|
|
Aartus
|
|
|
2-0 die groningers willen ook niet voetballen..T word ook nog wel 3-0..Let maar op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kom jij morgen in een harnas??.....je moet voorbij mij ouwe........enne ik kook morgen hehehehe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
oei nou heb je de poppen aan t dansen.Nenam raakt aan de kook..Ach Nenam rustig blijven jonge.Je staat met 2-0 voor...Haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 22:33 schreef Aartus het volgende:oei nou heb je de poppen aan t dansen.Nenam raakt aan de kook..Ach Nenam rustig blijven jonge.Je staat met 2-0 voor...Haha. Ken Renato langer als vandaag,kan een hoop van hem hebben....bijna alles |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Daar twijfel ik ook niet aan ouwe forumzigeuner!!!! Maar hij tipt overal 0-0..Sinds die brillen reclame van specsavers met Willem Van Hanegem.Hij is gek op een brilstand 0-0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een draak van een wedstrijd. Leuke individuele acties gezien maar bahbah. Groningen als een handbal ploeg en Ajax vond het wel prima. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 22:51 schreef Eide het volgende:Wat een draak van een wedstrijd. Leuke individuele acties gezien maar bahbah. Groningen als een handbal ploeg en Ajax vond het wel prima. Eide voor een mooie pot heb je twee teams nodig..Groningen wou of kon gewoon niet.Gewoon die 3 punten in de tas steken en snel vergeten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 22:56 schreef Aartus het volgende:[..] Eide voor een mooie pot heb je twee teams nodig..Groningen wou of kon gewoon niet.Gewoon die 3 punten in de tas steken en snel vergeten. Jawel maar Ajax vond het ook wel prima. In dit soort wedstrijden moet je er 4 of 5 maken. Nog niet zo heel lang geleden liep Ajax het kampioenschap mis op 1 goal.
Nu helpt 2 keer de lat, 1 keer de paal en een gemiste strafschop niet mee maar toch. Hier had Ajax meer mee moeten doen.
Boerrigter langzaam beter, Schone degelijk als CVM, Hoesen de 1e helft nuttig maar verder was het mager. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] kom jij morgen in een harnas??.....je moet voorbij mij ouwe........enne ik kook morgen hehehehe d:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
@Eide jij bekijkt dit als ajax fan..Ik ben objectief over deze wedstrijd..Daar ik twente supporter ben..Je weet t toch naar een europese wedstrijd, spelen nederlandse ploegen meestal niet al te best..Ik begrijp trouwens niet waarom Ajax na een europese wedstrijd op zaterdag speelt..Waarom niet gewoon op zondag..Heb je toch een dag extra rust..Zal wel met ere-divisie live te maken hebben..Anders ze waarschijnlijk niet alles kunnen uitzenden..Laat dan 2 ploegen tegen elkaar spelen die geen europese verplichtingen hebben op zaterdag avond..Maar we hebben in nederland niet echt een club van de top 5 die er bovenuit steekt.Dit word weer een knotsgekke competitie let maar op..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een kut wedstrijd slecht Eriksen-Fisher-de Jong -Boesen de rest een magere 6 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 23:15 schreef Aartus het volgende:@Eide jij bekijkt dit als ajax fan..Ik ben objectief over deze wedstrijd..Daar ik twente supporter ben..Je weet t toch naar een europese wedstrijd, spelen nederlandse ploegen meestal niet al te best..Ik begrijp trouwens niet waarom Ajax na een europese wedstrijd op zaterdag speelt..Waarom niet gewoon op zondag..Heb je toch een dag extra rust..Zal wel met ere-divisie live te maken hebben..Anders ze waarschijnlijk niet alles kunnen uitzenden..Laat dan 2 ploegen tegen elkaar spelen die geen europese verplichtingen hebben op zaterdag avond..Maar we hebben in nederland niet echt een club van de top 5 die er bovenuit steekt.Dit word weer een knotsgekke competitie let maar op.. Ik vind het hele geneuzel rond 2 wedstrijden per week precies dat. Geneuzel. Ja, tuurlijk wordt er over 3 dagen op allerlei tijden gespeeld om alles uit te kunnen zenden maar het mag voor een serieuze prof geen probleem zijn om structureel 2 wedstrijden per week te spelen. Zeker niet als je zo nu en dan eens een wisselbeurt krijgt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We mogen trouwens niet klagen over die 2e pingel. Siem wordt wel wat aangeraakt maar veel had het niet om het lijf. Die 1e vond ik minder een punt. Daar worden in hoog tempo 2 kleine overtredingen door Groningen en 1 door Ajax gemaakt. Dat Liesveld daar door liet spelen vond ik wel ok. