|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
molke
|
|
|
Dit ajax is wel gegroeid maar real zal net te groot zijn |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hangt ervan af, real zou vermoedelijk aantreden met een veredeld B-elftal, natuurlijk is een B-elftal van hen niet de minste, maar als ajax op kan brengen wat het tegen psv opbracht, maken we zeker een kans, vorig jaar ondervond Man Utd dat ook, dus waarom tegen real niet?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Real laat deze wedstrijd lopen, het is een gegeven dat Dortmund vol gas gaat geven om de eerste plaats in de groep te behouden.....en ik denk dat Real Ajax meer een plaats in de E.L. gunt dan City....dus ik hou het op een gelijkspel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Real staat zwaar onder druk en Mourinho gaat echt helemaal niks laten lopen, als hij dat namelijk doet kan het maar zo einde verhaal zijn bij Real.. 11 punten achter op Barca en 2 keer niet kunnen winnen van Dortmund.. Nee hoor die gaan volle bak en wij gaan daar met een nulletje of 5 de boot in.. En dat is trouwens ook geen schande hoor.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 22:59 schreef remco k het volgende:Real staat zwaar onder druk en Mourinho gaat echt helemaal niks laten lopen, als hij dat namelijk doet kan het maar zo einde verhaal zijn bij Real.. 11 punten achter op Barca en 2 keer niet kunnen winnen van Dortmund.. Nee hoor die gaan volle bak en wij gaan daar met een nulletje of 5 de boot in.. En dat is trouwens ook geen schande hoor.. 5-0 verliezen geen schande??? Wel als je weet dat je tegen city 4 punten haalt en uit in en bij Dortmund op het laatste moment verliest met 1-0, waar een gelijkspel zeker ook verdiend zou zijn.Wij zijn AJAX en vinden 5-0 verliezen wel degelijk een schande. Als we net zo spelen met snel en goed druk naar voren, kunnen we van iedereen winnen. Dus ook van Real!
Wij zijn AJAX,
AJAX FOREVER***+1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Real is al geplaatst dus zal hij waarschijnlijk een half B team opstellen,en de druk is aardig van de ketel bij Morinho door de belangrijke zege op Atletico Madrid.Hij heeft zaterdag weer een stunt uitgehaald door 10 minuten in zijn eentje op de middencirkel te gaan staan om te kijken naar de reactie van de Real fans,en die was prima hij kreeg heel veel applaus en terecht een geweldige trainer. Ik verwacht geen grote uitslag. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote:Op zondag 02 december 2012 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:Real laat deze wedstrijd lopen, het is een gegeven dat Dortmund vol gas gaat geven om de eerste plaats in de groep te behouden.....en ik denk dat Real Ajax meer een plaats in de E.L. gunt dan City....dus ik hou het op een gelijkspel... Ja maar real heeft 4 punten achterstand op dortmund, dus die spelen allebei nergens meer om. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Normaal gesproken is Real een paar maatjes te groot maar wellicht zijn er mogelijkheden nu zij al geplaatst zijn. Een goed leermoment weer voor onze jonkies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 11:30 schreef nora het volgende:Real is al geplaatst dus zal hij waarschijnlijk een half B team opstellen,en de druk is aardig van de ketel bij Morinho door de belangrijke zege op Atletico Madrid.Hij heeft zaterdag weer een stunt uitgehaald door 10 minuten in zijn eentje op de middencirkel te gaan staan om te kijken naar de reactie van de Real fans,en die was prima hij kreeg heel veel applaus en terecht een geweldige trainer. Ik verwacht geen grote uitslag. Bij Real staat de druk er vol op, daarom geeft hij alleen Iker Ramos en Alonso rust, daarvoor komt die nieuwe donkere verdediger in het veld die zoiezo veel speelt in de CL en Modric voor Alonso, en een andere keeper, nee hoor zoals ik al zei gaan ze vol voor de winst, die druk is er in Madrid echt niet af na een gewonnen potje.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Repaet 1995: Real Madrid - AJAX 0-2. Ik denk dat het vanavond 1-2 wordt. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
4-0 voor Madrid. Ajax kan best een goede dag hebben maar dan nog geef ik ze vrijwel geen kans tegen dit Madrid. Gewoon realistisch blijven mannen
