|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is ook wat Koeman aangaf in de eerste helft! Wat Ronald vind.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond immers echt n thriller.... en dat meen ik,en zonder vooroordeel. |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk jongen en Schaken verdedigde alleen mee als hij op rechts staat.. NELOM///HELD!!! als jij dat denkt kan je beter 020 tv gaan kijken pik |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet mee eens! Is eigenlijk gewoon een excuus zoeken na de terleurstelling.. Nelom speelde een prima pot en dankzij hem een prima opening waaruit de eerste treffer viel.. Janmaat was de zwakste schakel en kon zijn mannetje keer op keer niet houden en pakt vervolgens wel een hele domme 2de gele gelen kaart.. Clasie blijft gewoon bij Feyenoord en heeft hij aan zichzelf te danken.. Verdedigend redelijk maar bij de aanval telkens veeeeeeel te laat als aan of afspeelpunt... De Vrij degelijk ,vooral in de opbouw.. En Mathijsen totaal niet gemist ook al denken sommige van wel maar wat wil je als je al na zo weinig minuten met z`n drietjes staat! Ik weet haast wel zeker dat die tegen doelpunten bij Mathijsen niet waren gevallen, al is het alleen maar door zijn ervaring!! Het waren net amateurs die stonden te verdedigen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je bent niet de enige die het niet zo ziet zitten in Nelom. En dat is niet van vandaag. Das al eerder door verschillende mensen gezegd. Ja maar niet vanaf de eerste dag! Ik wel .... dat is het verschil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die kan beter een nieuw matras kopen van auping.. Hoeft hij tijdens de wedstrijd niet meer te gaan liggen.. Tevens moet hij gaan oefenen op foute passes,misschien geeft dat het omgekeerde effect! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Schaken liet zekers af en toe zijn man lopen. Maar dat gebeurde aan beide kanten. En dat is voor Nelom nog geen reden om persoonlijke duels te gaan verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Schaken liet zekers af en toe zijn man lopen. Maar dat gebeurde aan beide kanten. En dat is voor Nelom nog geen reden om persoonlijke duels te gaan verliezen. Nelom die laat een lantaarnpaal nog lopen ........... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zoek maar lekker terug .... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik weet haast wel zeker dat die tegen doelpunten bij Mathijsen niet waren gevallen, al is het alleen maar door zijn ervaring!! Het waren net amateurs die stonden te verdedigen ... Koe in z`n kont kijken ... Mathijsen eerst rood en toen geblesseerd en nu weer ziek,ik hoop niet dat het nog 3 jaar zo doorgaat want dan zie ik liever Nelom langzaam beter worden.. Die heeft tenminste nog zijn leeftijd mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, ik kijk wel uit! |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
volgende wedstrijd gewoon mulder der in matthijsen der in en dan winne we gewoon weer niet met dat slappe hap nelom en lamprou is een goede keeper maar gewoon veel te klein |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Koe in z`n kont kijken ... Mathijsen eerst rood en toen geblesseerd en nu weer ziek,ik hoop niet dat het nog 3 jaar zo doorgaat want dan zie ik liever Nelom langzaam beter worden.. Die heeft tenminste nog zijn leeftijd mee. De Vrij dan ook maar wegdoen, die heeft nog veel meer wedstrijd gemist. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Koe in z`n kont kijken ... Mathijsen eerst rood en toen geblesseerd en nu weer ziek,ik hoop niet dat het nog 3 jaar zo doorgaat want dan zie ik liever Nelom langzaam beter worden.. Die heeft tenminste nog zijn leeftijd mee. Is zo. van mij mag t. zie t alleen niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Koe in z`n kont kijken ... Mathijsen eerst rood en toen geblesseerd en nu weer ziek,ik hoop niet dat het nog 3 jaar zo doorgaat want dan zie ik liever Nelom langzaam beter worden.. Die heeft tenminste nog zijn leeftijd mee. Nelom kan je niet beter krijgen , is gewoon helemaal niks!! Moet geen tijd en geld meer aan verspillen ..... |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: A.u.b niet die is nog veel slechter dan Nelom! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Indd maar heeft er voor Feyenoord 100 meer gespeelt dan Joris kaloris. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, liever een ervaren man voor al die jonge gasten die achterin spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nelom kan je niet beter krijgen , is gewoon helemaal niks!! Moet geen tijd en geld meer aan verspillen ..... Iedereen verdient zijn kansen.. Darley Blind is ook 2 jaar uitgefloten bij de neuzen maar ik zie het toch steeds beterder worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vreemde discussie over Nelom..is n reservespeler...
