BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
kandidaat ja....

met immers en mulder op de bank,.groot kanshebber.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 00:12 schreef RenatoBos het volgende:
"Alsof het kampioenschap voor Feyenoord een kwestie van tijd is, dat is toch niet reëel"

René van der Lijp begrijpt niet goed waarom een groot aantal mensen al sprak over een kampioenschap van Feyenood. Volgens de oud-speler is dat namelijk niet reëel gezien de selectie van de Rotterdammers. Dat zei hij woensdag in gesprek met Voetbal International.

[ afbeelding ]

"Ik vond de 3-0 winst voor Ajaks tegen Feyenoord een vrije normale uitslag", liet Van der Lijp weten. "Ik kreeg vóór de wedstrijd al de kriebels toen ik op de radio allerlei mensen uit Rotterdam hoorde praten over de Coolsingel. Alsof het kampioenschap voor Feyenoord alleen nog een kwestie van tijd is. Kom op hé! Dat is toch niet reëel."

"Vijftig procent van het huidige elftal had helemaal niet in de basis gestaan als Feyenoord gewoon geld had gehad. Dat zouden Lex Immers, Ruben Schaken en Joris Mathijsen zich ook eens moeten realiseren: dat ze alleen maar in de basis staan uit armoede. Als Feyenoord geld had gehad, hadden ze toch wel Douglas gekocht? Het geldt zelfs voor Graziano Pellè. Die jongen is nu dan even de held, maar normaal gesproken had die nooit in De Kuip gespeeld", besloot Van der Lijp.
Bron:Soccernews

De Feyenoordhatert heeft weer gesproken..
Is wel zeer realistisch . . . deze opmerking ! ! !
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 21:56 schreef van geil het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk zijn er velen van hier.ook niet geheel objectief.
Ghehehehe
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 januari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Nee, hij heeft een helder punt.
Van der Gijp, I mean.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door FR-Henk --
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 10 februari 2013 - 14:07   quote  deeplink  
Van der Gijp is gewoon een lelijke haterd :p

Vandaag twee punten inlopen op PSV. Dan staan we er nog maar 3 punten vanaf.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 10 februari 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Gewoon weer even twee punten ingelopen op PSV en Ajax. Kijken wat Twente doet.
Hoe dan ook, over 2 weken kunnen we de drie punten tot PSV overbruggen. Sleutelwedstrijd voor het kampioenschap tenzij de concurrentie zo makkelijk punten blijft morsen als vandaag, dan is het een principe van 2 vingers in den neuz ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Gedeeld tweede.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 10 februari 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Heel mooi hoor. We liggen zeker op koers nu.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 10 februari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 18:42 schreef BertusBadeend het volgende:
Heel mooi hoor. We liggen zeker op koers nu.
Alleen de toppers nog tegen PSV en Vitesse (beiden thuis) dus op zich zou het niet eens heel gek zijn om inderdaad een paar m2 te regelen op de Coolsingel.

Met de tatoeage wacht ik nog even want het is wel vaker mis gegaan
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 februari 2013 - 14:26   quote  deeplink  
In 1998/99 was de kampioenswedstrijd ook Feyenoord-NAC

17-02-2013 PEC ZWOLLE UIT 14:30
24-02-2013 PSV THUIS 12:30
03-03-2013 NEC UIT 12:30
10-03-2013 RODA JC UIT 12:30
17-03-2013 FC UTRECHT THUIS 14:30
30-03-2013 SC HEERENVEEN UIT 20:45
05-04-2013 VVV VENLO THUIS 20:00
14-04-2013 RKC WAALWIJK UIT 14:30
21-04-2013 VITESSE THUIS 16:30
28-04-2013 HERACLES ALMELO THUIS 14:30
05-05-2013 ADO DEN HAAG UIT 12:30
12-05-2013 NAC BREDA THUIS 14:30
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 februari 2013 - 14:28   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 00:24   quote  deeplink  
Alleen FC Porto en Real tippen aan thuisreeks Feyenoord

600x200-pr-1386331.jpg

Met de 3-1 overwinning op AZ bevestigde Feyenoord zondag andermaal de soevereiniteit in de eigen Kuip. Onder trainer Ronald Koeman zijn de Rotterdammers al 22 competitiewedstrijden ongeslagen op eigen veld. In Europa's topcompetities hebben alleen FC Porto en Real Madrid een nog langer lopende reeks.

