|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jezus wat een kut pas van Immers!~ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En? Is ie gevallen? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Vreemde speler die Immers..heeft vaak 2 gezichten in de wedstrijd qua spel |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
hadden we het maar laten liggen... maar nee, we mogen in onze handjes klappen bij deze stand...
Vitesse staat achter.. psv twente speelt nog.. dit was DE kans.. grrrrr |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Die Lul rat had er al lang afgemoeten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
echt niet te geloven die ooievaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
come on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kut................................................................ |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Afgelopen!
Zwaar ondermaatse wedstrijd van Feyenoord kant! Vooral hoe je die laatste tegengoal weer tegen krijgt ongeloofelijk! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Bewijst wel dat we niet serieus meedoen voor de titel. Helaas |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Was Joris Mathijsen er maar bij. Dus is het toch beter om Bruno links te zetten en ipv Nelom had misschien Ramsteijn erin gemoeten als linker centrale verdediger ... Is in de lucht toch sterker dan de Vrij Bruno en Nelom lijkt mij !! Mathijsen brengt wel veel meer rust. Eigenlijk was in verdedigend opzicht alleen Indi goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waardeloos Feyenoord gezien. Nelom is een grote verzwakking |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:14 schreef kuipje het volgende:hadden we het maar laten liggen... maar nee, we mogen in onze handjes klappen bij deze stand... Vitesse staat achter.. psv twente speelt nog.. dit was DE kans.. grrrrr typisch Feyenoord door de jaren heen,begint bijna te wennen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed. positief : niet verloren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mathijsen brengt wel veel meer rust. Eigenlijk was in verdedigend opzicht alleen Indi goed. omar deed t prima vond ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup. Al was De Vrij ook matig. En Janmaat domme tweede gele kaart. Clasie onzichtbaar en Lamprou een ramp bij hoge ballen van de zijkant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt ja. Even over het hoofd gezien. Viel prima in. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Punt gewonnen of toch 2 verloren? M.i. het laatste! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: haha klopt, :) ach, het valt allemaal nog mee.. laatste 2 wedstrijden moeten we wel echt winnen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als ik dat zeg is het niet waar ...... ach beter laat dan nooit zeggen we dan maar!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tuurlijk, we kunnen weer inlopen en we doen het niet.. Als slappe nichten verdedigd en die waardeloze kut Griek kan er ook geen reet van. Mulder erin volgende week alsjeblieft, alles beter dan die kut kabouter.
En die Nelom, wat een trieste speler is dat.. Dan nog liever Mathijsen centraal en Bruno als linksback.
Ongelooflijk dat je het nog weggeeft tegen nac, hoe is het mogelijk.
Trieste dag, joden winnaar van het weekend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeker 1 punt mee gejat uit Breda |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als ik dat zeg is het niet waar ...... ach beter laat dan nooit zeggen we dan maar!! Nee. ik snapte daarom de aankoop van Mathijssen al vanaf t begin. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Lamprou en Immers waardeloos. Cijfers Lamprou een 3 Janmaat 5 omar 6 de vrij 6 indy 6 nelom 5 immers 3 clasie 6 vilhena 7 pelle 8 schaken 6 verhoek 5 Al met al kut en 2 punten verknalt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als ik dat zeg is het niet waar ...... ach beter laat dan nooit zeggen we dan maar!! Je bent niet de enige die het niet zo ziet zitten in Nelom. En dat is niet van vandaag. Das al eerder door verschillende mensen gezegd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:25 schreef MMM het volgende:Tuurlijk, we kunnen weer inlopen en we doen het niet.. Als slappe nichten verdedigd en die waardeloze kut Griek kan er ook geen reet van. Mulder erin volgende week alsjeblieft, alles beter dan die kut kabouter. En die Nelom, wat een trieste speler is dat.. Dan nog liever Mathijsen centraal en Bruno als linksback. Ongelooflijk dat je het nog weggeeft tegen nac, hoe is het mogelijk. Trieste dag, joden winnaar van het weekend. Ik snap Koeman niet dat ie gewoon Ramsteijn er niet in zet dan kan ie Bruno linksback laten staan .... maar ja ik heb er toch geen verstand van! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als ik dat zeg is het niet waar ...... ach beter laat dan nooit zeggen we dan maar!! Meneer de president directeur is gewoon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door JanM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers was niet zo slecht hoor. Clasie was heel matig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:26 schreef legrande het volgende:Lamprou en Immers waardeloos. Cijfers Lamprou een 3 Janmaat 5 omar 6 de vrij 6 indy 6 nelom 5 immers 3 clasie 6 vilhena 7 pelle 8 schaken 6 verhoek 5 Al met al kut en 2 punten verknalt. De Vrij een voldoende toch nog? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Clasie was vooral onzichtbaar. Immers was zeker niet de minste inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou die van mij ook niet krijgen inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet mee eens! Is eigenlijk gewoon een excuus zoeken na de terleurstelling.. Nelom speelde een prima pot en dankzij hem een prima opening waaruit de eerste treffer viel.. Janmaat was de zwakste schakel en kon zijn mannetje keer op keer niet houden en pakt vervolgens wel een hele domme 2de gele gelen kaart.. Clasie blijft gewoon bij Feyenoord en heeft hij aan zichzelf te danken.. Verdedigend redelijk maar bij de aanval telkens veeeeeeel te laat als aan of afspeelpunt... De Vrij degelijk ,vooral in de opbouw.. En Mathijsen totaal niet gemist ook al denken sommige van wel maar wat wil je als je al na zo weinig minuten met z`n drietjes staat! |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
die nelom verprutst echt alle kansen die die gozer krijgt |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als je voorkomt en het weer 10 tegen 10 is moet je het gewoon over de streep trekken klaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is geen excuus. Was zeeën matig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lamprou was ook bagger trouwens... Was ik nog ff vergeten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet mee eens! Is eigenlijk gewoon een excuus zoeken na de terleurstelling.. Nelom speelde een prima pot en dankzij hem een prima opening waaruit de eerste treffer viel.. Janmaat was de zwakste schakel en kon zijn mannetje keer op keer niet houden en pakt vervolgens wel een hele domme 2de gele gelen kaart.. Clasie blijft gewoon bij Feyenoord en heeft hij aan zichzelf te danken.. Verdedigend redelijk maar bij de aanval telkens veeeeeeel te laat als aan of afspeelpunt... De Vrij degelijk ,vooral in de opbouw.. En Mathijsen totaal niet gemist ook al denken sommige van wel maar wat wil je als je al na zo weinig minuten met z`n drietjes staat! tsja, je kan van mening verschillen. Maar zoals Janmaat in het begin gepasseerd werd door zijn mannetje, gebeurde dat Nelom door de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. maar die was logisch |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
nelom naar het tweede elftal? !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tsja, je kan van mening verschillen. Maar zoals Janmaat in het begin gepasseerd werd door zijn mannetje, gebeurde dat Nelom door de hele wedstrijd. Tuurlijk jongen en Schaken verdedigde alleen mee als hij op rechts staat.. NELOM///HELD!!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ach ja, nog 2 wedstrijden waar we 6 punten uit kunnen halen, het is ook weer niet zo dat we nu het kampioenschap verspeeld hebben. Pisvee, twente ,ajax, en vitesse gaan ook nog echt wel meer punten verspelen.
Wedstrijden zoals deze zitten er eenmaal bij, en koeman gaat er echt wel voor zorgen dat de jongens volgende week tegen ado weer scherp zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk jongen en Schaken verdedigde alleen mee als hij op rechts staat.. NELOM///HELD!!! Wat jij wilt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mitchell13 naar het Jodenforum? |
|
|
|