BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Salaris Gudde en van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - maandag 10 december 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Ik hoor net op VI dat Gudde en van Geel meer dan een miljoen verdienen is dit normaal Balkenende norm is 240.000. Beetje veel voor een club met schulden al doet van Geel het erg goed.. Wat vinden jullie?
legrande
 legrande - maandag 10 december 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Ik vind het in deze tijd gezien de Feyenoord situatie belachelijk veel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 december 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Ik vind het nog gekker dat we het vorigjaar een hot item was
,vooral over Koevermans en dat het naar het land der fabeltjes werd verwezen door Gudde..

Maar goed,komt er een stadion ,blijven we meedoen bovenin en krijgen we een goede nieuwe shirtsponsor
dan maakt het niet uit..
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 21:55   quote  deeplink  
schandelijk
willem v G
 willem v G - maandag 10 december 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Jullie moeten ook niet alles geloven wat er in het programma van die snor gezegt wordt. 9 van de 10 keer zit hij er naast, het is een zelfingenomen onrust zaaier die niets liever zich zelf belangrijk maakt ten koste van de andere. Verbaast me er telkens weer over dat bepaalde mensen die pipo de clown serieus nemen!
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 21:58 schreef willem v G het volgende:
Jullie moeten ook niet alles geloven wat er in het programma van die snor gezegt wordt. 9 van de 10 keer zit hij er naast, het is een zelfingenomen onrust zaaier die niets liever zich zelf belangrijk maakt ten koste van de andere. Verbaast me er telkens weer over dat bepaalde mensen die pipo de clown serieus nemen!
deze cijfers kloppen,,,en komen niet van de snor...
willem v G
 willem v G - maandag 10 december 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Hoe weet je zo zeker dat ze kloppen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 december 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 21:59 schreef van geil het volgende:

[..]

deze cijfers kloppen,,,en komen niet van de snor...
Ok, laat t bewijs maar zien.
willem v G
 willem v G - maandag 10 december 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Ben ook benieuwd?
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:07   quote  deeplink  
cijfers zijn door journalisten vrij op te vragen en te checken.
geen enkele reden om hier fantasieverhalen over op te hangen(dit valt namelijk onder smaad).
de cijfers worden ongetwijfeld woensdag geplubiceerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 december 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Ik lees nergens pp. wel directie totaal.
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:10   quote  deeplink  
en t ging niet over Feyenoord....maar over alle clubs.
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
Ik lees nergens pp. wel directie totaal.
ja,,,werd ook gezegd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 december 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:11 schreef van geil het volgende:

[..]

ja,,,werd ook gezegd.
Directie totaal is meer dan alleen deze 2.
is toch redelijk markt conform dan.
willem v G
 willem v G - maandag 10 december 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Het past niet in het beeld die ik van Gudde heb, maar ja ik wacht de cijfers af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 december 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Directie totaal is meer dan alleen deze 2.
is toch redelijk markt conform dan.
nee niet echt anders zouden ze bv bij 020 meer moeten hebben en dat is niet zo.
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Directie totaal is meer dan alleen deze 2.
is toch redelijk markt conform dan.
utrecht en Feyenoord t hoogste...en belangrijker de hardste stijging de laatste 2 jaar.(uit mn hoofd 100 en 40 procent)en dat terwijl iedereen achteruit moet in de club.
alleen psv was nog niet bekend dacht ik...

de neuzen doen t bijna voor de helft,,en bij twente vangt munsterman 0........
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 22:20   quote  deeplink  
tsja, het valt nog wel mee als je het afzet tegen de spelerssalarissen. Ik lig er niet wakker van. Zeker Van Geel is zijn geld dubbel en dwars waard.
Brian
 Brian - maandag 10 december 2012 - 22:20   quote  deeplink  
Had je dan liever nog de club,
Met de gehele oude Schuld gehad ?
Of de Club die om de 9e plek strijd ?
De club met een totale leeg loop van jeugd talenten ?
En een lege knip, ivm vage spelers fondsen ?
Had je dan liever geen nieuw stadion willen hebben ?
En geen vooruitgang ?

