|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
2-1 Willem 2 is goed Bezig |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Dan kan het altijd meevallen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
een lastige wedstrijd tegen 11 verdedigers.. |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Dat zou mij juist gemakkelijk lijken, op je eigen verdediging hoef je niet te letten en ze hebben dan niet eens een keeper in het veld! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hou het op 0-3, Willem II doet het leuk maar Ajax lijkt los te zijn en dat gaat Willem II op vechtlust niet goedmaken. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Als je deze pot niet winnend afsluit, dan verdien je niet om aanspraak te maken op de titel. Ik zeg 0-5. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Willem II doet het leuk, maar Ajax moet wel een maatje te groot zijn. Net als tegen VVV zullen ze het lastig krijgen maar met een 0-2 overwinning het veld verlaten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
We moeten er nu gewoon een keer overheen lopen en met vol vertrouwen naar utrecht en dan winterstop!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als Frankie ze met volle overtuiging en voor 100 procent kan motiveren dan wordt het gewoon een gelopen koers maar deze jongens willen nog wel eens op 60 procent willen spelen en dan win je ook niet van Willem 2.Bij voldoende inzet wordt het 0-3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk jij snapt het..d:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: en bedankt hé ;-) of spelen we toch thuis.... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 december 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis dat je zo groot bent en zo ver weg woont,anders had ik je "ff" opgezocht ouwe :) Posts veranderen is not done |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 13 december 2012 - 14:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tis dat je zo groot bent en zo ver weg woont,anders had ik je "ff" opgezocht ouwe :) Posts veranderen is not done Zijn wij met z'n tweeën niet groter dan hij dan? (kan ie tenminste zeggen; zij zijn groot en ik is klein ;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 13 december 2012 - 15:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zijn wij met z'n tweeën niet groter dan hij dan? (kan ie tenminste zeggen; zij zijn groot en ik is klein ;-)) Hehehehehe dat kan natuurlijk ook........maar dan komt hij met zijn maatje Tomson en dat word dan een hele kluif vriend |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dan maar liever een biertje drinken met elkaar, dan wordt het waarschijnlijk nog echt gezellig ook ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 13 december 2012 - 17:20 schreef Ronald 1960 het volgende:Dan maar liever een biertje drinken met elkaar, dan wordt het waarschijnlijk nog echt gezellig ook ;-) Ja dat weet ik wel zeker.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 december 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 13 december 2012 - 14:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tis dat je zo groot bent en zo ver weg woont,anders had ik je "ff" opgezocht ouwe :) Posts veranderen is not done |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Ga terug naar je kakkerlakkenforum. Als wij daar een keer wat zeggen janken jullie weer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 20:40 schreef Ajacied 410 het volgende:[..] Ga terug naar je kakkerlakkenforum. Als wij daar een keer wat zeggen janken jullie weer. Bij het uitdelen van humor heb jij in ieder geval niet voor aan gestaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 20:40 schreef Ajacied 410 het volgende:[..] Ga terug naar je kakkerlakkenforum. Als wij daar een keer wat zeggen janken jullie weer. Dat zijn tranen van het lachen omdat je enkel onzin komt uitkramen... |
|
|
|
|
molke
|
|
|
Is het uitvak uitverkocht ( willem2-ajax)16,30 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: edit: geen idee eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: wat is nu de foto van jezelf?
;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 0-8 dus....geloof jij in sprookjes....ze spelen uit en nog wel in Brabant....kijk wat feyenoord deed tegen NAC uit....RKC uit is ook niet makkelijk...laat staan PSV uit....ik ben een Ajacied maar daarnaast ook Brabander....neem van mij aan...daar krijg je het niet kado... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] 0-8 dus....geloof jij in sprookjes....ze spelen uit en nog wel in Brabant....kijk wat feyenoord deed tegen NAC uit....RKC uit is ook niet makkelijk...laat staan PSV uit....ik ben een Ajacied maar daarnaast ook Brabander....neem van mij aan...daar krijg je het niet kado... He ho he ho...je krijgt het niet kado... ALS Ajax gewoon hun eigen spel speelt als tegen psv moeten we hier toch de eerste helft al 3-0 voor staan... En dan lekker balletje rond laten gaan... Ik ben benieuwd... |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Zeg jij hier dan wel een zinnig woord? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 20:40 schreef Ajacied 410 het volgende:[..] Ga terug naar je kakkerlakkenforum. Als wij daar een keer wat zeggen janken jullie weer. Vriendelijk vent..Ajacied 410..Een beetje gastvrijheid kan er toch wel af.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Waar is je Amsterdamse humor???Jonge wat heb jij een zwaar leven zeg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
ryanajax16
|
|
|
Ik zeg 1-4 als je dit niet wint, ga je het lastig krijgen. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik denk 1-3 en echt heel veel balbezit we zullen de 70 aantikken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat is ons verdedigsduo achterin toch slecht zeg. Geen van beiden in de buurt van die nummer 9 en Blind moet zijn man daardoor los laten om te corrigeren. Echt te triest voor woorden. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Mag ik nog van mening wisselen denk dat er toch meer doelpunten gaan vallen. Wel in het voordeel van ajax uiteraard |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Haha ja idd echt jmmr dit maarja ze zullen de 2de helft wel weer wkkr worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:48 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk wat is ons verdedigsduo achterin toch slecht zeg. Geen van beiden in de buurt van die nummer 9 en Blind moet zijn man daardoor los laten om te corrigeren. Echt te triest voor woorden. Blind staat ook niet goed te spelen hoor, heb Eriksen al een paar keer LB zien spelen omdat Blind verkeert gepositioneerd stond.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 16:48 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk wat is ons verdedigsduo achterin toch slecht zeg. Geen van beiden in de buurt van die nummer 9 en Blind moet zijn man daardoor los laten om te corrigeren. Echt te triest voor woorden. En die schone dan...gaat een beetje draaien in zijn strafschopgebied... Dat mag gewoon niet... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We zijn niet scherp in duels...fysiek tekort |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry, maar wat een domme beslissing om Schone weer op die plek te zetten, die jongen kan niet verdedigen en dat zal toch echt moeten op die plek.. beide tegengoals is hij nergens te bekennen en moeten onze zeer slecht verdedigende centrale mannen keuzes maken en maken dan ook nog beide keren de verkeerde keuzes, deze aanvallen van Willem2 waar de goals uitkomen zouden niet eens doelpogingen uit mogen ontstaan..
Godverdomme wat slecht zeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: meer Inzet, dan kun je fysiek genoeg af.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:18 schreef remco k het volgende:Sorry, maar wat een domme beslissing om Schone weer op die plek te zetten, die jongen kan niet verdedigen en dat zal toch echt moeten op die plek.. beide tegengoals is hij nergens te bekennen en moeten onze zeer slecht verdedigende centrale mannen keuzes maken en maken dan ook nog beide keren de verkeerde keuzes, deze aanvallen van Willem2 waar de goals uitkomen zouden niet eens doelpogingen uit mogen ontstaan.. Godverdomme wat slecht zeg. Aankoopje dan maar..???...;))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft het helemaal niks mee te maken, we moeten die duels juist vermijden, we spelen de balletjes nog zachter in als bij de fjes en geven Willem 2 de kans om zich in het fysiek te onderscheiden, en dat heeft echt alleen maar met het slechte voetbal van Ajax te maken en de keuze van Schone. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee helemaal niet, waarom? Gewoon Poulsen daar laten spelen, zoals hij tegen PSV en City speelde is gewoon prima. Boccara kan daar na de winterstop prima gebracht worden. |
|
|
|