BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:42   quote  deeplink  
Dat bedoel ik..d:-)
tomson
 tomson - zaterdag 16 februari 2013 - 10:18   quote  deeplink  
1c2e75fb.gif
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 16 februari 2013 - 10:45   quote  deeplink  
Feyenoord is een titelkandidaat, maar nog geen titelfavoriet. Dat is de meest ideale uitgangspositie die je een jong voetbalteam kan toewensen. Nu is er wel de motivatie, maar niet de druk om kampioen te worden. Het kan zomaar in deze gekke competitie gebeuren. Echter ik zal niet teleurgesteld zijn als Feyenoord geen kampioen wordt. We gaan nog steeds vooruit, zowel sportief als financieel. Onze tijd komt sowieso toch wel aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door eko-sporter --
Wim2
 Wim2 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:39   quote  deeplink  
Nu geloof ik er eerlijk gezegd niet in omdat de laatste jaren teveel mis is gegaan, maar als we de komende 2 wedstrijden winnen en Pisvlek of Ajaks laten eventueel punten liggen geloof ik er in en sta ik als eerst op de coolsingeL!
jonass
 jonass - zaterdag 16 februari 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 13:39 schreef Wim2 het volgende:
Nu geloof ik er eerlijk gezegd niet in omdat de laatste jaren teveel mis is gegaan, maar als we de komende 2 wedstrijden winnen en Pisvlek of Ajaks laten eventueel punten liggen geloof ik er in en sta ik als eerst op de coolsingeL!
als je er zo uit ziet als op je fotootje zul je ook de enigste zijn op de coolsingel hahaha
twentse humor
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 februari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 13:39 schreef Wim2 het volgende:
Nu geloof ik er eerlijk gezegd niet in omdat de laatste jaren teveel mis is gegaan, maar als we de komende 2 wedstrijden winnen en Pisvlek of Ajaks laten eventueel punten liggen geloof ik er in en sta ik als eerst op de coolsingeL!
Je bent je dubbel s vergeten.
yoyo feyenoord
 yoyo feyenoord - zaterdag 16 februari 2013 - 15:56   quote  deeplink  
dit jaar gaat het gewoon gebeuren

1 mijn zoon was in 1997 mascotte van het jaar (laatste kampioenschap was dat seizoen)
2 dit jaar is hij 21 geworden (1ste kampioenschap 21 eeuw)
3 sinds 5 feb dit jaar vader geworden (door mij als de nieuwe kampioensmascotte genoemd)
http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/nieuwe-mascotte-van-het-jaar/
4 kampioenswedstrijd was in 97 tegen NAC ( dit jaar spelen we als laatste tegen NAC en dan zijn we kampioen)
tomson
 tomson - zaterdag 16 februari 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Sorry yoyo maar het was 99 :)
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 18 februari 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Tegen Zwolle serieus schade opgelopen :(
Hopen dat het een incident is en we dit tegen PSV weer rechttrekken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 februari 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Feyenoord is geen titelfavoriet. Dat zijn de andere clubs overigens ook niet.
Geen clkub toont echt er boven uit te stijgen.
Ik vind het een loterij.

Als we maar minimaal 4/5e worden. Zitten we tóch op schema.
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 18 februari 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Ik hoop bij de eerste twee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Top 3 acht ik haalbaar. PSV en Ajax zijn normaal gesproken nr 1 en 2. Ondanks dat die ook een mindere momenten hebben.