Sinds zijn aanstelling in 2011 verloor Koeman met Feyenoord alleen de thuisduels met ADO Den Haag (0-3) en NEC (0-1). Sinds die 1-0 nederlaag tegen de op 5 november 2011 won de Stadionclub zeventien van de 22 thuiswedstrijden in de Eredivisie. De andere vijf eindigden allen gelijk.

Hoewel Feyenoord het clubrecord uit de jaren zestig en zeventig van liefst 65 ongeslagen duels nog lang niet in zicht heeft, zijn er in de Europese topcompetitities slechts twee clubs die aan de reeks van de in ere herstelde Rotterdamse topclub kunnen tippen.

Van alle clubs uit de twaalf beste landencompetities van Europa (gebaseerd op de UEFA-coëfficiëntenlijst) zijn er met Anderlecht, FC Anzhi, Atlético Madrid, Barcelona, Benfica, Dnjepr Dnjepropetrovsk, FC Porto, Real Madrid en Shakhtar Donetsk slechts negen andere clubs die dit seizoen nog geen thuiswedstrijd hebben verloren in competitieverband.

Veelzeggend over de reeks van Feyenoord is dat van dat negental clubs alleen FC Porto en Real Madrid langer overeind bleven in eigen stadion. Real doet het met 23 duels zonder nederlaag in Santiago Bernabéu nipt beter dan Feyenoord, maar FC Porto is met 67 duels ongenaakbaar. De regerend Portugees kampioen verloor in Estadio Dragão voor het laatst een competitieduel op 25 oktober 2008 (Leixões, 2-3).

Het zal dus nog even duren voor De Kuip dezelfde status als het onderkomen van Porto krijgt, maar feit is dat Feyenoord bezig is aan de beste thuisreeks van de 21ste eeuw. Onder Erwin Koeman en Bert van Marwijk kwam het nooit verder dan vijftien duels op eigen veld zonder nederlaag. Over twee weken staat tegen PSV daarom meer dan alleen de titelstrijd op het spel.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 00:25   quote  deeplink  
We zijn gewoon een Europese topploeg..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 00:25   quote  deeplink  
+1..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 12 februari 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:
+1..
Zelfbevesting gevraagd..
lol.....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 00:50   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 11:19   quote  deeplink  
Troostprijs geen optie voor Feyenoord-jeugd

600x400-WPZmmp.jpg

Geef ons nog twee jaar de tijd om een titel te grijpen, vroeg trainer Ronald Koeman afgelopen week om geduld voor een geslaagde gooi naar de eerste landstitel sinds 1999. Maar na het droomweekeinde is Feyenoord koploper PSV tot op drie punten genaderd. Kom bij de zelf opgeleide jeugd niet aan met troostprijzen. Op Varkenoord stapelden ze de titels op elkaar. Ook nu telt alleen het hoogste.

Jeugdtrainer Cor Adriaanse weet het nog goed. In 2008 trad hij met Feyenoord B1 in Leidschendam aan voor de Super Cup tegen het favoriete Ajaks. Het jeugdelftal van de Amsterdammers, met de internationals Bonevacia, Burnet, Castillion, Ebecillio, Jozefzoon, Van Rhijn en Sneijder werd beschouwd als een schitterende lichting met toptalenten. Ajaks was de kampioen, Feyenoord veroverde de beker. ´Maar die Super Cup was voor ons,´ diept Adriaanse uit zijn geheugen. ´En hoe, het werd 5-0. We speelden geweldig.´

Die middag voelde Adriaanse voor de zoveelste keer dat zijn spelers alleen genoegen wensten te nemen met het allerhoogste. Al wordt de tegenstander nog zo hoog ingeschaald. De Vrij, Martins Indi, Clasie en hun ploeggenoten veegden de aartsrivaal van de mat. ´Ja, veel spelers die inmiddels zijn doorgestroomd van Varkenoord naar de Kuip weten wel wat winnen is', zegt Adriaanse.

