BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET NIEUWS topic ! het nieuws dat de Feyenoord supporter bezig houd ..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Plaats hier algemene nieuws items van de afgelopen week..
Algemene leuke nieuws,maar ook triest nieuws of opmerkelijke nieuws feitjes..Wat houd jou bezig ,wat vind jij interessant?Plaats dat dan hier..

Kan dan mooi in dit topic over gediscuseerd worden zonder
dat we het gaan doen in alle topics ,zoals ik altijd doe bv haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Nog zes vermisten na botsing Noordzee
DEN HELDER - Met een vliegtuig en twee helikopters wordt donderdagochtend op de Noordzee verder gezocht naar vermiste opvarenden van het gezonken autovrachtschip Baltic Ace.
m1nx4saamsmi_std640.jpg
Reddingsactie vermisten stopt bij zonsondergang
Fotoserie Video Vanuit Scheveningen en Hoek van Holland zijn reddingsboten van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) onderweg.

De NOS meldt dat donderdag het lichaam van de vijfde drenkeling is aangetroffen. Het overschot is met een helikopter uit zee gehaald en naar vliegveld Rotterdam The Hague Airport overgebracht.

Woensdagavond botste het schip op 65 kilometer ten westen van Goeree-Overflakkee (Zuid-Holland) op het containerschip Corvus J en zonk binnen een kwartier.

Het dodelijke scheepsongeluk was waarschijnlijk het gevolg van een menselijke fout. Dat heeft een manager van de rederij van het gezonken vrachtschip gezegd tegen persbureau Reuters.

De Corvus J, varend onder Cypriotische vlag, heeft wel schade maar kon op eigen kracht naar de haven van Antwerpen varen, meldde de Kustwacht.

Rijkswaterstaat ondersteunt de zoekactie van de Kustwacht op de Noordzee en is verantwoordelijk voor de veiligheid van het overige scheepvaartverkeer.

Weersomstandigheden

De zoektocht naar drenkelingen van de Baltic Ace, die onder de vlag van de Bahama's voer, werd in de nacht van woensdag op donderdag gestaakt. Het was donker en de weersomstandigheden waren te slecht.

De kans dat de vermisten nu nog in leven zijn is volgens een woordvoerder van de Kustwacht zo goed als nihil. ''Ze liggen sinds woensdagavond halfacht in het koude zeewater.''

Van vier slachtoffers konden de lichamen kort na de aanvaring wel worden geborgen en 13 opvarenden zijn gered. De bemanning komt uit Bulgarije, Polen, Oekraïne en de Filipijnen.

Rederij UECC van de Baltic Ace heeft gemeld dat het schip ruim 1.200 nieuwe Mitsubishi's aanboord heeft.

Onderzoek

De waterpolitie van het Korps landelijke politiediensten zoekt uit wie bevoegd is onderzoek te doen naar het scheepsongeluk van woensdagavond op de Noordzee, liet een woordvoerder weten.