FC Twente is totaal uit vorm en Vitesse is onvoorspelbaar. Kunnen van iedereen winnen en van iedereen verliezen. Blijven enorm afhankelijk van Bony.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Wij zijn ook nogal afhankelijk van Pellè, maar ook wel iets stabieler. Bovendien hebben we op het oog een makkelijker programma.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 februari 2013 - 18:44   quote  deeplink  
De lastige gehad
Wim2
 Wim2 - maandag 18 februari 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wij zijn ook nogal afhankelijk van Pellè, maar ook wel iets stabieler. Bovendien hebben we op het oog een makkelijker programma.
Ik had gehoopt dat nu andere om Pellè heen wat effectiever waren.
tomson
 tomson - maandag 18 februari 2013 - 19:55   quote  deeplink  
Kampioen worden is ook teveel gevraagd gezien ons budget. Gewoon enigzins meedoen bovenin is al een prestatie.
JanM
 JanM - maandag 18 februari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:
De lastige gehad
Zwolle uit bedoel je ;-P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 februari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 19:55 schreef tomson het volgende:
Kampioen worden is ook teveel gevraagd gezien ons budget. Gewoon enigzins meedoen bovenin is al een prestatie.
Kampioen worden met Feyenoord is op dit moment geen kwestie van geld vind ik,maar van mentaliteit.(en plan B)
Mensen van de club praten teveel ,terwijl je elke tegenstander moet benaderen als een hindernis die moeilijk te bedwingen kan zijn...Of dat nou RKC Vitesse of Ajax is.
Vorigjaar geef je het gewoon weg tegen NEC of Utrecht..Nu doen ze dat weer tegen Zwolle.
Er is totaal geen besef wat er had gebeurd als ze hadden gewonnen van Zwolle en
dan de aanloop naar PSV toe!Stel dat ze in een heksenketel PSV hadden verslagen,dan had
de beer losgeweest..Duizenden hadden naar uitwedstrijden gewild en de zwoele druk op de
club had overweldigend geweest..
Het heeft op dit moment niks met geld te maken maar meer met een kwestie van niet lullen maar poetsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Leon FR1908 --
ar
 ar - maandag 18 februari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kampioen worden met Feyenoord is op dit moment geen kwestie van geld vind ik,maar van mentaliteit.(en plan B)
Mensen van de club praten teveel ,terwijl je elke tegenstander moet benaderen als een hindernis die moeilijk te bedwingen kan zijn...Of dat nou RKC Vitesse of Ajax is.
Vorigjaar geef je het gewoon weg tegen NEC of Utrecht..Nu doen ze dat weer tegen Zwolle.
Er is totaal geen besef wat er had gebeurd als ze hadden gewonnen van Zwolle en
dan de aanloop naar PSV toe!Stel dat ze in een heksenketel PSV hadden verslagen,dan had
de beer losgeweest..Duizenden hadden naar uitwedstrijden gewild en de zwoele druk op de
club had overweldigend geweest..
Het heeft op dit moment niks met geld te maken maar meer met een kwestie van niet lullen maar poetsen.
Dat mogen ze zondag laten zien dan..en ieder z.n mannetje bij een corner a.u.b!
JanM
 JanM - maandag 18 februari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kampioen worden met Feyenoord is op dit moment geen kwestie van geld vind ik,maar van mentaliteit.(en plan B)
Mensen van de club praten teveel ,terwijl je elke tegenstander moet benaderen als een hindernis die moeilijk te bedwingen kan zijn...Of dat nou RKC Vitesse of Ajax is.
Vorigjaar geef je het gewoon weg tegen NEC of Utrecht..Nu doen ze dat weer tegen Zwolle.
Er is totaal geen besef wat er had gebeurd als ze hadden gewonnen van Zwolle en
dan de aanloop naar PSV toe!Stel dat ze in een heksenketel PSV hadden verslagen,dan had
de beer losgeweest..Duizenden hadden naar uitwedstrijden gewild en de zwoele druk op de
club had overweldigend geweest..
Het heeft op dit moment niks met geld te maken maar meer met een kwestie van niet lullen maar poetsen.
Eens Leon! Bijkomend 'probleem' is nu dat je bij winst op PiSVee niet alleen jezelf maar ook 020 een groot plezier doet, terwijl je na winst in Zwolle om de gedeelde eerste plaats zou hebben gespeeld! Zou die druk al te groot zijn voor onze grotendeels jonge selectie?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 februari 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kampioen worden met Feyenoord is op dit moment geen kwestie van geld vind ik,maar van mentaliteit.(en plan B)
Mensen van de club praten teveel ,terwijl je elke tegenstander moet benaderen als een hindernis die moeilijk te bedwingen kan zijn...Of dat nou RKC Vitesse of Ajax is.
Vorigjaar geef je het gewoon weg tegen NEC of Utrecht..Nu doen ze dat weer tegen Zwolle.
Er is totaal geen besef wat er had gebeurd als ze hadden gewonnen van Zwolle en
dan de aanloop naar PSV toe!Stel dat ze in een heksenketel PSV hadden verslagen,dan had
de beer losgeweest..Duizenden hadden naar uitwedstrijden gewild en de zwoele druk op de
club had overweldigend geweest..
Het heeft op dit moment niks met geld te maken maar meer met een kwestie van niet lullen maar poetsen.
Mentaliteit...Ja. Zag het weer bij PEC, net als bij Willem2 en vaker.
