BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Tuurlijk jij heb je oordeel wel weer klaarleggen..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 december 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:
Tuurlijk jij heb je oordeel wel weer klaarleggen..
Ja zeker, je zal zien wie er gelijk krijgt !! Als het ooit nog eens gaat gebeuren ....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Fopneus met je als het ooit nog eens gaat gebeuren..
Leonidas
 Leonidas - maandag 31 december 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 10:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja zeker, je zal zien wie er gelijk krijgt !! Als het ooit nog eens gaat gebeuren ....
Hé Lijdensweg, leuk hè dat de Volkskrant Feyenoord tipt als kampioen 2013?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 december 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 10:35 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Hé Lijdensweg, leuk hè dat de Volkskrant Feyenoord tipt als kampioen 2013?
En dat noem jij een krant? Je kan natuurlijk van alles voorspellen ....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 december 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 12:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En dat noem jij een krant? Je kan natuurlijk van alles voorspellen ....
O jee, we hebben hier...
a) een Telegraaf-lezert
b) Reformatorisch Dagblad-lezert
c) een analfabeet.

Ik hou het op alle 3. Is hetzelfde.
bode
 bode - maandag 31 december 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Ik mail het nog een keer, als Feyenoord de maand Januari goed door komt
dan kan het nog een goed jaar worden.
Allemaal een goed uit einde en een gezond en goed sportjaar 2013 op de Coolsingel
Leonidas
 Leonidas - maandag 31 december 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 12:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En dat noem jij een krant? Je kan natuurlijk van alles voorspellen ....
Ik noem het geen krant , dat dagblad heet zo.
Probeer vandaag eens bij één ding naar de zonnige kant van het leven te kijken. Misschien komt het bericht in de Volkskrant daarvoor in aanmerking.
JanM
 JanM - maandag 31 december 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 14:03 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ik noem het geen krant , dat dagblad heet zo.
Probeer vandaag eens bij één ding naar de zonnige kant van het leven te kijken. Misschien komt het bericht in de Volkskrant daarvoor in aanmerking.
Doe geen moeite! Dat is hier in NL geen enkele kliniek gelukt. Vandaar dat ze het nu in Barçelona mogen proberen ...
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 31 december 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 13:25 schreef bode het volgende:
... als Feyenoord de maand Januari goed door komt
dan kan het nog een goed jaar worden.
Mee eens, er van uit gaande dat met een goed jaar een goed seizoen bedoeld wordt.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 december 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 14:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Doe geen moeite! Dat is hier in NL geen enkele kliniek gelukt. Vandaar dat ze het nu in Barçelona mogen proberen ...
Wat een lul ben jij! Vandaar dat ik het toch maar terug neem dat ik er spijt van zou hebben van wat ik zei over jiu.

Dus hoop ik nog steeds dat je DOOD VAL
Leonidas
 Leonidas - maandag 31 december 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 18:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een lul ben jij! Vandaar dat ik het toch maar terug neem dat ik er spijt van zou hebben van wat ik zei over jiu.

Dus hoop ik nog steeds dat je DOOD VAL
Rustig aan nou Lijdensweg. Denk aan je gezondheid jongen en hier nogmaals mijn gratis advies:

Probeer vandaag eens bij één ding naar de zonnige kant van het leven te kijken. Misschien komt het bericht in de Volkskrant daarvoor in aanmerking.
bode
 bode - maandag 31 december 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 14:46 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Mee eens, er van uit gaande dat met een goed jaar een goed seizoen bedoeld wordt.
Ja dat bedoel ik er mee, goed gelezen eko-sporter bedankt
bode
 bode - maandag 31 december 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Zeer goeie uitspraak van van Geel over Ronald Koeman
het is waar dat hij bij Feyenoord past, je kunt wel zien aan de jeugdspelers hij maakt ze beter. van Geel praat gelukkig nog niet over dat R K Feyenoord kampioen
kan maken
infamous psv
 infamous psv - maandag 31 december 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 18:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een lul ben jij! Vandaar dat ik het toch maar terug neem dat ik er spijt van zou hebben van wat ik zei over jiu.

Dus hoop ik nog steeds dat je DOOD VAL
Moet dat nou vandaag...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 21:25   quote  deeplink  
In en in triest..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 21:25   quote  deeplink  
951a3a687a515735ce8068c855045bdf.png

elftal.jpg

Feyenoord is met vier spelers de absolute hofleverancier van het Elftal van de Maand December. Jordy Clasie, Bruno Martins Indi, Graziano Pellè en Stefan de Vrij verdienden allen genoeg stemmen voor een uitverkiezing. Bovendien werd Ronald Koeman verkozen als Trainer van de Maand.