Van Rhijn tegen Ronaldo durf ik niet te kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat hebben toch een zwak verdedigend stelletje.. Misschien maar beter allemaal een rondleiding geven in het stadion en de wedstrijd gewoon weggeven, Jezus wat een triest zooitje bij elkaar. Allemaal zenuwachtig en Poulsen weer eens de zwakste.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 20:59 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk wat hebben toch een zwak verdedigend stelletje.. Misschien maar beter allemaal een rondleiding geven in het stadion en de wedstrijd gewoon weggeven, Jezus wat een triest zooitje bij elkaar. Allemaal zenuwachtig en Poulsen weer eens de zwakste.. wat is stand Remco |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 20:59 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk wat hebben toch een zwak verdedigend stelletje.. Misschien maar beter allemaal een rondleiding geven in het stadion en de wedstrijd gewoon weggeven, Jezus wat een triest zooitje bij elkaar. Allemaal zenuwachtig en Poulsen weer eens de zwakste.. wat had je verwacht dan |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Pff die Moisander ook slecht hoor.... Toch al twee foutjes die genadeloos afgestraft worden.. Eerst de Jong en nu Moisander...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De Jong kan geen 1 pass goed geven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel ajax kan geen een pass goed geven.. Weer onder de zenuwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Misschien kan Real volgend jaar met de A1 spelen |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: als je ziet de bij real back-ups worden gehaald voor 10 miljoen, bij ons zou dat een topaankoop zijn, geen wonder eigenlijk dat zo'n jonge ploeg als ajax heeft daar onder de indruk is, vol bernabeua. kom op, kijk eens naar de stand van de poule, wie had dat gedacht dat we kans maakten om 3e te worden in deze poule, dat is niet om te schamen als je alleen al de begrotingen naast elkaar legt. Laten we hopen dat we die 3e plek vast houden want de finale van de EL is in onze eigen arena! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 22:06 schreef dege het volgende:[..] als je ziet de bij real back-ups worden gehaald voor 10 miljoen, bij ons zou dat een topaankoop zijn, geen wonder eigenlijk dat zo'n jonge ploeg als ajax heeft daar onder de indruk is, vol bernabeua. kom op, kijk eens naar de stand van de poule, wie had dat gedacht dat we kans maakten om 3e te worden in deze poule, dat is niet om te schamen als je alleen al de begrotingen naast elkaar legt. Laten we hopen dat we die 3e plek vast houden want de finale van de EL is in onze eigen arena! Dat Ajax door is had niemand vooraf voor mogelijk kunnen houden, maar als je dan toch ziet vandaag in de tweede helft dat Ajax door hun eigen spel te spelen bij Ronaldo en andere spelers dusdanig irritatie opwekt denk ik echt dat we weer een kans hebben laten liggen.. Ajax verliest 6 keer met 4 goals van Real, maar datzelfde Real verliest ook thuis tegen Betis en kan maar net bij Levante winnen.Alles heeft te maken daarin met ontzag.. Als Ajax dezelfde pot op de mat had gelegd als tegen PSV City of Twente dan had Real het een stuk moeilijker gehad, ik zeg niet dat we zouden winnen, maar moeilijker maken mag best.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zie het verschil qua voetbal met de wijziging Schone voor Poulsen.!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat Ajax door is had niemand vooraf voor mogelijk kunnen houden, maar als je dan toch ziet vandaag in de tweede helft dat Ajax door hun eigen spel te spelen bij Ronaldo en andere spelers dusdanig irritatie opwekt denk ik echt dat we weer een kans hebben laten liggen.. Ajax verliest 6 keer met 4 goals van Real, maar datzelfde Real verliest ook thuis tegen Betis en kan maar net bij Levante winnen.Alles heeft te maken daarin met ontzag.. Als Ajax dezelfde pot op de mat had gelegd als tegen PSV City of Twente dan had Real het een stuk moeilijker gehad, ik zeg niet dat we zouden winnen, maar moeilijker maken mag best.. komt ook deels doordat REAL met voorsprong de rust uitkomt en via Kaka meteen slot op deur gooit |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat Ajax door is had niemand vooraf voor mogelijk kunnen houden, maar als je dan toch ziet vandaag in de tweede helft dat Ajax door hun eigen spel te spelen bij Ronaldo en andere spelers dusdanig irritatie opwekt denk ik echt dat we weer een kans hebben laten liggen.. Ajax verliest 6 keer met 4 goals van Real, maar datzelfde Real verliest ook thuis tegen Betis en kan maar net bij Levante winnen.Alles heeft te maken daarin met ontzag.. Als Ajax dezelfde pot op de mat had gelegd als tegen PSV City of Twente dan had Real het een stuk moeilijker gehad, ik zeg niet dat we zouden winnen, maar moeilijker maken mag best.. daar heb je gelijk in, maar ben trots op onze jongens, 3e worden in de poule des doods, wie had dat gedacht! Volgend jaar beter in de CL tegen Real! En daarbij, wij zijn tenminste serieus gegaan voor die 3e plek om EL te halen, die lampekapjes stellen andere spelers op om te sparen voor de Eredivisie en dan 2 keer achter elkaar vreselijk op hun muil te gaan, heerlijk dan toh, nog meer reden om trots op te zijn!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2012 door dege -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
AJAX Amsterdam = the PROUD of Holland!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De 2e helft was redelijk maar alleen omdat Real gas terug neemt.