Geld......Ook. Huidige kwaliteit=financien, is niet toereikend om elke plek sterk bezet te hebben en elke wedstrijd te winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kampioen worden met Feyenoord is op dit moment geen kwestie van geld vind ik,maar van mentaliteit.(en plan B)
Mensen van de club praten teveel ,terwijl je elke tegenstander moet benaderen als een hindernis die moeilijk te bedwingen kan zijn...Of dat nou RKC Vitesse of Ajax is.
Vorigjaar geef je het gewoon weg tegen NEC of Utrecht..Nu doen ze dat weer tegen Zwolle.
Er is totaal geen besef wat er had gebeurd als ze hadden gewonnen van Zwolle en
dan de aanloop naar PSV toe!Stel dat ze in een heksenketel PSV hadden verslagen,dan had
de beer losgeweest..Duizenden hadden naar uitwedstrijden gewild en de zwoele druk op de
club had overweldigend geweest..
Het heeft op dit moment niks met geld te maken maar meer met een kwestie van niet lullen maar poetsen.
Is wel zo. Aan de andere kant heb je dit soort wedstrijden altijd. PSV verliest thuis van Zwolle. Ajax schiet 40 keer (iets in die richting) op doel tegen Roda en wint niet. Soms zit het gewoon tegen. We hebben het dit jaar niet laten liggen in de kleine wedstrijden Leon. In de topwedstrijden kwamen we tekort.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 18 februari 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Ben ik dan enige die nog in de titel gelooft? ( zo beter dan?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Vincent1970 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Sorry Vin... de kerstman bestaat niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Heeft niemand dat je dan ooit verteld???
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Sorry Vin... de kerstman bestaat niet.
Als je toch in 1 competitie nog 1 kans maakt dan is het de Eredivisie wel...
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 18 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
Even aangepast..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:34 schreef Vincent1970 het volgende:
Even aangepast..
hahahaha ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 februari 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Als je toch in 1 competitie nog 1 kans maakt dan is het de Eredivisie wel...
Feyenoord is zeker niet kansloos, maar evenmin favoriet. Als we alles winnen, zijn we kampioen, ben ik van overtuigd. Laten we maar beginnen met aankomend weekend...
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 18 februari 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord is zeker niet kansloos, maar evenmin favoriet. Als we alles winnen, zijn we kampioen, ben ik van overtuigd. Laten we maar beginnen met aankomend weekend...
Maak nou eens een keer een mooi wedstrijdtopic, je zit nu ook alleen maar je tijd te verklooien ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Vincent1970 --
JanM
 JanM - dinsdag 19 februari 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:49 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Maak nou eens een keer een mooi wedstrijdtopic, je zit nu ook alleen maar je tijd te verklooien ;-)
Kan lijdensweg mooi doen: heeft nu toch tijd over! Heb vernomen dat hij ook al met een prachtig "I love Erwin Mulder"-topic bezig is ...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 februari 2013 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord is zeker niet kansloos, maar evenmin favoriet. Als we alles winnen, zijn we kampioen, ben ik van overtuigd. Laten we maar beginnen met aankomend weekend...
dat kan zomaar gebeuren.....
Helaas!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2013 door infamous psv --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 19 februari 2013 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:49 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Maak nou eens een keer een mooi wedstrijdtopic, je zit nu ook alleen maar je tijd te verklooien ;-)
;)
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 21 februari 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:32 schreef Vincent1970 het volgende:
Ben ik dan enige die nog in de titel gelooft? ( zo beter dan?)
Nee, ik geloof er ook nog in. Moeten we zondag wel goede zaken doen...
van geil
 van geil - donderdag 21 februari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:32 schreef Vincent1970 het volgende:
Ben ik dan enige die nog in de titel gelooft? ( zo beter dan?)
prima,je moet er altijd in geloven.
of het te realiseren is zal blijken.
maar als ze elke week vol gas geven en hoog eindigen zijn ze voor mij kampioen(gevoelsmatig)
en als ze echt bovenaan eindigen tja dan..............................................
maar dat laatste geld voor iedereen hier denk ik.
ferfan
 ferfan - zaterdag 23 februari 2013 - 13:54   quote  deeplink  
als we zondag weten te winnen dan krijgt deze groep zoveel vertrouwen dat ze geen punt meer gaan laten liggen. Alles zal vallen of staan met deze wedstrijd. Als we psv een tik kunnen geven, dan worden we sowieso 2e aangezien 020 nog naar pisvee moet.
Wij hebben na zondag het makkelijkste programma en als ik het goed heb de meeste wedstrijden moeten we nog thuis spelen.