Als van Geel dat allemaal presteert in korten tijd
Mag hij van mij Top verdienen hoor !
Maar dat is mijn mening
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 december 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee niet echt anders zouden ze bv bij 020 meer moeten hebben en dat is niet zo.
Volgens mij misten ze daar al ff een paar directie leden..

maar goed , even hele verhaal afwachten.
Leon18
 Leon18 - maandag 10 december 2012 - 22:24   quote  deeplink  
De salarissen staan gewoon in de jaarverslagen te lezen, echter is Martin van Geel toe getreden tot de directie en zal Jacobs waarschijnlijk een afkoopsom gekregen hebben. Het is dus een eenmalige stijging (van 800.000 naar 1,100.000), maar hier kijkt VI verder niet naar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 december 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tsja, het valt nog wel mee als je het afzet tegen de spelerssalarissen. Ik lig er niet wakker van. Zeker Van Geel is zijn geld dubbel en dwars waard.
Jij gaat het straks wel redden in de maatschappij!
Likkers schoppen het immers het allerbest van allemaal..
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:24 schreef Leon18 het volgende:
De salarissen staan gewoon in de jaarverslagen te lezen, echter is Martin van Geel toe getreden tot de directie en zal Jacobs waarschijnlijk een afkoopsom gekregen hebben. Het is dus een eenmalige stijging (van 800.000 naar 1,100.000), maar hier kijkt VI verder niet naar.
jawel,,,werd er netjes bij gezegd....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij gaat het straks wel redden in de maatschappij!
Likkers schoppen het immers het allerbest van allemaal..
Piss off.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 december 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:24 schreef Leon18 het volgende:
De salarissen staan gewoon in de jaarverslagen te lezen, echter is Martin van Geel toe getreden tot de directie en zal Jacobs waarschijnlijk een afkoopsom gekregen hebben. Het is dus een eenmalige stijging (van 800.000 naar 1,100.000), maar hier kijkt VI verder niet naar.
Daarom, verhaal even afwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Ik zie het natuurlijk liever anders, maar de salarissen zijn allang buiten proportie met het 'normale' leven. Ophef over directiesalarissen vind ik dan ook wat selectief. Ja 2-3-4 ton voor een redelijk simpele directeur als Gudde of Koevermans is een heel hoog bedrag. Tegelijkertijd wordt er ook door een 17-jarige jeugdspeler met een handvol wedstrijden in het eerste 4 ton gevraagd. Tsja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 december 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom, verhaal even afwachten.
Als Koevermans een knappe shirt sponsor binnenhaald loopt alles op de rails..
mocht het zo zijn dan klopt het niet maar een nieuwe soap zou slecht zijn..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 december 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik zie het natuurlijk liever anders, maar de salarissen zijn allang buiten proportie met het 'normale' leven. Ophef over directiesalarissen vind ik dan ook wat selectief. Ja 2-3-4 ton voor een redelijk simpele directeur als Gudde of Koevermans is een heel hoog bedrag. Tegelijkertijd wordt er ook door een 17-jarige jeugdspeler met een handvol wedstrijden in het eerste 4 ton gevraagd. Tsja.
Dat vind ik een eerlijk antwoord maat,en je vorige logische!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat vind ik een eerlijk antwoord maat,en je vorige logische!
Okee man.
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:40   quote  deeplink  
het gaat niet om de hoogte van het salaris.....

dat was niet het item....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 december 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:40 schreef van geil het volgende:
het gaat niet om de hoogte van het salaris.....

dat was niet het item....
Het gaat om de salarisverhoging bedoel je?

Ik kan met wel herinneren dat een aantal directeuren een promotie maakte naar statutair directeur. Van Geel begin dit jaar nog. Daar hoort geloof ik ook een automatisch hoger salaris bij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 december 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het gaat om de salarisverhoging bedoel je?

Ik kan met wel herinneren dat een aantal directeuren een promotie maakte naar statutair directeur. Van Geel begin dit jaar nog. Daar hoort geloof ik ook een automatisch hoger salaris bij.
Alleen geloof ik (weet het niet zeker)dat het een verhoging was van bijna 100%.
van geil
 van geil - maandag 10 december 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het gaat om de salarisverhoging bedoel je?