Het is een extraatje dat in de zenuwslopende laatste twaalf duels van de competitie van waarde kan zijn. Hoewel de Rotterdammers nog altijd lekker in de slipstream van de topfavorieten Ajaks en PSV zitten, deinzen ze in de Kuip niet langer terug voor een rol als koploper. ´Ik ben in de C2 bij Feyenoord gekomen en vanaf die tijd ben ik zes keer kampioen geworden', zo geeft de international Bruno Martins Indi aan dat winnen bijna in de genen zit. Ook spelmaker Clasie ontving kampioensboeket na kampioensboeket. De laatste vier jaar als jeugdvoetballer werd hij met overmacht landskampioen.

De boodschap dat een derde of vierde plek straks aan het einde van de rit ook een ferme schouderklop waard is, is aan de grote talenten dan ook nauwelijks besteed. Plek nummer twee is in de ogen van veel jonge spelers van Feyenoord niet meer dan de stek van de eerste verliezer. Tonny Vilhena bijvoorbeeld is net achttien jaar, maar hij stak met Oranje onder 17 al twee Europese titels in zijn achterzak. Verliezen deed hij in zijn prille loopbaan nog zelden.

Stress vormt ook al geen bedreiging. Karim El Ahmadi viel het altijd op toen hij nog in de Kuip speelde. Hoe groot de belangen ook waren, de zelf opgeleide spelers van Feyenoord stapten bijna fluitend de Kuip binnen om een thuiswedstrijd af te werken. 'Nee, die jonge gasten hadden helemaal geen last van een volle Kuip. Ze voelden zich er altijd vrij. Het gaf die gasten juist kracht.'

Met nog zes thuiswedstrijden op het menu is het een extra wapen. Ook Cor Adriaanse weet dat de jongkies genieten van een duel in de Kuip. 'Ze weten dat ze worden door het fanatieke publiek , zegt de jeugdtrainer, die eenmaal per week de defensie van de hoofdmacht onder handen neemt.

De pure wil om straks de allerbeste te worden, is nodig om echt mee te doen om de titel. Waar Koeman rept van twee extra seizoenen, is de kans groot dat de allergrootste talenten dan al lang en breed bij grote clubs in het buitenland spelen. En dus ruiken ze in de Kuip een unieke kans. 'Maar', waarschuwt Adriaanse. 'Het moet niet bij woorden blijven. In aanloop naar het duel met Ajaks hadden veel spelers in de media een grote mond. Op het veld bleef er weinig van over.'
Bron:AD
Alexi
 Alexi - dinsdag 12 februari 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Uiteraard doen we mee!
Voor Feyenoord geld altijd,
elke wedstrijd is een finale,
al winnen we elke wedstrijd met 1-0,
wordt je gewoon kampioen.
craven
 craven - dinsdag 12 februari 2013 - 11:28   quote  deeplink  
te vroeg...
Alexi
 Alexi - dinsdag 12 februari 2013 - 11:31   quote  deeplink  
Als we zo doorgaan zit er nog genoeg potentieel in deze ploeg!
En dat gaat de gasten goed af!
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 12 februari 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Dit jaar Coolsingel. Geen twijfel over mogelijk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Dan ga ik alvast een plekje reserveren Bertus..
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 12 februari 2013 - 12:09   quote  deeplink  
Ik ben inmiddels weer op t punt Nederland weer te verlaten maar zit te twijfelen om toch hier te blijven, een aantal wedstrijden te pakken en dan naar de Coolsingel :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 12:09 schreef BertusBadeend het volgende:
Ik ben inmiddels weer op t punt Nederland weer te verlaten maar zit te twijfelen om toch hier te blijven, een aantal wedstrijden te pakken en dan naar de Coolsingel :)
Geweldig, gewoon blijven gozerT..
ar
 ar - dinsdag 12 februari 2013 - 19:20   quote  deeplink  
ik heb de 13 mei alvast vrij genomen:)
jonass
 jonass - dinsdag 12 februari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:
We zijn gewoon een Europese topploeg..!!!!
Ghehe
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 februari 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 19:20 schreef ar het volgende:
ik heb de 13 mei alvast vrij genomen:)
Ik dacht aan 3 weken eerder....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 februari 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Feyenoord presteert statistisch gezien beter dan vorig seizoen, toen het tweede werd in de Eredivisie. Dit seizoen hebben de Rotterdammers zes verliespunten minder, als de resultaten worden vergeleken met dezelfde duels van het vorige seizoen.

