|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar je verwacht toch ook geen makkelijke wedstrijd..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
It can freeze, it can thaw.
Greetings, S. McClaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lulring: 'Mijn periode bij Feyenoord was geen mislukking'
Zondag speel je thuis met NAC tegen je oude club Feyenoord. Voor de supporters leeft deze wedstrijd altijd, maar hoe kijk jij naar het weerzien met de club waarvoor je twee seizoenen in actie kwam? 'De wedstrijd tegen Feyenoord leeft vooral bij de supporters. Bij ons ook natuurlijk, want je speelt liever tegen een club als Feyenoord dan tegen een ploeg als, pak hem beet, VVV. Maar goed, voor de fans zijn er twee wedstrijden die er echt toe doen in Breda: NAC-Feyenoord en NAC-Willem II. Die wedstrijden willen de supporters het liefste winnen. Voor mij persoonlijk leeft die wedstrijd ook, alleen heb ik totaal geen revanchegevoelens. Mensen zien mijn periode in Rotterdam wel eens als een mislukking, maar zelf denk ik daar heel anders over. Ik heb daar in twee seizoenen toch ruim zestig wedstrijden gespeeld. Ik heb Champions League-voetbal gespeeld met Feyenoord en speelde ook mee in de Super Cup-wedstrijd tegen Real Madrid. Dat is niet veel spelers gegeven.'
'Ik ben bij Feyenoord binnen gekomen als de opvolger van Jon Dahl Tomasson en moest de concurrentie aan gaan met het grote talent Robin van Persie. Daarnaast had Feyenoord net de UEFA Cup gewonnen, dus ga er maar aan staan. Het was alleen jammer dat ik met een achterstand binnenkwam nadat ik mij als speler van Heerenveen niet populair had gemaakt in De Kuip. Helaas heb ik dat niet om kunnen buigen in mijn tijd als Feyenoord-speler. In ieder geval niet bij een klein gedeelte van het Legioen. En dat ze dan jaren later spreekkoren hebben over je moeder is niet anders. Ik maak me daar in ieder geval niet druk om en haal er zelfs motivatie uit. Ik heb daar ooit eens op gereageerd en gezegd dat ze mijn moeder beter kennen dan ik en dat ze waarschijnlijk goed was in haar vak...' bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeg tie goed, de periode was geen mislukking inderdaad, hij was de mislukking.. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
weten we al wie er keept? |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
crusiaal duel zo net voor de winterstop als we winnen blijven we in de top 5 want je hebt ook psvee tegen twente en mischien dat de andere 2 ook punten laten liggen. Maar wij moeten gewoon per wedstrijd kijken en zeker geen tegenstander onderschatten want we zijn nog steeds een club in opbouw op weg naar de top waar we dan ook vooral kwa geschiedenis ook horen te staan!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat ik heb gehoord .... helaas Erwin Mulder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat zou ik vreemd vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
als het goed is komt NAC niet veel voor het doel dus om het even wie er keept |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou ik ook heel vreemd vinden ja. Ik vind het alle twee niks maar Lamprou is in mijn ogen de minst slechte .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog geen opstellingen gezien. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Zijn er mensen gespannen voor de wedstrijd? Ik niet, verwacht een 0-2, die eigenlijk 1-5 had moeten zijn door 2 gemiste kansen van immers en een gemiste kans van Pelle. Verder zal pele scoren en een verdediger uit een corner scoren.
Dat jullie het alvast weten.
Ps. Kan evt ook 3/0 worden. Dan scoort Pelle of immers die opgelegde kans wel. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 12:31 schreef kuipje het volgende:Zijn er mensen gespannen voor de wedstrijd? Ik niet, verwacht een 0-2, die eigenlijk 1-5 had moeten zijn door 2 gemiste kansen van immers en een gemiste kans van Pelle. Verder zal pele scoren en een verdediger uit een corner scoren. Dat jullie het alvast weten. Ps. Kan evt ook 3/0 worden. Dan scoort Pelle of immers die opgelegde kans wel. ik hoef niet meer te kijken.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mathijsen is ziek. Boëtius geblesseerd. Nelom en Verhoek spelen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vandaag wordt onderschatting ons fataal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas Nelom en Verhoek in de basis ... maar gelukkig geen Mulder!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 12:31 schreef kuipje het volgende:Zijn er mensen gespannen voor de wedstrijd? Ik niet, verwacht een 0-2, die eigenlijk 1-5 had moeten zijn door 2 gemiste kansen van immers en een gemiste kans van Pelle. Verder zal pele scoren en een verdediger uit een corner scoren. Dat jullie het alvast weten. Ps. Kan evt ook 3/0 worden. Dan scoort Pelle of immers die opgelegde kans wel. Elke keer kan het alle kanten op! Winst of verlies .... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmmmm Verhoek... Laat het nu maar eens zien!
Succes allemaal! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
wij gaan winnen! Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vrees voor onderschatting maar toch come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Slecht veld!
Hier kun je toch niet op voetballen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoop dat Gozubuk ons niet gaat naaien dit keer! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
jammer van de zieken,,,maar moet kunnen.
al stonden we al bijna achter |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|