|
|
|
Eide
|
|
|
Voor zover mij bekend nog steeds een gerucht dus te nemen met een korreltje zout, maar wel een gerucht dat al langer de ronde doet.
Edit: Bevestigd door de SVA (Supporters Vereniging Ajax) http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12598
De laatste drie duels van Ajax in 2012 zijn uitwedstrijden. Dat biedt bouwvakkers de gelegenheid de Amsterdam Arena over te nemen. Het goede nieuws is dat onder meer de complete hoofdtribune wordt verlengd tot het veld. En er komen dug-outs in Engelse stijl.
Trap De afbeelding hierboven is slechts een impressie, dus het kan straks in werkelijkheid iets afwijken, maar zo krijgen Ajaxfans alvast een beeld van wat er in de thuishaven staat te gebeuren.
De dug-outs worden geïntegreerd in de nieuwe tribune en de demontabele tribunes aan de westkant verdwijnen. Geen paniek, niet alle stoeltjes op de nieuwe hoofdtribune worden grijs.
Ook de trap vanuit de gracht wordt aangepast en gedraaid, zodat de spelers voortaan in een rechte lijn vanuit het kleedkamergebied naar het veld kunnen lopen. De trap wordt bovendien drie keer zo breed.
Het is de bedoeling dat de verbouwing precies op tijd klaar is voor Ajax - Feyenoord, de eerste wedstrijd na de winterstop.
Bericht van @Voetbalpings en overgenomen door alle grote Ajax volgers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
idd is dit het plan in de arena, mij zelf lijkt het wel wat. Ik vind je ontwerp erg mooi gemaakt en zou het zo ook wel in de arena willen zien. Zo krijg je ook weer beetje bij beetje de oude sfeer van de meer terug. wat bij betreft beginnen ze er in de winterstop al aan !!! AJAX <3 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Niet het mijne hoor, deze wordt door de verschillende sites momenteel verspreid als het concept hoe het eruit moet gaan zien. |
|
|
|
|
|