Joris Mathijsen kreeg niet genoeg steun van de bezoekers van VI.nl. Zij gaven de voorkeur aan Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi in het centrum van de defensie. Hoewel Martins Indi normaal gesproken linksback staat, kreeg hij dusdanig veel stemmen dat hij Mathijsen voorbleef.

Ajaks-linksback Daley Blind profiteert van die 'verhuizing.' Hij werd in 39 procent van de inzendingen als linksback opgesteld. Mathijsen stond in slechts een van de vier gevallen opgesteld in de achterhoede. Behalve Blind hebben ook Ajaks-keeper Kenneth Vermeer en PSV'er Atiba Hutchinson een plek opgeëist in de defensie van het sterrenelftal van de laatste maand van het jaar.

Het middenveld is met Clasie eveneens van een Rotterdams tintje voorzien. Hij wordt geflankeerd door AZ-spelmaker Adam Maher en PSV-middenvelder Kevin Strootman. Strootman bleef Vilhena maar net voor in de verkiezing. De Oranje-international won op basis van het totaal aantal stemmen (47 procent), hoewel Vilhena (36 procent) iets vaker als linkshalf werd opgesteld.

Graziano Pellè is de onbetwiste aanvalsleider van het Elftal van de Maand December. De 27-jarige targetman is koploper in het spelersklassement van Voetbal International en zag die status bevestigd met liefst 81 procent van de stemmen. Daarmee troefde hij Alfred Finnbogason (SC Heerenveen) en Tim Matavz (PSV) ruimschoots af.

Pellè wordt op de flanken vergezeld door FC Twente-aanvaller Nacer Chadli en Heerenveen-stilist Filip Djuricic. Beide spelers kregen tweederde van de stemmen. Daardoor was er geen plek voor Oranje-international Jeremain Lens.

[I]Voor elke positie nomineert VI.nl drie spelers. Dat zijn degenen met de hoogste gemiddelde rapportcijfers in Voetbal International in de betreffende maand, met als voorwaarde dat zij minstens drie van de vier duels moeten hebben meegedaan in deze periode (30 november tot en met 31 december).
Bron:FRFanatic
infamous psv
 infamous psv - maandag 31 december 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Netjes maat..
En Hutchinson ook. ghehehehehehe
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 21:29 schreef infamous psv het volgende:
Netjes maat..
En Hutchinson ook. ghehehehehehe
Beloofd wat voor de tweede helft van het seizoen D d:-)
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 31 december 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Feyenoord gaat het gewoon flikken.
Geen twijfel over mogelijk.

En mijn goede voornemen is Lijdensweg op negeerfunctie te zetten. Wordt moedeloos van dat eindeloze gezeik en gescheld van dat infantiele onderkruipsel.

Hoe werkt negeerfunctie?
infamous psv
 infamous psv - maandag 31 december 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 22:19 schreef BertusBadeend het volgende:
Feyenoord gaat het gewoon flikken.
Geen twijfel over mogelijk.

En mijn goede voornemen is Lijdensweg op negeerfunctie te zetten. Wordt moedeloos van dat eindeloze gezeik en gescheld van dat infantiele onderkruipsel.

Hoe werkt negeerfunctie?
wegblijven..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 22:19 schreef BertusBadeend het volgende:
Feyenoord gaat het gewoon flikken.
Geen twijfel over mogelijk.

En mijn goede voornemen is Lijdensweg op negeerfunctie te zetten. Wordt moedeloos van dat eindeloze gezeik en gescheld van dat infantiele onderkruipsel.

Hoe werkt negeerfunctie?
Moet je JanM vragen..d:-)
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 01 januari 2013 - 01:44   quote  deeplink  
Allemaal de beste wensen voor 2013 en misschien staan we met z'n allen van de zomer op de Coolsingel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 januari 2013 door Leonidas --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 januari 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2012 - 22:19 schreef BertusBadeend het volgende:
Feyenoord gaat het gewoon flikken.
Geen twijfel over mogelijk.

En mijn goede voornemen is Lijdensweg op negeerfunctie te zetten. Wordt moedeloos van dat eindeloze gezeik en gescheld van dat infantiele onderkruipsel.