en was zeker niet de slechtste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk heb je nog gelijk ook ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jammer maar toch een punt,vraag me alleen af...als je een verdediger op de loonlijst hebt staan (kelvin L) waarom zet je deze dan ook niet in ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:54 schreef piet de paler het volgende:jammer maar toch een punt,vraag me alleen af...als je een verdediger op de loonlijst hebt staan (kelvin L) waarom zet je deze dan ook niet in ? AUB zeg! Leerdam ?? Nee dan nog liever Ramsteijn erin .....Dan had Koeman niet zoveel hoeven om te zetten. Gewoon op de plek van Mathijsen en klaar was kees |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was kongolo ook niet fit? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja die jongen die van elke week eigenlijk de voorkeur zou krijgen van mij! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of missen we toch........................................joris ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik niet maar wens hem wederom beterschap.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben er echt even ziek van.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet de slechtste nee, maar maakte teveel vermijdbare fouten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Net zoals Schaken Clasie Janmaat De Vrij en Immers |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ach hij vindt zelf dat ie een 7 gespeeld heeft. Weer eentje met een totaal gebrek aan zelfinzicht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 17:51 schreef Alexmem het volgende:Ach hij vindt zelf dat ie een 7 gespeeld heeft. Weer eentje met een totaal gebrek aan zelfinzicht. Wel een rare kwibus die Nelom ..... die vind dat ie een 7 speelt !! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Mooi weekend. We lopen een punt in op Vitesse en Twente. PSV en Ajax pakken we zelf wel na de winterstop. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 18:09 schreef eko-sporter het volgende:Mooi weekend. We lopen een punt in op Vitesse en Twente. PSV en Ajax pakken we zelf wel na de winterstop. Niet met zulke wedstrijden als vandaag .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na vanmiddag weten we weer waar we staan. Geen kampioensteam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kampioen wint niet elke wedstrijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Puntverlies bij Breda kan altijd gebeuren. Toch weer een puntje op Vitesse en Twente ingelopen.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoop dat de Vrij dit weekend een incident was. Speelde als een jong poesje.
En.. laat maar weet niet meer wat ik wilde zeggen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oja, we moeten plek vijf gewoon als de doelstelling zien, we kunnen niet te veel verwachten en te veel druk opvoeren dat is het laatste wat de selectie kan gebruiken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Was niet al te best, ronduit teleurstellend te noemen vanmiddag . . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: maar toch een punt een half ei is beter dan een lege dop |
|
|
|
|
klaasfaak
|
|
|
ja was niet nodig geweest met een beetje pit en wilskracht gelijk de 2e proberen te maken en je niet terug laten dringen dan had je gewoon gewonnen wat dat aangaat zijn ze niet volwassen. ziek van |
|
|
|
|
DY
|
|
|
dit kan gebeuren, vergeet niet dat we een team hebben van jeugd, en een zooi transfervrije spelers/gehuurde spelers. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 16:42 schreef mithell13 het volgende:volgende wedstrijd gewoon mulder der in matthijsen der in en dan winne we gewoon weer niet met dat slappe hap nelom en lamprou is een goede keeper maar gewoon veel te klein Dus Lamprou en Nelom zijn de boosdoenders voor het gelijk spel kijk dan naar de hele verdediging met De Vrij en Indi als grote jongens er bij die mogen zich ook schuldig voelen |
|
|
|