? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Naast de lastige uitwedstrijd tegen Heerenveen zal Ado ook lastig worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen is dit jaar niet lastig en ADO ook niet. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Heerenveen kan Feyenoord nog weleens 2 puntjes achterlaten, maar in Den Haag zie ik ons gewoon winnen. Ado is alleen dodelijk als ze uitspelen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: laat bruins erbuiten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooi dat je dan voor ons werkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
infamous on duty...In the park
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Leuk stukje op: http://www.fr-fanatic.com/54477-column-kampioenen/ Ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.
quote: Het was een tijd geleden dat ik af en toe durfde te dromen van successen bij mijn cluppie, maar die dromen komen weer terug. De laatste weken denk ik weer aan kampioenschappen. En ik denk dat het kan dit jaar.
Het uitspreken van een wil om kampioen te worden vind ik altijd meer iets wat in de hoofdstad gedaan wordt. Dat zal ik ook niet zomaar doen. Het zal Feyenoord namelijk ook niet zomaar gaan lukken , toch denk ik dat we heel stiekem met de top mee gaan doen dit seizoen. Wetende dat we in de Kuip weinig punten weg gaan geven en we in de tweede seizoenshelft bijna alle titelkandidaten thuis op bezoek krijgen. Zeker als een definitieve plaats in de titelrace een feit is, kan het dan ernstig gaan spoken aan de Maas.
Wat voor mij vooral belangrijk is dit seizoen, is dat het ongeveer het laatste seizoen is dat Feyenoord nog mag. Vanaf volgend jaar zal Feyenoord weer structureel mee moeten knokken bovenaan de ranglijst. De druk is voorlopig nog relatief laag en dat zal weer gaan veranderen. Daarom is dit seizoen een uitgelezen mogelijkheid om weer brutaal mee te doen om de bovenste plek op de ranglijst. Dat is waar Feyenoord hoort en dat is waar Feyenoord (ooit) weer zal zijn.
De afgelopen wedstrijd in Alkmaar is voor dit team erg belangrijk geweest. Het geduld waarmee Feyenoord rustig wachtte op zijn kans om daarna genadeloos toe te slaan, stond mij aan. Het was rustgevend, Feyenoord had de wedstrijd is handen en er was geen moment dat ik het gevoel kreeg dat dit een lastige wedstrijd zou gaan worden. Als Feyenoord op dat gevoel verder gaat en lekker voetballend blijft spelen kunnen ze het de miljoenenverslinders uit Eindhoven erg moeilijk gaan maken. De lampies uit Brabant stopten de afgelopen jaren ongeveer 30 miljoen euro in hun team, Feyenoord speelt met zelfopgeleidde jongens. Wat zou het fantastisch zijn om op die manier de strijd te gaan winnen..
Vanavond staat RKC voor de deur. Wedstrijden tegen dit soort clubs zijn de belangrijkste van het seizoen, ook omdat je ze moet winnen om stiekem mee te gaan doen in de top. @jax en FC Phillips gaan punten verspelen, het is aan Feyenoord om hiervan te profiteren en heel stilletjes de Eredivisie te veroveren.
Het kan
Met Rotterdamse groet,
Edwin
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: fr fanatic neem ik allang niet meer serieus sinds zij de varkenoord groep steunde .... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Dus omdat iemand een groepering steunt die jij niet steunt, valt een seizoensvoorspelling niet serieus te nemen? Het verband ontgaat mij volledig |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 18:32 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Dus omdat iemand een groepering steunt die jij niet steunt, valt een seizoensvoorspelling niet serieus te nemen? Het verband ontgaat mij volledig Ach, wen er maar alvast aan dat zal je vaker met hem hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En als je er aan went, gaat t prima. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 18:32 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Dus omdat iemand een groepering steunt die jij niet steunt, valt een seizoensvoorspelling niet serieus te nemen? Het verband ontgaat mij volledig Ik zeg alleen dat ik ze sinds de varkenoord groep niet meer serieus neem !! Dus dan neem ik de seizoensvoorspelling ook niet serieus nee .... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Kijk naar onze vorm. En dan te bedenken dat we dit tegen NAC, ADO en Groningen dit door kunnen en moeten zetten:
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: een ding is jammer...
we zetten niet door met scoren...
stel je ns voor dat we meer doelpunten hadden...
dat had al gekunt in drie wedstrijden maal twee is +6............ |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 23:07 schreef van geil het volgende:[..] een ding is jammer... we zetten niet door met scoren... stel je ns voor dat we meer doelpunten hadden... dat had al gekunt in drie wedstrijden maal twee is +6............ Dus jij zou pas tevreden zijn met:
5-0 tegen Willem II 0-4 tegen AZ 4-0 tegen RKC
Van de 15 wedstrijden heeft Feyenoord: 3x 0 doelpunten 2x 1 doelpunt 6x 2 doelpunten 2x 3 doelpunten 2x 5 doelpunten
Ik hoop dat Feyenoord de komende 3 wedstrijden de 0 kan blijven houden en dat het defensief op dezelfde manier doorgroeit. Dan gaat Ajax over 4 wedstrijden helemaal niets in te brengen hebben.