Het verschil met kampioen Ajax was vorig seizoen 6 punten. Dit jaar heeft Feyenoord aan exact dezelfde thuisduels als vorig seizoen 4 punten meer overgehouden. De uitduels leverden 2 punten meer op. De club ligt met deze resultaten serieus op titelkoers.

Vorig seizoen presteerde Feyenoord goed in de duels tegen topclubs als Ajax, PSV en FC Twente. Maar de club liet vaak punten liggen tegen mindere tegenstanders als ADO, NEC, VVV.

Van alle resterende duels dit seizoen verloor Feyenoord er vorig seizoen geen enkele. Op de gelijkspelen bij Roda-uit en Utrecht-thuis na, werd zelfs alles gewonnen. Als de spelers van Feyenoord dat kunstje herhalen, lijkt de landstitel een reëel resultaat.
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21279---feyenoord-statistisch-op-titelkoers--.html
JanM
 JanM - donderdag 14 februari 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord presteert statistisch gezien beter dan vorig seizoen, toen het tweede werd in de Eredivisie. Dit seizoen hebben de Rotterdammers zes verliespunten minder, als de resultaten worden vergeleken met dezelfde duels van het vorige seizoen.

Het verschil met kampioen Ajax was vorig seizoen 6 punten. Dit jaar heeft Feyenoord aan exact dezelfde thuisduels als vorig seizoen 4 punten meer overgehouden. De uitduels leverden 2 punten meer op. De club ligt met deze resultaten serieus op titelkoers.

Vorig seizoen presteerde Feyenoord goed in de duels tegen topclubs als Ajax, PSV en FC Twente. Maar de club liet vaak punten liggen tegen mindere tegenstanders als ADO, NEC, VVV.

Van alle resterende duels dit seizoen verloor Feyenoord er vorig seizoen geen enkele. Op de gelijkspelen bij Roda-uit en Utrecht-thuis na, werd zelfs alles gewonnen. Als de spelers van Feyenoord dat kunstje herhalen, lijkt de landstitel een reëel resultaat.
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21279---feyenoord-statistisch-op-titelkoers--.html
Dit jaar winnen we alle resterende wedstrijden en met 80 punten KAMPIOEN!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 februari 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Ja, inderdaad. En nu met beide beentjes op de grond blijven staan: GEEN WOORDEN MAAR DADEN! (op naar de Coolsingel!)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:20   quote  deeplink  
kampioensschaal.jpg
jonass
 jonass - vrijdag 15 februari 2013 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 02:20 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
droom lekker verder
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 08:46 schreef jonass het volgende:

[..]

droom lekker verder
de mensen hier werken wel.
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 12:45   quote  deeplink  
dit jaar moet het gebeuren.
volgend seizoen wordt het veel lastiger.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 15 februari 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Vertel.
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 12:48   quote  deeplink  
Meer druk.Europees voetbal.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 15 februari 2013 - 14:41   quote  deeplink  
Ach, als we in de kwalificaties weer worden uitgeschakeld, is alles mogelijk. Sowieso zijn de jongens ook weer meer gewend, dus zouden ze wel mee moeten kunnen. Al begrijp ik je punt.
michelvakkie v
 michelvakkie v - vrijdag 15 februari 2013 - 15:36   quote  deeplink  
Eerst winnen van Pekkie, dan van Pisvee, dan van de volgende, dan de volgende, en de volgende, en dan nog 7 keer.......