Door: ANP/NU.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door Leon FR1908 --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Het nieuws dat mij bezig hou, is dat Feyenoord als een krant loopt te spelen in Breda. Gewoon waardeloos ....
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 december 2012 - 15:33   quote  deeplink  
De NAC-fans zongen halverwege de eerste helft 'Schop ze de pleuris.' Juist vandaag. Kort na de minuut stilte. Kansloos."
tomson
 tomson - zondag 09 december 2012 - 16:35   quote  deeplink  
Ach voor lurling hoorde ik ook "laat maar liggen... " Dus hetzelfde laken een pak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 december 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 16:35 schreef tomson het volgende:
Ach voor lurling hoorde ik ook "laat maar liggen... " Dus hetzelfde laken een pak.
Idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:
De NAC-fans zongen halverwege de eerste helft 'Schop ze de pleuris.' Juist vandaag. Kort na de minuut stilte. Kansloos."
We moeten ons maar eens afvragen waarom er eerst
iemand doodgeschopt moet worden..
Ik vind die agressie tijdens amateur wedstrijden al jaren kansloos..
Ik ga er nu niet opeens aan meedoen omdat de telegraaf zijn hetze
is begonnen..
20 jaar terug ben ik om deze reden al gestopt met voetbalen ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 december 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We moeten ons maar eens afvragen waarom er eerst
iemand doodgeschopt moet worden..
Ik vind die agressie tijdens amateur wedstrijden al jaren kansloos..
Ik ga er nu niet opeens aan meedoen omdat de telegraaf zijn hetze
is begonnen..
20 jaar terug ben ik om deze reden al gestopt met voetbalen ...
Mee eens maar durf de probleem groepen eens bij naam te noemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 16:56 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Mee eens maar durf de probleem groepen eens bij naam te noemen.
Nou ik ben meer gestopt vanwegen de agressie uit mijn eigen team destijds...
Speel je in het 7de en dan de scheids van een jaar of 50 aanvallen omdat
hij wat over het hoofd zag..Ik werd er moe van want waar gaat een wedstrijdje van
het 7de over ?Van een bierteam notabene?
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 december 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Inderdaad,echter het respect is weg.Alles wat maar te maken heeft met respect
een politie agent is he jij,een leraar spreek men aan al jij.zo kan ik nog wel doorgaan.Alleen Nederland durft het daadwerkelijke probleem,niet aan te pakken.In Frankrijk worden noord afrikanen gewoon het staats burgerschap afgenomen,blijft over hun Maroc paspoort je zet ze dus in wezen niet uit.
men laat heel veel toe bij mensen die problemen veroorzaken.
ook zie je steeds meer Turkse verenigingen komen zoal Kocatape,doet me altijd een beetje denken aan Zuid afrika waar je ploegen had voor witte wn zwarte spelers.
kortom de Nedrelandse politiek moet ingrijpen .en dat doe je niet met stille tochten of die geldverslindende KNVB wat te laten roepen.
zo en nu koffie.En eens kijken of er nog wat te verdienen valt(alleen hoop ik maar dat het alleen materieel schade aan schepen is en niet het bovenste bericht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 17:16   quote  deeplink  
alle wijken in dit land waar je jezelf niet veilig waant onder de loep nemen..en geloof mij dat zijn er heel veel.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
alle wijken in dit land waar je jezelf niet veilig waant onder de loep nemen..en geloof mij dat zijn er heel veel.
Tja wanneer voel jij je niet veilig? Dat is voor iedereen weer verschillend ..... Is ook moeilijk te ' meten ' denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 18:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja wanneer voel jij je niet veilig? Dat is voor iedereen weer verschillend ..... Is ook moeilijk te ' meten ' denk ik.
nou ik voel me overal veilig en jij nog niet eens tussen je eigen aanhang dus je heb wellicht een punt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 17:09 schreef piet de paler het volgende:
Inderdaad,echter het respect is weg.Alles wat maar te maken heeft met respect
een politie agent is he jij,een leraar spreek men aan al jij.zo kan ik nog wel doorgaan.Alleen Nederland durft het daadwerkelijke probleem,niet aan te pakken.In Frankrijk worden noord afrikanen gewoon het staats burgerschap afgenomen,blijft over hun Maroc paspoort je zet ze dus in wezen niet uit.
men laat heel veel toe bij mensen die problemen veroorzaken.
ook zie je steeds meer Turkse verenigingen komen zoal Kocatape,doet me altijd een beetje denken aan Zuid afrika waar je ploegen had voor witte wn zwarte spelers.
kortom de Nedrelandse politiek moet ingrijpen .en dat doe je niet met stille tochten of die geldverslindende KNVB wat te laten roepen.
zo en nu koffie.En eens kijken of er nog wat te verdienen valt(alleen hoop ik maar dat het alleen materieel schade aan schepen is en niet het bovenste bericht.
Onzin dat de politiek moet ingrijpen! Het begin bij jezelf: Normen en waarden
En de ouders, hoe die hun kinderen opvoeden betreft normen en waarden. Mooi voorbeeld is mijn eigen dochters, die gaan stappen en hun vriendinnen zijn ook in ons huis en ik zeg tegen mij dochters dat zij om 0100 uur 's nachts thuis moeten zijn. Begin 1 van die vriendinnen te mokken, ja en dan heb je aan mij een goeie! Ik haar moeder gebeld en gevraagd of die haar kan komen halen. Moeders komt langs en vraagt wat er aan de hand is . Dus ik heb het uitgelegd en zegt zij tegen haar dochter: als jij andere ouders niet kan respecteren dan moet jij vanavond maar eens thuis blijven. Dus zo zie je maar, wat sociale controle ook kan betekenen. Dus die meiden wezen stappen en de week erop kwam die ene vriendin nog haat excuses aan bieden. Dus daarom blijf ik erbij; Het begin bij de ouders betreft normen en waarden .............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 december 2012 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 december 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou ik voel me overal veilig en jij nog niet eens tussen je eigen aanhang dus je heb wellicht een punt.
Als je een keer heb mee gemaakt dat je door 'eigen' supporters wordt achterna gezeten
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 december 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Begint bij ouders. Die is bekend ja, maar werkelijkheid is anders.
Het begint bij iedereen. Vooral op straat, in de buitenwijk, in het plantsoen.`
Het begint ook bij de bassschool: daar kun je al inschatten en volgen waar de probleemkids rondlopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 december 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als je een keer heb mee gemaakt dat je door 'eigen' supporters wordt achterna gezeten
Ik begrijp het wel want ook ik zie dingen die je niet moet doen met medesupporters..
Wat mij betreft heb je ook gelijk dat er zat rotte appels zijn..
En dat ik mij overal makkelijk aanpast in verkeerde wijken is eigenlijk
ook niet best want iedereen zou gewoon zichzelf moeten kunnen zijn..
Maar het gebeurd maar al te vaak dat een gewone jongen opgejaags word door
een aantal vandat vulles..
Ik weet nog wel dat er 2 jaar terug een jochie uit Oegstgeest in Rotterdam
onder een trein liep omdat ze door klootzakken werden opgejaagt..
Of dat meisje van 15 wat door een ventje van 14 werd doodgestoken via een ruzie op facebook.
Wim2
 Wim2 - zondag 09 december 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Waar ik me mee bezig hou???

