|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:19 schreef remco k het volgende:[..] Heeft het helemaal niks mee te maken, we moeten die duels juist vermijden, we spelen de balletjes nog zachter in als bij de fjes en geven Willem 2 de kans om zich in het fysiek te onderscheiden, en dat heeft echt alleen maar met het slechte voetbal van Ajax te maken en de keuze van Schone. Je kan ze niet vermijden.... Of het tempo moet 4 stappen hoger |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:21 schreef remco k het volgende:[..] Nee helemaal niet, waarom? Gewoon Poulsen daar laten spelen, zoals hij tegen PSV en City speelde is gewoon prima. Boccara kan daar na de winterstop prima gebracht worden. Je hapt wel lekker... Idd poulsen voor schone |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hap niet, leg gewoon uit wat er fout zit, en als men een heeeeeeel klein beetje logisch leert nadenken dan zou men dat snappen.. Zo veel mensen die hebben geschreeuwd om Schone op die plek, hoe dom kan je zijn zeg.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik hap niet, leg gewoon uit wat er fout zit, en als men een heeeeeeel klein beetje logisch leert nadenken dan zou men dat snappen.. Zo veel mensen die hebben geschreeuwd om Schone op die plek, hoe dom kan je zijn zeg.. Het kan wel...maar dan moet je echt gaan tikken op het middenveld... Hij is dan eigenlijk geen cvm maar cm... Moet kunnen tegen willem 2... Ik denk ook dat dat de bedoeling was van frank... Maar we spelen te traag |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee Poulsen speelt geweldig op die plek die speelt 80 ballen terug naar zijn keeper ze moeten gewoon er een moordend tempo gaan spelen dat hadden ze al moeten doen na de 2-0 stumpers |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:28 schreef nora het volgende:Nee Poulsen speelt geweldig op die plek die speelt 80 ballen terug naar zijn keeper ze moeten gewoon er een moordend tempo gaan spelen dat hadden ze al moeten doen na de 2-0 stumpers Amen...:))) |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Kom op jongens niet gelijk in panniek de juiste spelers staan er alleen Frank moet die gasten weer evenbij de oren pakken en een vaste 11 opstellen. Denk ik. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
T is gewoon de echte wil om te winnen..Die is niet aanwezig..Simpel. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja en dat is idd een beetje jmmr zometeen miss lukoki om op een andere manier toch die wedstrijd binnen te halen ik heb er alle vertrouwen in |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja en dat is idd een beetje jmmr zometeen miss lukoki om op een andere manier toch die wedstrijd binnen te halen ik heb er alle vertrouwen in |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:55 schreef benjamin25 het volgende:Ja en dat is idd een beetje jmmr zometeen miss lukoki om op een andere manier toch die wedstrijd binnen te halen ik heb er alle vertrouwen in Vooruitziende blik met lukoki????? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Het zijn 3 punten en daar is dan alles mee gezegd. Volgende week wacht ons de moeilijkste wedstrijd van het hele seizoen. Utrecht uit. We staan nu na 17 wedstrijden maar 1 punt achter op de koplopers. Dat is de laatste jaren wel anders geweest. Ook onze concurrenten hebben het dus moeilijk. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja moet ik vaker zeggen maarre ik vind dat wel goed dat je zo voetballer achter de hand kan houden hij brengt toch net dat anderwat soms nodig is en ik denk ook dat het kut is om tegen een ajax te voetballen die verschillende mogelijkheden heeft zoals corners of een rap mannetje als lukoki of een siem die overal tussen springt een eriksen die dynamisch is een willem 2 kan denk ik zo wedstrijd nooit domineren als je naar een psv kijkt weet je toch waar de krachten vandaan zullen komen bij ajax is dat minder voorspelbaar denk ik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een draak van een pot weer zeg. Het is dat Siem de Jong in dit soort wedstrijden altijd overeind blijft en Ajax door en met hem gevaarlijk is en goals maakt maar poehpoeh.
Centraal achterin 2 keer zeer dubieus bij de tegengoals, maar voorin zo enorm zwak. Zeker de 2e goal is onvoorstelbaar. Een inworp, Moisander heeft alle tijd de defensie te organiseren, iedereen kan gewoon z'n mannetje opzoeken en gewoon iemand dwars door het midden die vogeltjevrij voor Vermeer komt.