Hoe werkt negeerfunctie?
Kunnen ze jou niet terug in de vijver gooien??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 januari 2013 - 13:44   quote  deeplink  
f16c5ff820605438164a0114ccd173c0.png

ronald_koeman6.jpg
Mooi die grimas van hem

Ronald Koeman is tevreden over hoe 2012 is verlopen. De trainer van Feyenoord is blij met het feit dat zijn ploeg afgelopen seizoen tweede is geëindigd. Volgens de oefenmeester presteert zijn ploeg niet 'normaal'.

"We zijn tweede geworden en staan nu met een elftal dat op cruciale posities is gewijzigd weer in de top, op drie punten van de koplopers. Je kunt dat normaal vinden, maar dat is het niet. We slagen er met zn allen toch weer in een goede ploeg neer te zetten, met spelers die zich ontwikkelen. Ik vind het mooi dat proces mede vorm te geven", liet Koeman trots weten tegenover Voetbal International.

Toch denkt de trainer dat zijn ploeg nog geen kampioen kan worden. "Daarvoor zijn er andere clubs die hebben geïnvesteerd, maar wij doen wel mee. En als je wedstrijden wint zoals tegen ADO Den Haag (3-2, red.) en tegen FC Groningen (2-1, red.), op karakter, dan kún je ook meedoen tot het eind van het seizoen. We hebben wellicht een zwaar programma voor de boeg, maar ook een uitdagend programma. Dan weten we echt waar we staan. Doordat we nu al zo veel punten hebben, kunnen we er toch vrij ontspannen naar toe leven."
Bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 januari 2013 - 17:52   quote  deeplink  
"Dat Feyenoord ook mindere wedstrijden wint, maakt het tot een titelkandidaat"

64687_134127410083068_149326650_n.jpg

Frons de Hoer heeft zich lovend uitgesproken over Feyenoord. De trainer van Ajaks ziet in de Rotterdammers een titelkandidaat, omdat de ploeg ook mindere wedstrijden wint. Dat vertelde hij in gesprek met Voetbal International.

"Bij Feyenoord valt me op dat het ook de mindere wedstrijden vaak wint. Dat is een belangrijke kracht, het maakt ze tot een titelkandidaat", aldus de oefenmeester, die ook een zwakke plek wist te vinden. "Ze kunnen nog wel stappen maken op het gebied van wedstrijden beheersen. Daarmee bedoel ik het reageren op veranderde situaties op het veld, het blijven domineren als de tegenstander van strijdwijze verandert. Dat heeft vaak met ervaring te maken."

Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord, nam ook de tijd om de kracht van Ajaks te benoemen. "De kracht is dat Ajaks als ploeg de laatste maanden echt is gegroeid. Als je ze de bal geeft, zijn ze moeilijk te verslaan, met hun positiewisselingen voorin. Ze missen een echte spits en kiezen voor de Barcelona-variant. Het idee hoe ze het daar doen met Lionel Messi, al speelt die gelukkig niet in Amsterdom. Maar ze vullen het toch knap in."

"Zodra jij als tegenstander niet scherp bent, kom je tegen Ajaks in grote problemen. Dit seizoen hebben we dat in De Kuip ervaren, toen lieten wij ze te lang te gemakkelijk voetballen. Maar daar ligt dan meteen hun zakte, al noem ik dat liever tekortkoming. Ben je in staat dat te bespelen, dan kun je ze verslaan. Dan vind ik ook dat wij de betere zijn, doordat wij als Feyenoord meer gif hebben in ons spel. Maar om dat te bereiken, moet je eerst heel veel doen. Ajaks bespelen, is vooral lef tonen", besloot Koeman.
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 januari 2013 - 17:02   quote  deeplink  
De Wolf: 'Feyenoord kan een kampioensteam worden'

F48C15CB3A461D33B8976B72AF99B351-john-de-wolf-in-de-jury.jpg

Vanaf heden legt NUsport wekelijks drie stellingen voor aan iemand uit de voetbalwereld. In de aanloop naar de Klassieker komt voormalig Feyenoord-verdediger en VV Sliedrecht-trainer John de Wolf (50) aan het woord.

1. Feyenoord gaat Ajax voor het eerst sinds 2005 verslaan in de Arena
"Die kans is groot. Ik vind dat ze stabiel zijn en vertrouwen uitstralen. Als je de interviews nu ook leest, ze willen vol op de aanval spelen. Feyenoord moet lef tonen en zich toeleggen op de eigen kwaliteiten, dat gaat de doorslag geven. Vaak was het daarheen gaan om tegen te houden en nu is het vol op de aanval, dat is goed om te horen."