HET KAN NOG!!!! ECHT WEL!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 februari 2013 - 16:33   quote  deeplink  
Ik zeg doen !!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 23 februari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 13:54 schreef ferfan het volgende:
als we zondag weten te winnen dan krijgt deze groep zoveel vertrouwen dat ze geen punt meer gaan laten liggen. Alles zal vallen of staan met deze wedstrijd. Als we psv een tik kunnen geven, dan worden we sowieso 2e aangezien 020 nog naar pisvee moet.
Wij hebben na zondag het makkelijkste programma en als ik het goed heb de meeste wedstrijden moeten we nog thuis spelen.

HET KAN NOG!!!! ECHT WEL!
Ras-optimist
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 23 februari 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zeg doen !!!
Precies: doe het!
ferfan
 ferfan - zaterdag 23 februari 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 17:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ras-optimist
Dat moet je zijn als feyenoord fan ;) maar weet zeker dat als we morgen winnen het hek van de dam is en we dit seizoen echt hoge ogen gaan gooien!!! Het staat te gebeuren mensen :)
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 23 februari 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 21:15 schreef ferfan het volgende:

[..]

Dat moet je zijn als feyenoord fan ;) maar weet zeker dat als we morgen winnen het hek van de dam is en we dit seizoen echt hoge ogen gaan gooien!!! Het staat te gebeuren mensen :)
je legt er nogal n lading op..
tomson
 tomson - zaterdag 23 februari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 22:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

je legt er nogal n lading op..
Dan moet je je ogen maar dichthouden..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 24 februari 2013 - 13:22   quote  deeplink  
gewoon 2x boetius, 1x pelle, 3-1 :p
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 24 februari 2013 - 14:27   quote  deeplink  
1x schaken en 1x pelle was ook voldoende :)
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 24 februari 2013 - 14:27   quote  deeplink  
P819_01.gif?v=1361712305
Alexi
 Alexi - zondag 24 februari 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Yessssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 24 februari 2013 - 14:39   quote  deeplink  
Om even het resterende programma erbij te pakken:

ZqmFZan.jpg

Wie is favoriet?
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 24 februari 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Ajax moet nog tegen psv en twente, psv moet nog tegen ajax en twente

Lang verhaal kort: we hebben het gewoon in eigen hand!
Milo
 Milo - zondag 24 februari 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Als we volgende week winnen, ik denk na Vitesse thuis de lastigste....worden we KAMPIOEN!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 24 februari 2013 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 14:52 schreef Milo het volgende:
Als we volgende week winnen, ik denk na Vitesse thuis de lastigste....worden we KAMPIOEN!!!
Nec uit, vitesse thuis en misschien ADO uit, maar allemaal te winnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is dit jaar titelfavoriet









0.0117719