|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bloed heeft het mij niet gekost..........zweet en tranen wel. Ik ben al een aardige tijd op Headliner actief,de meeste kennen mij ook wel. Heb hier heel veel plezier gehad,maar ook vele ruzies met zowel Ajacieden dan wel met anders gestemden,is ook niks mis mee alleen had ik dan weer een bannetje te pakken. Ik heb er meerdere gehad en had daar ook vrede mee,sterker nog ik heb er nog steeds een.
Op een kwade dag had Boudewijn en Thomas(jaja ook van hem had ik er een) er de pest in en dachten we geven ze allemaal een ban,hun dikke pret,wij over de zeik.
Oke dachten wij.....koppen bij elkaar,we lappen met zijn vieren en starten onze eigen forum,zo gezegd zo gedaan. Een forum starten is niet moeilijk,kan iedereen,een forum groot maken is bijna niet te doen,met 5/6 man kan je geen forum hoog houden,de een na de ander haakt af. Ik ben er elke dag,net als Amsterdammer 113 maar daar maak je geen forum mee.
Ik zit op het nieuwe Ajax en Feijenoord forum,het is één grote ons kent ons vriendenclupje,bijna een bingo/scrabble forum......ik en mijn maatje Joduh missen het rellen het af en toe afzeiken naar elkaar,het verrot schelden en via pb weer goed maken,het nerveuse van Boudewijn(onze supper nerd/mod)......die nieuwe kleine teringlijertjes die vanaf hun comp denken dat ze heel wat zijn....de Lonsdales,Cj,Dalai Lama,Karate kids....daar ging ik op los.
Maar goed,ik heb nu een ander leven,ben gelukkig en ga verhuizen naar Brabant,kom minder online,maar als ik er ben zullen jullie het weten.
Ik blijf Amsterdammer 113 steunen en het Ajax forum,maar zal ook meer op Hl verschijnen
Ps....Joduh love you ouwe(straks quality time:)) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
wat ben je n kneus ook he |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet voor lang meer ouwe |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Yep....ga ik met pensioen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: eerst zien dan geloven |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vrijgezellen leven is vanaf vandaag voorbij ouwe......heb mijn halve huis leeg gehaald,over een maand is het definitief weg uit Weesp |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 01:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vrijgezellen leven is vanaf vandaag voorbij ouwe......heb mijn halve huis leeg gehaald,over een maand is het definitief weg uit Weesp is er toch n blind meisje ingetrapt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doof en ruiken kan ze ook niet :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt hem ook door..d:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het bijna een mes in een rug.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Neman, Wat lees ik hier, kom jij hier bij ons in Brabant wonen? Dan heb je de juiste keuze gemaakt kerel.....wens je hierbij heel veel geluk hier maar dat zal wel lukken....!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat ben jij een teringlijer...rot op van ons Ajaxforum klootzak.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 15:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hey Neman, Wat lees ik hier, kom jij hier bij ons in Brabant wonen? Dan heb je de juiste keuze gemaakt kerel.....wens je hierbij heel veel geluk hier maar dat zal wel lukken....!!!! Ja in Drunen,zou zeggen kom eens langs |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: kalm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|