Complimenten dus voor Siem, dik Man of the Match voor mij, Lukoki verdient zo langzamerhand weer eens een kans in de basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 december 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 18:37 schreef Eide het volgende:Wat een draak van een pot weer zeg. Het is dat Siem de Jong in dit soort wedstrijden altijd overeind blijft en Ajax door en met hem gevaarlijk is en goals maakt maar poehpoeh. Centraal achterin 2 keer zeer dubieus bij de tegengoals, maar voorin zo enorm zwak. Zeker de 2e goal is onvoorstelbaar. Een inworp, Moisander heeft alle tijd de defensie te organiseren, iedereen kan gewoon z'n mannetje opzoeken en gewoon iemand dwars door het midden die vogeltjevrij voor Vermeer komt. Complimenten dus voor Siem, dik Man of the Match voor mij, Lukoki verdient zo langzamerhand weer eens een kans in de basis. Idd siem is vaak bepalend maar vind je niet dat zo lukoki pas in de 2 de helft gebracht moet worden. Meestal wann hij erin komt word het een andere wedstrijd ik vind hem beter als je hem erin brengt dan dat als hij gelijk in de basis staat hetzelfde geld voor schone. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Schone was slecht vandaag te traag maar goed we hebben 3 punten maar als je zo tegen Utrecht speelt ga je er aan. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 18:58 schreef nora het volgende:Schone was slecht vandaag te traag maar goed we hebben 3 punten maar als je zo tegen Utrecht speelt ga je er aan. Ja idd hij begon nu ook in de basis terweil als je hem brengt wat verder in de wedstrijd speelt hij meestal wel goed vind ik. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Volgende week staan we gewoon weer waar we horen!! #1!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
@Nora Ondertussen een beetje overtuigt van Siem? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eide ik ben blij met Siem op dit moment maar als Siem de uitblinker bij Ajax is dan moeten wij ons ernstig zorgen maken over het Ajax niveau. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 20:03 schreef nora het volgende:Eide ik ben blij met Siem op dit moment maar als Siem de uitblinker bij Ajax is dan moeten wij ons ernstig zorgen maken over het Ajax niveau. Siem heeft over de het geheel een heel acceptabel niveau. Onze buitenspelers zijn verre van geweldig en ons centrale duo + CVM laat veel liggen. Maar de backs en het middenveld is heel aardig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 21:16 schreef Eide het volgende:[..] Siem heeft over de het geheel een heel acceptabel niveau. Onze buitenspelers zijn verre van geweldig en ons centrale duo + CVM laat veel liggen. Maar de backs en het middenveld is heel aardig. Volledig mee eens....ik denk dat onze prio ligt bij een kanjer van een CVM aantrekken.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt en hopelijk een goede spits want Boessen komt nog wat te kort ik wacht op Siggi of als extra zekerheid Armenteros erbij. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Onze verdediging is gewoon ruk !!! En ik hoop dat Frank dat ook inziet.
Hoessen komt ook mijn inziens te kort op dit moment. En Poulsen is ook niet je van het, zeker niet als hij onder druk komt te staan.
Als we met dit team toch kampioen worden moeten we ons als voetballand echt zorgen gaan maken!
Peace, mery X-mass and a happy new year ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:27 schreef hippy het volgende:[..] Het kan wel...maar dan moet je echt gaan tikken op het middenveld... Hij is dan eigenlijk geen cvm maar cm... Moet kunnen tegen willem 2... Ik denk ook dat dat de bedoeling was van frank... Maar we spelen te traag Tuurlijk niet, je hebt altijd momenten in een wedstrijd dat je de bal niet hebt, en dan heb je zeker met twee aanvallende middenvelders iemand nodig die de bal af kan pakken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:28 schreef nora het volgende:Nee Poulsen speelt geweldig op die plek die speelt 80 ballen terug naar zijn keeper ze moeten gewoon er een moordend tempo gaan spelen dat hadden ze al moeten doen na de 2-0 stumpers Zeg ik dat daar wel goed speelt dan?? Viel trouwens wel goed in vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond hem vandaag trouwens wel heel erg slecht hoor. Zeker de eerste helft.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Een goal, 2 assists en haalt als enige een fatsoenlijk niveau en jij vindt hem tegenvallen? Heb jij dezelfde wedstrijd gezien als ik? Siem was veruit de beste Ajacied op het veld. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 07:19 schreef Eide het volgende:[..] Een goal, 2 assists en haalt als enige een fatsoenlijk niveau en jij vindt hem tegenvallen? Heb jij dezelfde wedstrijd gezien als ik? Siem was veruit de beste Ajacied op het veld. zag echt meteen dat ie Lukoki kon wegsturen, mooi gedaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 07:19 schreef Eide het volgende:[..] Een goal, 2 assists en haalt als enige een fatsoenlijk niveau en jij vindt hem tegenvallen? Heb jij dezelfde wedstrijd gezien als ik? Siem was veruit de beste Ajacied op het veld. In mijn ogen een van de minste, 44 balcontacten als aanvallende middenvelder en daarvan maar 29 goede passes zijn voor mij de redenen dat Ajax maar 54% balbezit had, daardoor niet kon domineren, en gewoon niet goed in haar spel kon komen. Eriksen die niet geweldig speelde had bijvoorbeeld 18 keer balverlies op 78 balcontacten.