Ik kan met wel herinneren dat een aantal directeuren een promotie maakte naar statutair directeur. Van Geel begin dit jaar nog. Daar hoort geloof ik ook een automatisch hoger salaris bij.
het ging om de verhogingen inderdaad.
dacht bij utrecht 100procent in 2 jaar..en bij Feyenoord 40 procent..bij laatsgenoemde zat wel n vergoeding voor jacobs bij.
wel betalen deze twee clubs veruit t meeste aan de directie.(psv was dacht ik nog niet bekend)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 december 2012 - 23:01   quote  deeplink  
Toen deze leden aan traden is er een afspraak gemaakt dat men laag zouden beginnen en dat het verhoogd zou worden indien de situatie het toe laat. En die situatie is nu daar blijkbaar ......... Nog altijd een stuk minder dan in het echte bedrijfsleven! Die 1,1 miljoen.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 10 december 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Afkoopsom ook meegeteld?
1,2 miljoen voor 4 personen (3 directie en 1 afkoop) is 4 ton per persoon. Niet bijzonder
MMM
 MMM - maandag 10 december 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Die Koevermans mag nog geen cent verdienen. Die waardeloze man heeft nog niks binnengebracht.
Rickie
 Rickie - maandag 10 december 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Van Geel is veruit de slimste en dus beste TD in de Eredivisie, wat deze man gepresteerd heeft sinds zijn komst bij Feyenoord heb ik nog nooit een TD bij welke club dan ooit zien doen. Dan heb je recht op een riant salaris..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 december 2012 - 01:13   quote  deeplink  
Vind het toch wel behoorlijke verhoging, presteren of niet, evengoed exorbitante verhoging als je het neerlegt in vergelijking met andere clubs.
Afwachten wat reactie van directie is. Verantwoording afleggen.
kuipje
 kuipje - dinsdag 11 december 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 22:47 schreef van geil het volgende:

[..]

het ging om de verhogingen inderdaad.
dacht bij utrecht 100procent in 2 jaar..en bij Feyenoord 40 procent..bij laatsgenoemde zat wel n vergoeding voor jacobs bij.
wel betalen deze twee clubs veruit t meeste aan de directie.(psv was dacht ik nog niet bekend)
Ik had het ergens eerder al gelezen dat het in 2 jaar gestegen is van 6 ton naar 1.1 miljoen.
Maar dat is toch niet heel raar, aangezien we toen geen TD hadden en nu wel. Plus de afkoopsom. Ik snap de hele ophef niet zo.

Het gaat een keer iets beter met Feyenoord en dan komen er zulke *** verhalen omhoog drijven, wat dat betreft is VI gewoon een ordinaire story, prive of iets dergelijks.

Dat zie je ook bij andere sites als voetbalprimeur en voetbalzone, ze verzinnen gewoon nieuws en de rest neemt het klakkeloos over, nogal storend.
van geil
 van geil - dinsdag 11 december 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 09:37 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik had het ergens eerder al gelezen dat het in 2 jaar gestegen is van 6 ton naar 1.1 miljoen.
Maar dat is toch niet heel raar, aangezien we toen geen TD hadden en nu wel. Plus de afkoopsom. Ik snap de hele ophef niet zo.

Het gaat een keer iets beter met Feyenoord en dan komen er zulke *** verhalen omhoog drijven, wat dat betreft is VI gewoon een ordinaire story, prive of iets dergelijks.

Dat zie je ook bij andere sites als voetbalprimeur en voetbalzone, ze verzinnen gewoon nieuws en de rest neemt het klakkeloos over, nogal storend.
ik zie dit niet als antiFeyenoord...vorige week kregen we in hetzelfde blad n dikke voldoende betreft verlagingen spelers en medewerkers loonlasten...
in dit kader is n forse loonstijging voor directie op zn minst wel zeer opzienbarend.
craven
 craven - dinsdag 11 december 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Ik snap de opschudding niet zo...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 december 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Van Geel presteert beter als menig voetballer in het veld, mag van mij ook best een centje verdienen..de club is er flink op vooruit gegaan met deze twee jongens..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 december 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 23:39 schreef Rickie het volgende:
Van Geel is veruit de slimste en dus beste TD in de Eredivisie, wat deze man gepresteerd heeft sinds zijn komst bij Feyenoord heb ik nog nooit een TD bij welke club dan ooit zien doen. Dan heb je recht op een riant salaris..
Oké, maar je hebt riant en je hebt RIANT... Ik mag toch aannemen dat een salarisplafond ook voor hen geldt? Trouwens, het gaat blijkbaar om 1,1 mln voor de directie. Hij liet in het midden of daar nog een afkoopsom bij in zat... En uit wie bestaat de directie? Niet alleen uit Gudde en Van Geel toch? Maar goed, voor we Snorremans & co., die de boel zitten op te ruien, weer achterna lopen: laten we de kritiek over aan diegenen die weten waarover ze praten. Het gross wat hierop reageert heeft niet alle ins en outs; laat staan dat ze er verstand van hebben.. Dan heeft een mening ook geen waarde...
feyenoord_zwolle
 feyenoord_zwolle - dinsdag 11 december 2012 - 14:31   quote  deeplink  
in het seizoen 2011/2012 bestond de directie uit 3,5 leden. Jacobs is tot en met 31 december 2011 in dienst gebleven. Dit in vergelijking met het seizoen 2010/2011 toen de directie uit 3 leden bestond.