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 december 2012 - 23:35 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind het hele geneuzel rond 2 wedstrijden per week precies dat. Geneuzel. Ja, tuurlijk wordt er over 3 dagen op allerlei tijden gespeeld om alles uit te kunnen zenden maar het mag voor een serieuze prof geen probleem zijn om structureel 2 wedstrijden per week te spelen. Zeker niet als je zo nu en dan eens een wisselbeurt krijgt. Ja daar heb je een punt..een prof moet idd makkelijk 2 wedstrijden per week kunnen spelen..T is ook niet fysiek,maar een mentale kwestie..En daar blinken wij nederlanders niet in uit helaas..Ze kunnen zich niet twee keer in de week opladen voor een wedstrijd..Jammer maar zo is t..We zijn te verwend hier in nederland. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 00:04 schreef Aartus het volgende:[..] Ja daar heb je een punt..een prof moet idd makkelijk 2 wedstrijden per week kunnen spelen..T is ook niet fysiek,maar een mentale kwestie..En daar blinken wij nederlanders niet in uit helaas..Ze kunnen zich niet twee keer in de week opladen voor een wedstrijd..Jammer maar zo is t..We zijn te verwend hier in nederland. Eens, in het buitenland gaat dit wel. De reden dat het bij ons niet gaat is mijns inziens ook mentaal. Hetzelfde als die half 1 potjes van Ajax. Gewoon mentaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben het er niet mee eens dat die spelers in het buitenland dit wel constant kunnen opbrengen, dat zijn er namelijk maar heel weinig, kijk bijvoorbeeld naar een Barca of Real, op een aantal spelers na zijn er constant spelers die rust krijgen, uiteraard an dit door ene bredere selectie, maar een Xavi Iniesta Alonso Ramos en al die andere jongens krijgen echt met regelmaat rust, ik zie dat bij Ajax niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 01:15 schreef remco k het volgende:Ik ben het er niet mee eens dat die spelers in het buitenland dit wel constant kunnen opbrengen, dat zijn er namelijk maar heel weinig, kijk bijvoorbeeld naar een Barca of Real, op een aantal spelers na zijn er constant spelers die rust krijgen, uiteraard an dit door ene bredere selectie, maar een Xavi Iniesta Alonso Ramos en al die andere jongens krijgen echt met regelmaat rust, ik zie dat bij Ajax niet gebeuren.. Nu begin je meteen met de grootsten ter aarde. Daar hebben we het niet over. Op Real en Barca, ManU en zelfs Bayern staat geen maat. Gebruik die dan ook niet als maat. Maar er zijn daarbuiten meer dan voldoende clubs die ook geen super brede selectie hebben die het wel kunnen opbrengen op 2 goede wedstrijden per week te spelen. Die gewoon op door de weeks en in het weekend er gewoon staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 01:33 schreef Eide het volgende:[..] Nu begin je meteen met de grootsten ter aarde. Daar hebben we het niet over. Op Real en Barca, ManU en zelfs Bayern staat geen maat. Gebruik die dan ook niet als maat. Maar er zijn daarbuiten meer dan voldoende clubs die ook geen super brede selectie hebben die het wel kunnen opbrengen op 2 goede wedstrijden per week te spelen. Die gewoon op door de weeks en in het weekend er gewoon staan. Ook die clubs hebben hele brede selecties. En veel van de andere clubs lijden ook veel punt verlies na Europese wedstrijden. Het is voor veel spelers gewoon moeilijk om iedere 3 dagen een topprestatie te leveren. . Zo heel veel echt goed voetbal in Europa zie je überhaupt niet tegenwoordig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lijkt een top weekend te worden.
Vitesse verliest, Feyenoord gelijk en PSV-Twente is net begonnen. Iedereen verliest punten en zo kruipt Ajax toch weer een beetje bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Staan nog maar 3 punten achter de eerste plek, de wedstrijden tot aan de winterstop winnen en dan eens kijken waar we staan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2012 - 18:52 schreef remco k het volgende:Staan nog maar 3 punten achter de eerste plek, de wedstrijden tot aan de winterstop winnen en dan eens kijken waar we staan.. Het verschil is vooralsnog kleiner dan vorig jaar. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik ben echt onder de indruk van vvv.... Iedere topper heeft het lastig tegen die ploeg... Bedankt vvv...;))) |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Het viel me wel op dat Fischer gelijk 3 a 4 man in zijn nek kreeg zodra hij aan de bal was. Zijn reputatie is hem al vooruit gesneld. Hopelijk kan hij daarmee overweg. Gelukkig wel meer vrijheid zo voor medespelers. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote: Jou zielig leventje, dat maakt het verschil zeker haha. |
|
|
|