Hij is de aanvoerder, geen talent meer en moet er gewoon 90 minuten staan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 17:19 schreef remco k het volgende:[..] Heeft het helemaal niks mee te maken, we moeten die duels juist vermijden, we spelen de balletjes nog zachter in als bij de fjes en geven Willem 2 de kans om zich in het fysiek te onderscheiden, en dat heeft echt alleen maar met het slechte voetbal van Ajax te maken en de keuze van Schone. Klopt helemaal.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 19:03 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja idd hij begon nu ook in de basis terweil als je hem brengt wat verder in de wedstrijd speelt hij meestal wel goed vind ik. Klopt ook... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 23:34 schreef Stanley het volgende:Onze verdediging is gewoon ruk !!! En ik hoop dat Frank dat ook inziet. Hoessen komt ook mijn inziens te kort op dit moment. En Poulsen is ook niet je van het, zeker niet als hij onder druk komt te staan. Als we met dit team toch kampioen worden moeten we ons als voetballand echt zorgen gaan maken! Peace, mery X-mass and a happy new year ! Als voetballand stellen we al jaren niets meer voor...welke club steekt er nog met kop en schouders bovenuit...niemand...er lopen per club te weinig kwaliteit aan voetballers rond....jammer dat we naast Eriksen geen Vertonghen, Anita en een Janssen in vorm hebben rondlopen....kijk maar de clubs in de top5....hooguit 2 a 3 spelers per club die er bovenuit steken... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] In mijn ogen een van de minste, 44 balcontacten als aanvallende middenvelder en daarvan maar 29 goede passes zijn voor mij de redenen dat Ajax maar 54% balbezit had, daardoor niet kon domineren, en gewoon niet goed in haar spel kon komen. Eriksen die niet geweldig speelde had bijvoorbeeld 18 keer balverlies op 78 balcontacten. Hij is de aanvoerder, geen talent meer en moet er gewoon 90 minuten staan Statistieken vertellen niet alles. De statistiek laat niet zien hoe bepalend Siem deze pot was. 3 goals die je gewoon op het conto van Siem kan schrijven. Dan kan je nog zo naar de statistiek kijken maar aanvallend ingestelde spelers moet kansen creëren en goals maken. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Ja oke maar als wij daar onze mening geven is het janken geblazen. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote: Ik heb graag da hij hier iets komt zeggen maar hij moet hier nou nie irritant gaan doen. Als hij gwn z,n mening geeft heb ik er geen probleem mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2012 - 21:46 schreef Eide het volgende:[..] Statistieken vertellen niet alles. De statistiek laat niet zien hoe bepalend Siem deze pot was. 3 goals die je gewoon op het conto van Siem kan schrijven. Dan kan je nog zo naar de statistiek kijken maar aanvallend ingestelde spelers moet kansen creëren en goals maken. Meningen verschillen en dat is ook prima. Maar ik vond hem zeer matig spelen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2012 - 23:01 schreef nora het volgende:Klopt en hopelijk een goede spits want Boessen komt nog wat te kort ik wacht op Siggi of als extra zekerheid Armenteros erbij. Ik vond hoessen goed spelen...hij kreeg alleen dieper in de wedstrijd klote ballen... Ik vind hem juist flink vooruit gegaan.... Sterk aan de bal en technisch ook goed |
|
|
|