"Ik denk dat het nu ook een ploeg is die moeilijk te verslaan is. Bij winst gaan ze echt meedoen om de titel, dat zou een fantastische boost zijn. Het programma is ook gunstig. De grote jongens, FC Twente, PSV en Vitesse, komen allemaal nog naar De Kuip toe. En als je van Ajax wint, wat is daarna nog pittig? Dan krijg je zoveel vertrouwen binnen de club, zeker bij de supporters."

2. Dit Feyenoord kan zich meten met ons kampioensteam uit 1993
"Het kan zeker zo'n team worden. Ik zou het fantastisch vinden als die jonge gasten nu nog twee, drie jaar bij de club blijven. Ronald Koeman heeft als eerste het mooie voorbeeld gegeven om zijn contract te verlengen en Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena en al die andere talenten tekenen nu ook bij. Stefan de Vrij laat zich niet gek maken door in de winterstop te vertrekken, hij wil eerst een prijs pakken en dan pas weggaan."

"Ze moeten echt het gevoel hebben dat ze met elkaar Feyenoord weer op de kaart gaan zetten. Er loopt een staf rond met ontzettend veel ervaring en de jongens komen nu in een goed draaiend elftal binnen. Dat scheelt ten opzichte van de jaren hiervoor. En met Graziano Pellè hebben ze nu een topscorer, dat is altijd belangrijk. In die tijd hadden we ook een József Kiprich, John van Loen, Regi Blinker en Gaston Taument die allemaal een goal konden maken. Dat is geruststellend voor de verdediging."

"Dat vierjarige contract voor Pellè vind ik wel wat lang en ik heb er een beetje moeite mee dat hij dan meteen zegt dat het zijn droom is om in de Premier League te spelen, maar ze zullen dat besluit met het volle verstand hebben genomen. Martin van Geel presteert tot nu toe geweldig in De Kuip. Je ziet door dat soort zaken het vertrouwen groeien, De Vrij zegt nu ook dat Feyenoord mee gaat doen om de titel. En nu geen woorden, maar daden."

3. Koeman moet Leerdam helemaal niet meer opstellen nu hij naar Vitesse vertrekt
"Daar kun je vanaf de zijlijn moeilijk over oordelen. Het zou wel een mooie geste zijn als hij in de winterstop zou vertrekken. Dan kan hij iets terugdoen voor de club waar hij jaren heeft gespeeld en die wordt daar ook beter van. Het zou plezierig zijn als de drie partijen er uit kunnen komen, al is het maar voor een paar ton."

"Het is altijd lastig als een speler zijn contract niet wil verlengen. Je moet het van twee kanten bekijken. Clubs weten nu eenmaal dat ze weg kunnen gaan en profiteren daar vaak ook van. Maar als je bij een club opgegroeid bent en het is dan zover, zou ik iets terugdoen."
Bron:NUSport
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 januari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
De Boer: 'Feyenoord terecht titelkandidaat'

ajax-feyenoord_520x280.jpg

De klassieker tussen Ajaks en Feyenoord is zondag een strijd tussen twee teams die, halverwege het seizoen, volop meedoen in de strijd om de titel. Van Ajaks is dat geen verrassing, maar dat Feyenoord zo hoog staat had niet iedereen verwacht. Trainer Frons de Hoer van Ajaks ziet de Rotterdammers echter als serieuze titelkandidaat.

"Ik vind het wel terecht dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat wordt genoemd", zegt de trainer op de website van de Amsterdomse club." Zij hebben gezien de eerste seizoenshelft recht om titelkandidaat te zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat een club als Feyenoord meedoet in de strijd om het landskampioenschap."

De Hoer is onder de indruk van de Rotterdammers. "Feyenoord heeft een stabiele groep. Zij geloven in wat ze kunnen en spelen in een vast systeem met vaste mensen. Het is allemaal heel duidelijk. Dat geeft vertrouwen bij de club, omdat ook de resultaten goed zijn. Met Graziano Pellè hebben ze een lastig te bespelen spits."

