BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Enquete: Interesse Nederlands-Belgische voetbalcompetitie onder supporters/toeschouwers

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Remon de Vries
 Remon de Vries - maandag 10 december 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Voor mijn profielwerkstuk (PWS) doe ik onderzoek naar de haalbaarheid van een Belgisch-Nederlandse voetbalcompetitie, met als deelonderwerp o.a. de interesse van de supporters hierin. Ik hoop dat u een paar minuten van uw tijd zou kunnen missen om de enquĂȘte in te vullen via onderstaande link:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHZpVUFIeVFMU3E4NXdNalF2UFE2Z0E6MQ

B.v.d.

Remon

(Evt. op- of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom)
Eide
 Eide - maandag 10 december 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Succes!
hippy
 hippy - vrijdag 14 december 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Betekent aan de ene kant dat je meer leuke wedstrijden krijgt...
Maar aan de andere kant is het moeilijker voor jupiler league teams om het hoogste niveau te halen...
En langere reistijden...en vooral dit laatste zal een struikelblok zijn denk ik...
tomson
 tomson - vrijdag 14 december 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Geen interesse, dank u..
Aartus
 Aartus - maandag 17 december 2012 - 19:20   quote  deeplink  
Ik zit niet te wachten op een potje FC Twente-Anderlecht..Nee FC Twente tegen Ajax.Feyenoord.PSV..Dat is wat ik wil zien...Moet er niet aan denken tegen die Belgen voetballen...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 17 december 2012 - 21:06   quote  deeplink  
lijkt me dat de Nederlandse topclubs(Ajax FCT en PSV) dan nog steeds zouden moeten domineren, vind behalve Anderlecht dat het redelijk doet, niet zoveel speciaals in de Belgische competitie.....
hippy
 hippy - dinsdag 18 december 2012 - 07:17   quote  deeplink  
Zoveel beter is onze competitie nou ook weer niet
Eide
 Eide - dinsdag 18 december 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Waar de winst zit is dat je met de 18 beste ploegen een hoger algemeen niveau krijgt. Als het linkerrijtje eredivisie nu eens vervangt met ploegen als Anderlecht, Gent, Brugge, Luik... Dan ga je toch echt een hoger niveau krijgen dan met (met alle respect) PEC, Roda of Willem II.

Of er financieel meer te halen zou zijn durf ik wel te betwijfelen. Ook denk ik dat dit een aantal Nederlandse BVOs de kop zoy kosten. Ten slotte zou er een goed uitgedacht plan moetwn hebben voor promotie en degradatie waarbij de hoofdvraag is of je dat puur prestatie gewijs moet doen of een evenwichtig aantal clubs per land moet behouden
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 18 december 2012 - 22:04   quote  deeplink  
gewoon alles laten zoals het is
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 19 december 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 12:43 schreef Eide het volgende:
Waar de winst zit is dat je met de 18 beste ploegen een hoger algemeen niveau krijgt. Als het linkerrijtje eredivisie nu eens vervangt met ploegen als Anderlecht, Gent, Brugge, Luik... Dan ga je toch echt een hoger niveau krijgen dan met (met alle respect) PEC, Roda of Willem II.

Of er financieel meer te halen zou zijn durf ik wel te betwijfelen. Ook denk ik dat dit een aantal Nederlandse BVOs de kop zoy kosten. Ten slotte zou er een goed uitgedacht plan moetwn hebben voor promotie en degradatie waarbij de hoofdvraag is of je dat puur prestatie gewijs moet doen of een evenwichtig aantal clubs per land moet behouden
zou lullig zijn voor PSV die kunnen geen topwedstrijden winnen, staan ze zomaar in de degradatie zone haha:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Enquete: Interesse Nederlands-Belgische voetbalcompetitie onder supporters/toeschouwers

0.0050239