|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kaarten waren terecht. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Compleet terecht! Groningen overigens ook! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Serieus die NAc spelers mogen alles bij ons doen en krijgen geen enkele keer geel! Wat een schande! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:10 schreef Wim2 het volgende:Serieus die NAc spelers mogen alles bij ons doen en krijgen geen enkele keer geel! Wat een schande! Je praat poep |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
wordt nu redelijk irritant! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Nac is veel feller en Feyenoord is niet in goede doen. Pelle word aardig uitgeschakeld . Ik hoop op het beste maar geloof er eigenlijk niet meer in. Zeker niet met 10 man |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sjezus, schaken heb je toch niets aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Niet waar, Immers en Pelle werden beide twee keer in het gezicht geraakt! En niet een geel! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ik vind Nac trouwens best aardig voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:12 schreef Wim2 het volgende:[..] Niet waar, Immers en Pelle werden beide twee keer in het gezicht geraakt! En niet een geel! Ja. was ook geen geel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mentaal is het nog labiel bij Feyenoord. Ik zie niet de wil van het willen winnen. Over mijn lijk mentaliteit. Het lijken wel 11 schapen die zich naar de slachtbank laten leiden! ja inderdaad dat vind ik ookgelijk die 2e proberen te maken ipv slap terug gedrongen worden omdat je het allemaal effe wel gelooft |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Vind je het gek met tegen tien man... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Guldelj , verbeek en hooi zijn best goede spelers |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
De rust proberen te halen maar meestal als ik dit zeg krijgen we weer een goal tegen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Die van der Weg nu maar rood aan gaan naaien! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ik dacht bijna dat je wat positiefs ging zeggen... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Allemachtig, ik leef met Feyenoord mee, jij alleen maar met je vervelend mannetje ga je ergens anders aan ergeren vervelend mannetje! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sjezus, Die Sedar heeft gewoon medeleiden met NAc.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. zit er niet in. zuur ventje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alsof het aan hem ligt. Fluit in principe een goede wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dramatisch.. 1 doelpunt gemaakt, verder niks gecreëerd. Tegengoal weer erg amateuristisch verdedigd.
Janmaat heel erg dom.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Vvv-vitesse 1-1 en straks psv-twente . Zouden zulke goede zaken kunnen doen.... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Rust.
We maken gewoon nog een goede kans. Je moet alleen al helemaal met 10 man niet zo slordig zijn. Immers mag er van mij uit, voegt helemaal niets toe en leidt alleen balverlies. Vilhena speelt weg goed.
Er is nog niet verloren we moeten alleen we ons Koppie erbij houden!@ |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het wordt echt tijd dat die dwerg ik de goal verdwijnt. Wat slecht zeg ook bij die goal. Mulder terug zo snel mogelijk en 2e helft cisse erin met snelheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dom van Janmaat. Punt verlies komt op zijn conto. Leer er maar van. toch winnen we. |
|
|
|
|
rayjusty1
|
|
|
Wat een drama voetbal zeg kom op feyenoord beetje gas geven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord is met 10 man niet minder. 3 punten zitten er nog in. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Is Stylzz toevallig een turk?! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:19 schreef MMM het volgende:Dramatisch.. 1 doelpunt gemaakt, verder niks gecreëerd. Tegengoal weer erg amateuristisch verdedigd. Janmaat heel erg dom.. Nog erger die domme rode kaart van janmaat. Zelfs al had die hooi gescoord . Had er met 2-1 achter met tien man nog meer hoop in |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:17 schreef Wim2 het volgende:[..] Allemachtig, ik leef met Feyenoord mee, jij alleen maar met je vervelend mannetje ga je ergens anders aan ergeren vervelend mannetje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ben jij toevallig vaak gevallen als baby? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zie nac ook met 10 man eindigen. veel overtredingen op Pelle en Tonny.
kan nog makkelijk. wel uit n ander vaatje tappen..
wat schaken immers janmaat en nelom in de eerste helft vertoonde was bagger. dat van Lamprou ga ik nog ns terugzien,. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
12 van de 19 tegengoals uit standaard situaties. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
OT: Zwaar dom van Janmaat ja, maar ik heb ook nog het gevoel dat we gewoon 3 punten gaan pakken daar in Breda. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nac ook een rode kaart aan naaien. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Huili Huili! Ik doe niet verkeerd je bent gewoon jaloers op mijn voorspellende gaven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Krijgen ze. Let maar op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou me diep treurig voelen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:25 schreef Sensi het volgende:OT: Zwaar dom van Janmaat ja, maar ik heb ook nog het gevoel dat we gewoon 3 punten gaan pakken daar in Breda. Ik hoop met je mee maar moet zeggen dat ik er niet in geloof. Teveel onder de (jan) maat !
Nelom, immers,lamprou, schaken en clasie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:23 schreef van geil het volgende:zie nac ook met 10 man eindigen. veel overtredingen op Pelle en Tonny. kan nog makkelijk. wel uit n ander vaatje tappen.. wat schaken immers janmaat en nelom in de eerste helft vertoonde was bagger. dat van Lamprou ga ik nog ns terugzien,. Op EL zei Jans het goed. Was een fout van de keeper, maar desalniettemin moeten de verdedigers voorkomen dat er uberhaupt gekopt kan worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Vrij ging erin als een natte dweil |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 15:19 schreef legrande het volgende:Het wordt echt tijd dat die dwerg ik de goal verdwijnt. Wat slecht zeg ook bij die goal. Mulder terug zo snel mogelijk en 2e helft cisse erin met snelheid. Hahaha Mulder erin .... Net of het dan beter gaat! We hebben helaas 2 drama's die het in de goal moeten uit vechten. Zo snel mogelijk Boy de Jong bij de selectie halen als eerste keeper, zal zij foutjes ook wel maken maar is vele malen beter dan Mulder en Lamprou |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Gelukkig heb ik nog een mooi leven voor me.. |
|
|
|