depositphotos_5163194-Male-Female-Sex-Symbol.jpg
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 december 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 18:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Onzin dat de politiek moet ingrijpen! Het begin bij jezelf: Normen en waarden
En de ouders, hoe die hun kinderen opvoeden betreft normen en waarden. Mooi voorbeeld is mijn eigen dochters, die gaan stappen en hun vriendinnen zijn ook in ons huis en ik zeg tegen mij dochters dat zij om 0100 uur 's nachts thuis moeten zijn. Begin 1 van die vriendinnen te mokken, ja en dan heb je aan mij een goeie! Ik haar moeder gebeld en gevraagd of die haar kan komen halen. Moeders komt langs en vraagt wat er aan de hand is . Dus ik heb het uitgelegd en zegt zij tegen haar dochter: als jij andere ouders niet kan respecteren dan moet jij vanavond maar eens thuis blijven. Dus zo zie je maar, wat sociale controle ook kan betekenen. Dus die meiden wezen stappen en de week erop kwam die ene vriendin nog haat excuses aan bieden. Dus daarom blijf ik erbij; Het begin bij de ouders betreft normen en waarden .............
tja als een ieder zo zo zijn ? maar dat is helaas niet zo
Leonidas
 Leonidas - zondag 09 december 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:08 schreef Wim2 het volgende:
Waar ik me mee bezig hou???

[ afbeelding ]
Weet jij met zo'n uiterlijk daar iemand voor te vinden?
Ik kan het me niet voorstellen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 december 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:38 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Weet jij met zo'n uiterlijk daar iemand voor te vinden?
Ik kan het me niet voorstellen.
betaalde liefde is ook liefde
Leonidas
 Leonidas - zondag 09 december 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 18:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Onzin dat de politiek moet ingrijpen! Het begin bij jezelf: Normen en waarden
En de ouders, hoe die hun kinderen opvoeden betreft normen en waarden. Mooi voorbeeld is mijn eigen dochters, die gaan stappen en hun vriendinnen zijn ook in ons huis en ik zeg tegen mij dochters dat zij om 0100 uur 's nachts thuis moeten zijn. Begin 1 van die vriendinnen te mokken, ja en dan heb je aan mij een goeie! Ik haar moeder gebeld en gevraagd of die haar kan komen halen. Moeders komt langs en vraagt wat er aan de hand is . Dus ik heb het uitgelegd en zegt zij tegen haar dochter: als jij andere ouders niet kan respecteren dan moet jij vanavond maar eens thuis blijven. Dus zo zie je maar, wat sociale controle ook kan betekenen. Dus die meiden wezen stappen en de week erop kwam die ene vriendin nog haat excuses aan bieden. Dus daarom blijf ik erbij; Het begin bij de ouders betreft normen en waarden .............
Af en toe vind ik je reacties niet te pruimen maar met deze ben ik het 100% eens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 december 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Van Hanegem: "Hypocriet, wisten dat dit kon gebeuren"

122087hp2.jpg

Willem van Hanegem was er een voorstander van om het betaald voetbal dit weekend gewoon door te laten gaan. Het geroep van iedereen vindt de oud-voetballer hypocriet.

