BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Respect vragen werkt!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
uitnoord
 uitnoord - zondag 09 december 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Met in acht neming van een minuut stilte bij alle gespeelde wedstrijden in het betaalde voetbal en overall de teksten op borden en krantenpagina`s met respect voor het voetbal is een ding heel duidelijk geworden, wat er vorig weekend is gebeurd bij een club in Almere, mag nooit meer gebeuren.
Wat mij vervolgens is opgevallen tijdens de wedstrijden is dat spelers van alle clubs zoveel mogelijk gehoor hebben gegeven aan het verzoek niet op de scheidsrechter te reageren als hij fluit en daar viel voor mij een grote verandering te zien.
Clubs als vvv Venlo, nac Breda, Roda jc en Willem2, maar naar alle waarschijnlijkheid ook andere clubs in het betaalde voetbal hadden het makkelijker tijdens de wedstrijden, de scheidsrechter werd niet geïmponeerd door de grote clubs en wat blijkt dan, de scheids fluit een eerlijkere wedstrijd, is niet bang een fout te maken en de zwakkere clubs spelen makkelijk.
Enige conclusies mag je trekken als je de volgende uitslagen ziet
VVV venlo - Vitesse 3 1
Nac breda - Feyenoord 2 - 2
nu hopen we te hebben bereikt, dat er zich geen rare praktijken meer op en om het voetbalveld afspelen en als de spelers en clubs de regel vast houden door niet meer tegen de scheidsrechter en grensrechter te schreeuwen dan maken de kleinere clubs ook een kans om een eerlijke wedstrijd te spelen.
remco k
 remco k - zondag 09 december 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Denk dat die uitslagen wat ver gezocht zijn.. Verder heb je wel gelijk.. Alleen Dickie Advocaat had de boodschap niet helemaal begrepen en stond diverse keren te schreeuwen tegen de scheids.
Eide
 Eide - zondag 09 december 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Bij Sparta hadden speler en trainer het ook niet helemaal begrepen.
uitnoord
 uitnoord - zondag 09 december 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 18:54 schreef remco k het volgende:
Denk dat die uitslagen wat ver gezocht zijn.. Verder heb je wel gelijk.. Alleen Dickie Advocaat had de boodschap niet helemaal begrepen en stond diverse keren te schreeuwen tegen de scheids.
remco ik denk niet dat het uitgesloten is, een grote club kan zeker voordeel nemen van het feit dat ze een scheids op de fouten wijzen, en dat gebeurde ook vaak, ik heb vanmiddag een heerlijk spelend vvv gezien,Boni die normaal altijd gebaren maakt en een scheids mee krijgt bleef zelfs stil, en vvv blonk uit
het kan er niet mee te maken hebben maar ik denk dat er een relatie is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 december 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Heb jaren in Weesp gewoond,op een gegeven moment zie je het overal om je heen.....wennen doet het nooit.
Het zal nooit veranderen,wordt alleen maar erger.
Gisteren ook....een of andere mafketel met een fles rode wijn in zijn jatten,en maar provoceren (sorry was een buitenlander)mijn vriendin heeft me weg gehaald anders was het strekken voor die gozer.
Ik wil en ga niet generaliseren maar het zijn wel de feiten,de Wesley's en mafketels gaan zich meer profileren,ik loop er niet voor weg,van mij krijgen ze een ros voor hun kanis,ik kan een hoop hebben maar eens houd het op.
Als ze aan mijn dochter of vriendin komen ben ik een wandelend carbietvat
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Zo is t Nenam.T werkt misschien voor heel even,maar over een paar weken gaat gewoon weer verder zoals t was.Ik loop er ook niet voor weg..Je moet gewoon hun taal spreken willen ze mot, dan krijgen ze mot.Maar de meeste lopen er wel voor weg en als je angst toont.Dan nemen ze je te grazen.Als je laat zien dat je schijt aan ze hebt blijven ze wel uit de buurt.Moet je ze zien lopen bij ons in de stad(Enschede)
De arrogantie druipt er van af.En ja t zijn in 99% van de gevallen buitenlanders,Maar dat mag je niet benoemen,want dan ben je gelijk een rascist..Wij nederlanders zijn geen rascisten.De meeste buitenlanders zijn rascisten,ze accepteren onze normen en waarden niet en niet andersom!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 december 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Aart=mijn maatje
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 20:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Heb jaren in Weesp gewoond,op een gegeven moment zie je het overal om je heen.....wennen doet het nooit.
Het zal nooit veranderen,wordt alleen maar erger.
Gisteren ook....een of andere mafketel met een fles rode wijn in zijn jatten,en maar provoceren (sorry was een buitenlander)mijn vriendin heeft me weg gehaald anders was het strekken voor die gozer.
Ik wil en ga niet generaliseren maar het zijn wel de feiten,de Wesley's en mafketels gaan zich meer profileren,ik loop er niet voor weg,van mij krijgen ze een ros voor hun kanis,ik kan een hoop hebben maar eens houd het op.
Als ze aan mijn dochter of vriendin komen ben ik een wandelend carbietvat
Dat van sorry t was een buitenlander had je rustig weg kunnen laten..Dat kunnen we zo wel raden..Dat t weer eens om een buitenlander ging.Niks nieuws..
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Aart=mijn maatje
En Nenam is mijn Maatje!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 december 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Ach Aartus de meeste mensen denken toch zo,ik heb een korter lontje.....Ria heeft me gisteren uit de wachtruimte gehaald,ze zag het al aan me......ik had die gast een knijter gegeven
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ach Aartus de meeste mensen denken toch zo,ik heb een korter lontje.....Ria heeft me gisteren uit de wachtruimte gehaald,ze zag het al aan me......ik had die gast een knijter gegeven
Er komen soms situaties voor,Dat je een kort lontje hebt.Ik zeg maar zo ik behandel m.n medemens zoals ze mij behandelen.Mijn vrouw ziet ook precies aan mij nu moet ik m hierbij weghalen..En dat is maar goed ook,anders ging t geregeld mis.
infamous psv
 infamous psv - zondag 09 december 2012 - 22:13   quote  deeplink  
is het vandaag nou saturday of sungay...
stelletje Maik de boertjes
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:13 schreef infamous psv het volgende:
is het vandaag nou saturday of sungay...
stelletje Maik de boertjes
Sungay?????
infamous psv
 infamous psv - zondag 09 december 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:18 schreef Aartus het volgende:

[..]

Sungay?????
Denk Aartus...Denk
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Denk Aartus...Denk
Ik begrijp m..Nee ik ben geen gay en Nenam ook niet.Maatjes is wat anders dan gay!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Respect vragen werkt!

0.0038459