Dan ga ik het ook geloven. Ik durf niet te zeggen wat ik echt denk, want dan ben ik bang dat het lot teveel tart.....
jonass
 jonass - vrijdag 15 februari 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 10:09 schreef van geil het volgende:

[..]

de mensen hier werken wel.
van geil legt uit ik snap hem niet
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 16:14   quote  deeplink  
dat dacht ik al.
jonass
 jonass - vrijdag 15 februari 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 16:14 schreef van geil het volgende:
dat dacht ik al.
oke nu snap ik hem jij hebt op elke discussie geen antwoord en krabbelt hier maar wat neer ,nou daar doen we niet aan me de balle
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 15 februari 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 14:26 schreef Stylzz het volgende:
In 1998/99 was de kampioenswedstrijd ook Feyenoord-NAC

17-02-2013 PEC ZWOLLE UIT 14:30
24-02-2013 PSV THUIS 12:30
03-03-2013 NEC UIT 12:30
10-03-2013 RODA JC UIT 12:30
17-03-2013 FC UTRECHT THUIS 14:30
30-03-2013 SC HEERENVEEN UIT 20:45
05-04-2013 VVV VENLO THUIS 20:00
14-04-2013 RKC WAALWIJK UIT 14:30
21-04-2013 VITESSE THUIS 16:30
28-04-2013 HERACLES ALMELO THUIS 14:30
05-05-2013 ADO DEN HAAG UIT 12:30
12-05-2013 NAC BREDA THUIS 14:30
Niet om het een of ander, maar die kunnen we toch allemaal gewoon winnen !
PSV thuis is de enige echt lastige.
Dus waarom niet ?
JanM
 JanM - vrijdag 15 februari 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 17:18 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar die kunnen we toch allemaal gewoon winnen !
PSV thuis is de enige echt lastige.
Dus waarom niet ?
+1908
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 februari 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 17:18 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar die kunnen we toch allemaal gewoon winnen !
PSV thuis is de enige echt lastige.
Dus waarom niet ?
Elke UITWEDSTRIJD is sowieso al lastig! Het maakt niet uit tegen wie we spelen . . .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 17:18 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar die kunnen we toch allemaal gewoon winnen !
PSV thuis is de enige echt lastige.
Dus waarom niet ?
Psv is juist een van de makkelijkste man..d:-)
jonass
 jonass - vrijdag 15 februari 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 23:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Psv is juist een van de makkelijkste man..d:-)
Haha je blijft toch ook grappig he
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 23:59 schreef jonass het volgende:

[..]

Haha je blijft toch ook grappig he
Wou je het ontkennen dan..d:-)
jonass
 jonass - zaterdag 16 februari 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Nee niet echt als ik eerlijk ben denk ik dat jullie met psv en ajax de enige drie kandidaten zijn voor de titel en feyenoord er het beste voor staat wat betref de nog te spelen wedstrijden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 00:07 schreef jonass het volgende:
Nee niet echt als ik eerlijk ben denk ik dat jullie met psv en ajax de enige drie kandidaten zijn voor de titel en feyenoord er het beste voor staat wat betref de nog te spelen wedstrijden.
Denk het ook en daarna heeft psv het makkelijkste programma dus is het voor ons zaak om zeker die wedstrijd te winnen en de rest ook natuurlijk, de concurrenten moeten nog wat punten laten liggen..
Verwacht jouw ook op de Coolsingel he als halve Feyenoorder..
jonass
 jonass - zaterdag 16 februari 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 00:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk het ook en daarna heeft psv het makkelijkste programma dus is het voor ons zaak om zeker die wedstrijd te winnen en de rest ook natuurlijk, de concurrenten moeten nog wat punten laten liggen..
Verwacht jouw ook op de Coolsingel he als halve Feyenoorder..
d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet









0.0132031