Maar goed, geplaatst voor de EL, een prestatie van formaat in deze groep. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jullie zien toch ook wel dat real de tweede helft met de handrem op speelde... als die gasten gewoon vol gas geven word t gewoon 8-1,T Nedelandse voetbal steld in europa niets voor..Ja dan mag je overwinteren in de europa legeau..en dat met 4 punten..Geweldig hoor..4-1 verliezen thuis tegen real madrid..4-1 thuis verliezen tegen borussia..4-1 uit veliezen tegen t b team van real madrid..Man schei toch uit een afgang gewoon!!!!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Het niveau is gewoon erg laag in NL momenteel....gaat nog heel lang duren voordat we een beetje in de buurt komen. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
nl ploegen hebben last van het weinige geld dat ze genereren tov grotere competities. Bovendien verplicht de KNVB de clubs om financieel gezond te worden en te blijven.... de europese topclubs staan diep in het rood.... dus tot dat verandert moet je niet eens denken aan gelijkwaardigheid.. je mag als NL club blij zijn met de startpremies van de CL, maar voor de rest hoef je je geen illusies te maken. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 december 2012 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat Ajax door is had niemand vooraf voor mogelijk kunnen houden, maar als je dan toch ziet vandaag in de tweede helft dat Ajax door hun eigen spel te spelen bij Ronaldo en andere spelers dusdanig irritatie opwekt denk ik echt dat we weer een kans hebben laten liggen.. Ajax verliest 6 keer met 4 goals van Real, maar datzelfde Real verliest ook thuis tegen Betis en kan maar net bij Levante winnen.Alles heeft te maken daarin met ontzag.. Als Ajax dezelfde pot op de mat had gelegd als tegen PSV City of Twente dan had Real het een stuk moeilijker gehad, ik zeg niet dat we zouden winnen, maar moeilijker maken mag best.. +1 Remco. Denk er net zo over. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 08:08 schreef Blaatkoe het volgende:nl ploegen hebben last van het weinige geld dat ze genereren tov grotere competities. Bovendien verplicht de KNVB de clubs om financieel gezond te worden en te blijven.... de europese topclubs staan diep in het rood.... dus tot dat verandert moet je niet eens denken aan gelijkwaardigheid.. je mag als NL club blij zijn met de startpremies van de CL, maar voor de rest hoef je je geen illusies te maken. En dan te bedenken dat de spaanse banken € 39 miljard steun hebben gevraagd. Ik zou zeggen: Real en Barcelona verkopen jullie je hele A-elftal, zodat wij jullie niet hoeven te blijven sponsoren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Nederland is qua voetbal niet de beste van Europa,maar als sponsor van Spanje en Griekenland zijn we al een top land in Europa. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 01:58 schreef Aartus het volgende:Jullie zien toch ook wel dat real de tweede helft met de handrem op speelde... als die gasten gewoon vol gas geven word t gewoon 8-1,T Nedelandse voetbal steld in europa niets voor..Ja dan mag je overwinteren in de europa legeau..en dat met 4 punten..Geweldig hoor..4-1 verliezen thuis tegen real madrid..4-1 thuis verliezen tegen borussia..4-1 uit veliezen tegen t b team van real madrid..Man schei toch uit een afgang gewoon!!!!! Dit is dan ook wel erg overdreven. Een poule met de kampioenen van Engeland, Duitsland en Spanje, de 3 sterkste competities van Europa. Daar 3e worden en overwinteren is alles behalve een afgang. Dat is gewoon een puike prestatie met winst en gelijkspel tegen City en een puike pot uit tegen Dortmund.
Dat Ajax er tegen Real niet aan te pas komt is gewoon geen schande. Dat is enkel het klasse verschil.
Durf trots te zijn op de prestaties van Nederlandse clubs in Europa Aartus.
quote:Op woensdag 05 december 2012 - 07:35 schreef Rogier het volgende:Het niveau is gewoon erg laag in NL momenteel....gaat nog heel lang duren voordat we een beetje in de buurt komen. Ten opzichte van Engeland, Duitsland en Spanje? Ja. Maar de topploegen uit Nederland zouden tegen de rest van Europa het veel beter moeten kunnen doen dan dat dit seizoen is gebeurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 december 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Geef ajax 100 miljoen om te besteden en ze blazen madrid van de mat. Dit is enkel en alleen het verschil in budget. Laat Madrid met de jeugd spelen en ze zijn kansloos. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Onnodige tegendoelpunten waardoor je alweer vroeg achter de feiten aanloopt... We missen ervaring achterin... Blinde schapen af en toe en geen vooruitziende blik...vooral de eerste goal... Twee tegen 1 en dan allebei die goal in rennen... Totaal geen coaching en die tweede had moisander moeten stappen... Nee verdedigend nog genoeg haken en ogen... |
|
|
|