Ajaks en Feyenoord staan momenteel gedeeld derde in de Eredivisie, drie punten achter koplopers PSV en Twente. Wie zondag verliest, moet dus direct weer in de achtervolging. De Hoer weigert echter om veel druk te leggen op de klassieker. "Een sleutelduel zal ik deze wedstrijd niet willen noemen. Het gaat om prestige en Feyenoord is een directe concurrent, dus is het mooi als je drie punten kan halen."
Bron:FCUpdate
van geil
 van geil - vrijdag 18 januari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
we liggen op RAMKOERS!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 januari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Wij gaan deze pot winnen omdat wij AJAX zijn.....simpel...groetjes uit de hoofdstad...hahahahaha
tomson
 tomson - vrijdag 18 januari 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Oei.. nu ben ik geschokt zeg
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 18 januari 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wij gaan deze pot winnen omdat wij AJAX zijn.....simpel...groetjes uit de hoofdstad...hahahahaha
Als het de hoofdstad was dan had jullie telnr met 010 begonnen..
tomson
 tomson - vrijdag 18 januari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:31 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Als het de hoofdstad was dan had jullie telnr met 010 begonnen..
smiley_lol.gif
van geil
 van geil - vrijdag 18 januari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wij gaan deze pot winnen omdat wij AJAX zijn.....simpel...groetjes uit de hoofdstad...hahahahaha
n kruising van jack the ripper
en huntelaar haasje....

ik heb slecht nieuws voor je.

de REUS is wakker.
tomson
 tomson - vrijdag 18 januari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Sjaak kietelaar
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 januari 2013 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:31 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Als het de hoofdstad was dan had jullie telnr met 010 begonnen..
d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 januari 2013 - 06:29   quote  deeplink  
e452b0e799282011bcf48ce6ef8f1c40.png

krabbendam.jpg

De spelers van Feyenoord achten zich zeker niet kansloos in de strijd om de landstitel. Dat zegt VI-journalist Martijn Krabbendam in FC Rijnmond. De Feyenoord-watcher volgt de club al jaren en was er ook bij in Marbella, waar de Rotterdammers onlangs een week verbleven.

In Spanje zag Krabbendam dat Feyenoord echt een team is. Daarbij spraken sommige spelers zich in interviews uit over de titelkansen van de Kuipclub. In FC Rijnmond kwam ook de blessuregevoieligheid van Sekou Cissé aan bod. Volgens Krabbendam en RTV Rijnmond-verslaggever Jan Dirk Stouten is de rol van de aanvaller uit Ivoorkust uitgespeeld bij Feyenoord. Cissé is zo vaak geblesseerd dat Koeman de hoop lijkt te hebben opgegeven.

In de voetbaltalkshow van TV Rijnmond is verder een item te zien over voormalig Feyenoord-spitsen die scoorden tegen Ajaks in Amsterdom. Aan het woord komen Peter Houtman, Mike Obiku en John Dahl Tomasson.
Bron:FRFanatic
van geil
 van geil - zaterdag 19 januari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
RAMKOERS!
van geil
 van geil - zaterdag 19 januari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
RAMKOERS!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 09:26   quote  deeplink  
Nou kijken of we een serieuze stap kunnen gaan zetten. 2 wedstrijden op rij winnen en we staan gewoon bovenaan :)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 09:26 schreef BertusBadeend het volgende:
Nou kijken of we een serieuze stap kunnen gaan zetten. 2 wedstrijden op rij winnen en we staan gewoon bovenaan :)
Dat had gekunnen, met de juiste man op de juiste plaats . . .
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 09:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat had gekunnen, met de juiste man op de juiste plaats . . .
Ik kan je even niet volgen...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 09:30 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik kan je even niet volgen...
Niet zo raar doen ! ! ! Als mijn 'favoriet' er niet in stond hadden we allang boven aan gestaan . . .
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 09:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet zo raar doen ! ! ! Als mijn 'favoriet' er niet in stond hadden we allang boven aan gestaan . . .
Hahaha natuurlijk. R-Win Mulder.
tomson
 tomson - zondag 20 januari 2013 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 09:30 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik kan je even niet volgen...
Niet eens proberen eend, is heel vermoeiend de laatste tijd.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 10:02   quote  deeplink  
Het is ondertussen toch wel duidelijk dat Erwin op dit moment (!) de juiste man op de juiste plaats is.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 januari 2013 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 10:02 schreef Bosifyable het volgende:
Het is ondertussen toch wel duidelijk dat Erwin op dit moment (!) de juiste man op de juiste plaats is.
Het zal blijken vanmiddag . . .
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 10:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zal blijken vanmiddag . . .
Ik verwacht geen heldendaden, hoop het wel. Maar tsja, Lamprou of Graafland, dan zie ik liever Mulder.
van geil
 van geil - zondag 20 januari 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 10:50 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik verwacht geen heldendaden, hoop het wel. Maar tsja, Lamprou of Graafland, dan zie ik liever Mulder.
ik zie liever Lamprou.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 januari 2013 - 11:58   quote  deeplink  
Oké.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet









0.0131580