Feyenoord scoort in 2/3e van de wedstrijden minimaal 2x. De verdediging was al oppermachtig vandaag, op 2 iets mindere momenten na, maar als de verdediging zo door blijft groeien en Immers zodadelijk zijn kansen weer gaat benutten, dan ben je gewoon nagenoeg niet te kloppen en wordt je kampioen. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Pellè gelooft in de titel
quote:Graziano Pellè is dit seizoen 'hot' bij Feyenoord. Met twee treffers tegen RKC Waalwijk, schroefde hij zijn doelpuntentotaal op tot tien. Bovendien gelooft de Italiaan in de titel. Met tien treffers vergezelt Pellè Alfred Finnbogason (sc Heerenveen, elf goals) en Wilfried Bony (Vitesse, vijftien) op het topscorers-podium. En dat voor een spits die in zijn tijd bij AZ werd uitgelachen om zijn magere doelpuntenproductie. In Alkmaar bereikte hij pas in zijn vierde en laatste seizoen de grens van tien. "Ik krijg veel kansen van de trainer, waardoor ik ook meer zelfvertrouwen krijg", dankt Pellè tegenover Eredivisie Live Ronald Koeman. De spits vond dat Feyenoord verdiend had gewonnen van de Waalwijkers. "We hebben op een lastig te bespelen veld goed gespeeld. Ik ben blij met de drie punten en mijn doelpunten." Na de zege op RKC staat Feyenoord nog altijd vijfde, maar heeft het evenveel punten als Ajax en maar vier minder dan koploper FC Twente. Titelkansen? Ja, vindt Pellè. "We moeten in de titel geloven. PSV en FC Twente hebben dan wel bredere selecties, maar de Nederlandse competitie is altijd raar. We moeten zo door blijven gaan en dan hebben we ook een kans." bron: http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=142030&abbr=goalcomnl Is trouwens een slechte journalistiek. In het laatste jaar bij AZ scoorde Pelle er 6 in 18 optredens. Allen in de competitie, 0 in de beker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stefan denkt er anders over.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Over het kampioenschap..
"De Vrij: 'Feyenoord kampioen? Wil ik nog niet zeggen'(bron:Elfvoetbal)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:[..] Over het kampioenschap.. "De Vrij: 'Feyenoord kampioen? Wil ik nog niet zeggen'(bron:Elfvoetbal) Niet willen zeggen is iets anders dan eranders over denken. Daarnaast is ie aanvoerder en wanneer iedereen t vertrouwen heeft nu ga je niet de druk opvoeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, maar als Feyenoord zijnde moet je toch altijd voor het kampioenschap gaan.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Inderdaad, en dit jaar liggen de kaarten heel gunstig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel naar streven, maar das lang niet altijd realistisch geweest de afgelopen jaren... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 15:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wel naar streven, maar das lang niet altijd realistisch geweest de afgelopen jaren... Eens, van mij hoeven ze geen kampioen te worden als ze er maar voor gaan..!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet zo snel,gewoon afwachten,we hebben al genoeg druk op onze club gezet echter als 2 honden vechten om een been loopt de 3 juist. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Als je zo blijft spelen en je wint de resterende wedstrijden voor de winterstop, dan ontkom je simpelweg niet aan de gedachte dat je kampioen kan worden. Anders doet de media dat wel voor je. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Alleen draaien we dit seizoen beter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een fijn gevoel dat je op xe leunstoel kan afwachten-als je zelf maar blijft winnen Jammer genoeg begint 020 ook te draaien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 20:19 schreef piet de paler het volgende:Wat een fijn gevoel dat je op xe leunstoel kan afwachten-als je zelf maar blijft winnen Jammer genoeg begint 020 ook te draaien 020? Welnee joh, psv is nou eenmaal een rechterrijtje club. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ik geloof ook dat we een kans maken, maar dan moeten Pelle en Immers wel allebei fit blijven.
(beiden staan overigens ook op scherp qua kaarten). |
|
|
|