De Eredivisie en de Jupiler League stond afgelopen weekend in het teken van de dood van Richard Nieuwenhuizen. De vrijwilliger van Buitenboys overleed afgelopen week nadat hij was mishandeld door jeugdspelers van Nieuw Sloten. "Dat er in de Eredivisie afgelopen weekend gewoon is gevoetbald, vind ik goed", stelt Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.

"Ik had het wat ver gezocht gevonden als ze vanwege het overlijden van die grensrechter niet hadden gespeeld. Net zoals ik het flauwekul vind dat ze met die minuut stilte en de rouwbanden denken een statement te hebben gemaakt. Wat er in Almere is gebeurd, is het meest verschrikkelijke wat je je kunt indenken. Ik kon wel janken."

"Maar alles gaat gewoon weer op de oude voet door. Na die minuut stilte werd weer volop gescholden in het veld. Iedereen voelde zich de hele afgelopen week geroepen om er iets over te zeggen, ik kon er nauwelijks iets van verstaan, want het praatte allemaal door elkaar heen. Ik vind het hypocriet. We wisten al heel lang dat dit soort narigheid kon gebeuren, maar toen heeft niemand er iets aan willen doen", aldus Van Hanegem. 
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Rellen in Göteborg na publicatie 'bangalijst'
Bewaar

Door: redactie
18-12-12 - 22:45 bron: Redactie
'Wie zoekt een slet in Göteborg?' Foto's van meisjes vergezeld met die tekst die op fotosite Instagram waren geplaatst, hebben in het Zweedse Göteborg tot rellen geleid. Ongeveer 600 jongeren bekogelden het Plusgymnasium in die stad met stenen en flessen, omdat degene die de foto's had geplaatst volgens geruchten op die school zou zitten.

Het gaat om ongeveer 200 foto's van meisjes die soms niet ouder dan 13 zijn. Bij de foto's staat verder omschreven tot welke seksuele handelingen de meisjes bereid zouden zijn. In Nederland staat het verschijnsel bekend als een bangalijst.

De rellende jongeren werden door de politie weggejaagd, maar zetten de onlusten voort in het centrum van de stad, tussen het winkelend publiek. Er werden 27 scholieren aangehouden. Een 17-jarig meisje werd gearresteerd omdat ze ervan verdacht wordt de foto's te hebben geplaatst.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3365531/2012/12/18/Rellen-in-Goteborg-na-publicatie-bangalijst.dhtml
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Klinkt bekend...
tomson
 tomson - dinsdag 18 december 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Rellen om het rellen of die bangalijst ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 19 december 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Vooral die rellen. Maar eigenlijk beide.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 07:27   quote  deeplink  
Heel gek, maar ik vraag me dan meteen af wat de etnische achtergrond is van de kern van de relschoppers.

Terwijl me dat normaliter geen hol zou uit maken.

zorgwekkend.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 december 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 07:27 schreef Stylzz het volgende:
Heel gek, maar ik vraag me dan meteen af wat de etnische achtergrond is van de kern van de relschoppers.

Terwijl me dat normaliter geen hol zou uit maken.

zorgwekkend.
3 dagen lang las ik niets over afkomst van daders mbt. molest en vervolgens dood grensrechter Nieuwenhuizen. Ik vroeg het me ook niet af.

En nu nog vraag ik me af: wat is het belang om het te moeten weten?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 15:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

3 dagen lang las ik niets over afkomst van daders mbt. molest en vervolgens dood grensrechter Nieuwenhuizen. Ik vroeg het me ook niet af.

En nu nog vraag ik me af: wat is het belang om het te moeten weten?
oh nee, het is niet iets van de laatste dagen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 december 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 17:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh nee, het is niet iets van de laatste dagen.
Nee, ik begrijp.
Maar probeer eens te verklaren waaróm je het koppelt aan bepaalde groepen? En waarom is dat zorgwekkend?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 19:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp.
Maar probeer eens te verklaren waaróm je het koppelt aan bepaalde groepen? En waarom is dat zorgwekkend?
Ik vind de gedachte bij mij zorgwekkend.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 december 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik vind de gedachte bij mij zorgwekkend.
Niet onbevooroordeeld kunnen zijn?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 december 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 19:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet onbevooroordeeld kunnen zijn?
Ja, vooral omdat het niet uit eigen keuze is.
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 14:45   quote  deeplink  
dat heet realisme......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET NIEUWS topic ! het nieuws dat de Feyenoord supporter bezig houd ..









0.0068740