Een stijging van 800.000 naar 1.100.000 is inderdaad bijna een stijging van 40%.
Echter hierbij speelt ook mee dat van Geel als statutair directielid meer is gaan verdienen.

Nog ter verduidelijking, deze bedragen zijn de totale loonkosten inclusief pensioen en sociale lasten. Het feitelijke salaris is dus lager dan de gestelde som.
Linkerd
 Linkerd - dinsdag 11 december 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 21:39 schreef legrande het volgende:
Ik hoor net op VI dat Gudde en van Geel meer dan een miljoen verdienen is dit normaal Balkenende norm is 240.000. Beetje veel voor een club met schulden al doet van Geel het erg goed.. Wat vinden jullie?
Even voor een goed begrip: Het gaat om een bedrag van 1,1 miljoen euro over het afgelopen boekjaar. Dat wordt verdeeld over Gudde, Koevermans, van Geel en Onno Jacobs, die toe nog in dienst was. Dan is het iets meer te begrijpen. Je praat dan over ongeveer € 275.000 per directielid. Dit is nog steeds veel, dat is waar. Maar als je bedenkt dat onze HELDEN, namelijk spelers zoals Clasie, Immers, Martins Indi, de Vrij en al hun collega's gemiddeld ongeveer € 400.000 per jaar opstrijken, dan valt het met de heren van de directie, die WEL 24 uur per dag met de toekomst van de club bezig zijn, eigenlijk best mee.

Want als een gemiddelde speler als Wijnaldum, of nog veel erger, Leerdam, al hun neus optrekken om voor 4 ton bij Feyenoord te mogen spelen, dan is het met de heren voetballers, die helemaal geen clubgevoel hebben (weer Wijnaldum, Fer, Cabral, Leerdam, Cataignos, etc, etc)veel erger gesteld dan met Gudde en co.

Ik ben het met iedereen eens als je zegt dat het salaris in deze tijd wel een beetje minder kan. Maar om nou weer gelijk te gaan blèren en jammeren over topsalarissen in onze directie, dat slaat ook weer nergens op.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 11 december 2012 - 17:18   quote  deeplink  
als er niks te zeiken is dan word het mr een dooie boel...
willem v G
 willem v G - dinsdag 11 december 2012 - 17:27   quote  deeplink  
eerst de feiten afwachten dan oordelen, we zijn goed bezig dus onrust binnen de club is niemand bij gebaat.
Marco2
 Marco2 - dinsdag 11 december 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Man waar maken jullie je nog druk om. Die voetballers....wat verdienen die allemaal niet. En wat te denken van die DE directeur die na 1 jaar flop te hebben gefunctioneerd naast zijn salaris van 4,x miljoen nu een oprotpremie krijgt van 2,x miljoen en wat about Straus Kahn die die vrouw tig miljoen geld geeft om te zwijgen. Waar maken jullie je nog druk om stelletje zeikers. De hele wereld is verziekt, verziekt door geld en eigenlijk moet de gewone klootjesvolk de politiek maar eens keihard duidelijk maken dat de maat vol is. Het geld wordt bij jantje modaal weggehaald maar de rijken blijven zich verrijken. Wil ik erbij ook nog zeggen dat ik uitermate tevreden ben over Gudde en van Geel want zij functioneren iig en doen goede zaken bij Feyenoord. Stop met zeiken en gooi dat hele Den Haagmaffia eerst maar op straat want die hele politieke stelsel heulen met hun eigen miljoenenvriendjes en zo is het en niet anders.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 11 december 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Zo dan. Indrukwekkend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 december 2012 - 19:11   quote  deeplink  
hehe ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Salaris Gudde en van Geel









0.0070428